ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboekquote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Netjes.
Nee ik ga niet mee, ben ergens tussen 7 en half 8 thuis. Dan ff opfrissen, eten en dan sms ik wel iemand waar jullie zijn, fiets ik vanuit Riva wel mee naar olround.
Ik denk 't niet, want de kans is 1 op 80 dat ik naar 't goede nummer sms.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboek
Dat bedoel ik, dat gebeurt dus niet, want Yasha dwingt hem nu haar te smsen, en dan zegt ze daarna zie je wel!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk btw dat hij mij smst, ik sta t hoogst in zn telefoonboek
hoezo alweerquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
heeft swarma weer een naamtopic...
lolquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk 't niet, want de kans is 1 op 80 dat ik naar 't goede nummer sms.
Idd, swarma is alweer een tijdje geleden volgens mij hahaquote:
Een tuinfeest organiseren schijnt te helpen, krijg je er in korte tijd ineens een stuk of 5.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een welkom in Nijmegen topic
welke tuin?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een tuinfeest organiseren schijnt te helpen, krijg je er in korte tijd ineens een stuk of 5.
Wie 't probleem heeft mag 't houden.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
welke tuin?
Ik zou zeggen, schrijf een briefquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame van Reaal klopt toch heulegaar niet, "de kans dat u schade rijdt bij inparkeren is 41%", rot op, ze bedoelen dus 41% van de schadegevallen komt door inparkeren, maar dat is heul niet hetzelfde.
Neuh, ik ben de frustratie alweer kwijtquote:
Vanochtend nog, vraag maar aan m'n niet al te vrolijke vriendquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame van Reaal klopt toch heulegaar niet, "de kans dat u schade rijdt bij inparkeren is 41%", rot op, ze bedoelen dus 41% van de schadegevallen komt door inparkeren, maar dat is heul niet hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |