naar KXquote:Op zondag 7 september 2008 20:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en wat gaat ie allemaal doen dan
Zijn opleiding bij 3FM is klaar, maar (volgens Muijs) gaan er te weinig mensen bij 3FM dood dus komt er geen gaatje vrij voor hem.quote:Op zondag 7 september 2008 20:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en wat gaat ie allemaal doen dan
quote:Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn opleiding bij 3FM is klaar, maar (volgens Muijs) gaan er te weinig mensen bij 3FM dood dus komt er geen gaatje vrij voor hem.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, je wilde een foto van mn nieuwe BH hebben zeker
Jups, en het zou mij niets verbazen als Ekdom het laatste uur direct opneemt na afloop van het EkStra weekend. Weet niet of het standaard is maar ik kan het me wel voorstellen, zeker nu hij ook de show van Eddy (tijdelijk) overneemt.quote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Hans, jij dacht toch dat Ekdom in de Nacht tussen 6 en 7 van een cassettebandje kwam? Dat was idd het geval.
Dat was de reden ja. Hij vertelde dat hij Zoeyzo moest overnemen en dat daarom het laatste uur van een bandje kwam, maar dat wist niemandquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, en het zou mij niets verbazen als Ekdom het laatste uur direct opneemt na afloop van het EkStra weekend. Weet niet of het standaard is maar ik kan het me wel voorstellen, zeker nu hij ook de show van Eddy (tijdelijk) overneemt.
Op een enkeling na danquote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
Dat was de reden ja. Hij vertelde dat hij Zoeyzo moest overnemen en dat daarom het laatste uur van een bandje kwam, maar dat wist niemand
Alleen maar iedereen die om kwart voor 6 EidN luisterde. En het is trouwens wel duidelijk hoorbaar dat het niet live is. En ineens belt er niemand meer opquote:
5:45?! Dat zullen dan inderdaad niet heel veel mensen zijn geweest..quote:Op zondag 7 september 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alleen maar iedereen die om kwart voor 6 EidN luisterde. En het is trouwens wel duidelijk hoorbaar dat het niet live is. En ineens belt er niemand meer op
uuhhm zou best kunnen want de plaat die werd gedraaid verscheen ook niet op de 'recent gedraaid ' pagina van 3FMfan.nl.quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hebben ze geen vaste bel groep die ze even opbellen en faken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |