De laatste moet een nieuwe openen, en mijne staat ook in de laatste postquote:
Die van jou is tijdelijk, wel oplettenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, we kunnen ook 1 van de 2 tijdelijk late sluiten![]()
die van mij is 311, van jou 312quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die van jou is tijdelijk, wel opletten
speciaal voor jou jongenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, wij zitten op de camping.. traag kut internet... maar ok
Ik kom nog eens deze kant op, het regent hier!
Moet ik nou expres binnenblijven?... Ik heb een idee ... schat?....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef lynda het volgende:
Neuh die is nu van mij voor dit weekend
Zo en nu tijd om de laptops weg te gooienMijn trui!!!!! mijn trui!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef lynda het volgende:
Neuh die is nu van mij voor dit weekend
Zo en nu tijd om de laptops weg te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg stelletje junks!!!!
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
doe jij nog zo laat hier ?quote:
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef crazy987 het volgende:
en deze crazy is vanaf heden geen vrijgezellige man meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je, ik moest lachen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...
ik haat jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kinderen onder de 5 worden niet gezien als een relatie ...
Aardig fris eigenlijk, en aardig wat regenquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
mogguh campeer mensen!
hoe is het op de camping?
yep hebben net guitar hero gespeeld da's wel lachen!quote:Op zondag 7 september 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig fris eigenlijk, en aardig wat regen
Zo maar even wat warms opzetten!
Nog gezellig bij je zus?
tjah, we hadden vrijdag middag per ongeluk dubbel aangemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:43 schreef diertjuh het volgende:
Noh, jullie posten gewoon in dit topic terwijl er al een 216 is.. Verbaasde me al dat er de hele dag niemand iets had gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |