Kan ik hier niet ontvangenquote:Op maandag 8 september 2008 07:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf luistert nu naar Radio Noord-Holland...
Nog half uurtje tot foute uur op qmusicquote:Op maandag 8 september 2008 08:21 schreef borisz het volgende:
RdW ben ik ook weggezapt. Rare vragen stellen, nietszeggende interviews.
Dan maar Evers.
Amerilloquote:Op maandag 8 september 2008 08:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog half uurtje tot foute uur op qmusic
Is het meisje wat de slankie reclame heeft ingezongenquote:Op maandag 8 september 2008 09:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Zegguh, ik zette de radio net pas aan, maar wie was er aan het zingen bij Giel? Dat meiske heeft echt een verrektes prettige stem om naar te luisteren!
Mogguhquote:Op maandag 8 september 2008 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het meisje wat de slankie reclame heeft ingezongenmorgen trouwens
Ow fijn ja...quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel was wel weer zo'n hufter vanmorgen om in te gaan op haar kleine stotteringen, waar door ze nog meer ging stotteren.
Giel.. tsja, ben zo klaar met hem. Hoef 'm alleen maar te horen en ik zap al weg.quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel was wel weer zo'n hufter vanmorgen om in te gaan op haar kleine stotteringen, waar door ze nog meer ging stotteren.
Die graaft zijn eigen graf steeds dieperquote:Op maandag 8 september 2008 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel.. tsja, ben zo klaar met hem. Hoef 'm alleen maar te horen en ik zap al weg.
Haha, was dat maar zoquote:Op maandag 8 september 2008 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onder de douche van janneke regent het mannen
Thanks, weet ik eindelijk weet ik hoe dit nummer heet.quote:
Sorry, ik heb me net al gedoucht.quote:Op maandag 8 september 2008 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Haha, was dat maar zo![]()
Weet er wel een paar te bedenken die bij mij in de douche zouden mogen komen vallen hoor
blijven gewoon ubergoedquote:Op maandag 8 september 2008 10:35 schreef Sersjee het volgende:
A-ha! Dit weekend nog de best of gedraaid, erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |