Zij is nou typisch een persoon bij wie ik me aan álles ga storen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:33 schreef Molluck het volgende:
Vreemde keuze van de makers, Ernst-Paul zei in de voice-over nog dat ze twijfelden aan Hiukwan, maar dat ze hen nu verbaasde door de manier waarop ze zich op het eiland gedroeg. Kennelijk zijn de makers nogal fan van haar, maar de kijkers denken daar duidelijk anders over...
Hiukwan schijnt ook de mail te beantwoorden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:56 schreef babette21 het volgende:
Heeft die user die RTL ging mailen over de overvloed Hiukwan al antwoord?
Het zal me niks verbazen: "Hasssstikke bedankt voor je mail"quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:05 schreef Bayswater het volgende:
Hiukwan schijnt ook de mail te beantwoorden.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
\
Hicham en Claudia zijn wél inmiddels persoonlijke vrienden, zie ik
omdat ik dat profiel net open had staan en alle vrienden kon zien, Hicham stond bij de eerste 9 en daarna zag ik Claudia ook. Dat ER-profiel is alleen voor "kijkers"...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Nergens, vrees ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef RogerGarcia het volgende:
Hiukwan. Weet er hier iemand waar je nog afleveringen van 2005 of 2006 kunt bekijken
?
Dat betekend toch niks. Betekend gewoon dat hicham wat vaker inlogt op zijn hyves dan iemand anders. Zo worden die plaatjes gesorteerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik dat profiel net open had staan en alle vrienden kon zien, Hicham stond bij de eerste 9 en daarna zag ik Claudia ook. Dat ER-profiel is alleen voor "kijkers"...
De nostalgiequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
ik weet wel hoe het werkt hoor...quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat betekend toch niks. Betekend gewoon dat hicham wat vaker inlogt op zijn hyves dan iemand anders. Zo worden die plaatjes gesorteerd.
Waarschijnlijk ging het zo:
Hicham van achter zijn computer. Hmm ik ga even claudia toevoegen
Claudia ziet een invite, oh dat is die ene van het eiland. Die voeg ik wel toe, maar zeg ik wel niets tegen.
het was nieuw, het was eenvoud vs sensatie, het was bedorven rijst met ratten, het was 2,5 uur op de balk, het was heel veel geld voor een hamburger, het was het Surinaamse volkslied... en Melvin, Sander, Karin, Eva en Tommy waren ware helden.quote:
Van daarna weet ik ook alleen nog wat losse namen, die allemaal door elkaar lopen. Tweede edite werd gewonnen door Richard, de derde door Jutta (dat was ook een tof jaar idd!!).... toch?! en dan hadden we nog Klaar en Bjorn en Nolleke en Esther en Chico en Mick en..... maar wie in welk jaar langskwam? Ik vrees dat ik 't niet meer weetquote:Het gekke is dat ik daar vrijwel al de kandidaten nog van ken, terwijl dat voor recentere versies totaal niet het geval is. Absoluut de leukste editie, met de editie van Jutta (en Judge,![]()
Giovani
![]()
, Ryan, gekke Robin e.a.) op plek 2.
Eens!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
Zoals?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens!
Hoewel ik moet zeggen dat dit een van de weinige RLS's is waarvan ik volgende editie's wel nog leuk vind om te kijken. De meesten zijn gewoon geen klap meer aan.
helemaal met je eens. Kan jij niet de regie overnemen voor de volgende afleveringenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de tweede aflevering gekeken, maar het kan me echt totaal niet boeien. Grotendeels wordt het programma gemaakt door de kandidaten, die kunnen me voorlopig nog niet interesseren, maar zorgen vooral voor ergernissen.
Zoals vorige keer ook al gezegd, de dagboekenstukken zijn traag, totaal oninteressant en het komt nep over. Die stukjes tussendoor over hoe ze in het leven echt zijn, voegen al helemaal niets toe (ja, je eet graag yoghurt - ziet filmpje van een drinkende vrouw - en klaar. Of 'ja, mijn leven thuis is al helemaal goed en en fijn - je ziet een filmpje van een groep thee drinkende mannen - en klaar).
Overigens kwam de proef uit Survivor van vorig seizoen, als iemand anders dat misschien ook al niet heeft gezegd.
Anyhow, voor mij hoeft het dit seizoen niet echt.
Oh, ook die previews tussendoor wat er al gaat gebeuren geven veel te veel weg. Dat je al een hoop ziet in de preview van volgende week of net voor het reclameblok - daar ben ik wel aan gewend, maar ook tussendoor dat je al ziet wat er gaat gebeuren, neemt een hoop spanning weg.
Nope alleen CBS (VS) vanaf donderdag 25 september.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Word Survivor in Nederland uitgezonden? Nee toch?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een finishing touch toegevoegd aan de OP:
Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, voordat Hiukwan ons gaat aanklagen.
Thanks, werkt het voor jou wel met acceptabele snelheid?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
ik heb nu ook een abo en dus die random header ingesteld,
mooi gedaan
Vond dat van Geert achteraf redelijk meevallen..quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Pooh1978 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Hiukwan wel aardig vind??
Beter in elk geval dan die Geert die denkt dat hij God is.
Hoi Hiukwan, welkom op het forum.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Pooh1978 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Hiukwan wel aardig vind??
Beter in elk geval dan die Geert die denkt dat hij God is.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoi Hiukwan, welkom op het forum.
Dat zit in haar bloed.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
Toch kijk ik wel weer uit naar de volgende aflevering hoor. En ik moet zeggen dat huikwammetje toch wel verrekte inventief in de 'keuken' is! Ik vind dat echt helemaal geweldig, jam maken en patat enzo.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Flyduck het volgende:
Volgende aflevering komt alle familie natuurlijk weer opzetten.... ze zijn tenslotte alweer 5 dagen bezig...
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 18:17 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat ze hebben meegelezen en die dagboekstukken eruit zijn.
Heb nog niks op het mailtje terug gehadquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?
Desalniettemin hoop ik met je meeEn kijk ik weer fijn uit naar vanavond!
![]()
Dat was met Evaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.quote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
Het begint 20.25 trouwens! 5 min eerder dus
Yep, helaas geen Eva dit jaarquote:
keurig op tijd begonnen hoor!!quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.
Laat die bijl maar op zijn kop vallenquote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Laat hem maar verdwijnen in het bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |