crazyMOEDER!!!quote:
omdat de vaart er lekker in zit en het eigenlijk over niks gaatquote:
http://upload.wikimedia.o(...)_van_der_Vaart_4.jpgquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:55 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat de vaart er lekker in zit en het eigenlijk over niks gaat
Hoepelepoep !!!!quote:
zat op de stoepquote:
en liet er 1tje vliegenquote:
hoer?quote:
meisquote:
moes ?quote:
Zit nu die van 2004 te luisteren, klinkt best lekkerquote:
O ja natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en een paar puike posts van mij
volgende keer wacht ik op jouquote:
o wee als ik er last van heb hequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit nu die van 2004 te luisteren, klinkt best lekker
Zo die van 93 maar eens proberen.
Heb ze op mijn externe schijf gezet, dus ze gaan mee op vakantie!!!!!!!!!
dealquote:
nee maar zijn vakantie adres is vlak bij mij (hemelsbreed 15 kilometer ofzoquote:
ach joh die krijg je wel weer met de nieuwsbriefquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja natuurlijkerg vervelend dat ik dat weer allemaal heb gemist
Waarom neemt ie al zijn muziek mee op vakantie?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar zijn vakantie adres is vlak bij mij (hemelsbreed 15 kilometer ofzo)
en aangezien zijn muziek mee gaat
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach joh die krijg je wel weer met de nieuwsbrief
voor de gezeligheid ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom neemt ie al zijn muziek mee op vakantie?
nieuwsbrief? maak jij die dan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach joh die krijg je wel weer met de nieuwsbrief
sextekort ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit nu die van 2004 te kijken, fapt best lekker
O ja, ja ik neem niet altijd AL mijn muziek mee op vakantie...zal wel aan mij leggen danquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor de gezeligheid ?
ook gedaan toen ik op vakantie was in Spanje
en dan wel zo dat niemand anders er last van heeft natuurlijk
En niet even langskomen he? FOEI!!!!!quote:
tuurlijk daar staan al mijn avonturen / successen in en tevens ook mijn belangrijkste postsquote:
Vind het altijd wel relaxt om muziek en films mee te hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom neemt ie al zijn muziek mee op vakantie?
tsja... wat moet ik daar nou van zeggen.... ben blij dat je geen collega van me bentquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ik heb sextekort, ik swaffel tegenwoordig mijn toetsenbord... geile toetsenbordswaffelsex!
kon het niet laten :x
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tsja... wat moet ik daar nou van zeggen.... ben blij dat je geen collega van me bent
ik wacht op de patatquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef debbie_19 het volgende:Jongens die fucking tijd schiet niet op...om 3 uur moet ik naar de garage!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit nu die van 2004 te luisteren, klinkt best lekker
quote:
waar heb je dan last van ?quote:
De tijd gaat hier juist te snel!!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef debbie_19 het volgende:Jongens die fucking tijd schiet niet op...om 3 uur moet ik naar de garage!
niet als je genoeg sportquote:
ja maar je kan mij niet wijs maken dat je als ict'er sportquote:
Maar jij bent zo'n beetje 10 jaar ouder als ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vind die van 1990 tot 199x toch wel beter dan die meuk van na 2000
Op dit moment vooral van me werk, maar ben gewoon niet fit. Vooral omdat ik tegen een migraine aanzitquote:
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij bent zo'n beetje 10 jaar ouder als ik
Ik herken niet alles van de jaren 90 mixen...
Ik loop genoeg op mijn werk, 3 gebouwen... omkleden voor steriele ruimte's enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar je kan mij niet wijs maken dat je als ict'er sport
Ik heb ook al die shit mixen uit de 90's nog. En mijn oasis plaatjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij bent zo'n beetje 10 jaar ouder als ik
Ik herken niet alles van de jaren 90 mixen...
awwwwquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op dit moment vooral van me werk, maar ben gewoon niet fit. Vooral omdat ik tegen een migraine aanzit
Nee die heb ik wel, maar die helpen tegen zware hoofdpijn. Niet tegen migraine.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
awwwwhoorde laatst van mn vrouwtje dat die advils 400 vloeibaar best goed helpten tegen migraine
misch ist wat voor je
Dat ben ik nou echt met je eens!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat zal het zijn
maar zo ie zo was de muziek toen beter als nu
met de hedendaagse amy crackhouse enz
Mag ik zeggen dat ik het daar niet helemaal mee eens ben?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ben ik nou echt met je eens!
Deze tijd staat vol van de fantasieloze herhalingen en herzenloze trance!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook al die shit mixen uit de 90's nog. En mijn oasis plaatjes
Finimalquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel, maar die helpen tegen zware hoofdpijn. Niet tegen migraine.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het daar niet helemaal mee eens ben?
Neej ze zjin GEWOON SHIT ik vind dat laat ik het zo zeggen danquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ff back @ droxz 10 jaar is wel heul overdreven jaartje of 3 a 4 hoog uit
en die shit mixen zijn idd the shit !
quote:
denk dat meerdere mensen het daar niet helemaal mee eens zijn maar goed iedereen mag zijn eigen meening hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ze zjin GEWOON SHIT ik vind dat laat ik het zo zeggen dan
Natuurlijk mag je dat, een discussie staat vrij zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het daar niet helemaal mee eens ben?
Heb hier nog "Diclofenac" liggen, die werken welquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel, maar die helpen tegen zware hoofdpijn. Niet tegen migraine.
Dat kan en dat mag, maar ik hou gewoon niet van trance en al die shit. Die rare house van toen pfff pleasequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
denk dat meerdere mensen het daar niet helemaal mee eens zijn maar goed iedereen mag zijn eigen meening hebben
ja die pillen heeft me vader ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier nog "Diclofenac" liggen, die werken wel![]()
(alleen niet zomaar te krijgen zonde recept)
./agreequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat, een discussie staat vrij zullen we maar zeggen
Zet b.v 538 eens aan, alleen maar herhalingen, en tunes die worden gejat enzo.
Zoiets als "queen" of "evlis" enzo kom je gewoon niet meer tegen,
bijna allemaal 1dagsvliegen. Alles gemaakt met de computer,
er komt bijna geen instrument meer in voor. (uitzonderingen daar gelaten)
We hadden het toch over trance?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat, een discussie staat vrij zullen we maar zeggen
Zet b.v 538 eens aan, alleen maar herhalingen, en tunes die worden gejat enzo.
Zoiets als "queen" of "elvis" enzo kom je gewoon niet meer tegen,
bijna allemaal 1dagsvliegen. Alles gemaakt met de computer,
er komt bijna geen instrument meer in voor. (uitzonderingen daar gelaten)
Mocht ik echt even naar de klote zijn wil ik nog wel eens van die hardcore opzetten om even rustig te wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik hou gewoon niet van trance en al die shit. Die rare house van toen pfff please
Nierstenen heb ik ook gehad, maar ik heb ze voor mijn pols.... (hoor over 3 weken de datum van mijn operatie).quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja die pillen heeft me vader ooken me vriend heeft er ook nog wat van toen die een niersteen had gehad hahahaha.
Denk dat ik me er straks thuis maar aan waag.
Dat doe ik ook met hardcore..hardcore punkquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht ik echt even naar de klote zijn wil ik nog wel eens van die hardcore opzetten om even rustig te worden
Meer over het muziek genre in het algemeen dacht ik hahahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We hadden het toch over trance?
altijd leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met hardcore..hardcore punk
Af en toe een nummertje inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./agree
er zit hier en daar zo nu en dan nog wel wat leuks bij
maar het meer en deel kan zo de kliko in![]()
het ontbreekt veel aan creabea momenteel in muziek land
voor al veel van het zelfde enz
je zit er waarsch midden in en dan merk je het niet echt
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik hou gewoon niet van trance en al die shit. Die rare house van toen pfff please
Punk is niet echt mijn ding zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met hardcore..hardcore punk
Tegenwoordig moet je "bling bling" hebben, of een leuk lichaam met mooie tieten... dan heb je gelijk een hit!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
explain rare en maffe house (want daar heb ik het niet echt over )
meer zo als dingen van
K5 / coolio / snoopdog / snap / snow / run dmc / robin s / mr president /captain hollywood projec / dr alban /enz en dan noem ik niet eens de zakke vullende beginnende housers ala 2unlimited jam & spoon en meer van dat grut
elke artiest had zijn eigen geluid
en nee niet alles was even goed
maar als je het vergelijkt met de meuk van nu ...
haai diertjuhquote:
Mogguh diertjuh!quote:
Ik ben erg 1tonig met muziek, luister bijna alleen NL hiphop... en niet van die commerciële meuk zeg maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
i hou juist wel van oude house![]()
* 808 State
* A Guy Called Gerald
* Adamski
* Dimitri
* Eddie Flashin Fowlkes
* Fierce Ruling Diva
* Quazar
* Secret cinema
* Daft Punk
en ja ik was vroeger een gabber daarna
t is middagquote:
Zie je, de tijd gaat te snel hier!quote:
Ben je al een beetje bijgekomen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was er ff niet meer bij...moest weer letterlijk aan het werk
je drinkt gewoon te veelquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, de tijd gaat te snel hier!
Toch eens van die koffie en rebdull blijven... dat zeggen meer mensen tegen mequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen?
Ben nogal actief... kan er ook niets aan doen!quote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nogal actief... kan er ook niets aan doen!
ja ik neem ook alleen maar een selectie mee hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja, ja ik neem niet altijd AL mijn muziek mee op vakantie...zal wel aan mij leggen dan
geen dankquote:
Hoelaat?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En niet even langskomen he? FOEI!!!!!
En ik moet straks ruim 2 uur stilzitten... hoe the hell moet ik dat nou weer gaan doen ?!.quote:
nee ik hou wel van alles tegenwoordig moet ik zeggen. het liefste toch wel metal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben erg 1tonig met muziek, luister bijna alleen NL hiphop... en niet van die commerciële meuk zeg maar
Ben je er nog? Ik dacht dies allang wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik neem ook alleen maar een selectie mee hoor
Heb jij het nummer van Lyn toevallig, ja toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoelaat?
Waar?
Hoe ?(fiets - auto ?
)
heel simpelquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik moet straks ruim 2 uur stilzitten... hoe the hell moet ik dat nou weer gaan doen ?!.
AAAAARGGGGGGGGGGG
Iron maiden, verder kom ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik hou wel van alles tegenwoordig moet ik zeggen. het liefste toch wel metal moet ik zeggen
wat voor soort muziek houd jij dan van ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wie moet dat dan wel niet bij mij gaan doen ?!quote:
was eten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je er nog? Ik dacht dies allang weg
Ahum hammmmmmmmmmmmmmmm stel uwe ervoor open en gij zult het verstaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iron maiden, verder kom ik niet
Mijn broertje vind die harde shit wel lachen, daar versta je toch niets van hahahah
yepquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij het nummer van Lyn toevallig, ja toch?
Eten? Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was eten.
sorry
niemand mij gemist? MOOI
Ik heb daar wel wat tegen:quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
WALLIE WALLIE FTW!!!!EINZ!!!1
DIERTJUHHHHHHHHHHHquote:
Nuchter, dronken, stoned of een combi daarvan... het is me nog niet gelukt!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ahum hammmmmmmmmmmmmmmm stel uwe ervoor open en gij zult het verstaan
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eten? Dat doe je maar in je eigen tijd.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DIERTJUHHHHHHHHHHH
had ik even zin in
Die is er niequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DIERTJUHHHHHHHHHHH
had ik even zin in
De rest van de week ben ik alleen (di tot vr.),quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep![]()
maar ik ga za avond nog naar bios, en nog stappen
dus denk dat za avond niet wordt
Ja hier ben ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die is er niemijn foto vriendin
* Dr.Droxz geeft hand... stukje rennen dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat tegen:
[ afbeelding ]
pfff..alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft hand... stukje rennen dan maar?
mwa dan ken je je zelf toch slechter dan je denktquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben erg 1tonig met muziek, luister bijna alleen NL hiphop... en niet van die commerciële meuk zeg maar
wtf wallie wallie ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
WALLIE WALLIE FTW!!!!EINZ!!!1
ik ook HELEMAAL Nietquote:
je houdt jezelf voor de gekquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook HELEMAAL Niet
BIJNA WEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik roep, en vanuit die duistere internetlijnen komt uwe godelijke fotovriendin diertjuh tevoorschijn. U moogt nu 3 wenschen makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die is er niemijn foto vriendin
Dagquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:08 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOAB werkt veel beter!
verwacht reactie : HAHAH jij kijk discovery
Hoezo dat? ik bijt niet hoorquote:
neeee ik ben niet gek, en niet actief ...quote:
En zoals ze duister tevoorschijn is gekomen verdwijnt ze ook weer duister tussen de internetlijnen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep, en vanuit die duistere internetlijnen komt uwe godelijke fotovriendin diertjuh tevoorschijn. U moogt nu 3 wenschen maken
zo ook aanwezig dan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De rest van de week ben ik alleen (di tot vr.),
komt gewoon een biertje doen!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep, en vanuit die duistere internetlijnen komt uwe godelijke fotovriendin diertjuh tevoorschijn. U moogt nu 3 wenschen maken
Dat luister ik vaak tussendoor, hier staat normaal toch echt alleen NL hiphop opquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mwa dan ken je je zelf toch slechter dan je denkt
ik vind dat je best een ruime muziek smaak hebt
met al je gezeur over muziek nummertjes
jah in mijn vage ochtendhostoryquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En zoals ze duister tevoorschijn is gekomen verdwijnt ze ook weer duister tussen de internetlijnen..
lijnen hebben we het daar niet eerder over gehad vandaag?
Nope ben je nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeee ik ben niet gek, en niet actief ...
Nee alleen deze vrijdag, za. zo. en een klein stukje van maandag waarschijnlijkquote:
ik ren nooit ±oquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga jij maar samen met Crazy een stukje rennen
ik was bloedserieusquote:
mmmm.... nee!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga jij maar samen met Crazy een stukje rennen
Dank uquote:
NIETESquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... nee!
Jij bent actief... Crazy is altijd actief hahahaha
share de groepquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme , nu krijg ik plots ook koppijn
uhh je toetsenbord instelling staat nie goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ren nooit ±o
Diertjuh, als jij nu naar tilburg komt dit weekend, kunnen we droxz het leven zuur maken ±P
tja, hij is oud ... meer kan ik er niet van zeggenquote:
ik heb hem al een ctrl+shift knalskovitsch gegevenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh je toetsenbord instelling staat nie goed.
Nee, droxz is een heel stuk groter dan mij, dus kdenk dat ik al weet wie er zou winnen
haal graag ouwe koeien uit de sloot hequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, hij is oud ... meer kan ik er niet van zeggen
Sorryquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme , nu krijg ik plots ook koppijn
Ik ben niet actiefquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... nee!
Jij bent actief... Crazy is altijd actief hahahaha
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
haal graag ouwe koeien uit de sloot he
was je al neitquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorrymaar ik wilde niet meer de enige zijn
nee lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet actiefjuist totaal niet
ik luister een andere zenderquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
Luisteren jullie op dit moment ook naar 3fm?
Kan wel merken dat ik uit de randstad kom... " kai" ? WTF?quote:
oh , nog meer leuke verrassingen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorrymaar ik wilde niet meer de enige zijn
ik trapte er niet in maar vond hem nog steeds leuk~!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Xaverius1337 het volgende:
BarracupraCuda trapte nog in de oeroude grap
onder een steen gelegen?
Uhm wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , nog meer leuke verrassingen ?
Zo groot ben ik nou ook weer niet hoor hahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh je toetsenbord instelling staat nie goed.
Nee, droxz is een heel stuk groter dan mij, dus kdenk dat ik al weet wie er zou winnen
Thx man! Succes, bijna weekend!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kut ff werken
droxz als ik je niet meer spreek fijne vakantie
Gisteren half 5quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat hebben jullie weekend?
geen idee, wat heb je in de aanbieding ?quote:
Was het wel lekker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die plaatjes doen me denken aan mijn patat oorlog van daarnet
Alles..you name itquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, wat heb je in de aanbieding ?
doe dan alles maarquote:
over 3 uur en 38 minutenquote:
Wel bijna 40 uur "gewerkt" in 4 dagen hoorquote:
soms plaat ik te snel typendquote:
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe dan alles maardan zie ik ieder geval niets over het hoofd
Ik kan tenminste mijn pols nog de schuld geven!quote:
ik de snleheid van het typequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan tenminste mijn pols nog de schuld geven!![]()
nou dat hangt ervan af hoeveel/wat je in de aanbieding hebt natuurlijk, anders ben ik morgen nog bezigquote:
Ja und?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel bijna 40 uur "gewerkt" in 4 dagen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |