ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboekquote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Netjes.
Nee ik ga niet mee, ben ergens tussen 7 en half 8 thuis. Dan ff opfrissen, eten en dan sms ik wel iemand waar jullie zijn, fiets ik vanuit Riva wel mee naar olround.
Ik denk 't niet, want de kans is 1 op 80 dat ik naar 't goede nummer sms.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboek
Dat bedoel ik, dat gebeurt dus niet, want Yasha dwingt hem nu haar te smsen, en dan zegt ze daarna zie je wel!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboek
hoezo alweerquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
heeft swarma weer een naamtopic...
lolquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk 't niet, want de kans is 1 op 80 dat ik naar 't goede nummer sms.
Idd, swarma is alweer een tijdje geleden volgens mij hahaquote:
Een tuinfeest organiseren schijnt te helpen, krijg je er in korte tijd ineens een stuk of 5.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een welkom in Nijmegen topic
welke tuin?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een tuinfeest organiseren schijnt te helpen, krijg je er in korte tijd ineens een stuk of 5.
Wie 't probleem heeft mag 't houden.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
welke tuin?
Ik zou zeggen, schrijf een briefquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame van Reaal klopt toch heulegaar niet, "de kans dat u schade rijdt bij inparkeren is 41%", rot op, ze bedoelen dus 41% van de schadegevallen komt door inparkeren, maar dat is heul niet hetzelfde.
Neuh, ik ben de frustratie alweer kwijtquote:
Vanochtend nog, vraag maar aan m'n niet al te vrolijke vriendquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame van Reaal klopt toch heulegaar niet, "de kans dat u schade rijdt bij inparkeren is 41%", rot op, ze bedoelen dus 41% van de schadegevallen komt door inparkeren, maar dat is heul niet hetzelfde.
srslyquote:Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo dat is wel fijn zeg herstellen! Ik ben net mijn moedertje naar de winkel gestuurd om snoep en chips voor me te halen
Als ik mn voeier niet krijg dan volgen er klappen!quote:
anders zou je binnen 3 keer parkeren al schade rijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie 't probleem heeft mag 't houden.
Ik zou alleen naar de Riva durven als ik niets proef!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens, ik hoop wel dat ik mn smaak morgen terug heb, anders ga ik geen 14 euro uitgeven aan eten![]()
![]()
ga ik wel naar de FoodXL ofzo
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou alleen naar de Riva durven als ik niets proef!
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
EN JA MIKKIE, OP DE CONCLUSIE DIE JE NU GAAT TREKKEN
Je moet die bitches strak houden, hou het straat jwt.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik mn voeier niet krijg dan volgen er klappen!
Heerlijk, die creatieve namenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahahaha een draadloosnetwerk hier bij mij in de buurt heet:
Wekomenernietuit
En ik had een onbeveiligde gevondenjammer alleen dat mijn accu na 20 minuten dood is..
Een New-Orleansje in arnhem graag....quote:Op woensdag 3 september 2008 17:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Regen komt weer met bakken uit de hemel hier, straten weer blank... stapte gisteravond nog bijna op een kikker midden op de stoep, nog even en er zwemmen vissen, kutnederland
En zelf bier zouden meebrengenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Mikkie het volgende:
Hier is het rustig.
Eén nadeel though: vrienden hebben zich weer bij mij uitgenodigd om te eten. Kortom: ik moet pils gaan koud leggen, boodschappen doen en opruimen. Damn, als die teringlijers nou eens zelf een grotere kamer zouden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |