pwned!quote:Op maandag 8 september 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz slaapt nog half*lynda schopt wakker en gooit onder douche
mogguhquote:Op maandag 8 september 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz slaapt nog half*lynda schopt wakker en gooit onder douche
Eet smakelijkquote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moguh
nou tijd om droxz onder de douche te trappen en te ontbijten
dank! Komt goed!quote:
Hoe wie wat waar?quote:Op maandag 8 september 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
dank! Komt goed!
verlopig ben ik er weer even vanaf, eind deze maand, begin volgende maand weer beginnen daar
Ik ga er 1 in bed leggen, moet ik jou ook instoppenquote:Op maandag 8 september 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou ook wel een Tukkie willen doen zeg
okeequote:Op maandag 8 september 2008 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in bed leggen, moet ik jou ook instoppen
dilemma's zijn er om opgelost te wordenquote:Op maandag 8 september 2008 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeje zou haast zeggen dat het saai is.....
Ik zit met een huiskamerdilemma
Benzinequote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
De opstelling... maar ik kan moeilijk alles in me eentje gaan versjouwen.
En waarom hebben kinderen zo ontieglijk veel speelgoed, godskolere het lijkt wel een bart smit hier in huis
Geen kinderenquote:Op maandag 8 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
Benzine
Aansteker
Schoonmaakspul
Ikea
open een Bart Smit
probleem opgelost
Zo er is iemand ongesteld geloof ikquote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen kinderen
geen eigen huisje
geen gevoel voor humor
quote:Op maandag 8 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo er is iemand ongesteld geloof ik![]()
Sorry dat ik leef enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar houden we het wel even gezellig, LovelyLady en Sgele?![]()
ja dat lijkt me wel lekker op dit moment jaquote:Op maandag 8 september 2008 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in bed leggen, moet ik jou ook instoppen
quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ja prima... ik hou me rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar houden we het wel even gezellig, LovelyLady en Sgele?
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
diertjuhquote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef diertjuh het volgende:
Probeer ik eens mn huiswerk te maken, vliegen er steeds van die straaljagers over![]()
Da's ronduit lastigquote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef diertjuh het volgende:
Probeer ik eens mn huiswerk te maken, vliegen er steeds van die straaljagers over![]()
Oisterwijkquote:Op maandag 8 september 2008 13:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
waar zit je dan ergens droxz ?
*proest* M'n waterquote:Op maandag 8 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
diertjuh
Tja, sorry, ik had ff niks te doen, leek me wel eens leuk om Schoonhoven te gaan verkennen per straaljager
quote:Op maandag 8 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
diertjuh
Tja, sorry, ik had ff niks te doen, leek me wel eens leuk om Schoonhoven te gaan verkennen per straaljager
Da's HEUL erg bij m'n werk in de buurtquote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Oisterwijk
* lynda moet zo d'r troep bij elkaar gaan zoeken maar wil niet
Lyn je moet ook gewoon blijvenquote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Oisterwijk
Bagger!quote:
mhoa niet heul veul beter... mega duff en komt bijna niks uit mijn handen qua werkquote:Op maandag 8 september 2008 13:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Bagger!Ik had bijna niet geslapen vannacht, dus bleef thuis om daar wat huiswerk dingen te doen. Maar nu heb ik last van straaljagers
![]()
En met jou?
Zit een stekkertje onder/achter in je telefoon...quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb last van mijn telefoon zouden mensen me even met rust kunnen laten zodat ik kan fokken!!!!
Hmm das ook nie leuk, ook slecht geslapen dan?quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa niet heul veul beter... mega duff en komt bijna niks uit mijn handen qua werk
doen jullie een rollenspel ?quote:
Hmm misverstandje? Ik wist nie dat je zo snel op je pik getrapt was zeg.quote:Op maandag 8 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
Zo er is iemand ongesteld geloof ik![]()
Sorry dat ik leef enzo
hoe zo dat danquote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Oisterwijk
quote:Op maandag 8 september 2008 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm misverstandje? Ik wist nie dat je zo snel op je pik getrapt was zeg.
BTW als wij vrouwen ergens een opmerking over maken zijn we niet gelijk ongesteld.
Jullie mannen kunnen het gewoon niet hebben dat een vrouw zich afweert tegen domme uitspraken van een kerel.
Zo en nu ga ik weer lief doen
Quequote:Op maandag 8 september 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doen jullie een rollenspel ?
Hoezo wat dat dan?quote:
Gaan we voor een wereldvrede award dan?quote:
Moet dat nou zo op de vroege ochtendquote:Op maandag 8 september 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaan we voor een swaffel award dan?
Schijnbaarquote:Op maandag 8 september 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet dat nou zo op de vroege ochtend
Wat is het trouwens rustig hier?quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier?
* Dr.Droxz doet terug zwaaien!
mobiel... t stekkertje achter mijn vaste telefoon had ik er na de 1ste week al uitgetrokken.quote:Op maandag 8 september 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit een stekkertje onder/achter in je telefoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |