Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef crazy987 het volgende:
en deze crazy is vanaf heden geen vrijgezellige man meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je, ik moest lachen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...
ik haat jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...
Aardig fris eigenlijk, en aardig wat regenquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
mogguh campeer mensen!
hoe is het op de camping?
yep hebben net guitar hero gespeeld da's wel lachen!quote:Op zondag 7 september 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig fris eigenlijk, en aardig wat regen
Zo maar even wat warms opzetten!
Nog gezellig bij je zus?
tjah, we hadden vrijdag middag per ongeluk dubbel aangemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:43 schreef diertjuh het volgende:
Noh, jullie posten gewoon in dit topic terwijl er al een 216 is.. Verbaasde me al dat er de hele dag niemand iets had gepost
Volgens mij iets met stroom ...quote:Op zondag 7 september 2008 14:52 schreef crazy987 het volgende:
m`n ouders keuren het om de 1 of andere reden niet goed dat ik mijn nieuwe poweredges 24/7 laat draaien
hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |