Nope ben je nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeee ik ben niet gek, en niet actief ...
Nee alleen deze vrijdag, za. zo. en een klein stukje van maandag waarschijnlijkquote:
ik ren nooit ±oquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga jij maar samen met Crazy een stukje rennen
ik was bloedserieusquote:
mmmm.... nee!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga jij maar samen met Crazy een stukje rennen
Dank uquote:
NIETESquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... nee!
Jij bent actief... Crazy is altijd actief hahahaha
share de groepquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme , nu krijg ik plots ook koppijn
uhh je toetsenbord instelling staat nie goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ren nooit ±o
Diertjuh, als jij nu naar tilburg komt dit weekend, kunnen we droxz het leven zuur maken ±P
tja, hij is oud ... meer kan ik er niet van zeggenquote:
ik heb hem al een ctrl+shift knalskovitsch gegevenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh je toetsenbord instelling staat nie goed.
Nee, droxz is een heel stuk groter dan mij, dus kdenk dat ik al weet wie er zou winnen
haal graag ouwe koeien uit de sloot hequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, hij is oud ... meer kan ik er niet van zeggen
Sorryquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme , nu krijg ik plots ook koppijn
Ik ben niet actiefquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... nee!
Jij bent actief... Crazy is altijd actief hahahaha
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
haal graag ouwe koeien uit de sloot he
was je al neitquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorrymaar ik wilde niet meer de enige zijn
nee lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet actiefjuist totaal niet
ik luister een andere zenderquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
Luisteren jullie op dit moment ook naar 3fm?
Kan wel merken dat ik uit de randstad kom... " kai" ? WTF?quote:
oh , nog meer leuke verrassingen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorrymaar ik wilde niet meer de enige zijn
ik trapte er niet in maar vond hem nog steeds leuk~!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Xaverius1337 het volgende:
BarracupraCuda trapte nog in de oeroude grap
onder een steen gelegen?
Uhm wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , nog meer leuke verrassingen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |