gefeliquote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Dit is mijn eerste topic ooit op FOK!!
quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Dankje, jij feli met de fipo in MIJN topicquote:
Van harte !!quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Voor alles is een eerste keer hè.quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Noortje. het volgende:
Nu nog een keer een goede klacht verzinnen, ben wel benieuwd naar de reacties dan.quote:Op zondag 7 september 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer hè.
Zolang die Boxer ons maar niet nat maakt met zijn geschutquote:Op zondag 7 september 2008 17:45 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, wat een k*tweer vandaag... Tot op m'n boxer aan toe nat!
We come one
Nieuwe single? Die heb ik gemist dan denk ikquote:Op zondag 7 september 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Wat een draak van een single zeg de nieuwe van Blof..
Piles, wees blij want het is weer een vreselijke singlequote:Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwe single? Die heb ik gemist dan denk ik
quote:Op zondag 7 september 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Piles, wees blij want het is weer een vreselijke single
Heb net 2 seconden geluisterd, maar heb 'm gelijk uitgezetquote:Op zondag 7 september 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Piles, wees blij want het is weer een vreselijke single
Ohhhh oké, sorry!quote:Op zondag 7 september 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Oh trouwens, Noortje, wil je volgende keer geen spaties tussen de [ ] doen?
Anders gaat ie niet vanzelf in de topic-stats![]()
'k zal nu de standaard reactie op verhalen over nieuwe kleding maar achterwege laten hè?quote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellow!
kHeb toch veel geld uitgegeven... drie boeken gekocht, dan krijg je dat he... En een nieuwe BH (marlies-dekkers-look-a-like!) en deo en haarspultroep
Boeken Broekie, zonder de rrrrrrquote:Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal nu de standaard reactie op verhalen over nieuwe kleding maar achterwege laten hè?
FIA staat toch voor Ferrari Irriteert Allesquote:Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig gaat McLaren in beroep want het slaat echt helemaal nergens op. Klote FIA
Daar had ik het dan ook niet overquote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Boeken Broekie, zonder de rrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |