Hm hm, ik weet het...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
heb gewoon mijn waardevolle tijd verdaan om in topic van viswijf te kijken
DV, ow maar die zoete chili is ook lekker
snel eten danquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hm hm, ik weet het...
Krijg er honger van
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....een echte kapitein bevaart ook de rode zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Zes uur.. Niet eerderquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
snel eten dan
ik nog uur wachten, dan kan ik naar huis
[..]
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....Alweer...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in: vaker dan 1 x in de maand?
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
slechtquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
en sommige van de moeilijke..
wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Nahja na anderhalf jaar mag het wel he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Alweer...?
Als in: vaker dan 1 x in de maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok..quote:
ik 5 uurquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja na anderhalf jaar mag het wel he?Ah ok.. dan snap ik het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na anderhalf jaar mag het wel...? Zo lang niet ongesteld geweest of begrijp ik je nu verkeerd?Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
the storm van jerry ropero (zie ook www.slamfm.nl als je daar live luistert staat dat erbij)quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
JONGENS en meisjes?.. vraagje.. er is NU een nummer op slamFM.. (www.nederland.fm) hoe heet dit nummer?!
leer zoekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef renedis het volgende:
nogmaals?
JONGENS en meisjes?.. vraagje.. er is NU een nummer op slamFM.. (www.nederland.fm) hoe heet dit nummer?!
9 maanden zwanger geweest daarvoor 3 maanden niet ongesteld en nu na 1,5 maand weer eens ongesteld voor de 2e keerquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ah ok.. dan snap ik het...
Maar na anderhalf jaar mag het wel...? Zo lang niet ongesteld geweest of begrijp ik je nu verkeerd?
flikker op dan gaat ze maar mooi op der knietjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een echte kapitein bevaart ook de rode zee![]()
![]()
kom maar opquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
flikker op dan gaat ze maar mooi op der knietjes
[..]
mja de decoder kunnen we vanavond wel weer eens aanzetten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
et ken nie altijd feest zijn he
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
How cute! De baby dan hèquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 maanden zwanger geweest daarvoor 3 maanden niet ongesteld en nu na 1,5 maand weer eens ongesteld voor de 2e keervorige week ook al heftig toen spiraal gehad...
Paar dagen over geweest en nu begint de handel weer...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar ophopelijk kan je tegen een tongpiercing
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
et ken nie altijd feest zijn he
enik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Daarvoor is de douche en de wasmachinequote:
Uit vrouwelijk oogpunt gezien..quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
How cute! De baby dan hè
Alles goed met hem/haar en met jou inmiddels?
Weet van familieleden dat spiraaltjes idd in 't begin heel heftig zijn..
Ook eensch.... maar hoe vaak komt het dan juist voor dat je dan wel wil!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
Uit vrouwelijk oogpunt gezien..
Heb je enig idee hoe gevoelig alles van binnen is tijdens die periode?
Zou m'n kerel een rotschop geven als hij de rode zee wilde bevaren...
tjaa uuuuuhm ze wou zelf!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Coole naam! Simpel, leuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx!
Ja met hem (Koen) gaat het harstikke goed, beetje opstartprobleempjes gehad en moest ff in het ziekenhuis blijven.
Met mij ook herstelde erg snel, ga maandag weer aan het werk(voor zover je het werk kan noemen
)
Ach ik moet voor de zekerheid maandag naar dokter voor controle.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook eensch.... maar hoe vaak komt het dan juist voor dat je dan wel wil!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
daarmee verraad je je zelfquote:
Dan nog.. Met beleid is het dan ook pijnlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
et kan ook met beleid denk ik zo maar als je snapt wat ik bedoel
whehehe dat zegt genoeg.... ook uit eigen ervaaringquote:
Is gewoon een algemeen gegeven hoor.. Heeft iedere vrouw last vanquote:
denk dat het een beetje van de vrouw in questi afhangt maar goed met een rubber en een handdoekquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:16 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa uuuuuhm ze wou zelf!
ik doet het echter nooit meer, je kan wel een douche en wasmachine hebben maar is dat het dan wel waard?!
tuurlijk kom je een eind maar voor mij niet meer..quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
denk dat het een beetje van de vrouw in questi afhangt maar goed met een rubber en een handdoek
(daarna natuurlijk douchen) kom je een heel end ....
Dank! de oudste heet trouwens Sanderquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
Coole naam! Simpel, leuk!
Goed om te lezen dat alles goed gaat met jullie.. Eet/slaapt goed enzo?
En maandag weer aan het werk is idd snel
Fijn weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Wens jullie een super weekend!
Ciao
fijn weekend DVquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Ciao
Werk toch ???quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
tuurlijk kom je een eind maar voor mij niet meer..
ging dit topic nou eigenlijk over werk of ongesteld zijn
Fijn weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Ciao
./care als we maar wat hebben om over te lullen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
tuurlijk kom je een eind maar voor mij niet meer..
ging dit topic nou eigenlijk over werk of ongesteld zijn
byebye!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben er vandoor!
Ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |