Mensen voelen zich hoe dan ook connected met het land waar ze "oorspronkelijk" van komen. Behalve amerikaanse negers dan, die voelen zich beledigd als je ze naar afrika refereert,quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
"Het is je thuisland."
Ze was er nog nooit geweest.
Ga maar. Boeit mij niksquote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
Oh, ik ben weer afgehaakt trouwens. Het kan me niet boeien![]()
Mafketel? Een genie!quote:Op zondag 14 september 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
welke mafketel zal deze proef verzonnen hebben![]()
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:52 schreef pullup het volgende:
Dan hebben ze eindelijk een bit in die bek van Hiukwan en dan krijgen we haar nog als voiceover
Dan hebben ze eindelijk een bit in die bek van Hiukwan en dan krijgen we haar nog als voiceover
Hehe.quote:Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hiukwam trok hem in haar eentje terug. Nek only!![]()
Het is al duidelijk idd.quote:Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Cairon het volgende:
lachen hicham... lachen... nu kan het nog...
Hehehequote:
Hij heeft volgens mij wel verstand van survivalquote:Op zondag 14 september 2008 21:00 schreef Cairon het volgende:
Wie is toch die man die zo ongelukkig kijkt?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef Pretletter het volgende:
Vandaag eten ze haai, morgen eten de haaien hun. Hahaha.
Die Geert (met complete 2 oren) die gaat het ver schoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef babette21 het volgende:
creatieve krabbenval
Ik vond het andere jaren veel leuker idd.quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Die dagboeken, dat kleutertoontje.
precies...quote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef Liquidootje het volgende:
Juist van luieren op het strand wordt je moe en slap.
Ik wil ook meer proeven zien! Meer van het kamp! Meer poep en minder gelul of gezeik!quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Die dagboeken, dat kleutertoontje.
Waarom maken ze er geen bouillon van. Kunnen je veel beter vullen... Hiukwam zou het geweten hebben.quote:
ik denk dat het nog wel wat kan worden als de grootste losers eruit zijn. Zeg maar zo'n beetje vanaf de samensmelting, want er zitten echt wel wat bikkels/creatievelingen/survivors tussen (lijkt het)quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vond het andere jaren veel leuker idd.
Hiukwan, Hicham, Geert en die stadsmens eruit.quote:Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel wat kan worden als de grootste losers eruit zijn. Zeg maar zo'n beetje vanaf de samensmelting, want er zitten echt wel wat bikkels/creatievelingen/survivors tussen (lijkt het)
neuh Geert en Hiukwan mogen best nog even blijven, zijn wel interessant voor het programma.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hiukwan, Hicham, Geert en die stadsmens eruit.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf is dit allemaal. Is CBL nog steeds bezig???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |