En dit is de tweede en de laatste?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank! de oudste heet trouwens Sander
Eet goed... slaapt nog niet helemaal door, vanmorgen was het kwart over 6, maar komt vaker voor dat hij tussen 4 en 5 al komt.... ach breekt de nacht
Ach ik begin weer rustig, maar heb er wel weer zin in hoor!
je hebt wel een punt ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./care als we maar wat hebben om over te lullen!
en beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./care als we maar wat hebben om over te lullen!
koffiejuffiequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis ..... maar ik was jullie koffiejuffie
Voorlopig wel... maar een 3e komt er denk ik wel.. (maar dan moeten we wel eerst verhuizen)quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
En dit is de tweede en de laatste?
Doorslapen komt vanzelf (zeggen ze)
En kan me idd voorstellen dat je na een tijdje weer zin hebt om weer aan het werk te gaan
Sletquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen prettig weekend ik ben lekker naar huis
ik ook nogquote:
nou ik zou niet nee zeggen hoor, als je zo langs kwamquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja zo eentje:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik het niet echtquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
nou ik zou niet nee zeggen hoor, als je zo langs kwam
beetje druppeligquote:
zeggen ze allemaalquote:
naja als jij als jezelf langskwam zou ik ook geen nee zeggenquote:
Gaan we daar verder dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
ik zal ook geen nee zeggen
nog eve nen we kunnen topic van droxz omhoog trappen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:38 schreef tripack het volgende:
naja als jij als jezelf langskwam zou ik ook geen nee zeggen
jah, net zo makkelijk, is het alleen eve ntopictitel aanpassen door de modsquote:
ja alsof die hier meelezen met al dat gebagger....quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
jah, net zo makkelijk, is het alleen eve ntopictitel aanpassen door de mods
ow, in FB eve naangeven en ze veranderen titelquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja alsof die hier meelezen met al dat gebagger....
ik heb honger.....
fijn weekend sletjequote:
ik heb ook honger. ik ga zo maar gelijk shoarma halenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja alsof die hier meelezen met al dat gebagger....
ik heb honger.....
ik dadelijk thuis frietjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook honger. ik ga zo maar gelijk shoarma halen
wat voor muziek? radio of cd?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
hier alweer ver droog, maar is maar miezer.
Ik ga me dadelijk toch een partij hard de muziek aanflikkeren in de auto
dat had ik om 12 uur al opquote:
fijn weekend!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had ik om 12 uur al op
mensen ik ga afsluiten! prettig weekend
cdquote:
fijn weekend WLquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fijn weekendquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |