*biologische klok stopt spontaan met tikken*quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uitslapen is voor mij al 2 jaar geleden, sinds de geboorte van kyllian 0,0x meer kunnen uitslapen
valt weer mee danquote:Op maandag 8 september 2008 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
2,5 week he; niet zoooo lang.
wordt leuk met straks een uur de klok terugzetten, komt ie nog vroegerquote:Op maandag 8 september 2008 00:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*biologische klok stopt spontaan met tikken*
Bedoelde eerder die ándere biologische klok die met baby's te maken heeftquote:Op maandag 8 september 2008 00:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt leuk met straks een uur de klok terugzetten, komt ie nog vroeger
De rest maakt het een hoop goed, tenminste als het geen ettertje isquote:Op maandag 8 september 2008 00:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bedoelde eerder die ándere biologische klok die met baby's te maken heeft
Halfuurtje hier vandaanquote:Op maandag 8 september 2008 00:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt weer mee dan, moet zelf 1x een weekendextra missen ben bang dat ik die niet kan ontvangen in hasselt (belgie)
Ah ok... kun je dan wel bij een andere omroep een baantje zoeken of moet je een tijdje op de vuilniswagen mee / wc's schoonmaken / ober spelen / whatever totdat de vara weer een vacature heeft?quote:Op maandag 8 september 2008 01:31 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja origineel is idd fantastisch,, duurt alleen zo lang:)
Ik hoef gelukkig niet te stoppen met radio, want dat staat er helemaal los van. Ze vonden mij helaas niet geschikt voor de functie waar ik voor solliciteerde. Ik had namelijk allemaal wilde plannen en dat zagen zij helemaal anders... dussss dat is een beetje jammer
Als het op muzieksmaak aan zou komen dan lijkt het me fijner om naar KinkFM te gaan. Dat luister ik dan ook het meest naast 3FM.quote:Op maandag 8 september 2008 01:45 schreef rjvandevelde het volgende:
nee ik mag gelukkig wel naar andere omroepen.. lijkt me helemaal lache om bij 538 te werken;)
Tjibbe Tjibsma komt bij 538 vandaan. En als ik zn weblog zo lees dan komt hij bij 538 meer aan zijn muzikale trekken dan bij 3FM.quote:Op maandag 8 september 2008 01:54 schreef rjvandevelde het volgende:
ja dat is waar.. maar ik vond het contrast zo leuk:)
ja, heerlijk, als Giel nou ook ff zijn mond houdt door ACDC!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 september 2008 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
Can I Play With Madness[ afbeelding ]
Wakker worden
Giel is weer waanzinnig kut voor de maandagquote:Op maandag 8 september 2008 06:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ja, heerlijk, als Giel nou ook ff zijn mond houdt door ACDC!!!!!!!!!!!
Om in zijn woorden te blijven. Dramaandag.quote:Op maandag 8 september 2008 07:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is weer waanzinnig kut voor de maandag
* Sirolf luistert nu naar Radio Noord-Holland...quote:Op maandag 8 september 2008 07:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is weer waanzinnig kut voor de maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |