quote:
en later op de avond... jullie vervelen denk ikquote:Wat lezen, telefoneren, misschien een kopje thee drinken bij mijn ouders, en heel misschien vanavond nog ff naar het festival. Gisteren was wel erg gaaf, en vanavond komen er nog betere bandjes. Maar dan moet ik wel vroeg op de avond, kids mee, en op tijd weer terug.![]()
Martquote:
ai, gemistquote:Op zondag 7 september 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
L33t post!! ICHI !!!1!!1!!!
Indahquote:
Je zit nog in Singapore?quote:Op zondag 7 september 2008 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ticket is geboekt, morgen naar huis. Heb maar een late vlucht genomen, ergens in de vooravond, omdat het vanavond best wel eens vier uur kan zijn voordat ik weer thuis ben... Eventjes wat geld over de balk flikkeren zeg maar
werken de hoeren niet overdag?quote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet wel een beetje aan het reizen blijven anders blijf ik dadelijk nog ergens plakken.. er zijn overal leuke dingen die ik nog eens wil bekijken en zo... Gelukkig kan een deel daarvan in de nachtelijke uurtjes
owh, zondag ja... maakt hier allemaal niets uit gelukkig!quote:Op zondag 7 september 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Have fun. Ik ga even van een koopzondag genieten, het is nu droog
Je hebt tijd zat toch?quote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet wel een beetje aan het reizen blijven anders blijf ik dadelijk nog ergens plakken.. er zijn overal leuke dingen die ik nog eens wil bekijken en zo... Gelukkig kan een deel daarvan in de nachtelijke uurtjes
Moah, ook ik heb maar 24 uur in een dag zitten waarvan ik er een flink aantal slaap, dus blijft er nog 16 uur over voor de echt nuttige dingen in het leven. Niet echt heel veel dus.quote:
En 7 dagen per week zonder werkquote:Op zondag 7 september 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, ook ik heb maar 24 uur in een dag zitten waarvan ik er een flink aantal slaap, dus blijft er nog 16 uur over voor de echt nuttige dingen in het leven. Niet echt heel veel dus.
hmjah, maar stilzitten doe ik natuurlijk niet. En al dit reizen in de afgelopen twee weken kost best veel tijd eigenlijk. Niet erg overigens..quote:
Wat een hoerig kut eindequote:
Nah, F1quote:
indahquote:En hoi Muckepuck
Hamiltonquote:
Hoiquote:
nog niet weg?quote:
Nee, je had het goed hoorquote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch? of is F1 ineens een geheime code voor illegale boatraces?
ga in je blote kont zitten, moet je eens opletten hoe snel ze weg zijnquote:
Wie nodigt ze uit?quote:
Oeh. Muckie. Doe eens vertellenquote:
nee, nog een uurtje of tweequote:
aah, dat is de reden dat het hier niet gezellig is, er is geen bier.. en ik wacht op de auto die me komt halen overigens..quote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nog een uurtje of twee![]()
maar het is verder wel gezellig enzo, bier
droom-dingesquote:
korte samenvatting:quote:
Maar geen banoffee-taartquote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nog een uurtje of twee![]()
maar het is verder wel gezellig enzo, bier
Bam als in de stad in Iran van die aardbeving Bam?quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
wiewwwww, wiewwwww, iiiiiieeeehh! Bam! wiiiewww, wiewww, wiewww, hamilton gewonnen en dus géén ferrari
niet aan de ramen likken he?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dat is de reden dat het hier niet gezellig is, er is geen bier.. en ik wacht op de auto die me komt halen overigens..
Neh, als in bots bamquote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bam als in de stad in Iran van die aardbeving Bam?
whehehehequote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
AU!
http://www.nu.nl/news/173(...)klap_tegen_dijk.html![]()
een vrouw die van F1 af weetquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
wiewwwww, wiewwwww, iiiiiieeeehh! Bam! wiiiewww, wiewww, wiewww, hamilton gewonnen en dus géén ferrari
en is het dan echt nodig om dit topic te vervuilen met die informatie?quote:
ik kan dat toch niet alleen verwerkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en is het dan echt nodig om dit topic te vervuilen met die informatie?
mwoah, wij hebben schotel he... best kans dat je het daar ook kunt zien als je je best een beetje doetquote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
TV staat hier uit, maar anders had ik het wellicht toch niet gezien.
Goeie samenvattingquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
Het is zondagmiddag, maar je kunt nog alle kanten op, zappen is ZINVOL!quote:
quote:
da doch ik!quote:
al láng gedaanquote:[..]
Het is zondagmiddag, maar je kunt nog alle kanten op, zappen is ZINVOL!
oh.. natuurlijk, wat gevoelloos van me.quote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan dat toch niet alleen verwerken
waar?quote:
kan dat?quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh.. natuurlijk, wat gevoelloos van me.
Ik had niet in de gaten dat je daar misschien zulk zware emotionele schade door had opgelopen dat je behoefte had aan een therapeutische sessie nu.
Wil je er over praten?
juistquote:
Laat me raden... je vond Schumacher een held?quote:
Ik heb een F1-pakket gewonnen met een prijsvraagquote:Op zondag 7 september 2008 16:35 schreef JortK het volgende:
Marc heeft last van vernieuwingsangst Muck
Waar?quote:Op zondag 7 september 2008 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een F1-pakket gewonnen met een prijsvraag
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel afquote:
Hij heeft het heel goed gedaan, maar een held zeker niet.quote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
Laat me raden... je vond Schumacher een held?
sportenwin.nlquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel af
Schumacherquote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
[..]
Laat me raden... je vond Schumacher een held?
dát was pas een onsportieve etterquote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het heel goed gedaan, maar een held zeker niet.
Waarom?quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel af
Fotoboekenquote:
ik had ineens zo'n gevoel...quote:Op zondag 7 september 2008 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu zeg ik natuurlijk even niks terug hè, helderziende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |