Dan druk je op dat hele mooie aan/uit knopjequote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mobiel... t stekkertje achter mijn vaste telefoon had ik er na de 1ste week al uitgetrokken.
Ben blij dat ik niet zo popie-jopie ben... alhoewel... zelden gebeld/gsmst worden is ook niet leukquote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mobiel... t stekkertje achter mijn vaste telefoon had ik er na de 1ste week al uitgetrokken.
Ach je hebt toch internetquote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nee op vakantie zijn, en je oplader van je telefoon vergeten... lekker rustig dus
Haai Fubarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:
I dont, becausequote:Op maandag 8 september 2008 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je hebt toch internet
Who needs a phone?
quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat wil je niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste is iets aan te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tweede niet
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:
ga jij eens heel snel in de hoek staanquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef diertjuh het volgende:
ik zit te denken om te stoppen met mn opleiding..
ik heb er goed over nagedacht. Voor mij is het nu even niet financieel haalbaar en ik ben totaal niet meer gemotiveerd door al het gedoe wat ik heb gehad. Daarnaast hoef ik pas vanaf 2010 te beginnen met terug te betalen aan de IB groep, en ik dus nog altijd dit afmaken..quote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel in de hoek staan
en daar nog eens heul heul heul goed over na denken !
Doe dat nou maar niet, anders krijg je een boze droxz achter je aan!quote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef diertjuh het volgende:
Je doet dat laatste jaar maar even afmakenquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef diertjuh het volgende:
nee jullie snappen het niet. Ik stop anders nooit met een opleiding, maar ik voorzie nu al mn cijfers voor over een jaar. En ik heb iets anders wat ik gewoon graag wil doen. Dit lijkt nu niet de beste oplossing, maar dat is het wel. Ik kan beter een hele week werken dan 2 dagen. Ik weet wat ik wil volgend jaar en daar is geld voor nodig. Zoals je weet moet ik delen uit eerste en delen uit het tweede jaar overdoen en ik kom nu al in de war met de boekhoudkundige dingen die je moet kennen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, anders krijg je een boze droxz achter je aan!
Ik kan niets meer lenen bij de ib groep en ik heb al een prestatieschuld.quote:Op maandag 8 september 2008 15:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Je doet dat laatste jaar maar even afmaken
Desnoods leen je wat bij de IBgroep om puur je studie te betalen, dan maar een studieschuld.. Je heb wel papiertje
ps die straaljager was net hier
Wil je mijn studieschuld weten?quote:Op maandag 8 september 2008 15:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik kan niets meer lenen bij de ib groep en ik heb al een prestatieschuld.
Ging die ook rondjes vliegen?
En ik snap het dondersgoedquote:Op maandag 8 september 2008 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee jullie snappen het niet. Ik stop anders nooit met een opleiding, maar ik voorzie nu al mn cijfers voor over een jaar. En ik heb iets anders wat ik gewoon graag wil doen. Dit lijkt nu niet de beste oplossing, maar dat is het wel. Ik kan beter een hele week werken dan 2 dagen. Ik weet wat ik wil volgend jaar en daar is geld voor nodig. Zoals je weet moet ik delen uit eerste en delen uit het tweede jaar overdoen en ik kom nu al in de war met de boekhoudkundige dingen die je moet kennen.
Nee dat zij mijn cursusgeld betalen is geen optie. Ik raak in de war omdat het tweede jaar verder is dan het eerste jaar en vooral met die vakken die ik over moet doen is dat lastig. Ik had naar de IB groep gemailt enzo en die zeiden dat ik geen lening meer aan kan vragen enzo, want ik doe dus een deeltijd opleiding. Ik heb er gewoon de motivatie niet meer voor. Daarnaast kan ik altijd nog die opleiding halen als het maar binnen 10 jaar is.quote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je mijn studieschuld weten?
40 maanden studiefin van 90 euro en een OV die tig honderd euro per maand is..
Als jij studente bent kan jij (bijna) ALTIJD bij de IBgroep nog een lening aanvragen.
[..]
En ik snap het dondersgoedIk wil zelf ook nog steeds stoppen met mijn opleiding maar ik moet nog 'maar' 1 a 1,5 jaar (afhankelijk van hoe snel ik onderdelen van vorig jaar wil gaan doen)
Ook ik heb daar de geld echt niet voor.. Maar wel de mazzel dat mijn ouders mijn opleiding betalen.. Optie voor jou misschien? Dat zij jou schoolgeld (MBO is 900 euro geloof ik he?, HBO is dit jaar 1600 euro)
En die delen die je moet over doen.. Ja het is jammer.. maar als je er voor gaat moet je dat echt lukken, neem er de tijd voor en in de war raken met dingen die je moet kennen? Lieve schat het is school!! Je zit er om iets te lerenAls je alles al zou weten had je geen opleiding nodig..
Nou ben ik geen schoolganger, maar spreek je jezelf niet een beetje tegen?quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee dat zij mijn cursusgeld betalen is geen optie. Ik raak in de war omdat het tweede jaar verder is dan het eerste jaar en vooral met die vakken die ik over moet doen is dat lastig. Ik had naar de IB groep gemailt enzo en die zeiden dat ik geen lening meer aan kan vragen enzo, want ik doe dus een deeltijd opleiding. Ik heb er gewoon de motivatie niet meer voor. Daarnaast kan ik altijd nog die opleiding halen als het maar binnen 10 jaar is.
Nee ik spreek mezelf niet tegen, ik heb op dit moment er geen motivatie voor.quote:Op maandag 8 september 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou ben ik geen schoolganger, maar spreek je jezelf niet een beetje tegen?
Geen motivatie -> ik kan altijd mijn opleiding nog halen....
Wat is er b.v te doen aan je motivatie dan?quote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik spreek mezelf niet tegen, ik heb op dit moment er geen motivatie voor.
Op het moment weinig. Ik heb het gewoon een klein beetje gehad met die school en die opleiding.quote:Op maandag 8 september 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is er b.v te doen aan je motivatie dan?
(beetje vaag.... ik sta bekend als een demotivator)
Dat het tweede jaar verder is etc komt zo vaak voor.. Dat wisselt per jaar.quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee dat zij mijn cursusgeld betalen is geen optie. Ik raak in de war omdat het tweede jaar verder is dan het eerste jaar en vooral met die vakken die ik over moet doen is dat lastig. Ik had naar de IB groep gemailt enzo en die zeiden dat ik geen lening meer aan kan vragen enzo, want ik doe dus een deeltijd opleiding. Ik heb er gewoon de motivatie niet meer voor. Daarnaast kan ik altijd nog die opleiding halen als het maar binnen 10 jaar is.
Ik kan me voorstellen dat je het hebt gehad met school, ik heb het ook wel eens gehad met mijn werk.quote:Op maandag 8 september 2008 15:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Op het moment weinig. Ik heb het gewoon een klein beetje gehad met die school en die opleiding.
Uitkijken in de trein hequote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
* lynda sleept droxz mee en gaat..
naar huis
wromquote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
naar huis
quote:Op maandag 8 september 2008 15:43 schreef DonGuido het volgende:
Van uitstel komt afstel zeggen ze. Ik heb wat langer als normaal gedaan over mijn opleiding en er in het laatste jaar aan gedacht om er mee te stoppen om dat ik oa. nog het een en ander moest inhalen. Maar de gedachte hoe zonde het wel niet is om na al die tijd te stoppen gaf mij van het een op het ander de motivatie om nog even te knallen. Nu ben ik gediplomeerd Staatsmongool
quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
naar huis
Later Sgelequote:Op maandag 8 september 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor![]()
Mensen fijne avond!![]()
Nog niet, ben nu nog ff aan het werk... Kan ook moeilijk die usenetpoort even opengooien hierquote:Op maandag 8 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je deze al smokez ? Metallica-Death_Magnetic-2008-iH8P2P
hier is hij binnen...vanavond luisteren als de kids op bed liggenquote:Op maandag 8 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je deze al smokez ? Metallica-Death_Magnetic-2008-iH8P2P
quote:Op maandag 8 september 2008 17:15 schreef Sgele het volgende:
Sterker nog... Ik zie net droxz en lyn op een bankje zitten
Volgens mij niet neequote:Op maandag 8 september 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en droxz zag je net voorbij komen toen hij op het bankje zat!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |