gefeliquote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Dit is mijn eerste topic ooit op FOK!!
quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Dankje, jij feli met de fipo in MIJN topicquote:
Van harte !!quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Voor alles is een eerste keer hè.quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Nu nog een keer een goede klacht verzinnen, ben wel benieuwd naar de reacties dan.quote:Op zondag 7 september 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer hè.
Zolang die Boxer ons maar niet nat maakt met zijn geschutquote:Op zondag 7 september 2008 17:45 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, wat een k*tweer vandaag... Tot op m'n boxer aan toe nat!
We come one
Nieuwe single? Die heb ik gemist dan denk ikquote:Op zondag 7 september 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Wat een draak van een single zeg de nieuwe van Blof..
Piles, wees blij want het is weer een vreselijke singlequote:Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwe single? Die heb ik gemist dan denk ik
quote:Op zondag 7 september 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Piles, wees blij want het is weer een vreselijke single
Heb net 2 seconden geluisterd, maar heb 'm gelijk uitgezetquote:Op zondag 7 september 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Piles, wees blij want het is weer een vreselijke single
Ohhhh oké, sorry!quote:Op zondag 7 september 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Oh trouwens, Noortje, wil je volgende keer geen spaties tussen de [ ] doen?
Anders gaat ie niet vanzelf in de topic-stats![]()
'k zal nu de standaard reactie op verhalen over nieuwe kleding maar achterwege laten hè?quote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellow!
kHeb toch veel geld uitgegeven... drie boeken gekocht, dan krijg je dat he... En een nieuwe BH (marlies-dekkers-look-a-like!) en deo en haarspultroep
Boeken Broekie, zonder de rrrrrrquote:Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal nu de standaard reactie op verhalen over nieuwe kleding maar achterwege laten hè?
FIA staat toch voor Ferrari Irriteert Allesquote:Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig gaat McLaren in beroep want het slaat echt helemaal nergens op. Klote FIA
Daar had ik het dan ook niet overquote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Boeken Broekie, zonder de rrrrrr
rattenkeutel is in je thee jummiequote:Op zondag 7 september 2008 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kga zometeen de rattenkooi doen...eerst ff mn thee opdrinke
quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rattenkeutel is in je thee jummie
Oeh! Is dat ook niet een idee om mee te nemen naar de laatste uitzending van Muijs?quote:Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pas maar op! ik zal morgen wat zelfgebakken chocolate-chip-coockies meenemen
Het zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 7 september 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
FIA staat toch voor Ferrari Irriteert Alles
quote:Op zondag 7 september 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Is dat ook niet een idee om mee te nemen naar de laatste uitzending van Muijs?
Kan ik ze ook eens proeven
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen.![]()
Everlast
En die is nu te horen en inderdaad een leuke singlequote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk liedje heh...vind die van Snoop ietsiepietsie leuker denk ik
Omgekeerde tripteasequote:Op zondag 7 september 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, je wilde een foto van mn nieuwe BH hebben zeker
Kinkyquote:Op zondag 7 september 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb wel een foto van de BH, maar niet met mij erin
Klik hier voor een interactief plaatje
Ja voor een marliesje kun je laatje met bhs wel vullenquote:Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vooral mooi![]()
Beetje Marlies-Dekkers idee, maar dan veel goeiekoper
naar KXquote:Op zondag 7 september 2008 20:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en wat gaat ie allemaal doen dan
Zijn opleiding bij 3FM is klaar, maar (volgens Muijs) gaan er te weinig mensen bij 3FM dood dus komt er geen gaatje vrij voor hem.quote:Op zondag 7 september 2008 20:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en wat gaat ie allemaal doen dan
quote:Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn opleiding bij 3FM is klaar, maar (volgens Muijs) gaan er te weinig mensen bij 3FM dood dus komt er geen gaatje vrij voor hem.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, je wilde een foto van mn nieuwe BH hebben zeker
Jups, en het zou mij niets verbazen als Ekdom het laatste uur direct opneemt na afloop van het EkStra weekend. Weet niet of het standaard is maar ik kan het me wel voorstellen, zeker nu hij ook de show van Eddy (tijdelijk) overneemt.quote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Hans, jij dacht toch dat Ekdom in de Nacht tussen 6 en 7 van een cassettebandje kwam? Dat was idd het geval.
Dat was de reden ja. Hij vertelde dat hij Zoeyzo moest overnemen en dat daarom het laatste uur van een bandje kwam, maar dat wist niemandquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, en het zou mij niets verbazen als Ekdom het laatste uur direct opneemt na afloop van het EkStra weekend. Weet niet of het standaard is maar ik kan het me wel voorstellen, zeker nu hij ook de show van Eddy (tijdelijk) overneemt.
Op een enkeling na danquote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
Dat was de reden ja. Hij vertelde dat hij Zoeyzo moest overnemen en dat daarom het laatste uur van een bandje kwam, maar dat wist niemand
Alleen maar iedereen die om kwart voor 6 EidN luisterde. En het is trouwens wel duidelijk hoorbaar dat het niet live is. En ineens belt er niemand meer opquote:
5:45?! Dat zullen dan inderdaad niet heel veel mensen zijn geweest..quote:Op zondag 7 september 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alleen maar iedereen die om kwart voor 6 EidN luisterde. En het is trouwens wel duidelijk hoorbaar dat het niet live is. En ineens belt er niemand meer op
uuhhm zou best kunnen want de plaat die werd gedraaid verscheen ook niet op de 'recent gedraaid ' pagina van 3FMfan.nl.quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hebben ze geen vaste bel groep die ze even opbellen en faken dan
zou maar kort weekje zijn dus verwacht van welquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Is Maricha morgen alweer terug? Dacht eigenlijk van wel.
Spam de link dan maar, als je wilt.quote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo het te koop zetten van het huis is bijna voltooit, alle fotos zijn genomen, teksten zijn goed gejat , alleen nog even paar fotos opnieuw nemen, blijkbaar mogen er geen verticaal georienteerde fotos op funda komen te staan.
Tof !quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou maar kort weekje zijn dus verwacht van wel
morgenavond geven we accoord via de website dan duurt het 2 dagen voordat het op funda komt te staan. als het zover is , lever ik mij over aan de leeuwenquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spam de link dan maar, als je wilt.
Was een kort gesprek van nog geen 2 minuten dus dat is opzich zo gedaan. Tijd geleden dat ik de platenkast had gehoord want ik ken het nog wel van vroeger toen Ekdom nog voor Evers was te horen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
Gerard belt zelf naar de persoon die wilde platenkasten. Maar dat kan ook om een uur of 6 (of misschien wel tijdens een plaat) opgenomen zijn.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgenavond geven we accoord via de website dan duurt het 2 dagen voordat het op funda komt te staan. als het zover is , lever ik mij over aan de leeuwen
Hij belde de platenkaster terug naar aanleiding van een smsje. Normaal gesproken zegt hij "nu gaan we platenkasten" en de eerst volgende beller mag dan platenkasten. Tussendoor wordt hij al wel veel gebeld door mensen die willen platenkasten, maar dan zegt Gerard dat hij nog niet zover is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was een kort gesprek van nog geen 2 minuten dus dat is opzich zo gedaan. Tijd geleden dat ik de platenkast had gehoord want ik ken het nog wel van vroeger toen Ekdom nog voor Evers was te horen.
we zetten het te koop voor 252500 en willen er minimaal 245000 voor krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoeveel ton moet je er voor hebben?![]()
Nieuwe Blof.... Okay, dan kan de radio dus nu al uit.
Handige infoquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zetten het te koop voor 252500 en willen er minimaal 245000 voor krijgen
Dan moet ik toch nog even doorsparenquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zetten het te koop voor 252500 en willen er minimaal 245000 voor krijgen
Voor jou orrientatie voor groningse begrippen zal dat 180k zijnquote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Marc, helder.
[..]
Dan moet ik toch nog even doorsparen
Hugo Borst
Jammer dat BNR vaak herhaaltquote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
EO radio
Eerst studio voetbal en vannacht BNR
haha!quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor jou orrientatie voor groningse begrippen zal dat 180k zijn
Maar ik heb nog niks gehoord dit weekend, dus voor mij is het weekoverzicht nog nieuwquote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat BNR vaak herhaalt
Simek was gisteravond best wel lachen op radio 1
Zit Simek nog op hetzelfde tijdslot ? heb het wel eens gehoord en ik vind het wel aardig om te horen. Moet trouwens wel zeggen dat ik het nieuwe jingle pakket van Radio 1 best dra-ma-tisch vind. Vind het ook jammer dat het Binnenland niet meer is te horen. Best een geestig programma.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat BNR vaak herhaalt
Simek was gisteravond best wel lachen op radio 1
+1 nuquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
Hier nog Hyvers die nog geen vriendjes zijn met Domien?
Hij wil namelijk zo graag de magische grens van 1000 vrienden bereiken
Nog zo'n sneu figuurquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
uitzending van gisteren is terug te luisteren op www.simek.nlquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit Simek nog op hetzelfde tijdslot ? heb het wel eens gehoord en ik vind het wel aardig om te horen. Moet trouwens wel zeggen dat ik het nieuwe jingle pakket van Radio 1 best dra-ma-tisch vind. Vind het ook jammer dat het Binnenland niet meer is te horen. Best een geestig programma.
Ach ieder zo zijn ding tochquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n sneu figuur
Jammer, erg jammer
Ikke heb Domien maar even toegevoegdquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
Precies een van de redenen waarom ik geen Hyves heb.. Vroeger had je het al met MSN en nu zie je het ook met Hyves. Heb je tig mensen in je Hyves maar hoeveel van die gasten ken je persoonlijk? Waarschijnlijk maar enkele tientallen en dan houdt het ook op.. Maar ja, die 1000 gaat hij nog wel halen. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n sneu figuur
Jammer, erg jammer
Jep zijn zomervakantie is weer om. Gewoon weer tussen 0000 en 0100 in de nacht van za op zo.quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit Simek nog op hetzelfde tijdslot ? heb het wel eens gehoord en ik vind het wel aardig om te horen. Moet trouwens wel zeggen dat ik het nieuwe jingle pakket van Radio 1 best dra-ma-tisch vind. Vind het ook jammer dat het Binnenland niet meer is te horen. Best een geestig programma.
Ik hou mijn lijstje netjes clean met alleen mensen die ik ken of kende van vroeger om zo beetje contact te houden.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies een van de redenen waarom ik geen Hyves heb.. Vroeger had je het al met MSN en nu zie je het ook met Hyves. Heb je tig mensen in je Hyves maar hoeveel van die gasten ken je persoonlijk? Waarschijnlijk maar enkele tientallen en dan houdt het ook op.. Maar ja, die 1000 gaat hij nog wel halen.
Ja, ik vind zo iemand sneu jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ach ieder zo zijn ding toch
maar om iemand sneu te noemen
Ik heb wel een hyves adres maar doe er nooit wat meequote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik vind zo iemand sneu ja
"Kijk mij eens veel vriendjes hebben"
Kwestie van nu en dan je vriendenlijkst updaten. Heb laatste ook grote schoonmaak gehouden, zaten idd mensen in die ik echt nooooit meer sprak... Dus er ff lekker uitgemikt.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies een van de redenen waarom ik geen Hyves heb.. Vroeger had je het al met MSN en nu zie je het ook met Hyves. Heb je tig mensen in je Hyves maar hoeveel van die gasten ken je persoonlijk? Waarschijnlijk maar enkele tientallen en dan houdt het ook op.. Maar ja, die 1000 gaat hij nog wel halen. Ieder zijn ding.
Thanks MaW / borisz !
Tot je Overbuurmeisje ze echt een keer nodig hebt.. moet je dan eens zien hoeveel van die "vriendjes" er dan thuisgeven. Maar als je 1000 Hyves-maatjes hebt krijg je dan ook een prijs, ofzo? Ben er niet zo in thuis..quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hou mijn lijstje netjes clean met alleen mensen die ik ken of kende van vroeger om zo beetje contact te houden.
Overbuurmeisje is extreem die noemt iedereen vrienden500 vriendjes
't Voelt als een babyhamster op je hand, echt waar!quote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Geinig filmpje trouwens van het Weekend DNA en de spin. Je moet het maar durven.
Geinigquote:Op zondag 7 september 2008 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't Voelt als een babyhamster op je hand, echt waar!
(zo verwoordde een vriendin van me het ooit, en ze had nog gelijk ook!)
een vogelspin die is wel groot maar weegt super weinig, voelt beetje als gekriebelquote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Geinig filmpje trouwens van het Weekend DNA en de spin. Je moet het maar durven.
Oproep gestaakt zijn er er nu 1001quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
Helemaal eens met de stelling , 1 week extra giel heeft 3fm luisteraars weer wakker geschudquote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Zooo, het is inmiddels wel duidelijk wat 1 uur langer GIEL toevoegt. Helemaal niks inderdaad.
En nu Ekdom weer terug tussen 9 en 10, g*dverd*mme.
Goedemorgen allen.
Je had ook je post kunnen edittenquote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef rjvandevelde het volgende:
zo leuk dat ik dr naam verkeerd schrijf.. domme ik
Hoi.quote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Zooo, het is inmiddels wel duidelijk wat 1 uur langer GIEL toevoegt. Helemaal niks inderdaad.
En nu Ekdom weer terug tussen 9 en 10, g*dverd*mme.
Goedemorgen allen.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef rjvandevelde het volgende:
zo leuk dat ik dr naam verkeerd schrijf.. domme ik
quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef rjvandevelde het volgende:
Wat een slopend weekend was het weer
Heb je gedaan, weekend in je nest gelegenquote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef rjvandevelde het volgende:
Ik vind het altijd best lekker om op zondag brak te zijn. Meestal heb ik aan het begin van de middag basketbaltraining waar ik nog net ff iets brakker wordt, maar waardoor je wel met een trots gevoel kunt denken dat je wat met je zondag gedaan hebt.quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef rjvandevelde het volgende:
Prima weekend dusquote:Op maandag 8 september 2008 00:38 schreef rjvandevelde het volgende:
ja dat was de bedoeling, maar als mijn bovenburen besluiten om 09:00 uur op te staan, dan hebben ze de rare gewoonte het hele huis hiervan mee te laten genieten, heel gek. Daarnaast lekker gegeten en gedronken!
Bevalt Utrecht al een beetje?quote:Op maandag 8 september 2008 00:38 schreef rjvandevelde het volgende:
ja dat was de bedoeling, maar als mijn bovenburen besluiten om 09:00 uur op te staan, dan hebben ze de rare gewoonte het hele huis hiervan mee te laten genieten, heel gek. Daarnaast lekker gegeten en gedronken!
waar woon je in utrecht, utrecht is tegenwoordig erg rekbaar begrip met terwijde erbijquote:Op maandag 8 september 2008 00:42 schreef rjvandevelde het volgende:
Was idd een prima weekend!
Utrecht bevalt steeds beter.. begint eindelijk een beetje te voelen als mn stad
Dinsdagochtend 10.50 uurquote:Op maandag 8 september 2008 00:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer vertrek jij precies, moeten dan even een uitzwaai topic voor je maken
Kortom morgenavond even uitzaai topic voor je regelenquote:Op maandag 8 september 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dinsdagochtend 10.50 uur.
Morgen inpakdagje en nog paar dingetjes halen en 't kan beginnen.
2,5 week he; niet zoooo langquote:Op maandag 8 september 2008 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom morgenavond even uitzaai topic voor je regelen
4 weken 3fm loos voor Roel
Een paar radiozenders in Ierland zijn waardige vervangers van 3FMquote:
Ander keertje, nu slapen...quote:Op maandag 8 september 2008 00:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een paar radiozenders in Ierland zijn waardige vervangers van 3FM. www.todayfm.com/ is favoriet (ook online te beluisteren).
Uitslapen is voor mij al 2 jaar geleden, sinds de geboorte van kyllian 0,0x meer kunnen uitslapenquote:Op maandag 8 september 2008 00:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow mèn, ga je dat volhouden Roel?
Eej, ik ga lekker slapen, kheb nu al zin in het uitslapen morgenochtend! Uitslapen op een maandagochtend, is dát ff lang geleden!![]()
over 6 uur gaat de wekker inderdaad weer, ga maar is slapenquote:Op maandag 8 september 2008 00:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ander keertje, nu slapen...
Succes weer deze maandag Robert-Jan!
Truste mensen die op normale tijden werken
*biologische klok stopt spontaan met tikken*quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uitslapen is voor mij al 2 jaar geleden, sinds de geboorte van kyllian 0,0x meer kunnen uitslapen
valt weer mee danquote:Op maandag 8 september 2008 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
2,5 week he; niet zoooo lang.
wordt leuk met straks een uur de klok terugzetten, komt ie nog vroegerquote:Op maandag 8 september 2008 00:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*biologische klok stopt spontaan met tikken*
Bedoelde eerder die ándere biologische klok die met baby's te maken heeftquote:Op maandag 8 september 2008 00:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt leuk met straks een uur de klok terugzetten, komt ie nog vroeger
De rest maakt het een hoop goed, tenminste als het geen ettertje isquote:Op maandag 8 september 2008 00:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bedoelde eerder die ándere biologische klok die met baby's te maken heeft
Halfuurtje hier vandaanquote:Op maandag 8 september 2008 00:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt weer mee dan, moet zelf 1x een weekendextra missen ben bang dat ik die niet kan ontvangen in hasselt (belgie)
Ah ok... kun je dan wel bij een andere omroep een baantje zoeken of moet je een tijdje op de vuilniswagen mee / wc's schoonmaken / ober spelen / whatever totdat de vara weer een vacature heeft?quote:Op maandag 8 september 2008 01:31 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja origineel is idd fantastisch,, duurt alleen zo lang:)
Ik hoef gelukkig niet te stoppen met radio, want dat staat er helemaal los van. Ze vonden mij helaas niet geschikt voor de functie waar ik voor solliciteerde. Ik had namelijk allemaal wilde plannen en dat zagen zij helemaal anders... dussss dat is een beetje jammer
Als het op muzieksmaak aan zou komen dan lijkt het me fijner om naar KinkFM te gaan. Dat luister ik dan ook het meest naast 3FM.quote:Op maandag 8 september 2008 01:45 schreef rjvandevelde het volgende:
nee ik mag gelukkig wel naar andere omroepen.. lijkt me helemaal lache om bij 538 te werken;)
Tjibbe Tjibsma komt bij 538 vandaan. En als ik zn weblog zo lees dan komt hij bij 538 meer aan zijn muzikale trekken dan bij 3FM.quote:Op maandag 8 september 2008 01:54 schreef rjvandevelde het volgende:
ja dat is waar.. maar ik vond het contrast zo leuk:)
ja, heerlijk, als Giel nou ook ff zijn mond houdt door ACDC!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 september 2008 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
Can I Play With Madness[ afbeelding ]
Wakker worden
Giel is weer waanzinnig kut voor de maandagquote:Op maandag 8 september 2008 06:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ja, heerlijk, als Giel nou ook ff zijn mond houdt door ACDC!!!!!!!!!!!
Om in zijn woorden te blijven. Dramaandag.quote:Op maandag 8 september 2008 07:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is weer waanzinnig kut voor de maandag
* Sirolf luistert nu naar Radio Noord-Holland...quote:Op maandag 8 september 2008 07:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is weer waanzinnig kut voor de maandag
Kan ik hier niet ontvangenquote:Op maandag 8 september 2008 07:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf luistert nu naar Radio Noord-Holland...
Nog half uurtje tot foute uur op qmusicquote:Op maandag 8 september 2008 08:21 schreef borisz het volgende:
RdW ben ik ook weggezapt. Rare vragen stellen, nietszeggende interviews.
Dan maar Evers.
Amerilloquote:Op maandag 8 september 2008 08:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog half uurtje tot foute uur op qmusic
Is het meisje wat de slankie reclame heeft ingezongenquote:Op maandag 8 september 2008 09:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Zegguh, ik zette de radio net pas aan, maar wie was er aan het zingen bij Giel? Dat meiske heeft echt een verrektes prettige stem om naar te luisteren!
Mogguhquote:Op maandag 8 september 2008 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het meisje wat de slankie reclame heeft ingezongenmorgen trouwens
Ow fijn ja...quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel was wel weer zo'n hufter vanmorgen om in te gaan op haar kleine stotteringen, waar door ze nog meer ging stotteren.
Giel.. tsja, ben zo klaar met hem. Hoef 'm alleen maar te horen en ik zap al weg.quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel was wel weer zo'n hufter vanmorgen om in te gaan op haar kleine stotteringen, waar door ze nog meer ging stotteren.
Die graaft zijn eigen graf steeds dieperquote:Op maandag 8 september 2008 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel.. tsja, ben zo klaar met hem. Hoef 'm alleen maar te horen en ik zap al weg.
Haha, was dat maar zoquote:Op maandag 8 september 2008 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onder de douche van janneke regent het mannen
Thanks, weet ik eindelijk weet ik hoe dit nummer heet.quote:
Sorry, ik heb me net al gedoucht.quote:Op maandag 8 september 2008 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Haha, was dat maar zo![]()
Weet er wel een paar te bedenken die bij mij in de douche zouden mogen komen vallen hoor
blijven gewoon ubergoedquote:Op maandag 8 september 2008 10:35 schreef Sersjee het volgende:
A-ha! Dit weekend nog de best of gedraaid, erg leuk!
Aanrader voor iedereen: ga ze live zien! Heb ze in een klein jaar 3x gezien en het was telkens kippenvel all over the place!quote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een ultiem hoogtepunt van Crowded House:![]()
![]()
. Dat publiek
.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom blijft ook volhouden met z'n drie uur AV![]()
.
Ekdom blijft ook volhouden met z'n drie uur AVquote:Op maandag 8 september 2008 10:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog 1x en dan heb je t drie keer gezegt
quote:Op maandag 8 september 2008 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ekdom blijft ook volhouden met z'n drie uur AV![]()
.
Of nog een keer die le-gen-darische zaterdagavond in het Glazen Huis herbelevenquote:Op maandag 8 september 2008 11:26 schreef Marc63 het volgende:
Leuk gesprek net met Guus. Hij mag ook wel weer eens bij EW langs komen.
Of dat natuurlijk. Maar dan wel met Gerard en Michiel. En de Fabeltjeskrant mag ook wel ff hallo zeggen.quote:Op maandag 8 september 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of nog een keer die le-gen-darische zaterdagavond in het Glazen Huis herbeleven![]()
.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of dat natuurlijk. Maar dan wel met Gerard en Michiel. En de Fabeltjeskrant mag ook wel ff hallo zeggen.
Uhuh. Topnummer iigquote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
Dat meen je niet... Draait ie gewoonTracks of my tears
! Top 10 aller tijden als je het mij vraagt
We wachten je opquote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga naar mn stage!
Kom vannacht pas weer laat thuis... pfff
Begon natuurlijk met die mega eend die de studio binnen kwam.quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd ja
. Fantastische avond was dat
.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Begon natuurlijk met die mega eend die de studio binnen kwam.
Leuk idee maar wel aardig wat werk.quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou op de 3fmfan site eigenlijk een quick reference moeten komen met per uitzending de highlights en momorable zaken.
zoals bv afgelopen keer kortsluiting in de studio
Een optie om aan te geven dat er een bijzondere/leuke/grappige/whatever gebeurtenis is geweest in een uitzending waarbij je ook kunt aangeven wat het bijbehorende topic is. Zou wel handig zijn, dan hoef je niet meer alle topics door te worstelen om te zien of je wat gemist hebt.quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou op de 3fmfan site eigenlijk een quick reference moeten komen met per uitzending de highlights en momorable zaken.
zoals bv afgelopen keer kortsluiting in de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |