Mjah genen hè.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:25 schreef dikkemongul het volgende:
Jij hebt echt een bijzonder sneue moeder
Ook daar zit wat in vind ik, mijn vader had/heeft dat ook en die is door omstandigheden enorm vergeetachtig dus die kan ik het niet kwalijk nemen maar toch is het vervelend als telkens hetzelfde gevraagd wordt over iets simpels. Ach vroeger bouwde ik op hem, nu kan hij op mij bouwen (tot op zeker hoogte).quote:Op donderdag 4 september 2008 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats
Zsm je handen er vanaf trekken. Niet jouw probleem.![]()
Je blijft maar tijd in moeite in zo'n bodemloze put gooien, is zo zonde
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:41 schreef AlphaOmega het volgende:
Moeders en Hyves... nog MSN en bij, en je hebt de cocktail voor doffe ellende!
De virussen van de computer zijn nog eenvoudig te verwijderen. De tik die de gemiddelde ouder oploopt door puberale ongein als Hyves en MSN is onherstelbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mijn moeder heeft het allemaal.
Gelukkig is mijn broer degene die de meest onmogelijike virussen van hun computer mag proberen te halen.
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoorquote:Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook daar zit wat in vind ik, mijn vader had/heeft dat ook en die is door omstandigheden enorm vergeetachtig dus die kan ik het niet kwalijk nemen maar toch is het vervelend als telkens hetzelfde gevraagd wordt over iets simpels. Ach vroeger bouwde ik op hem, nu kan hij op mij bouwen (tot op zeker hoogte).
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoor
Neuh, ik woon bijna aan de andere kant van Nederland dus dat zal lastig wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoor
Ooh, trust me. Dat wil ook hoor. Dan belt ze gewoon om 07:00 's ochtends 20x achter elkaarquote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuh, ik woon bijna aan de andere kant van Nederland dus dat zal lastig worden
Geil, zo'n dol fijne cumshotquote:Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef afcajos het volgende:
Whehe jouw moeder is zo'n "hippie" 40+er die van die krabbeltjes stuurt plaatjes
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
"Joah maar anders kan ik niet meer op hievus! En al die meensen die sturn mie plaaties! dan moek dat ok teruuge doen anders ist gemeen!"quote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!!
Misschien even duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent ofzo?![]()
Wij hebben bewust geen telefoon op de slaapkamerquote:Op donderdag 4 september 2008 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, trust me. Dat wil ook hoor. Dan belt ze gewoon om 07:00 's ochtends 20x achter elkaar
Als ik bij MM ben zet ik van ellende mn foon maar uit![]()
die houding heb ik ook maar aangenomen. En laat ik nou nooit zin hebben om terug te bellenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben bewust geen telefoon op de slaapkamerDus als er iets zou zijn dat wacht hij maar tot ik zin heb om terug te bellen (al is dat nu allemaal niet van toepassing
)
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zo dacht mijn pa ook dat hij mijn Windows bestanden over zijn Windows bestanden kon plakken zodat het weer ging werken.
dat is NOG erger. Dan klikt ze op links, en gaat ze roepen dat de muis stuk isquote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef brienen het volgende:
voor mensen zoals je moeder, die niet kunnen ctrl-c en, hebben ze de rechter muisknop uitgevonden.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats
Zsm je handen er vanaf trekken. Niet jouw probleem.![]()
Je blijft maar tijd in moeite in zo'n bodemloze put gooien, is zo zonde
Inderdaad, hier ook zo'n figuur in huis die alles moet en zal proberen maar met de helft van dingen als hulp nodig heeft bij stap 2.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:18 schreef Dagonet het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon wegblijven bij computers. Als je linkermuisknop indrukt ipv de rechter is dat een goed signaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |