Hoi.quote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Zooo, het is inmiddels wel duidelijk wat 1 uur langer GIEL toevoegt. Helemaal niks inderdaad.
En nu Ekdom weer terug tussen 9 en 10, g*dverd*mme.
Goedemorgen allen.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef rjvandevelde het volgende:
zo leuk dat ik dr naam verkeerd schrijf.. domme ik
quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef rjvandevelde het volgende:
Wat een slopend weekend was het weer
Heb je gedaan, weekend in je nest gelegenquote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef rjvandevelde het volgende:
Ik vind het altijd best lekker om op zondag brak te zijn. Meestal heb ik aan het begin van de middag basketbaltraining waar ik nog net ff iets brakker wordt, maar waardoor je wel met een trots gevoel kunt denken dat je wat met je zondag gedaan hebt.quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef rjvandevelde het volgende:
Prima weekend dusquote:Op maandag 8 september 2008 00:38 schreef rjvandevelde het volgende:
ja dat was de bedoeling, maar als mijn bovenburen besluiten om 09:00 uur op te staan, dan hebben ze de rare gewoonte het hele huis hiervan mee te laten genieten, heel gek. Daarnaast lekker gegeten en gedronken!
Bevalt Utrecht al een beetje?quote:Op maandag 8 september 2008 00:38 schreef rjvandevelde het volgende:
ja dat was de bedoeling, maar als mijn bovenburen besluiten om 09:00 uur op te staan, dan hebben ze de rare gewoonte het hele huis hiervan mee te laten genieten, heel gek. Daarnaast lekker gegeten en gedronken!
waar woon je in utrecht, utrecht is tegenwoordig erg rekbaar begrip met terwijde erbijquote:Op maandag 8 september 2008 00:42 schreef rjvandevelde het volgende:
Was idd een prima weekend!
Utrecht bevalt steeds beter.. begint eindelijk een beetje te voelen als mn stad
Dinsdagochtend 10.50 uurquote:Op maandag 8 september 2008 00:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer vertrek jij precies, moeten dan even een uitzwaai topic voor je maken
Kortom morgenavond even uitzaai topic voor je regelenquote:Op maandag 8 september 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dinsdagochtend 10.50 uur.
Morgen inpakdagje en nog paar dingetjes halen en 't kan beginnen.
2,5 week he; niet zoooo langquote:Op maandag 8 september 2008 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom morgenavond even uitzaai topic voor je regelen
4 weken 3fm loos voor Roel
Een paar radiozenders in Ierland zijn waardige vervangers van 3FMquote:
Ander keertje, nu slapen...quote:Op maandag 8 september 2008 00:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een paar radiozenders in Ierland zijn waardige vervangers van 3FM. www.todayfm.com/ is favoriet (ook online te beluisteren).
Uitslapen is voor mij al 2 jaar geleden, sinds de geboorte van kyllian 0,0x meer kunnen uitslapenquote:Op maandag 8 september 2008 00:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow mèn, ga je dat volhouden Roel?
Eej, ik ga lekker slapen, kheb nu al zin in het uitslapen morgenochtend! Uitslapen op een maandagochtend, is dát ff lang geleden!![]()
over 6 uur gaat de wekker inderdaad weer, ga maar is slapenquote:Op maandag 8 september 2008 00:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ander keertje, nu slapen...
Succes weer deze maandag Robert-Jan!
Truste mensen die op normale tijden werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |