Zo groot ben ik nou ook weer niet hoor hahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh je toetsenbord instelling staat nie goed.
Nee, droxz is een heel stuk groter dan mij, dus kdenk dat ik al weet wie er zou winnen
Thx man! Succes, bijna weekend!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kut ff werken
droxz als ik je niet meer spreek fijne vakantie
Gisteren half 5quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat hebben jullie weekend?
geen idee, wat heb je in de aanbieding ?quote:
Was het wel lekker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die plaatjes doen me denken aan mijn patat oorlog van daarnet
Alles..you name itquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, wat heb je in de aanbieding ?
doe dan alles maarquote:
over 3 uur en 38 minutenquote:
Wel bijna 40 uur "gewerkt" in 4 dagen hoorquote:
soms plaat ik te snel typendquote:
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe dan alles maardan zie ik ieder geval niets over het hoofd
Ik kan tenminste mijn pols nog de schuld geven!quote:
ik de snleheid van het typequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan tenminste mijn pols nog de schuld geven!![]()
nou dat hangt ervan af hoeveel/wat je in de aanbieding hebt natuurlijk, anders ben ik morgen nog bezigquote:
Ja und?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel bijna 40 uur "gewerkt" in 4 dagen hoor
quote:
Uw vraag komt niet correct door, kunt u iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat hangt ervan af hoeveel/wat je in de aanbieding hebt natuurlijk, anders ben ik morgen nog bezig
Nog 3 weken, dan hoor ik de datum... zal dan een tijdje klote typen denk ikquote:
Ik wel blij ben met vrijquote:
Kun je wel werken dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 3 weken, dan hoor ik de datum... zal dan een tijdje klote typen denk ik
Kan me vandaag niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wel blij ben met vrij
Jullie hebben ook zo weekend![]()
Toppppppppppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
Tien minuten voor dat ik de deur uit moet krijgen wij een nieuwe modem.. Internet werkt weer
u heeft 43 nieuwe emails..
u heeft 19 nieuwe emails..
u heeft 12 nieuwe emails..
Zo nou tot euh zondag/maandag maar weer
Nope, 7 tot 9 maanden revalidatie met 0% garantie dat het beter zal wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |