en af en toe koffie halenquote:
nee iets eerderquote:Op maandag 8 september 2008 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja nou, dan ben je rond kwart voor 6 klaar, best laat vind ik
awwwwwwwquote:Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef mash_ het volgende:
9uur les achter elkaar is echt niet goed voor je
Nu pas?quote:Op maandag 8 september 2008 18:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was 1e school dag. heb het nu al weer gehad
ff wennen dusquote:Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef mash_ het volgende:
9uur les achter elkaar is echt niet goed voor je
ja vind je het heel gek als je in 6weken een korte film van 20min moet gaan makenquote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Californium het volgende:
Mash_je eerste dag en nu alweer genoeg ervan
zo tof vind ik het nietquote:Op maandag 8 september 2008 18:36 schreef Californium het volgende:
das wel snel al! maar wel een toffe opdracht
doeiquote:Op maandag 8 september 2008 18:36 schreef Californium het volgende:
maare ik ga de boel afsluiten en tas inpakken en over 5 min de spul in de vriezer gooien en dan naar huis wandelen
Oh ja, monteren, dat moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 8 september 2008 18:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
zo tof vind ik het nietAlleen het minteren vind ik leuk
alleen dan moeten we wel eerst alles opgenomen hebben acteurs gevonden hebben blablabla
ach jij hoeft het niet voor een cijfer tedoen hequote:Op maandag 8 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, monteren, dat moet ik ook nog eens doen
Blijft altijd liggen hier
Das waarquote:Op maandag 8 september 2008 18:52 schreef mash_ het volgende:
ach jij hoeft het niet voor een cijfer tedoen he
Het is wel tof, maar ben er slecht inquote:
Het is appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 8 september 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Het is wel tof, maar ben er slecht in
Final Cut Pro, werkt dat beter dan Adobe Premiere? Of kun je dan niet vergelijken?
Ja? Hoezo danquote:Op maandag 8 september 2008 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is appels met peren vergelijken
Oh, dat weet ik nietquote:Op maandag 8 september 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Final Cut Pro.. is alleen toch op Apple te verkrijgen?
Heel erg herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, monteren, dat moet ik ook nog eens doen
Blijft altijd liggen hier
Stage SC gaat bergafwaartsquote:Op maandag 8 september 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Zo, wat zal ik de rest van de avond eens gaan doen
Voor dit topic hoef ik niet te blijven
quote:
Ik ook niet veel vrees ikquote:Op maandag 8 september 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga dan ook weer want heb toch niks te vertellen
Dat is al weken aan de gangquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat ken ik.. lig al een half uur bijna te lsapen en moet m'n best doen niet te gaan slapen.
Hoezoquote:En ik word gek van het beeldscherm
Sinds ik zeg maar bezig ben met stage...quote:
Ja, we kunnen gewoon niet zonder jequote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds ik zeg maar bezig ben met stage...
Ga dan eens wat anders doenquote:Op maandag 8 september 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
ja.. m'n ogen zijn vvierkant en kunnen daardoor makkelijker dichtvallen en doen pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |