Mjah genen hè.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:25 schreef dikkemongul het volgende:
Jij hebt echt een bijzonder sneue moeder
Ook daar zit wat in vind ik, mijn vader had/heeft dat ook en die is door omstandigheden enorm vergeetachtig dus die kan ik het niet kwalijk nemen maar toch is het vervelend als telkens hetzelfde gevraagd wordt over iets simpels. Ach vroeger bouwde ik op hem, nu kan hij op mij bouwen (tot op zeker hoogte).quote:Op donderdag 4 september 2008 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats
Zsm je handen er vanaf trekken. Niet jouw probleem.![]()
Je blijft maar tijd in moeite in zo'n bodemloze put gooien, is zo zonde
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:41 schreef AlphaOmega het volgende:
Moeders en Hyves... nog MSN en bij, en je hebt de cocktail voor doffe ellende!
De virussen van de computer zijn nog eenvoudig te verwijderen. De tik die de gemiddelde ouder oploopt door puberale ongein als Hyves en MSN is onherstelbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mijn moeder heeft het allemaal.
Gelukkig is mijn broer degene die de meest onmogelijike virussen van hun computer mag proberen te halen.
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoorquote:Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook daar zit wat in vind ik, mijn vader had/heeft dat ook en die is door omstandigheden enorm vergeetachtig dus die kan ik het niet kwalijk nemen maar toch is het vervelend als telkens hetzelfde gevraagd wordt over iets simpels. Ach vroeger bouwde ik op hem, nu kan hij op mij bouwen (tot op zeker hoogte).
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoor
Neuh, ik woon bijna aan de andere kant van Nederland dus dat zal lastig wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoor
Ooh, trust me. Dat wil ook hoor. Dan belt ze gewoon om 07:00 's ochtends 20x achter elkaarquote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuh, ik woon bijna aan de andere kant van Nederland dus dat zal lastig worden
Geil, zo'n dol fijne cumshotquote:Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef afcajos het volgende:
Whehe jouw moeder is zo'n "hippie" 40+er die van die krabbeltjes stuurt plaatjes
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
"Joah maar anders kan ik niet meer op hievus! En al die meensen die sturn mie plaaties! dan moek dat ok teruuge doen anders ist gemeen!"quote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!!
Misschien even duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent ofzo?![]()
Wij hebben bewust geen telefoon op de slaapkamerquote:Op donderdag 4 september 2008 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, trust me. Dat wil ook hoor. Dan belt ze gewoon om 07:00 's ochtends 20x achter elkaar
Als ik bij MM ben zet ik van ellende mn foon maar uit![]()
die houding heb ik ook maar aangenomen. En laat ik nou nooit zin hebben om terug te bellenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben bewust geen telefoon op de slaapkamerDus als er iets zou zijn dat wacht hij maar tot ik zin heb om terug te bellen (al is dat nu allemaal niet van toepassing
)
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zo dacht mijn pa ook dat hij mijn Windows bestanden over zijn Windows bestanden kon plakken zodat het weer ging werken.
dat is NOG erger. Dan klikt ze op links, en gaat ze roepen dat de muis stuk isquote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef brienen het volgende:
voor mensen zoals je moeder, die niet kunnen ctrl-c en, hebben ze de rechter muisknop uitgevonden.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats
Zsm je handen er vanaf trekken. Niet jouw probleem.![]()
Je blijft maar tijd in moeite in zo'n bodemloze put gooien, is zo zonde
Inderdaad, hier ook zo'n figuur in huis die alles moet en zal proberen maar met de helft van dingen als hulp nodig heeft bij stap 2.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:18 schreef Dagonet het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon wegblijven bij computers. Als je linkermuisknop indrukt ipv de rechter is dat een goed signaal.
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:33 schreef Catbert het volgende:
Stekker d'r uit, en d'r wijsmaken dat het internet down is voor groot onderhoud.
hey, ze kon van mij een computer cursus krijgen, geven die hoeren hier alleen les in XPquote:Op donderdag 4 september 2008 13:53 schreef McKillem het volgende:
Ja het ligt aan de computers altijd.
Typisch mensen. Schuld afschuiven.
Verder moet je gewoon je moeder aanraden op cursus te gaan. Dit gaat nergens naartoe.
En zeggen dat hievus van de duivel is.
nee, bedanktquote:Op donderdag 4 september 2008 13:48 schreef bartvanderzanden het volgende:
Je mag wel bij mij komen wonen
Helaas wel. Ze hebben tijd genoeg... en dan veranderen ze gemiddeld genomen ook nog eens in ontzettende betweters, bij gebrek aan afleiding en uitdaging in hun leven.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan willen sommige gemeenten gratis computers aan kansarmen geven.
Dan krijg je nog veel meer van dit soort mensen dus..
Alsof dat een wezenlijk verschil is.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ze kon van mij een computer cursus krijgen, geven die hoeren hier alleen les in XPze heeft
vista
De "00:00" mensen waarbij elk apparaat thuis op 00:00 knippert omdat ze de tijd niet kunnen instellen.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef Maisnon het volgende:
Dat soort mensen zijn er genoeg, je moeder weet vast ook niet hoe de afstandsbediening werkt thuis, alleen in welke volgorde ze knopjes in moet drukken.
Te bang om dat apparaat door trial en error te leren kennen omdat er iets fout kan gaan.
Als je wil dat ze ophoud met zeuren moet je haar laten ervaren dat het mis kan gaan en hoe je dan weer opnieuw kan beginnen, en dan d'r zelf alles gaan laten verkennen terwijl je er bij zit
Een tijdje terug had ik dat afstandsbediening voorbeeld ergens gelezen, studieliteratuur ofzoquote:Op donderdag 4 september 2008 14:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
De "00:00" mensen waarbij elk apparaat thuis op 00:00 knippert omdat ze de tijd niet kunnen instellen.
Weet alleen niet meer wie dat zij, heb het uit een show.
Ja, dat hebben mijn opa en oma dus ook liggen. Diverse handleidingen voor bijv. hoe ze Showview moeten gebruiken, hoe ze een digitaal kanaal opzetten e.d. Een mooi gelamineerd A4'tje met stap voor stap uitleg met icoontjes erbij. Kan niet misgaan zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Veel bejaarden weten alleen zelf welke volgorde ze waarop moeten duwen om een bepaald effect te krijgen. Soms hebben de kinderen dat dan ook helemaal uitgeschreven op een papiertje
iddquote:
Misschien tijd om uit huis te gaan?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ze kan dus ook niet met xp overwegquote:Op donderdag 4 september 2008 14:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alsof dat een wezenlijk verschil is.
Als je met XP kan werken kan je dat ook met vista.
Is dat niet het geval kan moeders beter een andere hobby zoeken.
been there, done that. En na een u is ze het weer vergeten en kan ik komen opdravenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef Maisnon het volgende:
Dat soort mensen zijn er genoeg, je moeder weet vast ook niet hoe de afstandsbediening werkt thuis, alleen in welke volgorde ze knopjes in moet drukken.
Te bang om dat apparaat door trial en error te leren kennen omdat er iets fout kan gaan.
Als je wil dat ze ophoud met zeuren moet je haar laten ervaren dat het mis kan gaan en hoe je dan weer opnieuw kan beginnen, en dan d'r zelf alles gaan laten verkennen terwijl je er bij zit
"hoezo! Jij doet verdomme toch niet voor niks IT"quote:Op donderdag 4 september 2008 15:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
idd
HEEL herkenbaar..
gewoon zeggen dat je dr geen kont van begrijpt.. doe ik ook altijd, erg makkelijk!!
jaquote:Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Misschien tijd om uit huis te gaan?
drenthequote:Op donderdag 4 september 2008 16:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Hahahah, zo te horen komt je moeder uit Twente?
zeg je, ik zit op school om me diploma te halen, niet omdat ik iets wil lerenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
"hoezo! Jij doet verdomme toch niet voor niks IT"
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:24 schreef Dayuum het volgende:
Als mijn moeder op hyves/msn zat zou ik haar gelijk slaan
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Euh, ga jij gewoon je eigen baggertopics openen ja!!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
Show ons die plaatjes eensch?
Ga jij eensch deaud danquote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euh, ga jij gewoon je eigen baggertopics openen ja!!
vorige paginaquote:Op donderdag 4 september 2008 18:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
Show ons die plaatjes eensch?
Mijn dood ga jij niet mee maken, sukkelquote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ga jij eensch deaud danDan maak ik daar een topic over.
waar denk je dat mijn klaagbaak topic vandaan komtquote:Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef afcajos het volgende:
Whehe jouw moeder is zo'n "hippie" 40+er die van die krabbeltjes stuurt plaatjes
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar denk je dat mijn klaagbaak topic vandaan komt
juist, hetzelfde mens als in de OP
joah in ut drenths heaquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef McKillem het volgende:
[..]! die zeggen ook dingsdag ipv dinsdag.
Des te meer reden dus. Spoorknor.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
jamaar mn studie loopt nog een jaar
Hardquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
Kom ik gisteravond aanrijden, kijk ik eerst even door het huiskamerraam om te kijken of de hond daar ligt danwe weer direct achter de voordeur. Nou Zat zij achter in de kamer op.... tromgeroffel... jawel Hievus!
Afijn ik doe de deur open het erste wat ik hoor is `Qwea!` Vervolgens gaat de deur naar de huiskamer open staat ze daar en ipv hallo, goedenavond, hoe was je reis was het...
Ach Mike kun´n joe eem bij de compjoeter kiek´n=
Ik zo: nee!
Zij: ah doe niet zo rooaar...
Ik weg naar boven...
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:56 schreef Sloggi het volgende:
Heeft je moeder een geestelijke handicap?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:50 schreef Qwea het volgende:
ze heeft het trouwens ook niet over een browser, maar over een brouwsel
Ook mooi, ze internet zo min mogelijk (hyves en internetbankieren) want ze wil zo min mogelijk rommel op de compjoeter. Dus als je zegt dat niet op teletekst moet kijken voor het weer maar gewoon buienradar moet checken dan flipt ze zowat want ja, al die roep op haar compjoeter. En dan gaat ze er uiteindelijk naar toe en dan staat er een banner. Gaat ze die aanstaren en oplezen en vervolgens schreeuwen: ja wat is dat nou weer allamaal voor troep dan. Ik wil dat niet hebben hoor!
Doet me een beetje denken aan een werksituatie. Mijn bedrijf stuurt enquetes uit naar mensen die bij ons ooit eens hebben meegedaan en de opt-in vink hebben laten aanstaan. Krijg je echt een mailtje terug van:
ja sorry dat ik de <naam>-enquete nog niet heb ingevuld, maar ik was van het weekend weg. Ik ga het echt zo snel mogelijk doen
Dan heb je het dus gewoon over een massamail naar 200.000 man om een gesponsorde vragenlijst in te vullen
posted by MM
die is niet zichtbaar voor niet vriendenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe me de hiefus van oe moe dan!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ook mooi he. Gaat ze 10 min hyven, sluit ze de pc af om te stoppen, om hem naar 3 min toch maar weer aan te zetten. En dat de godganze dag door!
ze is al gewaarschuwd, nou als ie doorbrandt komt ze er vanzelf achterquote:
Belt ze jullie wel midden in de nachtquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze is al gewaarschuwd, nou als ie doorbrandt komt ze er vanzelf achter
quote:Op zondag 7 september 2008 08:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belt ze jullie wel midden in de nacht
Oh dat moet je aanmoedigen. Als ze dat vaak genoeg doet gaat ie vanzelf kapotz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ook mooi he. Gaat ze 10 min hyven, sluit ze de pc af om te stoppen, om hem naar 3 min toch maar weer aan te zetten. En dat de godganze dag door!
Krijgt ze wel de voicemailquote:Op zondag 7 september 2008 08:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belt ze jullie wel midden in de nacht
Dit klinkt ook heel anders. Vind het altijd zo jammer dat "kinderen" hun ouders niet willen helpen.quote:Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn moeder msn't ook, wil geen hyves, sluist d'r geld van de ene spaarrekening naar de ander dat het een lieve lust is... Eens ind e maand heeft ze eens een vraag of opmerking. Nou prima toch.
De moeder van TS wil uiteindelijk wel op een computer cursus. Maar toe we zeiden dat ze daar niet gaan uitleggen hoe heel hyves in elkaar steekt maar hoe je je beeldscherminstellingen kunt aanpassen e.d was het zo van: oh joa maar dat hoef ik niet
Je dacht toch niet serieus dat we dezelfde computer deelden?quote:Op zondag 7 september 2008 10:35 schreef jakees het volgende:
hilarisch dit topic! Wat ik wel een beetje dom vind QWEA dat je telkens andere brouwsels installeert. Je moet haar account gewoon standaard op IE houden. En jouw account op andere brouwsels. Ben je van dat gezeik af. Mijn moeder tilde ooit de muis op waarna ze zei "Het pijltje gaat niet omhoog". En zo zijn er nog 100 andere voorbeelden.
Eh, mozzerilla, he? Wel even goed lezen ja!quote:
wat een onzin.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:43 schreef Heathen. het volgende:
daarom moeten er geen mensen van 40+ op het internet.
Jij mischien, maar er zijn ook hele volkstammen die gewoon niet willen snappen hoe het werkt en niet willen luisteren naar je uitleg.quote:Op maandag 8 september 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
TS jij loopt achter, en je neemt je eigen moeder in de zeik. met een beetje aandacht zitten die mensen meteen op internet, kleine moeite,
dat ben ik niet met je eens. die volkstammen zijn meestal de naastgelegen famielileden,quote:Op maandag 8 september 2008 00:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mischien, maar er zijn ook hele volkstammen die gewoon niet willen snappen hoe het werkt en niet willen luisteren naar je uitleg.
misschien moeten ze t nog leren, je kunt ze daar bij helpen, inplaats van schamper te doen,quote:Op maandag 8 september 2008 01:22 schreef FMK het volgende:
Moeders en internetten, smsen, mailen. EEN POT NAT.
zodra mijn ma een smsje krijgt krijst ze dat ze 'mail' heeft en andersom.
Whaha dat doet mijn paquote:Op maandag 8 september 2008 01:22 schreef FMK het volgende:
Moeders en internetten, smsen, mailen. EEN POT NAT.
zodra mijn ma een smsje krijgt krijst ze dat ze 'mail' heeft en andersom.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:51 schreef MarMar het volgende:
Nog zoiets: mams laat de afstandsbediening van de tv donderen.. tv springt daardoor op AV...
"MAR kijk! Als ik de afstansbediening laat vallen zegt de tv au!!"
Je moeder heeft ergens een achterstand opgelopen?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef Qwea het volgende:
"Qwea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mien plaaties doen nie!"
"QWEA MIEN PLAATIES VEUR HIEVUS DOEN NIE MEER! DAT LIG AN DIE MOZZERRILA
Een vriend van me werd een keer gebeld door z'n vader met de mededeling "JE HEBT HET INTERNET KAPOT GEMAAKT!"quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef Akwableet het volgende:
Of bellen met de vraag "internet doet het niet", en serieus verwachten dat ik wat kan met die gedetailleerde beschrijving van het probleem
Ja, zoals? Nou??? Zoals? Moedersquote:Op maandag 8 september 2008 02:21 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. die volkstammen zijn meestal de naastgelegen famielileden,
daar hebben de kinderen t minste geduld mee.
Kan je het internet opnieuw installeren?quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een vriend van me werd een keer gebeld door z'n vader met de mededeling "JE HEBT HET INTERNET KAPOT GEMAAKT!"
quote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je het internet opnieuw installeren?![]()
Ik heb het hele internet nu wel gezien, mag ik het nu formatteren?![]()
Kan ik het internet ook opslaan op mijn laptop als ik die mee wil nemen op vakantie?
Ik weet niet welk deel van die zin het grappigst isquote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het hele internet nu wel gezien, mag ik het nu formatteren?![]()
Nou ja, als ik mijn netwerk moet uitschakelen, moet ik het wel degelijk in een bepaalde volgorde "down" brengenquote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn vader is directeur geweest bij een bedrijf dus hoorde hij ook redelijk vaak it termen voorbij komen..
laatst zei hij dat ik mijn pc even moest "down brengen"
net alsof mijn pc een serverpark is.. rous die stekker er gewoon uit
quote:Op maandag 8 september 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik heb een heel raar netwerk
quote:Firefox can't find the server at www.hievus.nl.
quote:Op maandag 8 september 2008 02:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
misschien moeten ze t nog leren, je kunt ze daar bij helpen, inplaats van schamper te doen,
iedere keer uitleggen, en na een paar keer snappen ze t wel, een beetje geduld,
dat hebben wij ook opgebracht met jullie opvoeding, , respecht, en geduld,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn schoonmoe kreeg laatst een bericht in haar inbox... en daarin werd gewaarschuwd voor een virus, of bepaalde personen niet toestaat of berichten van openen en dat je hetmoet doorsturen naar al je vrienden.
Ik zo: da's nep, da's een ketting brief...
Zij: neeje, da's echt woar, kiek moar, hier onder in stoat het... "van raymond van hievus."
Wat ben ik dan gezegend met mijn moe:
hey mike, ik kreeg een mailktje van jeannette, over weer een of ander virus ofzo maar daar hoef ik niets mee te doen hea.
Nee ma, zijn vaak toch nep
Ok,* delete mail[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ja zo zijn ze bij mij thuis ook eindelijk opgevoed.quote:Op maandag 8 september 2008 22:48 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn schoonmoe kreeg laatst een bericht in haar inbox... en daarin werd gewaarschuwd voor een virus, of bepaalde personen niet toestaat of berichten van openen en dat je hetmoet doorsturen naar al je vrienden.
Ik zo: da's nep, da's een ketting brief...
Zij: neeje, da's echt woar, kiek moar, hier onder in stoat het... "van raymond van hievus."
Wat ben ik dan gezegend met mijn moe:
hey mike, ik kreeg een mailktje van jeannette, over weer een of ander virus ofzo maar daar hoef ik niets mee te doen hea.
Nee ma, zijn vaak toch nep
Ok,* delete mail
![]()
![]()
Geniaal!!
Mijn moeder is ook zo'n figuur die msn'etjes op d'r mobiel krijgt, en sms't via de PC. Alhoewel het al een stuk beter is als voorheen. Als ik nog een enkele keer thuis ben kan ik de uitlegt mondeling doen zonder erheen te lopen.
Ze snapte er trouwens wel niks van dat ik vanmiddag met m'n laptop (die ik toevallig bij had) draadloos kon internetten.![]()
![]()
dit is respctloos. misschien ben je uit huis, waarschijnlijk niet, als je zo over je moeder denkt ben je geen knip voor je neus waard,quote:Op maandag 8 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pas op trouwens ik heb vorige week mijn moeder leren mailen!
damn die mensen kunnen zo dom zijn...
hoe maak ik een nieuw bericht....
WAT DENK JE VAN HET KNOPJE NIEUW BERICHT?
wel je eten optijd en de was in de kast. je mag meteen een eigen onderkomen zoeken, waardeloos kind.De Puta Madre![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, soms kun je iets twintig keer herhalen, dan nog snappen ze het niet.
Mijn moeder heeft eindelijk afgeleerd dat ze niet alles moet openen wat ze toegemaild krijgt.
Mijn broer is redelijk handig met computers maar zelfs zijn bek viel open toen hij zag wat er aangericht was.Je zag door de virussen en spyware de bestanden niet meer, zeg maar.
Daar is hij gewoon een week mee bezig geweest.
Mijn moeder:"RealZeus, dan mag ik zeker wel even achter jouw computer?"![]()
Ik:![]()
:"No way, die wil ik graag gezond houden."
dat is nog niet t ergste, okee, moeders die een digicam kopen, meestal heel duur en niets mis mee, en ongeveer alle programmas's installeren die er zijn om foto's te bewerken, een puinzooi,
en dan komen ze hier aan de deur. bij mijn zoon, niet biij mij, die mensen zijn niet te helpen, ze blijven die troep binnenhalen. en betalen er ook voor.De Puta Madre
Forum Opties Forumhop: Hop naar: