zou maar kort weekje zijn dus verwacht van welquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Is Maricha morgen alweer terug? Dacht eigenlijk van wel.
Spam de link dan maar, als je wilt.quote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo het te koop zetten van het huis is bijna voltooit, alle fotos zijn genomen, teksten zijn goed gejat , alleen nog even paar fotos opnieuw nemen, blijkbaar mogen er geen verticaal georienteerde fotos op funda komen te staan.
Tof !quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou maar kort weekje zijn dus verwacht van wel
morgenavond geven we accoord via de website dan duurt het 2 dagen voordat het op funda komt te staan. als het zover is , lever ik mij over aan de leeuwenquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spam de link dan maar, als je wilt.
Was een kort gesprek van nog geen 2 minuten dus dat is opzich zo gedaan. Tijd geleden dat ik de platenkast had gehoord want ik ken het nog wel van vroeger toen Ekdom nog voor Evers was te horen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
Gerard belt zelf naar de persoon die wilde platenkasten. Maar dat kan ook om een uur of 6 (of misschien wel tijdens een plaat) opgenomen zijn.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgenavond geven we accoord via de website dan duurt het 2 dagen voordat het op funda komt te staan. als het zover is , lever ik mij over aan de leeuwen
Hij belde de platenkaster terug naar aanleiding van een smsje. Normaal gesproken zegt hij "nu gaan we platenkasten" en de eerst volgende beller mag dan platenkasten. Tussendoor wordt hij al wel veel gebeld door mensen die willen platenkasten, maar dan zegt Gerard dat hij nog niet zover is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was een kort gesprek van nog geen 2 minuten dus dat is opzich zo gedaan. Tijd geleden dat ik de platenkast had gehoord want ik ken het nog wel van vroeger toen Ekdom nog voor Evers was te horen.
we zetten het te koop voor 252500 en willen er minimaal 245000 voor krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoeveel ton moet je er voor hebben?![]()
Nieuwe Blof.... Okay, dan kan de radio dus nu al uit.
Handige infoquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zetten het te koop voor 252500 en willen er minimaal 245000 voor krijgen
Dan moet ik toch nog even doorsparenquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zetten het te koop voor 252500 en willen er minimaal 245000 voor krijgen
Voor jou orrientatie voor groningse begrippen zal dat 180k zijnquote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Marc, helder.
[..]
Dan moet ik toch nog even doorsparen
Hugo Borst
Jammer dat BNR vaak herhaaltquote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
EO radio
Eerst studio voetbal en vannacht BNR
haha!quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor jou orrientatie voor groningse begrippen zal dat 180k zijn
Maar ik heb nog niks gehoord dit weekend, dus voor mij is het weekoverzicht nog nieuwquote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat BNR vaak herhaalt
Simek was gisteravond best wel lachen op radio 1
Zit Simek nog op hetzelfde tijdslot ? heb het wel eens gehoord en ik vind het wel aardig om te horen. Moet trouwens wel zeggen dat ik het nieuwe jingle pakket van Radio 1 best dra-ma-tisch vind. Vind het ook jammer dat het Binnenland niet meer is te horen. Best een geestig programma.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat BNR vaak herhaalt
Simek was gisteravond best wel lachen op radio 1
+1 nuquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
Hier nog Hyvers die nog geen vriendjes zijn met Domien?
Hij wil namelijk zo graag de magische grens van 1000 vrienden bereiken
Nog zo'n sneu figuurquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
uitzending van gisteren is terug te luisteren op www.simek.nlquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit Simek nog op hetzelfde tijdslot ? heb het wel eens gehoord en ik vind het wel aardig om te horen. Moet trouwens wel zeggen dat ik het nieuwe jingle pakket van Radio 1 best dra-ma-tisch vind. Vind het ook jammer dat het Binnenland niet meer is te horen. Best een geestig programma.
Ach ieder zo zijn ding tochquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n sneu figuur
Jammer, erg jammer
Ikke heb Domien maar even toegevoegdquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
Precies een van de redenen waarom ik geen Hyves heb.. Vroeger had je het al met MSN en nu zie je het ook met Hyves. Heb je tig mensen in je Hyves maar hoeveel van die gasten ken je persoonlijk? Waarschijnlijk maar enkele tientallen en dan houdt het ook op.. Maar ja, die 1000 gaat hij nog wel halen. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n sneu figuur
Jammer, erg jammer
Jep zijn zomervakantie is weer om. Gewoon weer tussen 0000 en 0100 in de nacht van za op zo.quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit Simek nog op hetzelfde tijdslot ? heb het wel eens gehoord en ik vind het wel aardig om te horen. Moet trouwens wel zeggen dat ik het nieuwe jingle pakket van Radio 1 best dra-ma-tisch vind. Vind het ook jammer dat het Binnenland niet meer is te horen. Best een geestig programma.
Ik hou mijn lijstje netjes clean met alleen mensen die ik ken of kende van vroeger om zo beetje contact te houden.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies een van de redenen waarom ik geen Hyves heb.. Vroeger had je het al met MSN en nu zie je het ook met Hyves. Heb je tig mensen in je Hyves maar hoeveel van die gasten ken je persoonlijk? Waarschijnlijk maar enkele tientallen en dan houdt het ook op.. Maar ja, die 1000 gaat hij nog wel halen.
Ja, ik vind zo iemand sneu jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ach ieder zo zijn ding toch
maar om iemand sneu te noemen
Ik heb wel een hyves adres maar doe er nooit wat meequote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik vind zo iemand sneu ja
"Kijk mij eens veel vriendjes hebben"
Kwestie van nu en dan je vriendenlijkst updaten. Heb laatste ook grote schoonmaak gehouden, zaten idd mensen in die ik echt nooooit meer sprak... Dus er ff lekker uitgemikt.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies een van de redenen waarom ik geen Hyves heb.. Vroeger had je het al met MSN en nu zie je het ook met Hyves. Heb je tig mensen in je Hyves maar hoeveel van die gasten ken je persoonlijk? Waarschijnlijk maar enkele tientallen en dan houdt het ook op.. Maar ja, die 1000 gaat hij nog wel halen. Ieder zijn ding.
Thanks MaW / borisz !
Tot je Overbuurmeisje ze echt een keer nodig hebt.. moet je dan eens zien hoeveel van die "vriendjes" er dan thuisgeven. Maar als je 1000 Hyves-maatjes hebt krijg je dan ook een prijs, ofzo? Ben er niet zo in thuis..quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hou mijn lijstje netjes clean met alleen mensen die ik ken of kende van vroeger om zo beetje contact te houden.
Overbuurmeisje is extreem die noemt iedereen vrienden500 vriendjes
't Voelt als een babyhamster op je hand, echt waar!quote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Geinig filmpje trouwens van het Weekend DNA en de spin. Je moet het maar durven.
Geinigquote:Op zondag 7 september 2008 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't Voelt als een babyhamster op je hand, echt waar!
(zo verwoordde een vriendin van me het ooit, en ze had nog gelijk ook!)
een vogelspin die is wel groot maar weegt super weinig, voelt beetje als gekriebelquote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Geinig filmpje trouwens van het Weekend DNA en de spin. Je moet het maar durven.
Oproep gestaakt zijn er er nu 1001quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:
Helemaal eens met de stelling , 1 week extra giel heeft 3fm luisteraars weer wakker geschudquote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Zooo, het is inmiddels wel duidelijk wat 1 uur langer GIEL toevoegt. Helemaal niks inderdaad.
En nu Ekdom weer terug tussen 9 en 10, g*dverd*mme.
Goedemorgen allen.
Je had ook je post kunnen edittenquote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef rjvandevelde het volgende:
zo leuk dat ik dr naam verkeerd schrijf.. domme ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |