ja, na de wedstrijd tegen NEC als 't goed isquote:Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
erg mooi![]()
neem aan dat de onderste stoeltjes ook vervangen worden?
trouwens nog even over dat stadion van brugge.... waarom in godsnaam in Loppem? een stadje 10 km van brugge... das toch gedoemd om te mislukken? en dan willen ze ook nog 50 miljoen van de regering? en waar moet cercle naartoe?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:52 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Dit kun je inderdaad aan geen enkel zinnig mens meer uitleggen. Het ergste is dat je als Club supporter helemaal machteloos staat in dit dossier ... we doen ludieke acties, maken grote spandoeken maar als het er echt op aankomt lachen de heren politiekers je toch gewoon uit in je gezicht
Peeters: "In Maart komt er ZEKER een beslissing"
Wie gelooft die mensen nog?
Sterker nog: Voor de wedstrijd tegen NEC is alles al vervangen door mooie nieuwe glimmende rode stoeltjes...quote:Op maandag 8 september 2008 14:33 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja, na de wedstrijd tegen NEC als 't goed is
Italianen hebben nergens verstand van. Dat blijkt maar weer eens uit jouw opmerking. Je hebt duidelijk geen kennis van de situatie.quote:Op maandag 8 september 2008 17:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
trouwens nog even over dat stadion van brugge.... waarom in godsnaam in Loppem? een stadje 10 km van brugge... das toch gedoemd om te mislukken? en dan willen ze ook nog 50 miljoen van de regering? en waar moet cercle naartoe?
sorry maar ik denk dat ze nog beter jan breydel kunnen opknappen, hier komen ze nooit uit
mooiquote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hier istie dan
[ afbeelding ]
Ik denk dat een voorganger het al vrij goed heeft uitgelegd. Club heeft meer dan 30 studies besteld waaruit Loppem in elke studie als beste naar voor kwam. Het gaat hier over een stuk verzopen weiland gelegen tussen 2 autostrades (gebruikt door 85% van de Clubfans) en een spoorlijn.quote:Op maandag 8 september 2008 17:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
trouwens nog even over dat stadion van brugge.... waarom in godsnaam in Loppem? een stadje 10 km van brugge... das toch gedoemd om te mislukken? en dan willen ze ook nog 50 miljoen van de regering? en waar moet cercle naartoe?
sorry maar ik denk dat ze nog beter jan breydel kunnen opknappen, hier komen ze nooit uit
Zeker respect. Erg vet. En af gekeken van Preston North Endquote:Op maandag 8 september 2008 21:08 schreef w00h00 het volgende:
Wat ik niet snap van Ajax is dat ze een kleine aanpassing als het rood/wit schilderen van het philips videoscherm niet doen. Zelfs Groningen heeft het scherm in de clubkleuren, daarnaast kost het geen drol en het zou de ArenA tenminste iets meer een Ajax tint geven.
Respect trouwens voor de tweede ring van twente![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hier istie dan
[ afbeelding ]
Is er voor EURO2000 dan helemaal niet geïnvesteerd door de Belgen?quote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Jan Breydel verbouwen is ten eerste technisch niet eens mogelijk, ten tweede onbetaalbaar (er is nu al voor 20 miljoen euro renovatiekosten aan om het nog goedgekeurd te krijgen) en qua mobiliteit rampzalig. Clubfans staan nu al gemiddeld een uur in de file en moeten op 3 kwartier stappen van het stadion parkeren, en das dan met 10.000 man minder hé
Yep, op een typische manier zoals je het enkel door de Belgische overheid kan verwachten. In plaats van een gloednieuw complex te bouwen heeft m'n er een walgelijke betonnen bunker van gemaakt, waarvan m'n dacht dat een likje verf alles wel zou oplossenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is er voor EURO2000 dan helemaal niet geïnvesteerd door de Belgen?
Het zou zo mooi zijn als blijkt dat de hele ArenA in de zomer getransformeerd is tot een echt Ajax stadion, ik ben benieuwd zondag bij Roda thuis.quote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker respect. Erg vet. En af gekeken van Preston North Endmaar wel vet
Ajax heeft Philips er al afgehaald. En als het aan Ajax had gelegen had het hele stadion rood-wit geweest. maar henk markerink en dezijne houden het tegen omdat zij nog steeds de baas zijn in dat klote stadion.
Sinds het AT heb ik niets meer gezien, zou het wel heel snel gedaan moeten zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als blijkt dat de hele ArenA in de zomer getransformeerd is tot een echt Ajax stadion, ik ben benieuwd zondag bij Roda thuis.![]()
Don't get your hopes upquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als blijkt dat de hele ArenA in de zomer getransformeerd is tot een echt Ajax stadion, ik ben benieuwd zondag bij Roda thuis.![]()
Misschien een idee om zelf in actie te komen? Bij Twente is het ook ooit op deze manier begonnen: http://www.vakp.nl/index_new.php?SID=47quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme, in Twente kan men wel gewoon de stoeltjes vervangen en er meteen een stadion neerzetten waar de supporters zich thuis voelen. Bij Groningen bouwen ze wel door tot het veld.
En bij Ajax? Ach...
Uiteraard ziet het stadion van Twente er wel fantastisch uit!
quote:Kosten voor uitbreiding Euroborg te overzien
9-sep-2008 15:28
FC Groningen wil de Euroborg uitbreiden. De club wil een derde ring bouwen, zodat er in totaal 35.000 zitplaatsen in het stadion komen. Die uitbreiding wordt niet onoverkomelijk duur, zo liet architect Wiel Arets dinsdag weten aan RTV Noord. Arets houdt dinsdagavond in Amsterdam een presentatie voor vertegenwoordigers van de club en de gemeente Groningen. (JZ)
Klopt, die actie is mij bekend. Maar dit is natuurlijk niet echt origineel meer en bij Ajax zit je ook met het grote probleem dat de Arena niet van Ajax is. Overigens zijn Ajacieden de Arena wel eens binnengeslopen met twee koeien van Lola om te protesteren tegen het slechte veld. Fantastische ludieke actie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Misschien een idee om zelf in actie te komen? Bij Twente is het ook ooit op deze manier begonnen: http://www.vakp.nl/index_new.php?SID=47
Dat moet dus een ring worden van 15.000 plaatsen die erop komt? Wordt een grotere ring dan de onderste twee dus.quote:
En nog stonden te schijten op dat veld ook. Legendarische actie was dat. Mogen ze van mij part ook doen op het kantoor van markerink. gewoon, lekker zo'n heerlijk verse warme koeienvlaai neerleggen wanneer hij bijna binnenkomt op zijn kantoor smorgens.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, die actie is mij bekend. Maar dit is natuurlijk niet echt origineel meer en bij Ajax zit je ook met het grote probleem dat de Arena niet van Ajax is. Overigens zijn Ajacieden de Arena wel eens binnengeslopen met twee koeien van Lola om te protesteren tegen het slechte veld. Fantastische ludieke actie natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |