Dat zit in haar bloed.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
Toch kijk ik wel weer uit naar de volgende aflevering hoor. En ik moet zeggen dat huikwammetje toch wel verrekte inventief in de 'keuken' is! Ik vind dat echt helemaal geweldig, jam maken en patat enzo.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Flyduck het volgende:
Volgende aflevering komt alle familie natuurlijk weer opzetten.... ze zijn tenslotte alweer 5 dagen bezig...
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 18:17 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat ze hebben meegelezen en die dagboekstukken eruit zijn.
Heb nog niks op het mailtje terug gehadquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?
Desalniettemin hoop ik met je meeEn kijk ik weer fijn uit naar vanavond!
![]()
Dat was met Evaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.quote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
Het begint 20.25 trouwens! 5 min eerder dus
Yep, helaas geen Eva dit jaarquote:
keurig op tijd begonnen hoor!!quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.
Laat die bijl maar op zijn kop vallenquote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Laat hem maar verdwijnen in het bos.
Of heeft de regie de bijl meegenomen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Cairon het volgende:
... want binnen twee dagen is de jungle natuurlijk gaan woekeren en heeft het je bijl opgeslokt...
The Ruins gekeken?quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Cairon het volgende:
... want binnen twee dagen is de jungle natuurlijk gaan woekeren en heeft het je bijl opgeslokt...
Sssst!quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef Cairon het volgende:
5 minuten bezig... en nog geen dagboek entree gehad...
veelbelovend!
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
De eerste keer dat ik kan kijken dit jaar.
Moet ik sympathie heben voor Geert ?
En hoe waren de eerste twee afleveringen ?
Het scheelt niet veel idd.quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef DuchessX het volgende:
Geert is erger dan Hiukwan.
Ze is hasssssstikke irritant.quote:Op zondag 14 september 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Is de Chineze irritant of heb ik een verkeerde indruk ?
Maar wel heldin.quote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze is hasssssstikke irritant.
Heel fout, omdat hij wrs niet eens een marokkaan is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Cairon het volgende:
shlomo gaat eruit denk ik... hoop ik...
hoe fout is het om nu te zeggen "zelfs op een onbewoond eiland voeren marokkanen geen zier uit..."
Die pakt alleen de kleinere hakbijlen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Pretletter het volgende:
Maar waar is de bijl...? Ik denk dat Frans 'em heeft.
Ze mogen niet eens sex hebben.quote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Leuk hopelijk wat sex in de expeditie
verwacht er nou maar niet teveel van, dan valt 't straks weer zo tegenquote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Leuk hopelijk wat sex in de expeditie
WAT?quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens sex hebben.
Prince.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef Cairon het volgende:
zitten er dit jaar trouwens niet opvallend meer mensen met een ander kleurtje in de expeditie in vergelijking met voorgaan jaren? Normaal gesproken hadden we de standaard neger-die-alles-wel-goed-kan-behalve-judge-want-die-was-lui
Die Ryan.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
verwacht er nou maar niet teveel van, dan valt 't straks weer zo tegen
*herinnert zich een verhaal van Ryan-in-het-oranje-zwembroekje over het libido tijdens de expeditie
van wie niet?!quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lui of er is verkeerd gemonteerd.quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MissX het volgende:
Is iedereen dit seizoen luier dan andere jaren?? Ik heb het idee dat ze voorgaande seizoenen de eerste dagen volop op expeditie gingen en eten zoeken. Nu zie ik maar een paar mensen iets doen aan eten zoeken. De rest klaagt alleen maar over dat ze zich futloos voelen zonder eten.
Ik vind het saai iigquote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lui of er is verkeerd gemonteerd.
Hadden ze voorgaande jaren niet een standaard pot met wat rijst in het begin? Ik weet het niet goed meer.quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MissX het volgende:
Is iedereen dit seizoen luier dan andere jaren?? Ik heb het idee dat ze voorgaande seizoenen de eerste dagen volop op expeditie gingen en eten zoeken. Nu zie ik maar een paar mensen iets doen aan eten zoeken. De rest klaagt alleen maar over dat ze zich futloos voelen zonder eten.
Rijst hebben ze al op en laten beschimmelen de eerste paar dagen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hadden ze voorgaande jaren niet een standaard pot met wat rijst in het begin? Ik weet het niet goed meer.
Ze hebben nu helemaal niks, ik zie ze alleen wat van die schelpen leegzuigen
Alsof ze daar zin in hebben.quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, iddquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
"Het is je thuisland."
Ze was er nog nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |