Terug in de OP. Iemand had zitten kloten met de OP in de Wiki, waardoor Houniet verdwenen wasquote:
Ach, in de KSC kunnen daar zomaar posts bijkomen hoorquote:Op zondag 7 september 2008 00:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En ik zat maar te F5'en in een vol topic.
wie heeft er met zijn fikken aan houwnie gezeten /madquote:Op zondag 7 september 2008 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terug in de OP. Iemand had zitten kloten met de OP in de Wiki, waardoor Houniet verdwenen was.
daar trek ik me gewoonlijk weinig van aanquote:Op zondag 7 september 2008 00:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En ik zat maar te F5'en in een vol topic.
dat zeg ik...quote:Op zondag 7 september 2008 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, in de KSC kunnen daar zomaar posts bijkomen hoor.
Dat getal 1000 had voor mij mooier gemogen hoorquote:Op zondag 7 september 2008 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, in de KSC kunnen daar zomaar posts bijkomen hoor.
Vanaf dit nummer trouwens de 1.000+ banner.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef Muck het volgende:
[..]
daar trek ik me gewoonlijk weinig van aan
das te makkelijkquote:Op zondag 7 september 2008 00:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]en niet even reageren op MSN waar ik bleef
.
Ik zou eerst kijken waar je hem vanochtend hebt achtergelaten. Bedden hebben nog wel eens de neiging naar die plek terug te kerenquote:
tis weer lichtquote:
blijft vetquote:Op zondag 7 september 2008 10:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Uit verveling ben ik bezig om Red Alert 2 weer te installeren met Yuri's Revenge.
nu alquote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
zo, het huis helemaal compleet schoongepoetst
Das snel met een tandenborstelquote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
zo, het huis helemaal compleet schoongepoetst
ik moet nog gaan slapenquote:Op zondag 7 september 2008 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu pas![]()
ik heb uitgeslapen tot een uurtje of 8
quote:
quote:
awwwww.... jij ook hoiquote:
Ik denk het wel. Al heb ik volgens mij nog wat last van de wijn van gister.quote:Op zondag 7 september 2008 10:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles goed daar aan de andere kant van het scherm?
moe maar voldoen, nu koffiequote:Op zondag 7 september 2008 10:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Klonkiedonkie, alles goed meneer?
quote:
Wijnquote:Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Al heb ik volgens mij nog wat last van de wijn van gister.
Heb toch wel eens wat meer gedronken dan dit, eerst eens kijken wat een hapje eten voor verlichting brengt.
teveel gedronken?quote:Op zondag 7 september 2008 10:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]terug.
Mijn maag doet wat vreemd en ik ben nog steeds dol..
ik heb nog pads genoegquote:Op zondag 7 september 2008 11:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
heb je nog koffie over of moet ik verdorie zelf zetten?.
goed planquote:
4 zoete witte wijntjes uit plastic bierglazen..quote:
zuiplapquote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
4 zoete witte wijntjes uit plastic bierglazen..
Waar zou het aan liggen. 4 valt best mee toch al is dat voor mij meestal toch wel de max of de zoete witte wijn? Als ik drink is het meestal rosé, of rosébier tegenwoordig, maar dat hadden ze niet.
Ligt aan de wijn. Wijn is niet lekker namelijkquote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
4 zoete witte wijntjes uit plastic bierglazen..
Waar zou het aan liggen. 4 valt best mee toch al is dat voor mij meestal toch wel de max of de zoete witte wijn? Als ik drink is het meestal rosé, of rosébier tegenwoordig, maar dat hadden ze niet.
Nietes. Er liepen er rond die veel meer gedronken hadden. Ik kan er niet goed tegen, wissel het al af met fris, maar dan nog.. 4 (of in gezelschap van hele goede vrienden wil het nog wel eens 6 worden) is echt mijn max.quote:
o, wijn kan best lekker zijn hoor. rood, wit, rosé (O+)... maar sommige zijn idd niet te drinken.quote:Op zondag 7 september 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan de wijn. Wijn is niet lekker namelijk
En dan uit plastic bierglazen, dat maakt het er niet beter op zeg maar
quote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes. Er liepen er rond die veel meer gedronken hadden. Ik kan er niet goed tegen, wissel het al af met fris, maar dan nog.. 4 (of in gezelschap van hele goede vrienden wil het nog wel eens 6 worden) is echt mijn max.
[..]
o, wijn kan best lekker zijn hoor. rood, wit, rosé (O+)... maar sommige zijn idd niet te drinken.
Prima grens tochquote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes. Er liepen er rond die veel meer gedronken hadden. Ik kan er niet goed tegen, wissel het al af met fris, maar dan nog.. 4 (of in gezelschap van hele goede vrienden wil het nog wel eens 6 worden) is echt mijn max.
[..]
o, wijn kan best lekker zijn hoor. rood, wit, rosé (O+)... maar sommige zijn idd niet te drinken.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhRGGG!!!
deed het pijnquote:
Hahahaha, nee, ik heb geen hoofdpijn. Alles begint sowieso weer normaal te worden nu.quote:
slapen misschienquote:Op zondag 7 september 2008 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahahaha, nee, ik heb geen hoofdpijn. Alles begint sowieso weer normaal te worden nu.
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Lekker lamballenquote:Op zondag 7 september 2008 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
PC leegruimen, dus dingen branden etc, verder met mijn website (die moet echt compleet vernieuwd en geupdate worden), misschien nog wat aan de studie, verder lezen. En niets doen tussen doorquote:Op zondag 7 september 2008 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahahaha, nee, ik heb geen hoofdpijn. Alles begint sowieso weer normaal te worden nu.
wel plannen, geen leuke, eerst eens kijken hoe ik die barstende koppijn weg krijg, dan komt er bezoek en dan gaan we met dat bezoek op bezoek bij iemand anders, hopelijk zijn ze op tijd opgerotquote:Op zondag 7 september 2008 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was een meisjequote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef Muck het volgende:
[..]
wie heeft er met zijn fikken aan houwnie gezeten /mad
Of je laat ze dit lezen, misschien komen ze dan niet meerquote:Op zondag 7 september 2008 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel plannen, geen leuke, eerst eens kijken hoe ik die barstende koppijn weg krijg, dan komt er bezoek en dan gaan we met dat bezoek op bezoek bij iemand anders, hopelijk zijn ze op tijd opgerot
Ik bedoel de persoon die aan houwnie heeft gezeten, slimpiequote:
dan komen ze nooit meer, en dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je laat ze dit lezen, misschien komen ze dan niet meer
zegdadanquote:Op zondag 7 september 2008 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel de persoon die aan houwnie heeft gezeten, slimpie
T is gezellig, maar niet te lang dusquote:Op zondag 7 september 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan komen ze nooit meer, en dat is ook niet de bedoeling
mag ook best langer, maar mijn hoofd staat nu ff niet naar bezoek, ben vandaag in een lekker in huis rommel bui en dan is bezoek het laatste waar ik zin in hebquote:Op zondag 7 september 2008 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is gezellig, maar niet te lang dus
Rommel ze danquote:Op zondag 7 september 2008 12:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag ook best langer, maar mijn hoofd staat nu ff niet naar bezoek, ben vandaag in een lekker in huis rommel bui en dan is bezoek het laatste waar ik zin in heb
volgens mij ben je al vertrokken? Je reageerde ineens niet meer op msn?quote:
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 12:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lekker lamballen
en ja, dat vind ik leuk
heb je dan nog tijd om tussendoor niets te doen??quote:Op zondag 7 september 2008 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
PC leegruimen, dus dingen branden etc, verder met mijn website (die moet echt compleet vernieuwd en geupdate worden), misschien nog wat aan de studie, verder lezen. En niets doen tussen door
En jij?
Waarom laat je dat bezoek uberhaupt komenquote:Op zondag 7 september 2008 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel plannen, geen leuke, eerst eens kijken hoe ik die barstende koppijn weg krijg, dan komt er bezoek en dan gaan we met dat bezoek op bezoek bij iemand anders, hopelijk zijn ze op tijd opgerot
ow, ok, je hebt niet echt een hekel aan ze dusquote:Op zondag 7 september 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan komen ze nooit meer, en dat is ook niet de bedoeling
quote:
en later op de avond... jullie vervelen denk ikquote:Wat lezen, telefoneren, misschien een kopje thee drinken bij mijn ouders, en heel misschien vanavond nog ff naar het festival. Gisteren was wel erg gaaf, en vanavond komen er nog betere bandjes. Maar dan moet ik wel vroeg op de avond, kids mee, en op tijd weer terug.![]()
Martquote:
ai, gemistquote:Op zondag 7 september 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
L33t post!! ICHI !!!1!!1!!!
Indahquote:
Je zit nog in Singapore?quote:Op zondag 7 september 2008 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ticket is geboekt, morgen naar huis. Heb maar een late vlucht genomen, ergens in de vooravond, omdat het vanavond best wel eens vier uur kan zijn voordat ik weer thuis ben... Eventjes wat geld over de balk flikkeren zeg maar
werken de hoeren niet overdag?quote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet wel een beetje aan het reizen blijven anders blijf ik dadelijk nog ergens plakken.. er zijn overal leuke dingen die ik nog eens wil bekijken en zo... Gelukkig kan een deel daarvan in de nachtelijke uurtjes
owh, zondag ja... maakt hier allemaal niets uit gelukkig!quote:Op zondag 7 september 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Have fun. Ik ga even van een koopzondag genieten, het is nu droog
Je hebt tijd zat toch?quote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet wel een beetje aan het reizen blijven anders blijf ik dadelijk nog ergens plakken.. er zijn overal leuke dingen die ik nog eens wil bekijken en zo... Gelukkig kan een deel daarvan in de nachtelijke uurtjes
Moah, ook ik heb maar 24 uur in een dag zitten waarvan ik er een flink aantal slaap, dus blijft er nog 16 uur over voor de echt nuttige dingen in het leven. Niet echt heel veel dus.quote:
En 7 dagen per week zonder werkquote:Op zondag 7 september 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, ook ik heb maar 24 uur in een dag zitten waarvan ik er een flink aantal slaap, dus blijft er nog 16 uur over voor de echt nuttige dingen in het leven. Niet echt heel veel dus.
hmjah, maar stilzitten doe ik natuurlijk niet. En al dit reizen in de afgelopen twee weken kost best veel tijd eigenlijk. Niet erg overigens..quote:
Wat een hoerig kut eindequote:
Nah, F1quote:
indahquote:En hoi Muckepuck
Hamiltonquote:
Hoiquote:
nog niet weg?quote:
Nee, je had het goed hoorquote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch? of is F1 ineens een geheime code voor illegale boatraces?
ga in je blote kont zitten, moet je eens opletten hoe snel ze weg zijnquote:
Wie nodigt ze uit?quote:
Oeh. Muckie. Doe eens vertellenquote:
nee, nog een uurtje of tweequote:
aah, dat is de reden dat het hier niet gezellig is, er is geen bier.. en ik wacht op de auto die me komt halen overigens..quote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nog een uurtje of twee![]()
maar het is verder wel gezellig enzo, bier
droom-dingesquote:
korte samenvatting:quote:
Maar geen banoffee-taartquote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nog een uurtje of twee![]()
maar het is verder wel gezellig enzo, bier
Bam als in de stad in Iran van die aardbeving Bam?quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
wiewwwww, wiewwwww, iiiiiieeeehh! Bam! wiiiewww, wiewww, wiewww, hamilton gewonnen en dus géén ferrari
niet aan de ramen likken he?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dat is de reden dat het hier niet gezellig is, er is geen bier.. en ik wacht op de auto die me komt halen overigens..
Neh, als in bots bamquote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bam als in de stad in Iran van die aardbeving Bam?
whehehehequote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
AU!
http://www.nu.nl/news/173(...)klap_tegen_dijk.html![]()
een vrouw die van F1 af weetquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
wiewwwww, wiewwwww, iiiiiieeeehh! Bam! wiiiewww, wiewww, wiewww, hamilton gewonnen en dus géén ferrari
en is het dan echt nodig om dit topic te vervuilen met die informatie?quote:
ik kan dat toch niet alleen verwerkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en is het dan echt nodig om dit topic te vervuilen met die informatie?
mwoah, wij hebben schotel he... best kans dat je het daar ook kunt zien als je je best een beetje doetquote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
TV staat hier uit, maar anders had ik het wellicht toch niet gezien.
Goeie samenvattingquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
Het is zondagmiddag, maar je kunt nog alle kanten op, zappen is ZINVOL!quote:
quote:
da doch ik!quote:
al láng gedaanquote:[..]
Het is zondagmiddag, maar je kunt nog alle kanten op, zappen is ZINVOL!
oh.. natuurlijk, wat gevoelloos van me.quote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan dat toch niet alleen verwerken
waar?quote:
kan dat?quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh.. natuurlijk, wat gevoelloos van me.
Ik had niet in de gaten dat je daar misschien zulk zware emotionele schade door had opgelopen dat je behoefte had aan een therapeutische sessie nu.
Wil je er over praten?
juistquote:
Laat me raden... je vond Schumacher een held?quote:
Ik heb een F1-pakket gewonnen met een prijsvraagquote:Op zondag 7 september 2008 16:35 schreef JortK het volgende:
Marc heeft last van vernieuwingsangst Muck
Waar?quote:Op zondag 7 september 2008 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een F1-pakket gewonnen met een prijsvraag
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel afquote:
Hij heeft het heel goed gedaan, maar een held zeker niet.quote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
Laat me raden... je vond Schumacher een held?
sportenwin.nlquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel af
Schumacherquote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
[..]
Laat me raden... je vond Schumacher een held?
dát was pas een onsportieve etterquote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het heel goed gedaan, maar een held zeker niet.
Waarom?quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel af
Fotoboekenquote:
ik had ineens zo'n gevoel...quote:Op zondag 7 september 2008 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu zeg ik natuurlijk even niks terug hè, helderziende.
tofquote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fotoboeken
Over :
- de sahara
- de zee
- china
- boeddhisme in de himalaya
En ze zijn zo mooi
Als je naar Mart kijktquote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had ineens zo'n gevoel...
ik zie... een roze wolk!
nee, als ik naar de begonia's in de tuin kijkquote:
tis daarmee?quote:
quote:
Eensch.quote:Op zondag 7 september 2008 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
tis daarmee?
iedereen jankt daar altijd over, maar ik vind het kei-handig
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:55 schreef JortK het volgende:
Einde discussie.
Zo komt hij over en gedraagt hij zich in de korte stukjes die ik zie.quote:
Goh man dan trek je een goede conclusiequote:Op zondag 7 september 2008 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo komt hij over en gedraagt hij zich in de korte stukjes die ik zie.
Doen we dus ook nietquote:Op zondag 7 september 2008 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie hoeven me ook geen gelijk te geven
Dat is echt de shitquote:Op zondag 7 september 2008 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Nog nooit gehad? Is dat echt lekker?
Ik wist het al toen ik het posttequote:Op zondag 7 september 2008 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel heel makkelijk
Eet smakelijkquote:
Hier ook. Rendangquote:
Zit er iemand te pissen?quote:
quote:
Mag je nu lekker rommelenquote:
moet je nu zelf nog op bezoek?quote:
WPz. was ook het eerste wat ik dacht jaquote:
FIAquote:Op zondag 7 september 2008 20:03 schreef dndiek het volgende:
[Upd] Hamilton verliest overwinning
nu nog hopen dat de straf blijft staan
Daar zal die foutmelding je vast meer over kunnen vertellenquote:
Foutmelding bij installatie zegt: Kan geen bestand vinden, meer niets.quote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zal die foutmelding je vast meer over kunnen vertellen
Dan is je installatiecd redelijk verrotquote:Op zondag 7 september 2008 20:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Foutmelding bij installatie zegt: Kan geen bestand vinden, meer niets.
Nee, geen krassen, niets.quote:Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is je installatiecd redelijk verrot
Wat probeer je te installeren? En welk bestand?quote:
Wat is de FIAquote:
Vader heeft ook luizen?quote:Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
*weer wast, wast en nog eens wast.... *
Kids zijn weer terug van paps.. samen met de luizen
Ook wassen dan maarquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Fha het volgende:
Ohnee.. niet luizen![]()
* Fha krijgt spontaan jeuk
Nee bij mij is het eczeemquote:
Oh, dat zal wel alleen in bagger zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
Test met nieuwe PI
quote:Op zondag 7 september 2008 20:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Fédération Internationale de l'Automobile
Ik probeer Windows Vista te installeren van de officiële schrijf, maar nog steeds zonder succes.quote:Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat probeer je te installeren? En welk bestand?
Dat moet je ook niet willen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik probeer Windows Vista te installeren van de officiële schrijf, maar nog steeds zonder succes.
Post icoonquote:
Ik heb geen ferrari, dus ik ben geen lid.quote:Op zondag 7 september 2008 20:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ferrari Internationale de l'Automobile
wehehequote:
Ik heb hem de vorige keer gesms't toen ze terugkwamen van hem met luizen..of hij zo vriendelijk wilde zijn om bij hem ook alles te behandelen. Beddegeod wassen, bank insprayen noem maar op. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik heb ze de ochtend dat ze naar hem toegingen nog gekamd om zeker te zijn dat ze luisvrij daarheen gingen..quote:
Is je laptop wel Vista compliant?quote:Op zondag 7 september 2008 21:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat niet? Mijn laptop moet het weer doen!!!
Goh.. wat een volwassen reactie ook zegquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb hem de vorige keer gesms't toen ze terugkwamen van hem met luizen..of hij zo vriendelijk wilde zijn om bij hem ook alles te behandelen. Beddegeod wassen, bank insprayen noem maar op. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik heb ze de ochtend dat ze naar hem toegingen nog gekamd om zeker te zijn dat ze luisvrij daarheen gingen..
Toen ze net terugkwamen eerst nog eens de luizenkam erdoor .. en ja hoor, daar waren ze weer.
Dus net weer gesms't of hij nu wel alles wil behandelen zoals ik de vorige keer gevraagd heb. Krijg ik dit terug:
"Wij hebben hier geen last van luizen, en wij hebben alles gedaan wat je voorheen zei, maar misschien dat ze nog bij jou zitten.......je rook straks ook zelf behoorlijk onfris, als de rest ook zo vies is zoek je het probleem op de verkeerde plaats."
pffffff... exen
OMG die kerel is gefrustreerdquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige keer gesms't toen ze terugkwamen van hem met luizen..of hij zo vriendelijk wilde zijn om bij hem ook alles te behandelen. Beddegeod wassen, bank insprayen noem maar op. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Ik heb ze de ochtend dat ze naar hem toegingen nog gekamd om zeker te zijn dat ze luisvrij daarheen gingen..
Toen ze net terugkwamen eerst nog eens de luizenkam erdoor .. en ja hoor, daar waren ze weer.
Dus net weer gesms't of hij nu wel alles wil behandelen zoals ik de vorige keer gevraagd heb. Krijg ik dit terug:
"Wij hebben hier geen last van luizen, en wij hebben alles gedaan wat je voorheen zei, maar misschien dat ze nog bij jou zitten.......je rook straks ook zelf behoorlijk onfris, als de rest ook zo vies is zoek je het probleem op de verkeerde plaats."
pffffff... exen
Maar wat voor bestand kan het niet vinden? En staat het dan ook niet op die cd? En als het er wel op staat, probeer het ene sop een andere pc te lezen (of virusscannen). Dan moet dat ding de hele cd oppervlakte wel uitlezen, dus dan weet je of de cd bagger is.quote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is Vista op geleverd, dus ...
Hij meldt bij ongeveer 85% van het uitpakken van de bestanden het volgende: Kan bestanden op de CD niet vinden die nodig zijn voor de installatie... Echt, alles geprobeerd,quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat voor bestand kan het niet vinden? En staat het dan ook niet op die cd? En als het er wel op staat, probeer het ene sop een andere pc te lezen (of virusscannen). Dan moet dat ding de hele cd oppervlakte wel uitlezen, dus dan weet je of de cd bagger is.
Scan maar, of pak een microvezeldoekje, want je cd is of smerig (kan ook een vetvlek zijn) of je hebt zo'n lelijk illegaal dingquote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hij meldt bij ongeveer 85% van het uitpakken van de bestanden het volgende: Kan bestanden op de CD niet vinden die nodig zijn voor de installatie... Echt, alles geprobeerd,
I know. Ik heb hem in zijn eer aangetast door een scheiding aan te vragen en gelukkiger te zijn dan ooit.quote:
The Truth is in Here...quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
sorry... hier staat nu alles ondersteboven blijkbaar
quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
sorry... hier staat nu alles ondersteboven blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |