kijk goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
YEAH hey ik ben vergeten te gaan roken vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
even voor de lering ende vermaak... t is niet naakt maar misschien hebben mensen hier problemen meeik wordt weer s gecencureerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
even voor de lering ende vermaak... t is niet naakt maar misschien hebben mensen hier problemen meeHad je niet iets "lekkerders" kunnen tonen? ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd en tevens niet echt gewenst op die manierquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je niet iets "lekkerders" kunnen tonen? ......
daatom lieve fubar staat het in een spoiler en het staaat in de postquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd en tevens niet echt gewenst op die manier
je vergeet nl dat een hoop mensen gewoon nog aan het werk zijn :S
zie ut al voor me dat ik er langs scrol en mn baas loopt binnen ....
leg even uit aub, wat ik mis, of ik eventueel wat mis. plaatje is hier geblocked. imageshack enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet je ff in me fobo kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je niet iets "lekkerders" kunnen tonen? ......
dude, hij zet em niet voor niets in een spoilerbar... en als je bang bent dat je werk erachter komt waarom zit je dan uberhaupt te FoKken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
spoilers werken alleen in bepaalde layouts. anders zie je hem gewoonquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daatom lieve fubar staat het in een spoiler en het staaat in de post
even voor de lering ende vermaak... t is niet naakt maar misschien hebben mensen hier problemen meeik geeft ze op de schaal der fapbaarheid een 7.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
dan moet je maar een layout gebruiken als je bang bent dat je dit soort shit zietquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoilers werken alleen in bepaalde layouts. anders zie je hem gewoon
hmmm dus met zn 2en een 15!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik geeft ze op de schaal der fapbaarheid een 7.5
voor mij maakt heit niet uit hoor, hier is alles geblocked. en dan nog , zou het mij niet uitmaken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je maar een layout gebruiken als je bang bent dat je dit soort shit ziet
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dude, hij zet em niet voor niets in een spoilerbar... en als je bang bent dat je werk erachter komt waarom zit je dan uberhaupt te FoKken?
Kom op zeg.. de Olsen Twins...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm dus met zn 2en een 15!!!!![]()
waarom datquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ow ik blijf dus schijnbaar iets langer nog
ik vind dude lekker klinken dus als ik dat wil zeggen doe ik datquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hij zat bij iig niet een spoiler bar die van de olsen twins
met fokken is niets mis
dat soort content wel
en dude je lult als een dude .....
ja naar iedereen een mail sturenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij maakt heit niet uit hoor, hier is alles geblocked. en dan nog , zou het mij niet uitmaken.
alhoewel
kan je voortaan niet emailen ?
dat vind ik een strak plan , met de nadruk op strak!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
maar weer beginnen met tomb raider angilina jolie![]()
bij de rest van fok wel!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hij zat bij iig niet een spoiler bar die van de olsen twins
met fokken is niets mis
dat soort content wel
en dude je lult als een dude .....
Ik heb schijnbaar toch nog iets dat af moetquote:
voorzie mij dan met beter materiaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom op zeg.. de Olsen Twins...ik had van jullie mannen wel iets beters verwacht
ik vind van niet. je kan ook een linkje plaatsen. dan moeten de mensen zelf klikkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja naar iedereen een mail sturen
maar het spijt me heren zal het ivv wel voor mezelf houde
minirokje...en 4 plakvindersquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
olsen twins haha, ik mis dus totaal niets!
ow ok, dat is minder jahquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar toch nog iets dat af moet
ja ik dacht daar heb je die spoilertags voorquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind van niet. je kan ook een linkje plaatsen. dan moeten de mensen zelf klikkenalleen mij moet je mailen dan
quote:
heeel strakquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vind ik een strak plan , met de nadruk op strak!
Ach ga ik toch om half 4...de auto moet rond 4 uur bij de garage zijn. Ze moeten ff onder d'r rok kijken.quote:
ja waarom niet ? heb het ooit eens ingesteld, en ik kom eigelijk nooit bij mn optiesquote:
ah , moet weer s doorgesmeerd worden ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ga ik toch om half 4...de auto moet rond 4 uur bij de garage zijn. Ze moeten ff onder d'r rok kijken.
doe maar ff bagger layout!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja waarom niet ? heb het ooit eens ingesteld, en ik kom eigelijk nooit bij mn opties
Ja zoietsquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , moet weer s doorgesmeerd worden ?
yes sir!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar ff bagger layout!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voorzie mij dan met beter materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff koekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij de rest van fok wel!
welke layout heb je?
nou, dan nu nog 25 minquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ga ik toch om half 4...de auto moet rond 4 uur bij de garage zijn. Ze moeten ff onder d'r rok kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]een 8+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ach, ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Jordan haha, je had wel wat beters kunnen kiezne dan die opblaaspop
dat is niet zo gek na al die operatiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |