Mijn moeder is onlangs verslaafd geraakt aan de computer. Beter gezegd aan hyves. Hyves en een beetje op haar internet rekening kijken is het enige wat ze kan.
Nu liep ze in het begin te zeiken over IE, daar kon ze niet mee worden, want de plaatjes van 1 of andere vage krabbelmaar.nl ? voor op hyves werden niet gekopieerd. Ik uitleggen dat dat echt niet aan de browser ligt, maar aan haar.
Vloeken, tieren en brullen. Het lag niet aan haar, maar aan IE of aan de computer. Afijn, ik heb er dus maar Mozilla opgezet, in de hoop dat het telkens "Qwea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mien plaaties doen nie!" geroep afgelopen was. Juist, ijdele hoop

Nog steeds snapt ze niet dat ze eerst ctrl moet indrukken, en dan pas de c of de v, en niet tegelijk want dat werkt niet

Ze krijgt dan ook als ze wil kopiëren standaard een heleboel ccccccccccccccccccctjes.

Afijn, Zonet "QWEA MIEN PLAATIES VEUR HIEVUS DOEN NIE MEER! DAT LIG AN DIE MOZZERRILA (ja, je leest het goed. Mozzerrila) Nou, van ellende maar Google Chrome erop gezet. Gaat ze brullen en tieren omdat ze nu geen "buttons" meer heeft in dr browsers

Ik die erin zetten, moet ze ten eerste dik 15 van die kut krabbel pagina zooi plaatjes dingen erin hebben, en vervolgens staan ze erin, gaat ze naar hievus (

) en flipt ze totaal omdat ze dr pagina niet kan zien (misschien dat inloggen wil helpen

) ze is nu helemaal over de zeik, omdat ze bij Google Chrome de 1ste keer moet inloggen. En nog kan ze geen plaatjes Kopiëren

Nu wil ze weeeeeer een andere browser