ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboekquote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Netjes.
Nee ik ga niet mee, ben ergens tussen 7 en half 8 thuis. Dan ff opfrissen, eten en dan sms ik wel iemand waar jullie zijn, fiets ik vanuit Riva wel mee naar olround.
Ik denk 't niet, want de kans is 1 op 80 dat ik naar 't goede nummer sms.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboek
Dat bedoel ik, dat gebeurt dus niet, want Yasha dwingt hem nu haar te smsen, en dan zegt ze daarna zie je wel!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboek
hoezo alweerquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
heeft swarma weer een naamtopic...
lolquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk 't niet, want de kans is 1 op 80 dat ik naar 't goede nummer sms.
Idd, swarma is alweer een tijdje geleden volgens mij hahaquote:
Een tuinfeest organiseren schijnt te helpen, krijg je er in korte tijd ineens een stuk of 5.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een welkom in Nijmegen topic
welke tuin?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een tuinfeest organiseren schijnt te helpen, krijg je er in korte tijd ineens een stuk of 5.
Wie 't probleem heeft mag 't houden.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
welke tuin?
Ik zou zeggen, schrijf een briefquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame van Reaal klopt toch heulegaar niet, "de kans dat u schade rijdt bij inparkeren is 41%", rot op, ze bedoelen dus 41% van de schadegevallen komt door inparkeren, maar dat is heul niet hetzelfde.
Neuh, ik ben de frustratie alweer kwijtquote:
Vanochtend nog, vraag maar aan m'n niet al te vrolijke vriendquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame van Reaal klopt toch heulegaar niet, "de kans dat u schade rijdt bij inparkeren is 41%", rot op, ze bedoelen dus 41% van de schadegevallen komt door inparkeren, maar dat is heul niet hetzelfde.
srslyquote:Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo dat is wel fijn zeg herstellen! Ik ben net mijn moedertje naar de winkel gestuurd om snoep en chips voor me te halen
Als ik mn voeier niet krijg dan volgen er klappen!quote:
anders zou je binnen 3 keer parkeren al schade rijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie 't probleem heeft mag 't houden.
Ik zou alleen naar de Riva durven als ik niets proef!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens, ik hoop wel dat ik mn smaak morgen terug heb, anders ga ik geen 14 euro uitgeven aan eten![]()
![]()
ga ik wel naar de FoodXL ofzo
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou alleen naar de Riva durven als ik niets proef!
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
EN JA MIKKIE, OP DE CONCLUSIE DIE JE NU GAAT TREKKEN
Je moet die bitches strak houden, hou het straat jwt.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik mn voeier niet krijg dan volgen er klappen!
Heerlijk, die creatieve namenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahahaha een draadloosnetwerk hier bij mij in de buurt heet:
Wekomenernietuit
En ik had een onbeveiligde gevondenjammer alleen dat mijn accu na 20 minuten dood is..
Een New-Orleansje in arnhem graag....quote:Op woensdag 3 september 2008 17:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Regen komt weer met bakken uit de hemel hier, straten weer blank... stapte gisteravond nog bijna op een kikker midden op de stoep, nog even en er zwemmen vissen, kutnederland
En zelf bier zouden meebrengenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Mikkie het volgende:
Hier is het rustig.
Eén nadeel though: vrienden hebben zich weer bij mij uitgenodigd om te eten. Kortom: ik moet pils gaan koud leggen, boodschappen doen en opruimen. Damn, als die teringlijers nou eens zelf een grotere kamer zouden krijgen.
langs de waalkade? weet wel dat lijn 2 een halte heeft die 'waalkade' heet, maar die stopt bovenaan, bij de H&Mquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Houniet het volgende:
Welke lijn rijdt ook alweer richting de Waalkade?
De waalsprinter en dan bij kelfkensbos eruit, of de lijn 3 maar die moet je dan bij het huygensgebouw pakken.. Lijn 3 en dan ook bij kelfkensbos eruit.. Lijn 3 rijdt normaal gesproken ook over de waalkade maar niet nu ze die helemaal open hebben liggen..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Houniet het volgende:
Welke lijn rijdt ook alweer richting de Waalkade?
Ben je ook al verkoudenquote:
Hm dat is minder. Volgens mij is bijna iedereen ziek hierquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
verkouden, verstopte holtes, hoofdpijn.. en dat al sinds zaterdagproef al sinds zondag niets meer
Inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
steken we elkaar morgen iig niet aan
Die komt langs m'n huisquote:Op woensdag 3 september 2008 17:50 schreef swarmahoer het volgende:
houniet gewoon 2maartenskliniek pakken en dan n halte na p44 eruit en naar beneden lopen naar de waal.. zo moeilijk is t niet te vinden of ben je nog niet in t centrum geweest
Nou maandag en gister had ik zeg maar wel het verkouden gevoel, en daardoor zo'n bedrukt gevoel bij je voorhoofd en het soms onverklaarbaarwarm, maar geen snotneus.. En die heb ik nu dus wel, ook constant niezen enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 17:45 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik ben vrijwel beter
Ik wist het wel gisteren, dat was echt zo'n dag dat ik volop ziek was zodat het daarna wegging
Als hij gewoon de waalsprinter neemt, bij de HAN hoeft hij niet eens naar het station..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:50 schreef swarmahoer het volgende:
houniet gewoon 2maartenskliniek pakken en dan n halte na p44 eruit en naar beneden lopen naar de waal.. zo moeilijk is t niet te vinden of ben je nog niet in t centrum geweest
Dat heeft die knul toch helemaal niet doorquote:Op woensdag 3 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je nu gewoon twee keer hetzelfde "grapje" posten
Jawelquote:Op woensdag 3 september 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heeft die knul toch helemaal niet door.
Dan is ie slimmer dan ik dachtquote:Op woensdag 3 september 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jawelhij heeft die andere al gewijzigd
Huh, die top weet-ik-veel-hoeveel was toch maar tot 16.00u?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pietje mist alle leuke nummers
Nu TLC - Waterfalls
hoop geouwehoer weerquote:Op woensdag 3 september 2008 18:18 schreef Brammie1 het volgende:
tvp
Bij ons heet ie "beterbeveiligegroetenvandebure" maar dat heb ik geloof ik al eens verteldquote:Op woensdag 3 september 2008 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahahaha een draadloosnetwerk hier bij mij in de buurt heet:
Wekomenernietuit
En ik had een onbeveiligde gevondenjammer alleen dat mijn accu na 20 minuten dood is..
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pietje mist alle leuke nummers
Nu TLC - Waterfalls
Ik loop stage in het GGZ in Venray, muziektherapie. Heb 3 doelgroepen: adolescenten (met persoonlijkheidsstoornissen (in ontwikkeling) en angst en dwangstoornisen, en volwassen psychiatrie, vooral ook persoonlijkheidsstoornissen, en nog de forensische clienten, dus die delict gepleegd hebben).quote:Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef LastRequest het volgende:
Ja Dupje nu lees je het wel! Wat voor stage heb je? Wat voor bedrijf en functie enzo? Was ik benieuwd naar..
LR had het er over in het vorige topicquote:Op woensdag 3 september 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
CP denkt weer aan vervoer, born to fail.
Wat is dit voor foutmelding? Krijg ehm al paar dagen als ik iets probeer te uploaden @ Scholarquote:Bad Request (Invalid Verb)
Ik stond zeker een half uur onder de douche nadat ik vd kapper kwamquote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef Californium het volgende:Yashi.....Weet niet hoelang jij douchet
en? gaat het morgen druk worden ?
Denk dat je het eerder bij je huis moet zoekenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe, volgens mij is onze wasmasjien een beetje kapot aan het gaan, bij centrifugeren trilt ie zo hard, dat het hele huis schud!
Gefeliquote:
Jaloers?quote:
Niet eensquote:
Sowieso kan ik elke piemol krijgen die ik wilquote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet eensmaar van 15000 posts krijg je echt geen grotere piemol hoor, sorry dat ik het je verklap
Feliciteren
Als ik opschep over een hoog getal ben ik een boeman, yashaaaa is een koning.
Ik heb ooit zo'n plaatje gepost van zo'n beestje, zou 't bijna weer doenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet eensmaar van 15000 posts krijg je echt geen grotere piemol hoor, sorry dat ik het je verklap
Feliciteren
Als ik opschep over een hoog getal ben ik een boeman, yashaaaa is een koning.
whehequote:
Wat voor beestje ?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n plaatje gepost van zo'n beestje, zou 't bijna weer doen.
Tsssk kindje dat je bentquote:Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
zullen we morgen gaan roddelen? Daar heb ik zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aangezien niemand m maakt:quote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sowieso kan ik elke piemol krijgen die ik wil
Mooi om dat net uit jouw mond te horenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aangezien niemand m maakt:
blijf vooral lekker in die waan
Alsof jij tijd hebt om te praten tijdens 't mobiel fok!en aan tafelquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
dus allemaal vanavond en morgen in de AT's graven zodat we leuke topics kunnen quoten morgen tijdens het eten
Ja, ben ik nu eigenlijk een soort van Tante van je ofzo?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
wij waren een introkliekje anders
kliekjes in kliekjes![]()
Zal ik je ook maar ff toevoegen danquote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga me waarlijk bijna populair voelen
Aaah is het afgelopen? Ik vind dat echt een tof programma!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
was iets met dik vs dun ofzo... wat die kerel allemaal eet op een dag, per week at ie voor 10 dagen teveel
en dat vrouwtje als een lat die at voor 2,5 dagen te weinig
Na 8 meets reageer ik daar IRL ook opquote:
Je was niet online, ik dacht dat je was werken.. maar bedenk me net Yasha's post over een sociaal leven vanmiddag, je was klimmen natuurlijk!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zou ik je zusje gezien hebben ik woon niet bij van buren ofzo?
nah de vriend waarmee ik ging klimmen kon niet die moest zelf werkenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je was niet online, ik dacht dat je was werken.. maar bedenk me net Yasha's post over een sociaal leven vanmiddag, je was klimmen natuurlijk!
Ik weet het. Morgen zal ik het niet doenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je had toch bijna een dag 't woord motor niet gebruikt.
Of nog langer. Aangezien die aanmeldset net de deur uit is.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
zal je toch moeten wachten tot de 24e
Daarvan gaat ie vast ook huilenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
pedagogiek-sloeries zoals Mikkie
Morgen maar eens even vragen aan Mikkie danquote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
het is ooit uitgelegd door Mikkie
Maar jij kan ook mee kapenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef LastRequest het volgende:
Doe dit es ff daaro![]()
voel me buitengesloten![]()
met in roomboter gebakken champignonsquote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat Biefstuk als verenigingsnaam zo raar klinkt?
HBO !quote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef LastRequest het volgende:
Doe dit es ff daaro![]()
voel me buitengesloten![]()
Ik kwam bij het ICT hok, vroeg om toegang tot het netwerk vd HAN. Had geen USB bij me en installatieprogramma van W2 is op internetquote:
Opzich wel.quote:
het zijn ook je klasgenootjes, want je zit in een KLASquote:Op woensdag 3 september 2008 23:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kwam bij het ICT hok, vroeg om toegang tot het netwerk vd HAN. Had geen USB bij me en installatieprogramma van W2 is op internetDus vroeg of hij et niet had. Nee. Maar misschien kon ik aan 1 van mijn klasgenootjes wel vragen of ze een USB hadden?
![]()
ja, één heel blok, en toen ben ik gillend naar de RU gerendquote:Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef LastRequest het volgende:
@Moblo nou ben je eindelijk eens hier om te antwoorden, je hebt toch even op de ICA gezeten ofnooo?
Jaa maar ik heb je dus gezienquote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, één heel blok, en toen ben ik gillend naar de RU gerendgoede keus
Wat wil je nou zeggen?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar toen was ik nog 18 kg zwaarder
Jah want iemand zei tegen mij ineens "als dat meisje zo op een motor langs komt rijden dan zit ze op Fok en heet ze motorbloempje!" toen je het motorhok in liep.. en toen zat ik niet op et forum en dacht ik ok.. thanks voor de info menquote:
Dat ze niet meer uitkomt in dezelfde categorie qua sumo-worstelen?quote:
Dikzakquote:Op woensdag 3 september 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar toen was ik nog 18 kg zwaarder
check, met mn oude motor nogquote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jah want iemand zei tegen mij ineens "als dat meisje zo op een motor langs komt rijden dan zit ze op Fok en heet ze motorbloempje!" toen je het motorhok in liep.. en toen zat ik niet op et forum en dacht ik ok.. thanks voor de info men
zeg ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Maar wie was dan de persoon die wel op fok zat
Veel plezier, al zenuwachtigquote:Op woensdag 3 september 2008 23:41 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga morgen weer eens naar school
Ik wist niet dat we dezelfde moeder haddenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben alleen helemaal niet moe, maar dadelijk ook nog niet en mijn mama zegt altijd: Als je ligt rust je toch al uit..
Nee! Vertel!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Houniet het volgende:
Had ik al verteld dat ik 4 mooie dames in mijn klas had?
Wat wil je wetenquote:
Nou nou nou zover is het nog nietquote:Op woensdag 3 september 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Wat wil je erover kwijt?
Heb je oogcontact gehad? Waarbij je wegzwijmelde?
Mooie tip!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
ach komt dadelijk nog wat family guy op teevee, ff checken dus
Slaapze en veel plezier morgen!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga m'n spullen bij elkaar zoeken en slapen.
Bis morgen
Het topic zegt van ja, mijn msn zegt van neequote:Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:
Damn, is nou echt zo ongeveer iedereen al naar bed?
Geloof me, ik noem 'm al elke meet zo en hij reageert gewoonquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je heet helemaal geen Pietje![]()
Ik bespeur betrouwbaarheidsissuesquote:Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het topic zegt van ja, mijn msn zegt van nee
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik woon niet bij van buren ofzo?
Yashaaa is gewoon online! Afwezig maar online! Of weer iemand die dr pc nooit afzet?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur betrouwbaarheidsissues
Oh mên CP. Ik dacht serieus: die kerel heeft maandenlang gewerkt, wel een beetje saldo opgebouwd om enige reserve te hebben voor tijdens z'n studie. Maar hier kan ik uit opmaken dat je gewoon blut bent?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kut, saldo probleemBagger IBG mag wel eens opschieten, kan dalijk niet eens meer benzine betalen voor de motor
Ik ook van jouquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
pedagogiek-sloeries zoals Mikkie
Dat maakt dan weer een hoop goedquote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
mikkie is wel een lieve sloerie, dat wel![]()
Maar...?quote:
Dat laatste dus, je kent Yashi toch welquote:Op donderdag 4 september 2008 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yashaaa is gewoon online! Afwezig maar online! Of weer iemand die dr pc nooit afzet?
Nou nee! En gezien mijn laatste PM denk ik ook niet dat ze me wil leren kennen ook!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dus, je kent Yashi toch wel
Omdat die gare kutpedagogen indertijd niet creatiever warenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, ik wist niet dat het groente was':')
Maar waarom vernoemd een studievereniging zich naar groente
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we dezelfde moeder hadden
Je maakt me nieuwsgierig naar je laatste PM, dat snap jequote:Op donderdag 4 september 2008 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou nee! En gezien mijn laatste PM denk ik ook niet dat ze me wil leren kennen ook!
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Daar gaat je kans om yashi te versieren
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig naar je laatste PM, dat snap je
quote:Op 3 September 2008 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende aan Yashaaaaa:
Thnx!
Alsof elke vent die je nummer heeft gelijk zijn bonkende bloedstaaf in je half-lauwe zoutgroeve wil duwen! tststs!
Op 3 September 2008 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |