nja nu ook niet meer hoor een paar operaties te veelquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is niet zo gek na al die operaties
Haai WL, tripackquote:
Haai Crazyquote:
en ik nog 1 uur en 44 minutenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
NOG 16 MIN EN DAN GA IK ECHT PLEITE
hoi hoiquote:
saai aant werk hequote:
my bad!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
Hoi Renedis, en die opmerking: Bijna maandag ....
Er ligt hier ergens een lijn, en daar kun je overheen gaan, is alleen NIET veilig
Goed, weekend, 2 x uit eten dit weekendquote:
Meh, nog eventjes en dan weekendquote:
kop op meissie, nog 10 minquote:
ook goed, bijna weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goed, weekend, 2 x uit eten dit weekend
Bij jou?
goed zoquote:
nog 1.5 uurquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef renedis het volgende:
mwaaaaaaaaa fftjes nog.. uurtje is zo voorbij met muziek aan.
weliswaar betekend dat niet dat ik nog zin heb
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
woei,quote:
O jaaa???? Waar dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woei,
en ik houd je in de gaten he vanavond
Mja..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook goed, bijna weekend
morgen avond weer lekker stappen
maar 2x uit eten, doe maar luxe
overgoten in knoflooksaus?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja..
Is voor mijn doen ook wel luxe, maar dat krijg je met verjaardagen/slagen en andere feestjes
Spareribs ftw!
have fun dit weekendquote:
Ben ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef renedis het volgende:
alleen debbie tot half 4 toch? ala ambtenaren tijden (en dat terwijl ik zelf ook semi-ambtenaar ben!)
owwwww das wel lekker jahquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja..
Is voor mijn doen ook wel luxe, maar dat krijg je met verjaardagen/slagen en andere feestjes
Spareribs ftw!
lucky basterdquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben ik nietmaar ik moet me auto weg brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |