De laatste moet een nieuwe openen, en mijne staat ook in de laatste postquote:
Die van jou is tijdelijk, wel oplettenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, we kunnen ook 1 van de 2 tijdelijk late sluiten![]()
die van mij is 311, van jou 312quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die van jou is tijdelijk, wel opletten
speciaal voor jou jongenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, wij zitten op de camping.. traag kut internet... maar ok
Ik kom nog eens deze kant op, het regent hier!
Moet ik nou expres binnenblijven?... Ik heb een idee ... schat?....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef lynda het volgende:
Neuh die is nu van mij voor dit weekend
Zo en nu tijd om de laptops weg te gooienMijn trui!!!!! mijn trui!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef lynda het volgende:
Neuh die is nu van mij voor dit weekend
Zo en nu tijd om de laptops weg te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg stelletje junks!!!!
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
doe jij nog zo laat hier ?quote:
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef crazy987 het volgende:
en deze crazy is vanaf heden geen vrijgezellige man meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je, ik moest lachen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...
ik haat jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...
Aardig fris eigenlijk, en aardig wat regenquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
mogguh campeer mensen!
hoe is het op de camping?
yep hebben net guitar hero gespeeld da's wel lachen!quote:Op zondag 7 september 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig fris eigenlijk, en aardig wat regen
Zo maar even wat warms opzetten!
Nog gezellig bij je zus?
tjah, we hadden vrijdag middag per ongeluk dubbel aangemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:43 schreef diertjuh het volgende:
Noh, jullie posten gewoon in dit topic terwijl er al een 216 is.. Verbaasde me al dat er de hele dag niemand iets had gepost
Volgens mij iets met stroom ...quote:Op zondag 7 september 2008 14:52 schreef crazy987 het volgende:
m`n ouders keuren het om de 1 of andere reden niet goed dat ik mijn nieuwe poweredges 24/7 laat draaien
hoezoquote:
jah inderdaadquote:Op maandag 8 september 2008 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge Crazy-M!
zo tis weer maandag:(
jah zeg dat wel.quote:Op maandag 8 september 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
hier nog een. ben totaal niet uitgerust
ik bedoel iedereen die hier postquote:
ow....quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bedoel iedereen die hier post
quote:
quote:
nice!quote:
idd ik keek al heel het weekend uit naar de maandagquote:
oh hacken, dat heb ik vroeger ook wel gedaan jaquote:Op maandag 8 september 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nice!
vroegah toen ik met een maat van me nog wat hackingshit deden hadden we een website black lightning
dus moet iedere keer lachen als ik je username zie
volgens mij had je vrijdag geen zinquote:
hoop dat je het over werk hebtquote:
Respectquote:Op maandag 8 september 2008 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Voor de geinteresseerden;
Gisteravond heb ik EINDELIJK One op Expert uit kunnen spelen (Guitar Hero)
Die dus
die kunnen nooit lang uitblijvenquote:Op maandag 8 september 2008 10:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoop dat je het over werk hebt![]()
voor dat iedereen weer met zn vunzige opmerkingen komt...
Mijn vriend ja....ik zit thuisquote:Op maandag 8 september 2008 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Alleen jammer dat je steeds moet werken zeker
das wel vetquote:Op maandag 8 september 2008 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Voor de geinteresseerden;
Gisteravond heb ik EINDELIJK One op Expert uit kunnen spelen (Guitar Hero)
Die dus
Jawel alleen toen kon het nietquote:Op maandag 8 september 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens mij had je vrijdag geen zin
VBR?quote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das wel vet![]()
er is weer een nieuwe rip van death magnetic trouwnes. deze keer met VBR
variable bit ratequote:
Hmm ik weet niet de versie die ik had klonk best oke... toch eens even verder zoeken.quote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
variable bit ratebetere kwaliteit zullen we maar zeggen
Dankquote:Op maandag 8 september 2008 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Respectik kom niet verder dan hard
quote:Op maandag 8 september 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Dank
En eindelijk, een GH'er in dit topic
Moet hoeveel vingers speel jij trouwens? Netjes met 4 hoop ik voor je?
Dank.. ga straks even zoeken... nu eerst even voor mama spelen en mijn kleinste eten gevenquote:Op maandag 8 september 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de nieuwe klinkt ene stuk helderder gewoon.die met ih8p2p aan het einde moet je hebben
quote:Op maandag 8 september 2008 10:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoop dat je het over werk hebt![]()
voor dat iedereen weer met zn vunzige opmerkingen komt...
quote:Op maandag 8 september 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet hoeveel vingers speel jij trouwens? Netjes met 4 hoop ik voor je?
pervertquote:
Ik speel dus nog steeds met 3 vingers... Ben alleen bang dat ik voor TTFAF op expert toch echt 4 vingers nodig ga hebbenquote:
idd zoiets verwacht je niet van sm0kez hehquote:
Nee idd, ik ben tenslotte altijd zo'n braaf mannetjequote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd zoiets verwacht je niet van sm0kez heh
Alle jongetjes zijn toch braaf :pquote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Nee idd, ik ben tenslotte altijd zo'n braaf mannetje
je was me voorquote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alle jongetjes zijn toch braaf :p
goed weekend gehad?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
er gebeurd wel veel alleen staat het niet in een topic
quote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
stond er wel even van te kijken
@cuda mijn weekenden zijn altijd goed
ik kan er ook niet over mee pratenquote:
quote:
nee met zoveel zweedse dames om je heen zou ik dat ook niet hebbenquote:
Ik zit al weer op m'n werkquote:Op maandag 8 september 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met zoveel zweedse dames om je heen zou ik dat ook niet hebben
mogguh!
quote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit al weer op m'n werk![]()
Mogguh!![]()
Barra!![]()
Fubar, ik mag hopen dat het geen werk is![]()
Smokez!quote:
Zou 'm eigenlijk moeten bellen en vragen of ie er nog zin in heeftquote:Op maandag 8 september 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O alles behalve werk![]()
arme droxz op zn kemping met die regen straks spoeld ie weg eins!!!21112!2121
Ah joh, z'n tent is vast waterdichtquote:Op maandag 8 september 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O alles behalve werk![]()
arme droxz op zn kemping met die regen straks spoeld ie weg eins!!!21112!2121
doe je uhm dan wel de groetenquote:Op maandag 8 september 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou 'm eigenlijk moeten bellen en vragen of ie er nog zin in heeft
Als ik telefoonnummers zou hebben had ik het zeker gedaanquote:Op maandag 8 september 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je uhm dan wel de groeten
via sgele krijg je de groetjes van mij!quote:Op maandag 8 september 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz en lynda spoelen heulemaal niet weg op de camping met 22 graden
moguh![]()
WTFquote:Op maandag 8 september 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz en lynda spoelen heulemaal niet weg op de camping met 22 graden
moguh![]()
hoi sgele!quote:Op maandag 8 september 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik telefoonnummers zou hebben had ik het zeker gedaan![]()
Hoi Draakje![]()
Deze kan ik niet latenquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, z'n tent is vast waterdicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Droxz slaapt nog halfquote:Op maandag 8 september 2008 12:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
via sgele krijg je de groetjes van mij!
Moguhquote:
pwned!quote:Op maandag 8 september 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz slaapt nog half*lynda schopt wakker en gooit onder douche
mogguhquote:Op maandag 8 september 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz slaapt nog half*lynda schopt wakker en gooit onder douche
Eet smakelijkquote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moguh
nou tijd om droxz onder de douche te trappen en te ontbijten
dank! Komt goed!quote:
Hoe wie wat waar?quote:Op maandag 8 september 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
dank! Komt goed!
verlopig ben ik er weer even vanaf, eind deze maand, begin volgende maand weer beginnen daar
Ik ga er 1 in bed leggen, moet ik jou ook instoppenquote:Op maandag 8 september 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou ook wel een Tukkie willen doen zeg
okeequote:Op maandag 8 september 2008 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in bed leggen, moet ik jou ook instoppen
dilemma's zijn er om opgelost te wordenquote:Op maandag 8 september 2008 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeje zou haast zeggen dat het saai is.....
Ik zit met een huiskamerdilemma
Benzinequote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
De opstelling... maar ik kan moeilijk alles in me eentje gaan versjouwen.
En waarom hebben kinderen zo ontieglijk veel speelgoed, godskolere het lijkt wel een bart smit hier in huis
Geen kinderenquote:Op maandag 8 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
Benzine
Aansteker
Schoonmaakspul
Ikea
open een Bart Smit
probleem opgelost
Zo er is iemand ongesteld geloof ikquote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen kinderen
geen eigen huisje
geen gevoel voor humor
quote:Op maandag 8 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo er is iemand ongesteld geloof ik![]()
Sorry dat ik leef enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar houden we het wel even gezellig, LovelyLady en Sgele?![]()
ja dat lijkt me wel lekker op dit moment jaquote:Op maandag 8 september 2008 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in bed leggen, moet ik jou ook instoppen
quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ja prima... ik hou me rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar houden we het wel even gezellig, LovelyLady en Sgele?
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
diertjuhquote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef diertjuh het volgende:
Probeer ik eens mn huiswerk te maken, vliegen er steeds van die straaljagers over![]()
Da's ronduit lastigquote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef diertjuh het volgende:
Probeer ik eens mn huiswerk te maken, vliegen er steeds van die straaljagers over![]()
Oisterwijkquote:Op maandag 8 september 2008 13:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
waar zit je dan ergens droxz ?
*proest* M'n waterquote:Op maandag 8 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
diertjuh
Tja, sorry, ik had ff niks te doen, leek me wel eens leuk om Schoonhoven te gaan verkennen per straaljager
quote:Op maandag 8 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
diertjuh
Tja, sorry, ik had ff niks te doen, leek me wel eens leuk om Schoonhoven te gaan verkennen per straaljager
Da's HEUL erg bij m'n werk in de buurtquote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Oisterwijk
* lynda moet zo d'r troep bij elkaar gaan zoeken maar wil niet
Lyn je moet ook gewoon blijvenquote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Oisterwijk
Bagger!quote:
mhoa niet heul veul beter... mega duff en komt bijna niks uit mijn handen qua werkquote:Op maandag 8 september 2008 13:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Bagger!Ik had bijna niet geslapen vannacht, dus bleef thuis om daar wat huiswerk dingen te doen. Maar nu heb ik last van straaljagers
![]()
En met jou?
Zit een stekkertje onder/achter in je telefoon...quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb last van mijn telefoon zouden mensen me even met rust kunnen laten zodat ik kan fokken!!!!
Hmm das ook nie leuk, ook slecht geslapen dan?quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa niet heul veul beter... mega duff en komt bijna niks uit mijn handen qua werk
doen jullie een rollenspel ?quote:
Hmm misverstandje? Ik wist nie dat je zo snel op je pik getrapt was zeg.quote:Op maandag 8 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
Zo er is iemand ongesteld geloof ik![]()
Sorry dat ik leef enzo
hoe zo dat danquote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Oisterwijk
quote:Op maandag 8 september 2008 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm misverstandje? Ik wist nie dat je zo snel op je pik getrapt was zeg.
BTW als wij vrouwen ergens een opmerking over maken zijn we niet gelijk ongesteld.
Jullie mannen kunnen het gewoon niet hebben dat een vrouw zich afweert tegen domme uitspraken van een kerel.
Zo en nu ga ik weer lief doen
Quequote:Op maandag 8 september 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doen jullie een rollenspel ?
Hoezo wat dat dan?quote:
Gaan we voor een wereldvrede award dan?quote:
Moet dat nou zo op de vroege ochtendquote:Op maandag 8 september 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaan we voor een swaffel award dan?
Schijnbaarquote:Op maandag 8 september 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet dat nou zo op de vroege ochtend
Wat is het trouwens rustig hier?quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier?
* Dr.Droxz doet terug zwaaien!
mobiel... t stekkertje achter mijn vaste telefoon had ik er na de 1ste week al uitgetrokken.quote:Op maandag 8 september 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit een stekkertje onder/achter in je telefoon...
Dan druk je op dat hele mooie aan/uit knopjequote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mobiel... t stekkertje achter mijn vaste telefoon had ik er na de 1ste week al uitgetrokken.
Ben blij dat ik niet zo popie-jopie ben... alhoewel... zelden gebeld/gsmst worden is ook niet leukquote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mobiel... t stekkertje achter mijn vaste telefoon had ik er na de 1ste week al uitgetrokken.
Ach je hebt toch internetquote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nee op vakantie zijn, en je oplader van je telefoon vergeten... lekker rustig dus
Haai Fubarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:
I dont, becausequote:Op maandag 8 september 2008 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je hebt toch internet
Who needs a phone?
quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat wil je niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste is iets aan te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tweede niet
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:
ga jij eens heel snel in de hoek staanquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef diertjuh het volgende:
ik zit te denken om te stoppen met mn opleiding..
ik heb er goed over nagedacht. Voor mij is het nu even niet financieel haalbaar en ik ben totaal niet meer gemotiveerd door al het gedoe wat ik heb gehad. Daarnaast hoef ik pas vanaf 2010 te beginnen met terug te betalen aan de IB groep, en ik dus nog altijd dit afmaken..quote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel in de hoek staan
en daar nog eens heul heul heul goed over na denken !
Doe dat nou maar niet, anders krijg je een boze droxz achter je aan!quote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef diertjuh het volgende:
Je doet dat laatste jaar maar even afmakenquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef diertjuh het volgende:
nee jullie snappen het niet. Ik stop anders nooit met een opleiding, maar ik voorzie nu al mn cijfers voor over een jaar. En ik heb iets anders wat ik gewoon graag wil doen. Dit lijkt nu niet de beste oplossing, maar dat is het wel. Ik kan beter een hele week werken dan 2 dagen. Ik weet wat ik wil volgend jaar en daar is geld voor nodig. Zoals je weet moet ik delen uit eerste en delen uit het tweede jaar overdoen en ik kom nu al in de war met de boekhoudkundige dingen die je moet kennen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, anders krijg je een boze droxz achter je aan!
Ik kan niets meer lenen bij de ib groep en ik heb al een prestatieschuld.quote:Op maandag 8 september 2008 15:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Je doet dat laatste jaar maar even afmaken
Desnoods leen je wat bij de IBgroep om puur je studie te betalen, dan maar een studieschuld.. Je heb wel papiertje
ps die straaljager was net hier
Wil je mijn studieschuld weten?quote:Op maandag 8 september 2008 15:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik kan niets meer lenen bij de ib groep en ik heb al een prestatieschuld.
Ging die ook rondjes vliegen?
En ik snap het dondersgoedquote:Op maandag 8 september 2008 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee jullie snappen het niet. Ik stop anders nooit met een opleiding, maar ik voorzie nu al mn cijfers voor over een jaar. En ik heb iets anders wat ik gewoon graag wil doen. Dit lijkt nu niet de beste oplossing, maar dat is het wel. Ik kan beter een hele week werken dan 2 dagen. Ik weet wat ik wil volgend jaar en daar is geld voor nodig. Zoals je weet moet ik delen uit eerste en delen uit het tweede jaar overdoen en ik kom nu al in de war met de boekhoudkundige dingen die je moet kennen.
Nee dat zij mijn cursusgeld betalen is geen optie. Ik raak in de war omdat het tweede jaar verder is dan het eerste jaar en vooral met die vakken die ik over moet doen is dat lastig. Ik had naar de IB groep gemailt enzo en die zeiden dat ik geen lening meer aan kan vragen enzo, want ik doe dus een deeltijd opleiding. Ik heb er gewoon de motivatie niet meer voor. Daarnaast kan ik altijd nog die opleiding halen als het maar binnen 10 jaar is.quote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je mijn studieschuld weten?
40 maanden studiefin van 90 euro en een OV die tig honderd euro per maand is..
Als jij studente bent kan jij (bijna) ALTIJD bij de IBgroep nog een lening aanvragen.
[..]
En ik snap het dondersgoedIk wil zelf ook nog steeds stoppen met mijn opleiding maar ik moet nog 'maar' 1 a 1,5 jaar (afhankelijk van hoe snel ik onderdelen van vorig jaar wil gaan doen)
Ook ik heb daar de geld echt niet voor.. Maar wel de mazzel dat mijn ouders mijn opleiding betalen.. Optie voor jou misschien? Dat zij jou schoolgeld (MBO is 900 euro geloof ik he?, HBO is dit jaar 1600 euro)
En die delen die je moet over doen.. Ja het is jammer.. maar als je er voor gaat moet je dat echt lukken, neem er de tijd voor en in de war raken met dingen die je moet kennen? Lieve schat het is school!! Je zit er om iets te lerenAls je alles al zou weten had je geen opleiding nodig..
Nou ben ik geen schoolganger, maar spreek je jezelf niet een beetje tegen?quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee dat zij mijn cursusgeld betalen is geen optie. Ik raak in de war omdat het tweede jaar verder is dan het eerste jaar en vooral met die vakken die ik over moet doen is dat lastig. Ik had naar de IB groep gemailt enzo en die zeiden dat ik geen lening meer aan kan vragen enzo, want ik doe dus een deeltijd opleiding. Ik heb er gewoon de motivatie niet meer voor. Daarnaast kan ik altijd nog die opleiding halen als het maar binnen 10 jaar is.
Nee ik spreek mezelf niet tegen, ik heb op dit moment er geen motivatie voor.quote:Op maandag 8 september 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou ben ik geen schoolganger, maar spreek je jezelf niet een beetje tegen?
Geen motivatie -> ik kan altijd mijn opleiding nog halen....
Wat is er b.v te doen aan je motivatie dan?quote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik spreek mezelf niet tegen, ik heb op dit moment er geen motivatie voor.
Op het moment weinig. Ik heb het gewoon een klein beetje gehad met die school en die opleiding.quote:Op maandag 8 september 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is er b.v te doen aan je motivatie dan?
(beetje vaag.... ik sta bekend als een demotivator)
Dat het tweede jaar verder is etc komt zo vaak voor.. Dat wisselt per jaar.quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee dat zij mijn cursusgeld betalen is geen optie. Ik raak in de war omdat het tweede jaar verder is dan het eerste jaar en vooral met die vakken die ik over moet doen is dat lastig. Ik had naar de IB groep gemailt enzo en die zeiden dat ik geen lening meer aan kan vragen enzo, want ik doe dus een deeltijd opleiding. Ik heb er gewoon de motivatie niet meer voor. Daarnaast kan ik altijd nog die opleiding halen als het maar binnen 10 jaar is.
Ik kan me voorstellen dat je het hebt gehad met school, ik heb het ook wel eens gehad met mijn werk.quote:Op maandag 8 september 2008 15:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Op het moment weinig. Ik heb het gewoon een klein beetje gehad met die school en die opleiding.
Uitkijken in de trein hequote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
* lynda sleept droxz mee en gaat..
naar huis
wromquote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
naar huis
quote:Op maandag 8 september 2008 15:43 schreef DonGuido het volgende:
Van uitstel komt afstel zeggen ze. Ik heb wat langer als normaal gedaan over mijn opleiding en er in het laatste jaar aan gedacht om er mee te stoppen om dat ik oa. nog het een en ander moest inhalen. Maar de gedachte hoe zonde het wel niet is om na al die tijd te stoppen gaf mij van het een op het ander de motivatie om nog even te knallen. Nu ben ik gediplomeerd Staatsmongool
quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
naar huis
Later Sgelequote:Op maandag 8 september 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor![]()
Mensen fijne avond!![]()
Nog niet, ben nu nog ff aan het werk... Kan ook moeilijk die usenetpoort even opengooien hierquote:Op maandag 8 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je deze al smokez ? Metallica-Death_Magnetic-2008-iH8P2P
hier is hij binnen...vanavond luisteren als de kids op bed liggenquote:Op maandag 8 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je deze al smokez ? Metallica-Death_Magnetic-2008-iH8P2P
quote:Op maandag 8 september 2008 17:15 schreef Sgele het volgende:
Sterker nog... Ik zie net droxz en lyn op een bankje zitten
Volgens mij niet neequote:Op maandag 8 september 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en droxz zag je net voorbij komen toen hij op het bankje zat!
![]()
Ik zit hier nu alleen... het waren 3 prachtige dagen *SNIF*quote:
En het zag er nog wel zo knus uitquote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier nu alleen... het waren 3 prachtige dagen *SNIF*
WTF serieus? hahahahahahquote:Op maandag 8 september 2008 17:15 schreef Sgele het volgende:
Sterker nog... Ik zie net droxz en lyn op een bankje zitten
Ja ik zag het te laat... Anders had ik nog wel wat geroepenquote:Op maandag 8 september 2008 17:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF serieus? hahahahahah
Ik had een leren jas aan, natuurlijk een trainigsbroek en air max'ies
Ik kan soms wel lief zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dat had echt wel cool geweest!!!quote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik zag het te laat... Anders had ik nog wel wat geroepen
Avond Crazy!quote:
quote:
Er zijn al een aantal "mini" meets geweest hoorquote:Op maandag 8 september 2008 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoor ik hier een grtdojw meet?
quote:YOUTUBE:
April Fools'
For the 2008 April Fools' Day prank, every "Featured Video" on the front page redirected to Rick Astley's "Never Gonna Give You Up," effectively rickrolling everyone who attempted to watch a featured video on the site.
WTF waarom weet ik dit nooit!quote:Op maandag 8 september 2008 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Er zijn al een aantal "mini" meets geweest hoor
Eerst heb ik lynda ontmoet,quote:Op maandag 8 september 2008 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF waarom weet ik dit nooit!
ik heb 21 september me eerste echte meet via Fok
nee ":Pquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan soms wel lief zijnIk dacht ff dat je "Als ik slaap" onder die spoiler had gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doet iemand anders wel hahahahquote:Op maandag 8 september 2008 20:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je "Als ik slaap" onder die spoiler had gezet
Dat ken ik ergens van jaquote:Op maandag 8 september 2008 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
zo snel als de dag ging .... zo langzaam gaat de avond
* Dr.Droxz pakt weer een extra fiets, en weet zo met 2 fietsen klaar te staan op het stationquote:
awwwquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst heb ik lynda ontmoet,
we bleken ongeveer op het zelfde tijdstip op het zelfde trein station te staan![]()
Later ging Draakje trouwen, en daar zijn lyn en ik geweest
Zmokes is een oude collega van me die ik hier naartoe heb getrokken.
Draakje en haar MAN, zijn hier nog geweest eergisteren
Vanmiddag bleek Sgele mij en lyn gezien te hebben op een trein station
quote:
ik wil er nog steeds een keer heenquote:Op maandag 8 september 2008 23:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nice
* BarraCupraCuda heeft een groot aantal truethertjes ontmoetwas wel leuk
UITSLAPEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:29 schreef draculettetje het volgende:
ow goede morgen allemaal
ik ben zo aan het twijfelen of ik naar mn werk moet gaan he
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst heb ik lynda ontmoet,
we bleken ongeveer op het zelfde tijdstip op het zelfde trein station te staan![]()
Later ging Draakje trouwen, en daar zijn lyn en ik geweest
Zmokes is een oude collega van me die ik hier naartoe heb getrokken.
Draakje en haar MAN, zijn hier nog geweest eergisteren
Vanmiddag bleek Sgele mij en lyn gezien te hebben op een trein station
Ja wel lekker...alleen een beetje druk na een week vakantiequote:
stom is dat hequote:Op dinsdag 9 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja wel lekker...alleen een beetje druk na een week vakantie
Dat had ik vanmorgen ook moeten besluitenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stom is dat he
moet je vakantie nemen maar daarna is het druk
ik vind persoonlijk dat dat niet kan
ik blijf trouwens thuis vandaag heb ik besloten
Tripack!!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning
Mogguh en werkze he jochie!quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
en alweer een drukke dag.
Uur over gedaan om op werk te komen .... files + ongelukken.
Have fun al, en misschien tot ergens in de middag
tja ik twijfelde wel echt hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook moeten besluiten
[..]
Tripack!!![]()
![]()
succesquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
en alweer een drukke dag.
Uur over gedaan om op werk te komen .... files + ongelukken.
Have fun al, en misschien tot ergens in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |