Wanneer watquote:
Waar je op moet letten als je een gitaar koopt:quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Had je nog gekeken voor die gitaar![]()
?
Moet je onthouden, vast goedkoper dan die 0906-lijnenquote:Op maandag 8 september 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Al leek het meer een hijglijn, mens dat zat ze te hijgen
wanneer je wer mocht werken / stage lopen... Maar zo te zien bij jij geen stageloop fanquote:Op maandag 8 september 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer wat
Heb nu tot januari de laatste college's en tentamens (hoop ik), en dan tot juni afstuderen (weer met stage)
En dan......
Maar ook een stuk minder geil, iemand die alleen maar over pakketjes kan hijgenquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je onthouden, vast goedkoper dan die 0906-lijnen
DHLquote:
Stage is niet erg, maar alles wat er bij komt aan scriptie en het hele gezeurquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wanneer je wer mocht werken / stage lopen... Maar zo te zien bij jij geen stageloop fan.... Ik moet ook tot juni afstuderen
Wie weet vind ik het ook wel leuk, maar dat zou me verbazenquote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef Californium het volgende:
Ik begin netmaar tot nu toe vind ik het geweldigggggg
en verslagen schrijven
in het engels
colleges van saaaaaie lerarenquote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet vind ik het ook wel leuk, maar dat zou me verbazen
Maar goed, eerst dit half jaar maar eens door komen
+ nog veeel inhalenquote:Op maandag 8 september 2008 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
colleges van saaaaaie lerarentoetsen
leraren die je irriteren
quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Californium het volgende:ik heb de derde toets die ik moest doen, og steeds geen cijfer van.... Maar de andere 2 heb ik gehaald en als ik deze heb dan ben ik zo goed als klaaaarrr.... dan alleen nog literatuurverslag en stage
Zozoquote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
master in Molecular life Sciences
Bwhehequote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
master in Molecular life Sciences
wat?quote:
Niet goedquote:
Je bent nogal wat van planquote:Op maandag 8 september 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
en misschien nog Proffessor...Maar Post doc is goed genoeg hoor
Dat blijktquote:Op maandag 8 september 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
de komende 20 jaar ben ik onder de pannen hoor
Dat wil je nietquote:
en dat doe je bij andere master wel? Master bestaat grotendeels uit stage enzo.... en kan ook aan de universiteit liggen....quote:Op maandag 8 september 2008 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wil je nietIk heb de voorlichting daarover gehad en wat een saai en algemene kutmaster is dat zeg
Veel meer dan voortborduren op je bachelor doe je niet
Daar doe je dat juistquote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe je bij andere master wel? Master bestaat grotendeels uit stage enzo.... en kan ook aan de universiteit liggen....
Leuk hoorquote:
Zo, je werkt je snel opquote:Op maandag 8 september 2008 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk hoor
Volgende week zit ik bij de MT
Ja, wat stage zonder Internet goed voor isquote:
Oh, is dat het geheimquote:Op maandag 8 september 2008 17:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, wat stage zonder Internet goed voor is
En dan?quote:
en af en toe koffie halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |