Vind ik nu niet echt een issue, laat eerst die conventie maar overwaaien en nog maar een paar weken, de verkiezingen zijn nog relatief ver weg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Biden moet zich trouwens wel wat actiever gaan profileren, Palin steelt de show.
Dat is te hopen toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:35 schreef popolon het volgende:
Ze zouden al die christenfundi's eens om de 10 geboden moeten vragen:
Die schijnheilige Spruyt moet gewoon niet zeiken. Er zijn TIENTALLEN partijen die meedoen met verkiezingen. Wie is die lul, dat hij denkt dat iedereen gelijke tijd of gelijke behandeling moeten krijgen? Obama en de Democraten spreken nu eenmaal meer tot de verbeelding dan McCain de Republikeinen of The Green Party. Wil die spruit op McCain geilen dan moet hij maar een eigen programma maken.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Biden moet zich trouwens wel wat actiever gaan profileren, Palin steelt de show.
Komt wel goed... Biden is fucking agressive. Give 'em hell!quote:
Mis gegokt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Montov het volgende:
Handige dagcijfers van de dagelijkse peilingen van Rasmussen en Gallup: http://www.fivethirtyeight.com/2008/09/crackin-trackin-poll.html
Het laat zien dat er sterke wisselingen plaatsvinden binnen een dag en soms ook zonder duidelijk directe oorzaak van de dag ervoor.
Als McCain als dagcijfer een +2 kan halen, nog wat momentum meenemende van een Republikeinse conventiedag, dan blijft Rasmussen morgen nog steeds op +2 voor Obama
Maar met welk betrouwbaarheidsinterval?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Mis gegokt.
Rasmussen heeft Obama vandaag op +3 staan bij het driedaagse gemiddelde, dus alleen vandaag scoorde Obama ongeveer +1. Het lijkt op een opleving, maar het is feitelijk een uitstel want de kans is groot dat morgen Obama weer twee punten zakt.
als mijn minderjarige dochter (die ik niet heb) in paniek bij mij komt omdat ze onverhoeds zwanger is geworden, dan ga ik de dag daarop met haar naar de abortuskliniek. Moet ik mij nu schamen?quote:Laten McCain en Palin Amerika in ieder geval behoeden voor een Democratische regering onder leiding van Barack Obama, die zei dat hij zijn per ongeluk zwangere dochter nooit zou willen ‘straffen’ met een kind.
Ja je hebt je fictieve dochter niet goed opgevoed.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Argento het volgende:
[..]
als mijn minderjarige dochter (die ik niet heb) in paniek bij mij komt omdat ze onverhoeds zwanger is geworden, dan ga ik de dag daarop met haar naar de abortuskliniek. Moet ik mij nu schamen?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Oprah maakt rechts Amerika boos door moeilijk te doen over Palin als gast in haar show, maarja het is haar programma.
wordt ze daar zwanger van? of maakt haar dat meer ontvankelijk als slachtoffer van verkrachting?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja je hebt je fictieve dochter niet goed opgevoed.
http://www.washingtonpost(...)tml?nav=rss_politicsquote:"You know what I enjoyed the most? She took the luxury jet that was acquired by her predecessor, and sold it on eBay -- and made a profit!" McCain declared in Wisconsin at a campaign stop Friday.
Dit had John McCain kunnen weten als hij niet onbezonnen een wildvreemde had gevraagd zijn running mate te worden om een beetje aandacht te krijgen. Het zegt iets over John McCain. Kijk wij weten wel dat John McCain een onbezonnen agressieveling is, maar ik denk veel Amerikanen niet, en dat is nu toch wat duidelijker. Wil je deze man in het Witte Huis wanneer er een crisis is? Bomb, bomb, bomb Iran.quote:In fact, the jet did not sell on eBay. It was sold to a businessman from Valdez named Larry Reynolds, who paid $2.1 million for the plane -- shy of the $2.7 million purchase price -- according to news reports at the time. Reynolds contributed to Palin's campaign in 2006.
Heel erg sterk stuk.quote:
Het is een beetje spijkers op laag water zoeken en vergelijkbaar met het sniperfire van Hillary Clinton van een tijdje terug. Maar ook journalisten of zoals in Nederland gebruikelijk in progressieve kringen onderzoeksjournalisten vervelen zich ook weleens.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)tml?nav=rss_politics
[..]
Dit had John McCain kunnen weten als hij niet onbezonnen een wildvreemde had gevraagd zijn running mate te worden om een beetje aandacht te krijgen. Het zegt iets over John McCain. Kijk wij weten wel dat John McCain een onbezonnen agressieveling is, maar ik denk veel Amerikanen niet, en dat is nu toch wat duidelijker. Wil je deze man in het Witte Huis wanneer er een crisis is? Bomb, bomb, bomb Iran.
Nee. Het gaat niet om het feit dat ze een vliegtuig verkocht heeft, het gaat om het duidelijke patroon van liegen (ze heeft in haar beperkt aantal toespraken al verscheidene malen leugens verteld) en van feiten over deze Palin die John McCain niet weet, zoals dat ze belastingen verhoogd heeft en federaal geld gevraagd en gebruikt heeft. Dáár gaat het om.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is een beetje spijkers op laag water zoeken en vergelijkbaar met het sniperfire van Hillary Clinton van een tijdje terug. Maar ook journalisten of zoals in Nederland gebruikelijk in progressieve kringen onderzoeksjournalisten vervelen zich ook weleens.
Een dikke vier jaar geleden kwam McCain in ieder geval een stuk overtuigender op mij over. En met zon sprankelende, easy-on-the-eye en relatief jonge runningmate komt hij zelf nog krakkemikkiger over. Maar daar zullen ze in het Republikeinse kamp best goed over nagedacht hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef Monidique het volgende:
Is deze verwarde oude man wel de juiste persoon om Amerika te leiden? Nee dus en dit is het zoveelste voorbeeld. Dat is geen spijkers op laag water zoeken, dat is een patroon van verwarring en onkunde openbaren.
Ze is een politica in verkiezingstijd. (Onbewuste) leugens zijn inherent aan politiek en zeker in verkiezingstijd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef Monidique het volgende:
Nee. Het gaat niet om het feit dat ze een vliegtuig verkocht heeft, het gaat om het duidelijke patroon van liegen (ze heeft in haar beperkt aantal toespraken al verscheidene malen leugens verteld) en van feiten over deze Palin die John McCain niet weet, zoals dat ze belastingen verhoogd heeft en federaal geld gevraagd en gebruikt heeft. Dáár gaat het om.
McCain is in ieder geval een oude man of hij daadwerkelijk verward is weet ik niet. Hij is wel sterk bezig met zijn POW verleden. Wat dat anno 2008 te maken heeft met de (interne) Amerikaanse problemen weet ik niet. Het zegt iets over zijn karakter en patriottisme maar of je dan automatisch een goede president bent, lijkt me niet. Ik kijk uit naar de debatten tussen de democraten en republikeinen dat geeft een beter beeld van de kandidaten en hun eventuele onkunde dan de mooie verkiezingsretoriek van nu.quote:Is deze verwarde oude man wel de juiste persoon om Amerika te leiden? Nee dus en dit is het zoveelste voorbeeld. Dat is geen spijkers op laag water zoeken, dat is een patroon van verwarring en onkunde openbaren.
Top.quote:
Liegen kom je makkelijk mee weg in Amerika, de helft van de Amerikanen weet ook nog steeds niet dat er geen WMD's in Irak waren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Het gaat niet om het feit dat ze een vliegtuig verkocht heeft, het gaat om het duidelijke patroon van liegen (ze heeft in haar beperkt aantal toespraken al verscheidene malen leugens verteld) en van feiten over deze Palin die John McCain niet weet, zoals dat ze belastingen verhoogd heeft en federaal geld gevraagd en gebruikt heeft. Dáár gaat het om.
Is deze verwarde oude man wel de juiste persoon om Amerika te leiden? Nee dus en dit is het zoveelste voorbeeld. Dat is geen spijkers op laag water zoeken, dat is een patroon van verwarring en onkunde openbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |