DIERTJUHHHHHHHHHHHquote:
Nuchter, dronken, stoned of een combi daarvan... het is me nog niet gelukt!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ahum hammmmmmmmmmmmmmmm stel uwe ervoor open en gij zult het verstaan
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eten? Dat doe je maar in je eigen tijd.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DIERTJUHHHHHHHHHHH
had ik even zin in
Die is er niequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DIERTJUHHHHHHHHHHH
had ik even zin in
De rest van de week ben ik alleen (di tot vr.),quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep![]()
maar ik ga za avond nog naar bios, en nog stappen
dus denk dat za avond niet wordt
Ja hier ben ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die is er niemijn foto vriendin
* Dr.Droxz geeft hand... stukje rennen dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat tegen:
[ afbeelding ]
pfff..alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft hand... stukje rennen dan maar?
mwa dan ken je je zelf toch slechter dan je denktquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben erg 1tonig met muziek, luister bijna alleen NL hiphop... en niet van die commerciële meuk zeg maar
wtf wallie wallie ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
WALLIE WALLIE FTW!!!!EINZ!!!1
ik ook HELEMAAL Nietquote:
je houdt jezelf voor de gekquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook HELEMAAL Niet
BIJNA WEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik roep, en vanuit die duistere internetlijnen komt uwe godelijke fotovriendin diertjuh tevoorschijn. U moogt nu 3 wenschen makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die is er niemijn foto vriendin
Dagquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:08 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOAB werkt veel beter!
verwacht reactie : HAHAH jij kijk discovery
Hoezo dat? ik bijt niet hoorquote:
neeee ik ben niet gek, en niet actief ...quote:
En zoals ze duister tevoorschijn is gekomen verdwijnt ze ook weer duister tussen de internetlijnen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep, en vanuit die duistere internetlijnen komt uwe godelijke fotovriendin diertjuh tevoorschijn. U moogt nu 3 wenschen maken
zo ook aanwezig dan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De rest van de week ben ik alleen (di tot vr.),
komt gewoon een biertje doen!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep, en vanuit die duistere internetlijnen komt uwe godelijke fotovriendin diertjuh tevoorschijn. U moogt nu 3 wenschen maken
Dat luister ik vaak tussendoor, hier staat normaal toch echt alleen NL hiphop opquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mwa dan ken je je zelf toch slechter dan je denkt
ik vind dat je best een ruime muziek smaak hebt
met al je gezeur over muziek nummertjes
jah in mijn vage ochtendhostoryquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En zoals ze duister tevoorschijn is gekomen verdwijnt ze ook weer duister tussen de internetlijnen..
lijnen hebben we het daar niet eerder over gehad vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |