Whehehe dat gaat hem opbrekenquote:
De pil doorslikken.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
Hoe doen de dames het trouwens als ze ongesteld zijn?
En hoe komen ze aan vers water?
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat ze tampons en zo krijgen en vers water. En ik denk dat je na een tijdje, als je erg afvalt, niet meer ongesteld wordt ook.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
't is maar 47 dagen.... 1x pil doorslikken, niks aan 't handjequote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
Zelfde als drinkwater denk ik... Je denkt toch niet dat ze zoutwater zitten te zuipen daarquote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef DuchessX het volgende:
Wat die je elke keer hoort als Huikwan gaat koken? Da's de theme van Forrest Gumpquote:
Is altijd toch al standaard?quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef rene90 het volgende:
Jaaa emoticonnetjes zitten erbij nu bij de quick reply.
Het scheelt minstens 100 posts per topic.quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Dammit we moeten minstens nog een week met Hiukwan![]()
Nog wel langer denk ik, want in de voorproefjes zie je dat ze volgende week een extra bijl heeft gestolen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Dammit we moeten minstens nog een week met Hiukwan![]()
Hehe inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het scheelt minstens 100 posts per topic.
Kloptquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat met Geert was ook zwaar opgeblazen in de voorstukjes.
Hij zei alleen wat hij dacht, misschien enigszins onhandig, maar het was niet zo als of er een dikke ruzie was.
Ook dat ja, net zoals met die zieke.quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat met Geert was ook zwaar opgeblazen in de voorstukjes.
Hij zei alleen wat hij dacht, misschien enigszins onhandig, maar het was niet zo als of er een dikke ruzie was.
oh ja shit, dát is 'mquote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Wat die je elke keer hoort als Huikwan gaat koken? Da's de theme van Forrest Gump![]()
Doen ze ook.quote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef Karina het volgende:
Jee man, ga terug en ga zoeken tot je er bij neervalt.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha, suffe sukkel! Met z'n grote bek!En bij de eerste de beste wandeling expeditie vergeet hij de bijl!
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Karina het volgende:
De regie heeft de bijl stiekem weggehaald.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
Maar volgens mij loopt een camera man nu geniepig met een bijl in zijn zak
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Die cameramannen hebben 'm weggehaald
quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Karina het volgende:
De regie heeft de bijl stiekem weggehaald.
Lekkere timing ook. vlak na die grote muil over survivallen, bij het kampvuur.quote:
Het is zelfs ronduit storend.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef MissX het volgende:
Die dagboekstukjes moeten echt geschrapt worden de volgende aflevering.
Ik heb nog niemand gezien die ik wel okay vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |