quote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef DuchessX het volgende:
Oeh lekkere vent gespot met rood t-shirt en pretogen
Nou! Ze was weer erg aanwezig!quote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Trigalti het volgende:
We willen minder Hiukwan was beter geweest..
Inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Trigalti het volgende:
Deze heeft twee boodschappen:quote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Trigalti het volgende:
mooiquote:
Volgens mij was dat een grapjequote:Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef rene90 het volgende:
Toeval dat ik dan toch de laatste post heb
Maar van wie was de blauwe keutel nou, of ik heb het gewoon bewust niet onthouden.
I know, maar soms, heel soms, wint mijn geweten het van mijn Robinsonbehoefte....quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef rene90 het volgende:
Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentje
quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef Arth_NL het volgende:
Wat Hiukwam van het eten vindt.
Wat Hiukwam van het team vindt.
Wat Hiukwam van de stemming vindt.
Wat Hiukwam van de show vindt.
Wat Hiukwam van de tegenstanders vindt.
Wat Hiukwam van zichzelf vindt.
Etc.
Jaquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja eet jij dat zo als een heel beestje op die je moet kraken?
Paar seizoenen terug was er zon mooi iets.. ging zon dude door een bos heen op rooftocht bij het andere kamp.quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef rene90 het volgende:
Ben benieuwd of ze eens een hele orginele toffe proef hebben bedacht. Een dropping midden in het regenwoud, mannen en vrouwen gescheiden. Komen de mannen er als eerst uit mogen die een vrouw eruit kicken of iets. Lijkt me wel grappig.
Dat was inderdaad wel te vet, dat was ook op eigen initiatief toch?quote:Op zondag 7 september 2008 20:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Paar seizoenen terug was er zon mooi iets.. ging zon dude door een bos heen op rooftocht bij het andere kamp.
Dat was pas mooie televisie
Mick met z'n musketiersquote:Op zondag 7 september 2008 20:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Paar seizoenen terug was er zon mooi iets.. ging zon dude door een bos heen op rooftocht bij het andere kamp.
Dat was pas mooie televisie
Die links van het hoedje. Is iig tot nu toe de leukste om te zien.quote:Op zondag 7 september 2008 20:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zie er twee met rode shirts. Van geen beiden prettig voor de ogen.
Jep dat was op eigen initiatief..quote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel te vet, dat was ook op eigen initiatief toch?
Later was het ook nog een keer door de organisatie zelf geregeld, dat je na een gewonnen proef 1 uur eerder naar het andere eiland kon.
Die die knipoog gaf? Die heeft ondeugende ogen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Die links van het hoedje. Is iig tot nu toe de leukste om te zien.
Hmm wel een beetje oud.
Volgens mij heet-ie Mano.quote:Op zondag 7 september 2008 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die die knipoog gaf? Die heeft ondeugende ogen.
Goed idee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:53 schreef rene90 het volgende:
Ik zal wel even een klacht sturen naar ER, waarom de Chinees zo vaak in beeld komt.
quote:
Helaas Mano, ik zie neit wat ik dacht te zienquote:
Oh ja... Idd hooguit die ogen... maar zo van close up valt het wel mee idd... Hmmm...quote:Op zondag 7 september 2008 20:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Helaas Mano, ik zie neit wat ik dacht te zien![]()
Maar es opletten of hij een leuk karakter heeft
Gaan we weer die discussie houden?quote:Op zondag 7 september 2008 20:57 schreef rene90 het volgende:
"We hebben hele goede jagers, komt goed"
Als we nou een subforum hadden, konden we een topic "hilarische quotes van Hiukwan" maken.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2008 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm een half uur alweer voorbij en het enige wat er gebeurd is veel gepraat van een bepaald iemand...
47quote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef Karina het volgende:
Hoeveel dagen zijn ze er nou? En nu al slapjes.
O sorry, in totaal zijn het 47 dagen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dan heb ik heel wat afleveringen gemist
Haar met loempia's bekogelen, dan de loempia's oppakken en weer mee terug nemen. Is wat toepasselijker, dan krijg je ook het psychologische effect he.quote:Op zondag 7 september 2008 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je het heel hard doet.
Hicham is een zachtgekookt ei.quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Geert een arrogante lul.
Hicham is denk ik een schatje
Prince ook. Maar die is dan ook tof.quote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat hiukwam veel beeld krijgt, maar hicham ook wel. Volgens mij willen ze de allochtonen deelname willen rechttrekken ofzo. Heel progressief van rtl
quote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat meisje met de tattoos wel mooi!
Idd, doe dan niet meequote:Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
Zucht.
Altijd weer die mensen die na 1 aflevering zich alweer afvragen wat ze daar eigenlijk doen.
zolang ze niet opgeven vind ik alles best, laat ze maar 'n beetje lijdenquote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef Wup het volgende:
ze zijn nu al allemaal aan het zeiken en klagen en jammeren.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je zult om haar moeten vechten ja!Weet waar je aan begint
Whehehe dat gaat hem opbrekenquote:
De pil doorslikken.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
Hoe doen de dames het trouwens als ze ongesteld zijn?
En hoe komen ze aan vers water?
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat ze tampons en zo krijgen en vers water. En ik denk dat je na een tijdje, als je erg afvalt, niet meer ongesteld wordt ook.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
't is maar 47 dagen.... 1x pil doorslikken, niks aan 't handjequote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
Zelfde als drinkwater denk ik... Je denkt toch niet dat ze zoutwater zitten te zuipen daarquote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
Wat die je elke keer hoort als Huikwan gaat koken? Da's de theme van Forrest Gumpquote:
Is altijd toch al standaard?quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef rene90 het volgende:
Jaaa emoticonnetjes zitten erbij nu bij de quick reply.
Het scheelt minstens 100 posts per topic.quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Dammit we moeten minstens nog een week met Hiukwan![]()
Nog wel langer denk ik, want in de voorproefjes zie je dat ze volgende week een extra bijl heeft gestolen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Dammit we moeten minstens nog een week met Hiukwan![]()
Hehe inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het scheelt minstens 100 posts per topic.
Kloptquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat met Geert was ook zwaar opgeblazen in de voorstukjes.
Hij zei alleen wat hij dacht, misschien enigszins onhandig, maar het was niet zo als of er een dikke ruzie was.
Ook dat ja, net zoals met die zieke.quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat met Geert was ook zwaar opgeblazen in de voorstukjes.
Hij zei alleen wat hij dacht, misschien enigszins onhandig, maar het was niet zo als of er een dikke ruzie was.
oh ja shit, dát is 'mquote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Wat die je elke keer hoort als Huikwan gaat koken? Da's de theme van Forrest Gump![]()
Doen ze ook.quote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef Karina het volgende:
Jee man, ga terug en ga zoeken tot je er bij neervalt.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha, suffe sukkel! Met z'n grote bek!En bij de eerste de beste wandeling expeditie vergeet hij de bijl!
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Karina het volgende:
De regie heeft de bijl stiekem weggehaald.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
Maar volgens mij loopt een camera man nu geniepig met een bijl in zijn zak
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Die cameramannen hebben 'm weggehaald
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Karina het volgende:
De regie heeft de bijl stiekem weggehaald.
Lekkere timing ook. vlak na die grote muil over survivallen, bij het kampvuur.quote:
Het is zelfs ronduit storend.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef MissX het volgende:
Die dagboekstukjes moeten echt geschrapt worden de volgende aflevering.
Ik heb nog niemand gezien die ik wel okay vind.
In een tijgerstring. Iedere dinsdag.quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef pullup het volgende:
Hij loopt thuis ook met een bijl om zijn middel rond
Geert Krueger.quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom loopt ie thuis rond met een bijl ?
maar is fysiek sterk en da's handig bij de proeven....quote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef Karina het volgende:
Geert kan vertrekken. Hij vreet teveel en verliest de bijl.
Hannie.quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Sanne het volgende:
Wie had er te weinig inzet en motivatie volgens Geert?
Klaar tegengekomen op straat!?quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef Kadesh het volgende:
Wat is er eigenlijk met dat oor van die ene gast gebeurt?
PPfff nee idd.quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef babette21 het volgende:
echt uitstraling heeft dit team niet he?!
quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef qonmann het volgende:
Geert is vast aan z'n ene oor begonnen, zo hongerig was ie
quote:
Vrouwen hebben een betere voorraad van vet én een lagere stofwisseling.quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind de mannen er veel slecher uit zien dan de vrouwen, nu al. En Dirk gaat dus weg, misschien heeft hij gevraagd op hem te stemmen.
Jaaaa lijkt me leukquote:
Miukhan? Wie?quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook nog niet echt in zit, ik heb nog geen echte favorieten of mensen die me opvallen (behalve dan misschien Miukhan).
Dat zat ik net te denken, hebben ze die dagboekenshit ipv de 2e proef gedaan. Mag dit programma weer naar Net5, waar het begon?quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik iets gemist? Normaal zijn er toch 2 proeven per aflevering? 1 om iets te eten en 1 om de eilandraad?
Dat zag ik ook. Geert is een looser.quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
Geert lachte wel gemeen toen ze hem net na de 4e stem voor Dirk in beeld brachten
Lekker er in gemonteerd zo ja.quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef Cairon het volgende:
Geert’s rotte rooie kop die in een zieke grijns vast ligt bij het horen van Dirk’s naam lijkt me een beetje… debiel.
Ik wou net vragen of je ook ging kijken!quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Oh shit nog een talentshow. Deze moet ik helaas ook kijken. Even topic zoeken.
Rock Nation?quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Oh shit nog een talentshow. Deze moet ik helaas ook kijken. Even topic zoeken.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef rene90 het volgende:
Het was weer gezellig, weltruste!
klopt, alleen jammer van de tattoosquote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat meisje met de tattoos wel mooi!
Hier dusquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Rock Nation?
Die staat in SHO.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend door frans met zijn mes-zwaai-sensatie.
Ja dat vond ik ook al zo vaag.quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef pullup het volgende:
Hij loopt thuis ook met een bijl om zijn middel rond
vrouwen zien er altijd beter uitquote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind de mannen er veel slecher uit zien dan de vrouwen, nu al. En Dirk gaat dus weg, misschien heeft hij gevraagd op hem te stemmen.
ja maar dat lachje kan heel goed gemanipuleerd zijn door de regie hèquote:Op zondag 7 september 2008 21:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Geert is een looser.
wat ga je mailen ?quote:Op zondag 7 september 2008 21:44 schreef rene90 het volgende:
Ik zal wel even laten horen of ik bericht terug krijg van ER, ga nu even mailtje sturen.
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-geertd.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-geertt.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hannie.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hans.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hicham.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hiukwan.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-kyra.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-mano.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-prince.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-sarah.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-sharon.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-wim.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-yin.png |
Samengevat dat ze alle kandidaten een eerlijk aandeel moeten geven in de uitzending, en de dagboeken uitermate irritant zijn welke vooral van Hiukwan ook zijn, en dat ze het motto "back to basics" moeten doorvoeren in hun montage. Gewoon simpel monteren, geen shit er tussendoor.quote:
Geweldig.quote:Op zondag 7 september 2008 21:50 schreef ItaloDancer het volgende:
De mensen met een FOK!abonnement (plus of hoger) kunnen deze link als één (of meerdere) van hun headers instellen:
[ code verwijderd ]
Het is nog niet altijd supersnel, maar ok. Ik zal kijken of ik het nog sneller kan krijgen. (ik baal ervan dat ik sinds kort geen eigen webspace meer heb)
Hoe ziet dat eruit? Nou bv... zo:
[ afbeelding ]
Alle kandidaten die nog in het spel zitten, zitten in de roulatie.
Wil je de headers van individuele kandidaten instellen (zeker met een pimp!abonnement is dat misschien nog wel handiger), dat kan, gebruik dan de volgende links:
[ code verwijderd ]
Bij mij cached ie ze iig wel, dus als je ze allemaal gezien hebt zijn ze volgens mij snel...quote:Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Geweldig.
De headers zijn alleen nog wat sloom ja.
Hmmm soms wel soms niet, begrijp er geen flikker van maar ja ik had al om hulp gevraagd in het 'banner'-topicquote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Bij mij cached ie ze iig wel, dus als je ze allemaal gezien hebt zijn ze volgens mij snel...
Over back to basics, ik heb de geniale Voedselveiling ook al jaren niet meer teruggezien... Of vergis ik me? Dat leverde prachtige beelden op!quote:Op zondag 7 september 2008 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Samengevat dat ze alle kandidaten een eerlijk aandeel moeten geven in de uitzending, en de dagboeken uitermate irritant zijn welke vooral van Hiukwan ook zijn, en dat ze het motto "back to basics" moeten doorvoeren in hun montage. Gewoon simpel monteren, geen shit er tussendoor.
ja die is volgens mij elk jaarquote:Op zondag 7 september 2008 22:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over back to basics, ik heb de geniale Voedselveiling ook al jaren niet meer teruggezien... Of vergis ik me? Dat leverde prachtige beelden op!
Oh.quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja. Afgelopen seizoen nog geweest
Ik hoorde Hiukwanquote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef BotY het volgende:
weet iemand welke filmmuziek ze dit jaar draaien bij expedie robinson? hier een fragment uit aflevering 1:
http://home.wanadoo.nl/j.w.a.dollekamp/mooinummerii.wma
ben benieuwd waar de muziek van is!
Klinkt een beetje Bassie & Adriaan achtig.quote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef BotY het volgende:
weet iemand welke filmmuziek ze dit jaar draaien bij expedie robinson? hier een fragment uit aflevering 1:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:22 schreef Tante Bep het volgende:
Jestaujant de Nepchinees![]()
menu 53 :
voojgejecht : gestjoomde zjeewiej
hoofdgejecht : gefjituujde sjippiesj en tatjesj
nagejecht : pannekoekie met soete aajdappelsjem
hasssske lekkej! (sojjie pap en mam!)
Hmm, heb toch een aardige collectie filmmuziek, maar dit komt me niet direct bekend voor. Zou het ook wel willen wetenquote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef BotY het volgende:
Geert heeft besloten dat hij in zijn hoedanigheid als "oermens" per dag minimaal een pond vlees nodig heeft om op kracht te blijven maar dat kan ie, gezien zn reputatie natuurlijk moeilijk bij de slager gaan halen..quote:Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef josja het volgende:
Wat moet ie thuis in vredesnaam met een bijl?
Het is mij nog echt totaal niet opgevallen, iemand een cap?quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef MaJo het volgende:
Hiukwal moet echt opzouten
En dat oor van Geert begint echt goor te worden
Komt mij ook zo bekent voor he. Naar gevoel is het een ontknoping van iets in een film. Of tijdens een planning van een heist ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, heb toch een aardige collectie filmmuziek, maar dit komt me niet direct bekend voor. Zou het ook wel willen weten
Als ie elke keer 200 kb gaat inladen schiet het niet opquote:Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Geweldig.
De headers zijn alleen nog wat sloom ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |