Tja, het moet allemaal wel binnen het uur blijven.quote:Op zondag 7 september 2008 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nu even kijken of het de moeite is de DVD te scoren ergens
Maar Arie en Silvester zijn over het algemeen best vermakelijk. Maarja, zelfs voor de DVD laten ze vaak dingen weg.
Op tv is het helemaal erg, vorig jaar met de show van Jochem Meyer was dat ook zo, paar geniale stukken weggelaten
Waar had je me voor nodig?quote:
Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwanquote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat komt erop dan?
Klinkt interessant.quote:Op zondag 7 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Stonden toch in mn MyAT
[..]
Is nieuw, dus ben benieuwd
quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
... Hamilton (waarschijnlijk) derde geworden..
Iig iets te doenquote:Op zondag 7 september 2008 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker spannende series ook weer
Alweerquote:
Beetje onterecht dat wel... De F staat waarschijnlijk voor Ferrari in de FIA.quote:
Ik ga zulke discussies nooit meer aan tegenwoordigquote:Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, altijd Ferrari de schuld geven, zo jammer altijd
Alsof die vent er zelf geen schuld aan heeft
Ik had zeker Raikonnen en Ferrari de eerste plaats gegund...maar vaak krijgt Ferrari de voordeel van de twijfel en McLaren zeker na de spionage-affaire niet zo vaak meer.quote:Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, altijd Ferrari de schuld geven, zo jammer altijd
Alsof die vent er zelf geen schuld aan heeft
Nja, zelf ook wat naar gemaakt dusquote:Op zondag 7 september 2008 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had zeker Raikonnen en Ferrari de eerste plaats gegund...maar vaak krijgt Ferrari de voordeel van de twijfel en McLaren zeker na de spionage-affaire niet zo vaak meer.
Bestel ook niet meer op FRS...quote:Op zondag 7 september 2008 20:28 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, precies Kees
En wat is de site van FRS toch een trage kutsite
Maar, de nieuwe Metallica is besteld
Tweemaal zelfs
en dan dat nr van : laaaalalala lalalalaaa laaalaaa lalalalalalaaa lalalallaaa lalalalla alalalaaaa..quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef PieterBas het volgende:
No No No No there's no limit
Woohoo... 90's mix
The White Strips Seven Nation Army??quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dan dat nr van : laaaalalala lalalalaaa laaalaaa lalalalalalaaa lalalallaaa lalalalla alalalaaaa..
(ja hij komt niet echt over op deze manier, maar twee ritmes door elkaar heen zingen is leuk als je klein bent.. en je dan het ritme van de over neemt (of andersom))
ik heb alles al ingevuld, kan ik alles zeker weer gaan aanpassenquote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
... Hamilton (waarschijnlijk) derde geworden..
McLaren is in beroep gegaan tussen de uitslag staat nog niet vast.quote:Op zondag 7 september 2008 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb alles al ingevuld, kan ik alles zeker weer gaan aanpassen
Voor het kampioenschap zou het wel spannender zijn natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
McLaren is in beroep gegaan tussen de uitslag staat nog niet vast.
Dat zeker..quote:Op zondag 7 september 2008 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap zou het wel spannender zijn natuurlijk
Toen ik de actie zag, had ik ook mijn twijfels over de juistheid van de teruggeef-en-inhaalactie van Hamilton.quote:Op zondag 7 september 2008 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker..
En hebben ze eindelijk inhaalacties... is het weer niet goed bij de FIA...
piles ballenquote:
quote:
quote:
Eerst wil ze mij vermoorden en nu gaat ze ook nog jouw ballen wegknijpen...quote:
Dat eerste is niet zo pijnlijk, mits goed uitgevoerdquote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Eerst wil ze mij vermoorden en nu gaat ze ook nog jouw ballen wegknijpen...
knippen / knijpen...quote:Op zondag 7 september 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie zegt dat IK zijn ballen eraf ga halen?En knijpen?
Dude, echtquote:
hey, big spenderquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Deansensitized het volgende:
Zeker doen!!
Net die speciale box besteld van 125 euro![]()
![]()
Ik wilde een gitaar kopen, wilde even weten waar je zoal op moet letten.quote:
Had de gewone cd ook al eerder besteldquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wilde een gitaar kopen, wilde even weten waar je zoal op moet letten.
Nog steedsquote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef The_Dean het volgende:
Maar wilde... Nu niet meer?
Geef je morgen antwoord, nu slapen, het is zomaar 4 uur
Ook al Nijmegen, die mensen zitten teveel hierquote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Core2 het volgende:
Morgen stage in nijmegen, uur reizen iedere dag
Nijmegenquote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Core2 het volgende:
Nooit gezegd dat ik dat ging doen hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom gaat Cue Piles vermoorden cq zijn ballen knippen/knijpen?
@Dean
bij mij duurt het al een uur om op mijn werk te komen. Dus ook weer een uur terug, dus niet zo zeurenquote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Core2 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik dat ging doen hoor
Aansteller, ben bijna 2 uur onderweg tegenwoordigquote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij mij duurt het al een uur om op mijn werk te komen. Dus ook weer een uur terug, dus niet zo zeuren
Gewoon, fantasietje van Cuequote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom werd dat hier dan vermeld?
Maar jij woont ook in een uithoekquote:Op zondag 7 september 2008 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Aansteller, ben bijna 2 uur onderweg tegenwoordig
Ze!! ik ben niet 'ze'!!!quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze!! ik ben niet 'ze'!!!
Jullie kunnen ook gewoon niet lezen
quote:truste
Cue is liefquote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Cue is soms een echte biatch.
Ja hèquote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Slijmerttttquote:
Met u kan ik pratenquote:
Uhm, ga je helemaal weg danquote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
Die knal ik er zo of morgen even op. Je mag mijne wel verwijderen alvast. Het php bestand heb ik ontvangen
. Bedankt daarvoor.
Ohhh, en geen wisselende meer dan?quote:Op zondag 7 september 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
Er komt een hele nieuwe avatar.
Hier is het een 3 hoorquote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef Houniet het volgende:
Nope. Ik ben die E een beetje zat na zoveel jaar
.
Doe ik binnenkort wel eens, als je die nieuwe hebtquote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef Houniet het volgende:
Dus je mag deze die jij host verwijderen als je dat wilt.
Heb ik net een mooie work-around, ga je wegquote:Op zondag 7 september 2008 23:23 schreef Houniet het volgende:
Toch bedankt voor al je hulp Piles. En sorry voor dat dataverkeer
![]()
!
quote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik net een mooie work-around, ga je weg![]()
Watquote:
Ja prima he. Alles onder controle @ Wageningenquote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef Houniet het volgende:
Leo!
Zeker alles gaat goed, met jou dan?
Ik wil gewoon kunnen slapenquote:
Alle slechte gewoontes kun je afleren.quote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik rook niet.
Truequote:Op zondag 7 september 2008 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle slechte gewoontes kun je afleren.
Studie is bij mij wel aardig, nu de club nogquote:Op zondag 7 september 2008 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja prima he. Alles onder controle @ WageningenStudie schiet niet echt op maar heb eigenlijk ook niet zo'n haast
En mijn club is het seizoen goed begonnen
Dukenburg. Ik studeer dinges HBO informatica en ga een leuke applicatie bouwen voor een klein bedrijfquote:
werk... stage doe ik al ruim een jaar niet meer.quote:
Jaaaa alweerquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Op stage he
Slapen..
en/of in andere topics
Of hard aan het werk voor de echte euro'squote:Op maandag 8 september 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Op stage he
Slapen..
en/of in andere topics
Hoiquote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef Battlefan het volgende:
Ik meld me hier ook maar, loop inmiddels al weer 10 weken stage (Met een vakantie van 5 weken er tussen)
Wie: Ikquote:Op maandag 8 september 2008 10:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoiwelkom
Vertel eens wat! Wie? wat? waar? hoe? hoelang? enzo
Iedereen die hier langer dan 3 weken isquote:Op maandag 8 september 2008 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is een Oldbie?
Doel je op mij?quote:
Oh je hebt niet terug gelezenquote:
Ow nee.. vertelquote:
Oww die bedoel jequote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Het staat zo'n 30 posts terugquote:
Aber natürlichquote:Op maandag 8 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
Mogge Dean, aan het werk?
Had je nog gekeken voor die gitaarquote:
Pilesquote:
Als ik thuis kom.quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Had je nog gekeken voor die gitaar![]()
?
Ja:(quote:Op maandag 8 september 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
Doe eens niet zo vrolijk, tis een kutdag vandaag
datquote:
gooi er eens wat leuks in danquote:
Nee, ik wil er niet ingegooid wordenquote:
ja, maar ik heb slecht geslapenquote:
wegquote:Op maandag 8 september 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we in een uur een topic volgooiden...
Nee das geen antwoord op mijn vraagquote:
Vraag?quote:Op maandag 8 september 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee das geen antwoord op mijn vraag
College wel, maar de reis niet echtquote:hey
college overleeft?
quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Godzijdank![]()
Morgen maar eens een dagje uitrusten na deze zware dag
Was ik maar aan het werkquote:Op maandag 8 september 2008 16:30 schreef Californium het volgende:
Er zijn mensen die moeten werken jah
quote:
quote:
Waar zit je op te wachten?quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Werken
veel beter als die waardeloze colleges volgen
Schoenenquote:
Wanneer watquote:
Waar je op moet letten als je een gitaar koopt:quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Had je nog gekeken voor die gitaar![]()
?
Moet je onthouden, vast goedkoper dan die 0906-lijnenquote:Op maandag 8 september 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Al leek het meer een hijglijn, mens dat zat ze te hijgen
wanneer je wer mocht werken / stage lopen... Maar zo te zien bij jij geen stageloop fanquote:Op maandag 8 september 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer wat
Heb nu tot januari de laatste college's en tentamens (hoop ik), en dan tot juni afstuderen (weer met stage)
En dan......
Maar ook een stuk minder geil, iemand die alleen maar over pakketjes kan hijgenquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je onthouden, vast goedkoper dan die 0906-lijnen
DHLquote:
Stage is niet erg, maar alles wat er bij komt aan scriptie en het hele gezeurquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wanneer je wer mocht werken / stage lopen... Maar zo te zien bij jij geen stageloop fan.... Ik moet ook tot juni afstuderen
Wie weet vind ik het ook wel leuk, maar dat zou me verbazenquote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef Californium het volgende:
Ik begin netmaar tot nu toe vind ik het geweldigggggg
en verslagen schrijven
in het engels
colleges van saaaaaie lerarenquote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet vind ik het ook wel leuk, maar dat zou me verbazen
Maar goed, eerst dit half jaar maar eens door komen
+ nog veeel inhalenquote:Op maandag 8 september 2008 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
colleges van saaaaaie lerarentoetsen
leraren die je irriteren
quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Californium het volgende:ik heb de derde toets die ik moest doen, og steeds geen cijfer van.... Maar de andere 2 heb ik gehaald en als ik deze heb dan ben ik zo goed als klaaaarrr.... dan alleen nog literatuurverslag en stage
Zozoquote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
master in Molecular life Sciences
Bwhehequote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
master in Molecular life Sciences
wat?quote:
Niet goedquote:
Je bent nogal wat van planquote:Op maandag 8 september 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
en misschien nog Proffessor...Maar Post doc is goed genoeg hoor
Dat blijktquote:Op maandag 8 september 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
de komende 20 jaar ben ik onder de pannen hoor
Dat wil je nietquote:
en dat doe je bij andere master wel? Master bestaat grotendeels uit stage enzo.... en kan ook aan de universiteit liggen....quote:Op maandag 8 september 2008 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wil je nietIk heb de voorlichting daarover gehad en wat een saai en algemene kutmaster is dat zeg
Veel meer dan voortborduren op je bachelor doe je niet
Daar doe je dat juistquote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe je bij andere master wel? Master bestaat grotendeels uit stage enzo.... en kan ook aan de universiteit liggen....
Leuk hoorquote:
Zo, je werkt je snel opquote:Op maandag 8 september 2008 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk hoor
Volgende week zit ik bij de MT
Ja, wat stage zonder Internet goed voor isquote:
Oh, is dat het geheimquote:Op maandag 8 september 2008 17:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, wat stage zonder Internet goed voor is
En dan?quote:
en af en toe koffie halenquote:
nee iets eerderquote:Op maandag 8 september 2008 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja nou, dan ben je rond kwart voor 6 klaar, best laat vind ik
awwwwwwwquote:Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef mash_ het volgende:
9uur les achter elkaar is echt niet goed voor je
Nu pas?quote:Op maandag 8 september 2008 18:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was 1e school dag. heb het nu al weer gehad
ff wennen dusquote:Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef mash_ het volgende:
9uur les achter elkaar is echt niet goed voor je
ja vind je het heel gek als je in 6weken een korte film van 20min moet gaan makenquote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Californium het volgende:
Mash_je eerste dag en nu alweer genoeg ervan
zo tof vind ik het nietquote:Op maandag 8 september 2008 18:36 schreef Californium het volgende:
das wel snel al! maar wel een toffe opdracht
doeiquote:Op maandag 8 september 2008 18:36 schreef Californium het volgende:
maare ik ga de boel afsluiten en tas inpakken en over 5 min de spul in de vriezer gooien en dan naar huis wandelen
Oh ja, monteren, dat moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 8 september 2008 18:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
zo tof vind ik het nietAlleen het minteren vind ik leuk
alleen dan moeten we wel eerst alles opgenomen hebben acteurs gevonden hebben blablabla
ach jij hoeft het niet voor een cijfer tedoen hequote:Op maandag 8 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, monteren, dat moet ik ook nog eens doen
Blijft altijd liggen hier
Das waarquote:Op maandag 8 september 2008 18:52 schreef mash_ het volgende:
ach jij hoeft het niet voor een cijfer tedoen he
Het is wel tof, maar ben er slecht inquote:
Het is appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 8 september 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Het is wel tof, maar ben er slecht in
Final Cut Pro, werkt dat beter dan Adobe Premiere? Of kun je dan niet vergelijken?
Ja? Hoezo danquote:Op maandag 8 september 2008 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is appels met peren vergelijken
Oh, dat weet ik nietquote:Op maandag 8 september 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Final Cut Pro.. is alleen toch op Apple te verkrijgen?
Heel erg herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, monteren, dat moet ik ook nog eens doen
Blijft altijd liggen hier
Stage SC gaat bergafwaartsquote:Op maandag 8 september 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Zo, wat zal ik de rest van de avond eens gaan doen
Voor dit topic hoef ik niet te blijven
quote:
Ik ook niet veel vrees ikquote:Op maandag 8 september 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga dan ook weer want heb toch niks te vertellen
Dat is al weken aan de gangquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat ken ik.. lig al een half uur bijna te lsapen en moet m'n best doen niet te gaan slapen.
Hoezoquote:En ik word gek van het beeldscherm
Sinds ik zeg maar bezig ben met stage...quote:
Ja, we kunnen gewoon niet zonder jequote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds ik zeg maar bezig ben met stage...
Ga dan eens wat anders doenquote:Op maandag 8 september 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
ja.. m'n ogen zijn vvierkant en kunnen daardoor makkelijker dichtvallen en doen pijn
dat mag nog nietquote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga dan eens wat anders doen![]()
Slapen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |