foboquote:
ik ook ambt maar moet ook tot 17:00quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef renedis het volgende:
alleen debbie tot half 4 toch? ala ambtenaren tijden (en dat terwijl ik zelf ook semi-ambtenaar ben!)
waar ben jij gelokaliseerd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook ambt maar moet ook tot 17:00
8:30quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en ik begin normaal wat vroeger dan jullie denk ikambtenaartjes
ik ben vandaag begonnen om 11 uur.. ging om half 1 pauze houden en kwam om half 3 terugquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en ik begin normaal wat vroeger dan jullie denk ikambtenaartjes
BRWquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef renedis het volgende:
[..]
waar ben jij gelokaliseerd als ik vragen mag?
Okeeeejquote:
ik spam gewoon je fobo dan volquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeeeejmoet ik het niet vergeten
Op vrijdag meestal sowieso 7 uur smorgens....door de weeks tussen half 8 en 8quote:
haha, dan stap ik net in de autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op vrijdag meestal sowieso 7 uur smorgens....door de weeks tussen half 8 en 8
uitslapen, hobby auto klussen, de buurt spammen en naar een feestje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie doen van het weekend?
(een verkapt ik-wil-ideeën-opdoen-vraag)
Ehm.. nee...quote:
hoe heet dat andere sausje? die is erg lekker? ketjap? wat er meestal overheen zit?quote:
Ik neem altijd zoete.. Geen idee wat ze er dan op smerenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet dat andere sausje? die is erg lekker? ketjap? wat er meestal overheen zit?
ict brandweerquote:
als het maar lekker is!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik neem altijd zoete.. Geen idee wat ze er dan op smeren
za ochtend: 20 kids bezig houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie doen van het weekend?
(een verkapt ik-wil-ideeën-opdoen-vraag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |