Hey ouwe.. Jij bent stoer man... leer het me, hoe doe je dat man..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
welke kanker mongolen zijn jullie
waarom beoordeel je een meisje die je niet kent??
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
Hmm, eetsequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn pizza komt over 10 minuten aan
Anders trek je je er wat van aan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik doe niet rustig ik kom op voor de mensen die het waard zijn
maar denk even na man...waarom beoordeel je die fotos ...kent een van jullie haar persoonlijk? zoja dan zou je dit niet kunnen zeggen..schaam je man
Vraag dan die meisje wie er in die klas zitten? Sla ze kkhooft kapot.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Aslan-61 het volgende:
en wat is de naam van degene die dit op internet perse wou mededelen omdat hij/zij geen leven had
wij zijn iig niet zulke vieze gladde kankermongolen als jullie:quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
welke kanker mongolen zijn jullie
waarom beoordeel je een meisje die je niet kent??
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
fok jou man TFOE!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Aslan-61 het volgende:
en wat is de naam van degene die dit op internet perse wou mededelen omdat hij/zij geen leven had
die meisjequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:21 schreef pimbah het volgende:
[..]
Vraag dan die meisje wie er in die klas zitten? Sla ze kkhooft kapot.
Deepart!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Hey ouwe.. Jij bent stoer man... leer het me, hoe doe je dat man..
Ik zou je ook wel beter willen leren kennen hoor. Dan is dat niet nodig. Ik woon in Rotterdamquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Kunnen jullie nederlanders ons nou alleen op uiterlijk en uitspraken beoordelen? Dat is gewoon zielig
Kloon van mij. (nu gaat het leuk worden voor de KLB-SC-ers)quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman zeg dan wie je bent?
Waarom durf je dat niet
Aight, ik voel je pijn G'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Kunnen jullie nederlanders ons nou alleen op uiterlijk en uitspraken beoordelen? Dat is gewoon zielig
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
jullie nederlanders zijn gek op lekker eten
Nastyman, hosselaren voor het leven snapte!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel beter willen leren kennen hoor. Dan is dat niet nodig. Ik woon in Rotterdam
Misschien moet je je wat minder van al die reacties aantrekken, we zitten maar gewoon wat te kutten joh.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Nee meteen dreigen met kankerklappen is niet zieligquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Eyy!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Nastyman, hosselaren voor het leven snapte!
quote:Thx mensen voor dit topic egt lauw man een anonieme hater haat maar praat maar doe sneaky als ik weet wie jje bn gaan we zien hoe bang je indd voor mij moet zijn!
Maa rlaat mn famolie er ff buite met mn ''geile moeder'' en mn sogenaamde turk van 30!!
verder ng een keer Thx boys blij dta ik op mn fans kan rekenen!! Btw. Denk je dat dit mij raaakt ofso neee om mij te kunne kwetsen mag je heel wat vroeger opstaan nogmaals thx man!!
JAHAZZZZZquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Stoer hoor je verlagen naar zijn niveauquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Snap k... Pijn in het aarsje is niet leukquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja daarom houd ik wijs mijn mondquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Hij heet Onur Torko.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nee tussen 2 rassen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh fuck, dit is een paradox!
Is dit een topic tussen 2 dimensies ofzo?
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja man respect ouwequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.
Je bent een kruisling!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Nastyman het volgende:
Ok ik geef alleen vrij. Dat ik op de school zit en dat ik een halfbloed ben. De rest zoek je maar uit
Woah, je verrast mequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |