quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je verdient em eigenlijk niet maar je hebt em... de 2000e post.
En soms ben ik scherp... ik zeg wel vaak waar het op staat...
Zoals belooft slagroom
[ afbeelding ]
en wat lekkers:
[ afbeelding ]
ik ook usenet accountjequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik zweer plechtig dat ik geen lid ben van kpd hebh wel braaf usenet winkel accountje
en denk dat daar trouwens wel betere dingen staan dan in kpd
het lijkt mij logisch dat degene die em sluit een nieuw topic opent crazy!!! Je was weer eens te vroeg, drabberquote:
"drabber"quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het l;ijkt mij logisch dat degene die em sluit een nieuw topic opent crazy!!! Je was weer eens te vroeg, drabber
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je verdient em eigenlijk niet maar je hebt em... de 2000e post.
En soms ben ik scherp... ik zeg wel vaak waar het op staat...
Zoals belooft slagroom
[ afbeelding ]
en wat lekkers:
[ afbeelding ]
jah ik had al aangegeven dat hij klaar stondquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het lijkt mij logisch dat degene die em sluit een nieuw topic opent crazy!!! Je was weer eens te vroeg, drabber
nou is toch weer mooiquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Maar goed aangezien er meer posts hier staan gaan we hier wel verder:
Wat ik dus zei:
[..]
ftd ftwquote:
zo goed hequote:
Hangt er vanaf;quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:21 schreef tripack het volgende:
KPD is idd niet zo boeiend(waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig
)
tenzij je blote users wil zien
moet je daar blij mee zijn ....quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:21 schreef tripack het volgende:
KPD is idd niet zo boeiend(waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig
)
tenzij je blote users wil zien
datweet je tog alquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf;
zit je moeder ook op fok?
quote:
weet niet ik ken niet veel users persoonlijkquote:
ach jah ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
weet niet ik ken niet veel users persoonlijk
Tja, ik heb weer vakantie he, dan kom ik hier niet zo vaak meerquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
datweet je tog alze vroeg laatst nog waar je was gebleven die tijd
wheheh dat mag niet eens volgens de regels van fokquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dit is een topic wat je bv ook eens perongeluk kan open laten staan
dus aub geen keiharde pron in het topic !
en als het dan toch moet ff via een linkje ?
ik zit op mijn werk dus idd agreedquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dit is een topic wat je bv ook eens perongeluk kan open laten staan
dus aub geen keiharde pron in het topic !
en als het dan toch moet ff via een linkje ?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:25 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh dat mag niet eens volgens de regels van fok
mzzlsquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
VAKANTIE. MZZL!
Veel plezier manquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
VAKANTIE. MZZL!
Wij begrijpen het jongetjequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, ik heb weer vakantie he, dan kom ik niet zo vaak meer in KPD
mzzl en till laterz !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
VAKANTIE. MZZL!
Greetingsquote:
goeie vakantie !!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
VAKANTIE. MZZL!
2.5 uur !!!quote:
jah we zitten hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
Zat ik nou bij de verkeerde te posten?
arme jijquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog 3 uur
quote:
kijk goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
YEAH hey ik ben vergeten te gaan roken vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
even voor de lering ende vermaak... t is niet naakt maar misschien hebben mensen hier problemen meeik wordt weer s gecencureerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
even voor de lering ende vermaak... t is niet naakt maar misschien hebben mensen hier problemen meeHad je niet iets "lekkerders" kunnen tonen? ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd en tevens niet echt gewenst op die manierquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je niet iets "lekkerders" kunnen tonen? ......
daatom lieve fubar staat het in een spoiler en het staaat in de postquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd en tevens niet echt gewenst op die manier
je vergeet nl dat een hoop mensen gewoon nog aan het werk zijn :S
zie ut al voor me dat ik er langs scrol en mn baas loopt binnen ....
leg even uit aub, wat ik mis, of ik eventueel wat mis. plaatje is hier geblocked. imageshack enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet je ff in me fobo kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je niet iets "lekkerders" kunnen tonen? ......
dude, hij zet em niet voor niets in een spoilerbar... en als je bang bent dat je werk erachter komt waarom zit je dan uberhaupt te FoKken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
spoilers werken alleen in bepaalde layouts. anders zie je hem gewoonquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daatom lieve fubar staat het in een spoiler en het staaat in de post
even voor de lering ende vermaak... t is niet naakt maar misschien hebben mensen hier problemen meeik geeft ze op de schaal der fapbaarheid een 7.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
dan moet je maar een layout gebruiken als je bang bent dat je dit soort shit zietquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoilers werken alleen in bepaalde layouts. anders zie je hem gewoon
hmmm dus met zn 2en een 15!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik geeft ze op de schaal der fapbaarheid een 7.5
voor mij maakt heit niet uit hoor, hier is alles geblocked. en dan nog , zou het mij niet uitmaken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je maar een layout gebruiken als je bang bent dat je dit soort shit ziet
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dude, hij zet em niet voor niets in een spoilerbar... en als je bang bent dat je werk erachter komt waarom zit je dan uberhaupt te FoKken?
Kom op zeg.. de Olsen Twins...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm dus met zn 2en een 15!!!!![]()
waarom datquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ow ik blijf dus schijnbaar iets langer nog
ik vind dude lekker klinken dus als ik dat wil zeggen doe ik datquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hij zat bij iig niet een spoiler bar die van de olsen twins
met fokken is niets mis
dat soort content wel
en dude je lult als een dude .....
ja naar iedereen een mail sturenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij maakt heit niet uit hoor, hier is alles geblocked. en dan nog , zou het mij niet uitmaken.
alhoewel
kan je voortaan niet emailen ?
dat vind ik een strak plan , met de nadruk op strak!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
maar weer beginnen met tomb raider angilina jolie![]()
bij de rest van fok wel!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hij zat bij iig niet een spoiler bar die van de olsen twins
met fokken is niets mis
dat soort content wel
en dude je lult als een dude .....
Ik heb schijnbaar toch nog iets dat af moetquote:
voorzie mij dan met beter materiaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom op zeg.. de Olsen Twins...ik had van jullie mannen wel iets beters verwacht
ik vind van niet. je kan ook een linkje plaatsen. dan moeten de mensen zelf klikkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja naar iedereen een mail sturen
maar het spijt me heren zal het ivv wel voor mezelf houde
minirokje...en 4 plakvindersquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
olsen twins haha, ik mis dus totaal niets!
ow ok, dat is minder jahquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar toch nog iets dat af moet
ja ik dacht daar heb je die spoilertags voorquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind van niet. je kan ook een linkje plaatsen. dan moeten de mensen zelf klikkenalleen mij moet je mailen dan
quote:
heeel strakquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vind ik een strak plan , met de nadruk op strak!
Ach ga ik toch om half 4...de auto moet rond 4 uur bij de garage zijn. Ze moeten ff onder d'r rok kijken.quote:
ja waarom niet ? heb het ooit eens ingesteld, en ik kom eigelijk nooit bij mn optiesquote:
ah , moet weer s doorgesmeerd worden ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ga ik toch om half 4...de auto moet rond 4 uur bij de garage zijn. Ze moeten ff onder d'r rok kijken.
doe maar ff bagger layout!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja waarom niet ? heb het ooit eens ingesteld, en ik kom eigelijk nooit bij mn opties
Ja zoietsquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , moet weer s doorgesmeerd worden ?
yes sir!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar ff bagger layout!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voorzie mij dan met beter materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff koekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij de rest van fok wel!
welke layout heb je?
nou, dan nu nog 25 minquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ga ik toch om half 4...de auto moet rond 4 uur bij de garage zijn. Ze moeten ff onder d'r rok kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]een 8+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ach, ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Jordan haha, je had wel wat beters kunnen kiezne dan die opblaaspop
dat is niet zo gek na al die operatiesquote:
nja nu ook niet meer hoor een paar operaties te veelquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is niet zo gek na al die operaties
Haai WL, tripackquote:
Haai Crazyquote:
en ik nog 1 uur en 44 minutenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
NOG 16 MIN EN DAN GA IK ECHT PLEITE
hoi hoiquote:
saai aant werk hequote:
my bad!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
Hoi Renedis, en die opmerking: Bijna maandag ....
Er ligt hier ergens een lijn, en daar kun je overheen gaan, is alleen NIET veilig
Goed, weekend, 2 x uit eten dit weekendquote:
Meh, nog eventjes en dan weekendquote:
kop op meissie, nog 10 minquote:
ook goed, bijna weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goed, weekend, 2 x uit eten dit weekend
Bij jou?
goed zoquote:
nog 1.5 uurquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef renedis het volgende:
mwaaaaaaaaa fftjes nog.. uurtje is zo voorbij met muziek aan.
weliswaar betekend dat niet dat ik nog zin heb
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
woei,quote:
O jaaa???? Waar dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woei,
en ik houd je in de gaten he vanavond
Mja..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook goed, bijna weekend
morgen avond weer lekker stappen
maar 2x uit eten, doe maar luxe
overgoten in knoflooksaus?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja..
Is voor mijn doen ook wel luxe, maar dat krijg je met verjaardagen/slagen en andere feestjes
Spareribs ftw!
have fun dit weekendquote:
Ben ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef renedis het volgende:
alleen debbie tot half 4 toch? ala ambtenaren tijden (en dat terwijl ik zelf ook semi-ambtenaar ben!)
owwwww das wel lekker jahquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja..
Is voor mijn doen ook wel luxe, maar dat krijg je met verjaardagen/slagen en andere feestjes
Spareribs ftw!
lucky basterdquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben ik nietmaar ik moet me auto weg brengen
foboquote:
ik ook ambt maar moet ook tot 17:00quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef renedis het volgende:
alleen debbie tot half 4 toch? ala ambtenaren tijden (en dat terwijl ik zelf ook semi-ambtenaar ben!)
waar ben jij gelokaliseerd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook ambt maar moet ook tot 17:00
8:30quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en ik begin normaal wat vroeger dan jullie denk ikambtenaartjes
ik ben vandaag begonnen om 11 uur.. ging om half 1 pauze houden en kwam om half 3 terugquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en ik begin normaal wat vroeger dan jullie denk ikambtenaartjes
BRWquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef renedis het volgende:
[..]
waar ben jij gelokaliseerd als ik vragen mag?
Okeeeejquote:
ik spam gewoon je fobo dan volquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeeeejmoet ik het niet vergeten
Op vrijdag meestal sowieso 7 uur smorgens....door de weeks tussen half 8 en 8quote:
haha, dan stap ik net in de autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op vrijdag meestal sowieso 7 uur smorgens....door de weeks tussen half 8 en 8
uitslapen, hobby auto klussen, de buurt spammen en naar een feestje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie doen van het weekend?
(een verkapt ik-wil-ideeën-opdoen-vraag)
Ehm.. nee...quote:
hoe heet dat andere sausje? die is erg lekker? ketjap? wat er meestal overheen zit?quote:
Ik neem altijd zoete.. Geen idee wat ze er dan op smerenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet dat andere sausje? die is erg lekker? ketjap? wat er meestal overheen zit?
ict brandweerquote:
als het maar lekker is!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik neem altijd zoete.. Geen idee wat ze er dan op smeren
za ochtend: 20 kids bezig houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie doen van het weekend?
(een verkapt ik-wil-ideeën-opdoen-vraag)
ik doe ook ict.. maar dan de gehele gemeente (dus ook inclusief brandweer)quote:
zoete chilli saus ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik neem altijd zoete.. Geen idee wat ze er dan op smeren
Uitslapen.. kan ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:36 schreef renedis het volgende:
uitslapen, hobby auto klussen, de buurt spammen en naar een feestje.
meer ideeen nodig?
Complete ict veiligheidsregio zuid oost brabantquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:43 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doe ook ict.. maar dan de gehele gemeente (dus ook inclusief brandweer)
in den-haag.. jij?
Daar ga ik wel vanuit!quote:
eej nog een hageneesquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:43 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doe ook ict.. maar dan de gehele gemeente (dus ook inclusief brandweer)
in den-haag.. jij?
en zo niet: dan tochquote:
Dan hoop ik dat de wijn te drinken isquote:
voor mij een bierthequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de wijn te drinken is
Gatver.. ga met een vriendin, lusten beiden gelukkig geen bierquote:
Zal ik het eens vragen vanavond?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh het is wat anders.. volgens mij is het ketjap-saus
is goed!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zal ik het eens vragen vanavond?
Kom ik er op terug
Hoop ik niet dat het een of ander familierecept is wat niemand wag wetenquote:
whehe ik kom uit den haag, maar ik woon er niet :pquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom niet uit den-haag! ik werk er alleen!
ik heb nog steeds geen goede ideeën gezienquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef crazy987 het volgende:
mensen ! ikverveel me en moet nog een half uur
whahaha denk het niet..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat het een of ander familierecept is wat niemand wag weten
i ook niequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen goede ideeën gezien
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaha denk het niet..
ik ga ff op google zoeken
Dat mag ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaha denk het niet..
ik ga ff op google zoeken
ach, sommige houden van de makkelijke wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat mag ook![]()
Zal nog eens aanbieden iets na te vragen...
Hm hm, ik weet het...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
heb gewoon mijn waardevolle tijd verdaan om in topic van viswijf te kijken
DV, ow maar die zoete chili is ook lekker
snel eten danquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hm hm, ik weet het...
Krijg er honger van
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....een echte kapitein bevaart ook de rode zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
Zes uur.. Niet eerderquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
snel eten dan
ik nog uur wachten, dan kan ik naar huis
[..]
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....Alweer...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in: vaker dan 1 x in de maand?
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
slechtquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
en sommige van de moeilijke..
wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Nahja na anderhalf jaar mag het wel he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Alweer...?
Als in: vaker dan 1 x in de maand?
Ik schrok..quote:
ik 5 uurquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja na anderhalf jaar mag het wel he?Ah ok.. dan snap ik het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na anderhalf jaar mag het wel...? Zo lang niet ongesteld geweest of begrijp ik je nu verkeerd?Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
the storm van jerry ropero (zie ook www.slamfm.nl als je daar live luistert staat dat erbij)quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
JONGENS en meisjes?.. vraagje.. er is NU een nummer op slamFM.. (www.nederland.fm) hoe heet dit nummer?!
leer zoekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef renedis het volgende:
nogmaals?
JONGENS en meisjes?.. vraagje.. er is NU een nummer op slamFM.. (www.nederland.fm) hoe heet dit nummer?!
9 maanden zwanger geweest daarvoor 3 maanden niet ongesteld en nu na 1,5 maand weer eens ongesteld voor de 2e keerquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ah ok.. dan snap ik het...
Maar na anderhalf jaar mag het wel...? Zo lang niet ongesteld geweest of begrijp ik je nu verkeerd?
flikker op dan gaat ze maar mooi op der knietjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een echte kapitein bevaart ook de rode zee![]()
![]()
kom maar opquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
flikker op dan gaat ze maar mooi op der knietjes
[..]
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
et ken nie altijd feest zijn he
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
How cute! De baby dan hèquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 maanden zwanger geweest daarvoor 3 maanden niet ongesteld en nu na 1,5 maand weer eens ongesteld voor de 2e keervorige week ook al heftig toen spiraal gehad...
Paar dagen over geweest en nu begint de handel weer...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar ophopelijk kan je tegen een tongpiercing
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
et ken nie altijd feest zijn he
enik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
Daarvoor is de douche en de wasmachinequote:
Uit vrouwelijk oogpunt gezien..quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
How cute! De baby dan hè
Alles goed met hem/haar en met jou inmiddels?
Weet van familieleden dat spiraaltjes idd in 't begin heel heftig zijn..
Ook eensch.... maar hoe vaak komt het dan juist voor dat je dan wel wil!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
Uit vrouwelijk oogpunt gezien..
Heb je enig idee hoe gevoelig alles van binnen is tijdens die periode?
Zou m'n kerel een rotschop geven als hij de rode zee wilde bevaren...
tjaa uuuuuhm ze wou zelf!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Coole naam! Simpel, leuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx!
Ja met hem (Koen) gaat het harstikke goed, beetje opstartprobleempjes gehad en moest ff in het ziekenhuis blijven.
Met mij ook herstelde erg snel, ga maandag weer aan het werk(voor zover je het werk kan noemen
)
Ach ik moet voor de zekerheid maandag naar dokter voor controle.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook eensch.... maar hoe vaak komt het dan juist voor dat je dan wel wil!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
daarmee verraad je je zelfquote:
Dan nog.. Met beleid is het dan ook pijnlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
et kan ook met beleid denk ik zo maar als je snapt wat ik bedoel
whehehe dat zegt genoeg.... ook uit eigen ervaaringquote:
Is gewoon een algemeen gegeven hoor.. Heeft iedere vrouw last vanquote:
denk dat het een beetje van de vrouw in questi afhangt maar goed met een rubber en een handdoekquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:16 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa uuuuuhm ze wou zelf!
ik doet het echter nooit meer, je kan wel een douche en wasmachine hebben maar is dat het dan wel waard?!
tuurlijk kom je een eind maar voor mij niet meer..quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
denk dat het een beetje van de vrouw in questi afhangt maar goed met een rubber en een handdoek
(daarna natuurlijk douchen) kom je een heel end ....
Dank! de oudste heet trouwens Sanderquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
Coole naam! Simpel, leuk!
Goed om te lezen dat alles goed gaat met jullie.. Eet/slaapt goed enzo?
En maandag weer aan het werk is idd snel
Fijn weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Wens jullie een super weekend!
Ciao
fijn weekend DVquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Ciao
Werk toch ???quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
tuurlijk kom je een eind maar voor mij niet meer..
ging dit topic nou eigenlijk over werk of ongesteld zijn
Fijn weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Ciao
./care als we maar wat hebben om over te lullen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
tuurlijk kom je een eind maar voor mij niet meer..
ging dit topic nou eigenlijk over werk of ongesteld zijn
byebye!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Ciao
En dit is de tweede en de laatste?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank! de oudste heet trouwens Sander
Eet goed... slaapt nog niet helemaal door, vanmorgen was het kwart over 6, maar komt vaker voor dat hij tussen 4 en 5 al komt.... ach breekt de nacht
Ach ik begin weer rustig, maar heb er wel weer zin in hoor!
je hebt wel een punt ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./care als we maar wat hebben om over te lullen!
en beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./care als we maar wat hebben om over te lullen!
koffiejuffiequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis ..... maar ik was jullie koffiejuffie
Voorlopig wel... maar een 3e komt er denk ik wel.. (maar dan moeten we wel eerst verhuizen)quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
En dit is de tweede en de laatste?
Doorslapen komt vanzelf (zeggen ze)
En kan me idd voorstellen dat je na een tijdje weer zin hebt om weer aan het werk te gaan
Sletquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen prettig weekend ik ben lekker naar huis
ik ook nogquote:
nou ik zou niet nee zeggen hoor, als je zo langs kwamquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja zo eentje:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik het niet echtquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
nou ik zou niet nee zeggen hoor, als je zo langs kwam
beetje druppeligquote:
zeggen ze allemaalquote:
naja als jij als jezelf langskwam zou ik ook geen nee zeggenquote:
Gaan we daar verder dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
ik zal ook geen nee zeggen
nog eve nen we kunnen topic van droxz omhoog trappen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:38 schreef tripack het volgende:
naja als jij als jezelf langskwam zou ik ook geen nee zeggen
jah, net zo makkelijk, is het alleen eve ntopictitel aanpassen door de modsquote:
ja alsof die hier meelezen met al dat gebagger....quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
jah, net zo makkelijk, is het alleen eve ntopictitel aanpassen door de mods
ow, in FB eve naangeven en ze veranderen titelquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja alsof die hier meelezen met al dat gebagger....
ik heb honger.....
fijn weekend sletjequote:
ik heb ook honger. ik ga zo maar gelijk shoarma halenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja alsof die hier meelezen met al dat gebagger....
ik heb honger.....
ik dadelijk thuis frietjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook honger. ik ga zo maar gelijk shoarma halen
wat voor muziek? radio of cd?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
hier alweer ver droog, maar is maar miezer.
Ik ga me dadelijk toch een partij hard de muziek aanflikkeren in de auto
dat had ik om 12 uur al opquote:
fijn weekend!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had ik om 12 uur al op
mensen ik ga afsluiten! prettig weekend
cdquote:
fijn weekend WLquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fijn weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil stiekem wat anders doen met die blonde!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze dames wouden met ons drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |