Mogguh diertjuh!quote:
Ik ben erg 1tonig met muziek, luister bijna alleen NL hiphop... en niet van die commerciėle meuk zeg maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
i hou juist wel van oude house![]()
* 808 State
* A Guy Called Gerald
* Adamski
* Dimitri
* Eddie Flashin Fowlkes
* Fierce Ruling Diva
* Quazar
* Secret cinema
* Daft Punk
en ja ik was vroeger een gabber daarna
t is middagquote:
Zie je, de tijd gaat te snel hier!quote:
Ben je al een beetje bijgekomen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was er ff niet meer bij...moest weer letterlijk aan het werk
je drinkt gewoon te veelquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, de tijd gaat te snel hier!
Toch eens van die koffie en rebdull blijven... dat zeggen meer mensen tegen mequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen?
Ben nogal actief... kan er ook niets aan doen!quote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nogal actief... kan er ook niets aan doen!
ja ik neem ook alleen maar een selectie mee hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja, ja ik neem niet altijd AL mijn muziek mee op vakantie...zal wel aan mij leggen dan
geen dankquote:
Hoelaat?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En niet even langskomen he? FOEI!!!!!
En ik moet straks ruim 2 uur stilzitten... hoe the hell moet ik dat nou weer gaan doen ?!.quote:
nee ik hou wel van alles tegenwoordig moet ik zeggen. het liefste toch wel metal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben erg 1tonig met muziek, luister bijna alleen NL hiphop... en niet van die commerciėle meuk zeg maar
Ben je er nog? Ik dacht dies allang wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik neem ook alleen maar een selectie mee hoor
Heb jij het nummer van Lyn toevallig, ja toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoelaat?
Waar?
Hoe ?(fiets - auto ?
)
heel simpelquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik moet straks ruim 2 uur stilzitten... hoe the hell moet ik dat nou weer gaan doen ?!.
AAAAARGGGGGGGGGGG
Iron maiden, verder kom ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik hou wel van alles tegenwoordig moet ik zeggen. het liefste toch wel metal moet ik zeggen
wat voor soort muziek houd jij dan van ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik hou gewoon niet van trance en al die shit. Die rare house van toen pfff please
En wie moet dat dan wel niet bij mij gaan doen ?!quote:
was eten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je er nog? Ik dacht dies allang weg
Ahum hammmmmmmmmmmmmmmm stel uwe ervoor open en gij zult het verstaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iron maiden, verder kom ik niet
Mijn broertje vind die harde shit wel lachen, daar versta je toch niets van hahahah
yepquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij het nummer van Lyn toevallig, ja toch?
Eten? Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was eten.
sorry
niemand mij gemist? MOOI
Ik heb daar wel wat tegen:quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
WALLIE WALLIE FTW!!!!EINZ!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |