quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
De Gefrustreerde Video Game Fan #6 Waar Fluffy gedognapt is!
Kan een slotje op. AQuila360 en SpankmasterC hebben dit spamtopic 6 delen lang in leven gehouden maar geven nu eindelijk toe dat hun enthousiasme fake was.
Derhalve ->
Klopt, topic gaat dicht. Het is inderdaad mooi geweest en heeft lang zat geduurdquote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
De Gefrustreerde Video Game Fan #6 Waar Fluffy gedognapt is!
Kan een slotje op. AQuila360 en SpankmasterC hebben dit spamtopic 6 delen lang in leven gehouden maar geven nu eindelijk toe dat hun enthousiasme fake was.
Derhalve -> [ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, topic gaat dicht. Het is inderdaad mooi geweest en heeft lang zat geduurd
De ene keer vind je het klote en de andere keer ben je het er mee eens?quote:
Gast de enige Fans die je hebt zijn mensen die je zielig vinden en ze afvragen in welk proces van de geboorte het mis gegaan is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef emarwii het volgende:
[..]
De ene keer vind je het klote en de andere keer ben je het er mee eens?
Voor de fans die mij nog willen volgen:
Dit kan op
dgnf.hotforum.nl
wiids.nl
en natuurlijk op dgvf.come2me.nl
Op de bovenstaande forums ben ik het meest actief en ja, dat was ooit hier. Jammer dat het nu niet meer zo mag zijn....
Vaarwel FOK!
Ik vond het nooit klote ook nu vind ik het nog tof!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef emarwii het volgende:
[..]
De ene keer vind je het klote en de andere keer ben je het er mee eens?
Voor de fans die mij nog willen volgen:
Dit kan op
dgnf.hotforum.nl
wiids.nl
en natuurlijk op dgvf.come2me.nl
Op de bovenstaande forums ben ik het meest actief en ja, dat was ooit hier. Jammer dat het nu niet meer zo mag zijn....
Vaarwel FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is voor d@h B!tChAzz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door muay-toy op 11-09-2008 15:49:53 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:09 schreef muay-toy het volgende:
Gefiliciteerd iedereen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is voor d@h B!tChAzz!GefiliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar op de nieuwste special die wordt erg vet!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik ga het achter de schermen even besprekenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Lekker is dat, ik gebruik bewust niet het WoW topic omdat het niet zozeer WoW gerelateerd is, als wel het verschil tussen oude en nieuwe spelers. Oftewel, ik heb een klacht, dus ik pleur hem in KLB. Daar is een mod er van overtuigd dat hij in GAM hoort, waar hij vrijwel direct gesloten wordt. Leuk 1-2-tje.
Als iemand een klacht heeft over een auto wordt hij toch ook niet meteen naar dat subforum geschopt, of gezeik over z'n wijf naar REL.
Dit is het topic:
Noobs die niet geslacht zijn door Maggy
ps. deze feedback wordt ook in het KLB feedback topic gezet omdat ik geen verschil kan maken tussen die twee
Ik heb het topic weer voor je geopend, ik geef het nog een kansquote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga het achter de schermen even bespreken
Laat ze nou! Het is het 360ste topic dan mag het wel een keer zo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ Xbox 360 # 360 ]
Gaat er ooit nog iets gebeuren met het 360 topic, of blijft het een peuterspeelzaal?
Ach man, sinds jij er post is elk 360 topic een kankertopic geworden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat ze nou! Het is het 360ste topic dan mag het wel een keer zo!
Toch?
Doe niet zo stoer met je kanker manquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, sinds jij er post is elk 360 topic een kankertopic geworden.
Ga lekker in de SC hangen.
WoWquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Weet iemand waar de recentste topic is van WoW?
Wat maakt DWAAS minder erg dan KANKER? Ik zou er bij beide niet echt blij mee zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer met je kanker man![]()
Dwaas
Sackboy jij mag na 2 bans in korte tijd niet oordelen vind ikquote:Op woensdag 24 september 2008 10:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat maakt DWAAS minder erg dan KANKER? Ik zou er bij beide niet echt blij mee zijn.
En hij heeft wel gelijk, AQuila, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan
Ach, het feit dat tig users er niet meer komen zegt op zich genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy jij mag na 2 bans in korte tijd niet oordelen vind ik
Bedoel je dat heel GAM verloederd is of alleen het 360 topic?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, het feit dat tig users er niet meer komen zegt op zich genoeg.
Maar goed, als er een keer een mod was (op rayman na), kon er misschien wat gedaan worden.
Volgens mij zijn de admins GAM vergeten ofzo. GD en die andere dude heb ik al een eeuwigheid niet gezien.
De topics waar jij niet post zijn prima te doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoel je dat heel GAM verloederd is of alleen het 360 topic?
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De topics waar jij niet post zijn prima te doen.
Kom net terug van Tenerife, dus dat kan kloppen inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, het feit dat tig users er niet meer komen zegt op zich genoeg.
Maar goed, als er een keer een mod was (op rayman na), kon er misschien wat gedaan worden.
Volgens mij zijn de admins GAM vergeten ofzo. GD en die andere dude heb ik al een eeuwigheid niet gezien.
donequote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou er een keer gemod kunnen worden in het pricewatch topic?
ik vind het ook altijd lame als jij er in post, met van die kansloze posts als iemand vertelt dat ie online gamed moet jij altijd vertellen dat jij het juist niet doet.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het opzich wel een compliment dat jij denkt dat ik dat in mijn eentje klaar krijg
Toch maar niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd lame als jij er in post, met van die kansloze posts als iemand vertelt dat ie online gamed moet jij altijd vertellen dat jij het juist niet doet.
heel erg boeind, of dat je weer een door iemand bestempeld als een slecht spelletje heel leuk vind, ik zal het even een keertje voor je zeggen
sjonge jonge wat ben jij speciaal !!!
Van mij mag je maar dan wil ik ook wel een eerlijke poll er bij!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we misschien een apart topic openen waar je je ongenoegen over AQuila360 kan laten blijken?
Dit is al opgelost trouwens!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:41 schreef Rkatier het volgende:
Sorry maar ik heb een klacht over AQuila. Ik voel zacht gezegd behoorlijk belachelijk gemaakt op de GAM SC.
Geen idee waar hij uberhaupt liegt over het feit dat ik de games niet wil en dat hij ze mag hebben. Ik heb nooit zoiets gezegd: niet tegen hem, niet op fok. Ik weet niet of FOK!games serieus aan het overleggen was om het naar hem te sturen. Ik ga er iedergeval niet mee akkoord. Kijk maar wat je er mee doet, ik ga slapen.
bewuste berichtje en verder op gaat hij maar door
Hij heeft zijn excuses aangeboden, dus daar is de kous me af voor mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is al opgelost trouwens!
Het was een ''leuk'' grapje van me en we hebben het uitgepraat!
Ja!quote:
Ik weet wel een toffe ttquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[Xbox 360 #371] Waar lennartb.nl te lui is voor toffe TT's
subgroep vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |