abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:25:12 #101
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61398541
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef blueangel_ het volgende:
Rarara ... de beslissing omtrent het nieuwe stadion van Club wordt vandaag hoogstwaarschijnlijk ... uitgesteld
quote:
CLUB ZOU WEER MOETEN WACHTEN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Vrijdag 5 september wordt aangekondigd
als een cruciale dag voor Club Brugge.
De club krijgt dan van de Vlaamse Re-
gering te horen of ze een nieuw stadion
met 40.000 zitjes mag bouwen in Loppem.

Donderdag is echter bekend geraakt dat
het milieu-effecten-raport (MER) niet
wordt goedgekeurd. Het plan zou moeten
worden aangepast en dus zou de beslis-
sing weer worden uitgesteld. "Wij gaan
er nog altijd vanuit dat vrijdag wordt
beslist", zegt Clubs manager Dhondt.

"Het is het eerste dat ik hiervan hoor.
We zijn nu al drie jaar met dit dossier
bezig en volgens ons is het klaar."

bron: TT één
Dit is voor Ollanders onvoorstelbaar. Ik beweer niet dat in NL alles gladjes verloopt maar wat er in Brugge gebeurt, is een voorbeeld van Belgisch bestuur, van politiek bedrijven zoals het een Zuid-Europees land betaamt: vriendjespolitiek, Napolitaanse en Palermo-achtige toestanden, corruptie en ander crimineel, bestuurlijk gedrag. Ik ben God dankbaar dat Nederland een Noord-Europees land is.

Enfin, na de afscheiding van de vermaledijde Walen wordt het nieuwe Vlaanderen misschien een beschaafd Noord-Europees land. Maar de invloed van de Fransen zal nog wel een tijdje merkbaar zijn.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:28:49 #102
226255 ES57
pi_61398634
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
In de euoborg zit je nu dus lekker dicht op het veld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel mooi, top voor de sfeer in het stadion.
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:35:18 #103
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61398837
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:25 schreef ES57 het volgende:

[..]

[..]

Dit is voor Ollanders onvoorstelbaar. Ik beweer niet dat in NL alles gladjes verloopt maar wat er in Brugge gebeurt, is een voorbeeld van Belgisch bestuur, van politiek bedrijven zoals het een Zuid-Europees land betaamt: vriendjespolitiek, Napolitaanse en Palermo-achtige toestanden, corruptie en ander crimineel, bestuurlijk gedrag. Ik ben God dankbaar dat Nederland een Noord-Europees land is.

Enfin, na de afscheiding van de vermaledijde Walen wordt het nieuwe Vlaanderen misschien een beschaafd Noord-Europees land. Maar de invloed van de Fransen zal nog wel een tijdje merkbaar zijn.
Er zijn geen woorden voor wat er momenteel in dit dossier gebeurd. Aan geen enkel zinnig mens krijg je zoiets uitgelegd, mijn vertrouwen in de politiek is vandaag definitief gestorven. Let wel op, dit is een beslissing van de Vlaamse Regering en heeft helemaal niets te maken met de Franstaligen. Ik ben het met al je punten eens, ben voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen maar in dit dossier is ook de incompetentie van de Vlaamse politiekers naar boven gekomen. In tegendeel, in Wallonie waren we al lang aan het bouwen (al zou het wel met Vlaams geld zijn )

Maar goed, de potjes in Brugge koken zwaar over momenteel ... dit gaat uitdraaien op een regelrechte oorlog. Mijn bloed als supporter kookt als ik keer op keer met m'n neus op de feiten gedrukt word dat het voorbestaan van mijn Club in het gedrang komt door smerige, corrupte politieke spelletjes en incompetentie op alle niveaus.

Dit gaat niet zonder gevolgen blijven, en dat zal al bij de eerstvolgende verkiezingen tot uiting komen. Club is het Feijenoord van Belgie als het op supporters aankomt, de verliezen van CD&V zullen hard aankomen
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_61399027
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Harmen1984 het volgende:
Ondertussen in Valencia:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gedrocht in aanbouw. Mestalla is zo mooi en dan komen ze met dit.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:52:18 #105
226255 ES57
pi_61399346
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Er zijn geen woorden voor wat er momenteel in dit dossier gebeurd. Aan geen enkel zinnig mens krijg je zoiets uitgelegd, mijn vertrouwen in de politiek is vandaag definitief gestorven. Let wel op, dit is een beslissing van de Vlaamse Regering en heeft helemaal niets te maken met de Franstaligen. Ik ben het met al je punten eens, ben voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen maar in dit dossier is ook de incompetentie van de Vlaamse politiekers naar boven gekomen. In tegendeel, in Wallonie waren we al lang aan het bouwen (al zou het wel met Vlaams geld zijn )

Maar goed, de potjes in Brugge koken zwaar over momenteel ... dit gaat uitdraaien op een regelrechte oorlog. Mijn bloed als supporter kookt als ik keer op keer met m'n neus op de feiten gedrukt word dat het voorbestaan van mijn Club in het gedrang komt door smerige, corrupte politieke spelletjes en incompetentie op alle niveaus.

Dit gaat niet zonder gevolgen blijven, en dat zal al bij de eerstvolgende verkiezingen tot uiting komen. Club is het Feijenoord van Belgie als het op supporters aankomt, de verliezen van CD&V zullen hard aankomen
Deze Ollander/ Feyenoord-fan wenst jullie van harte veel succes .... en goede moed.
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:58:16 #106
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61404704
quote:
5 september: "D-day" die er opnieuw geen was

Voor Club Brugge, zijn vele tienduizenden supporters en de voetbalsympathisant in het algemeen was vrijdag 5 september D-day in het dossier nieuw stadion.

Na de eerder aangekondigde deadlines (einde maart 2008 en 18 juli 2008) heeft de Vlaamse regering echter ook vandaag geen beslissing genomen. Meer zelfs : het dossier werd zelfs niet besproken. Na het verlopen van de derde door de overheid zelf bepaalde deadline, durft Club Brugge nog altijd te rekenen op de nodige daadkracht. Naar verluidt zou de nieuwe deadline nu vrijdag 12 september zijn.

Verdere besluiteloosheid is nefast voor het voetbal in Vlaanderen/België en voor Club Brugge zelf. Immobilisme bedreigt de Belgische kandidatuur voor het Wereldkampioenschap in 2018. Gebrek aan daadkracht hypothekeert de positie van de Vlaamse voetbalclubs in functie van de nieuwe uefa-reglementering die van kracht wordt in 2012. Blijvend uitstel remt Club Brugge af in zijn verdere sportieve uitbouw.

Een verder voor zich uit schuiven van een beslissing bedreigt trouwens, net als het opleggen van randvoorwaarden, de levensvatbaarheid van het project.

Club Brugge en Uplace hebben een rationeel sterk dossier uitgewerkt en voorgelegd. Dit dossier is met een 30-tal studies onderbouwd. Alle mogelijke betrokkenen zijn gehoord. Na twee jaar onderhandelen en bijsturen is het nu tijd om te beslissen.

http://www.clubbrugge.be
Te erg voor woorden ...
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:19:26 #107
226255 ES57
pi_61408485
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Te erg voor woorden ...
Dan maar dit toepasselijke liedje

pi_61409313
Beelden uit de verbouwde euroborg
Samenvatting van de wedstrijd tegen Mechelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61409542
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit ruikt naar 'Ajacieden uitspraken', zoals jullie het zouden zeggen.

denk ik zeg het maar ff, komt een stuk minder hypocriet over als je het niet zou doen.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef ES57 het volgende:

[..]

Als Feyenoord-supporter/seizoenkaarthouder zeg ik .... ben het NIET met je eens.
niet zo serieus jongens
pi_61410389
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
In de euoborg zit je nu dus lekker dicht op het veld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:31:04 #111
52871 Blight
Supersized.
pi_61410492
Dat Club Brugge verhaal is echt een aanfluiting aan het worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:52:45 #112
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61411024
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef Blight het volgende:
Dat Club Brugge verhaal is echt een aanfluiting aan het worden.
Dit kun je inderdaad aan geen enkel zinnig mens meer uitleggen. Het ergste is dat je als Club supporter helemaal machteloos staat in dit dossier ... we doen ludieke acties, maken grote spandoeken maar als het er echt op aankomt lachen de heren politiekers je toch gewoon uit in je gezicht

Peeters: "In Maart komt er ZEKER een beslissing"

Wie gelooft die mensen nog?

[ Bericht 6% gewijzigd door blueangel_ op 05-09-2008 20:07:03 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:11:33 #113
52871 Blight
Supersized.
pi_61411635
Mja, ik doe er nu wel lacherig over, maar je kan dit inderdaad nooit verkopen aan de supporters. De supporters, toch de mensen door wie het voetbal groot is geworden, worden niet bepaald serieus genomen. Het zijn geen leuke tijden voor Club fans.

Hopen dat ze deze beloftes dan maar eens waar maken..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:01:16 #114
226255 ES57
pi_61413133
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:52 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Dit kun je inderdaad aan geen enkel zinnig mens meer uitleggen. Het ergste is dat je als Club supporter helemaal machteloos staat in dit dossier ... we doen ludieke acties, maken grote spandoeken maar als het er echt op aankomt lachen de heren politiekers je toch gewoon uit in je gezicht

Ach, ik ben al ruim 10 jaar van mening dat politici untermenschen zijn. Het is leugenachtig tuig. In Belgie, in Nederland .... overal. En dan zijn er ook nog mensen die menen dat politici voor hun toekomst knokken.
pi_61413703
Nog een update uit Twente, Op de 2e ring wordt het gezicht van Epy Drost in de stoeltjes verwerkt, de contouren zijn inmiddels zichtbaar.

http://www.flickr.com/pho(...)57607125889750/show/ (met dank aan Vak26)
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:32:11 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61414483
Erg mooi ja, en zo hoort 't! Hulde
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:51:05 #118
226255 ES57
pi_61414696
Zeer fraai ...
pi_61417179
Top!
Krijgt Vak-P nog nieuwe stoeltjes eigenlijk? Het kleurverschil (waar ik vorig jaar al bang voor was..) is toch wel een doorn in het oog.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:35:25 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61418979
quote:

[..]

Lachwekkend. Ook grappig dat de Vlaamse MP zegt "die beslissing komt er, maakt u zich geen zorgen." Alsof er een reden is om te denken dat zijn woord enige waarde heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door TC03 op 06-09-2008 00:44:01 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61419406
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:10 schreef Moody het volgende:
Top!
Krijgt Vak-P nog nieuwe stoeltjes eigenlijk? Het kleurverschil (waar ik vorig jaar al bang voor was..) is toch wel een doorn in het oog.
Men is inmiddels begonnen ook de oude, verkleurde, stoeltjes te vervangen door nieuwe. Het is nog niet zeker of dit allemaal voor de 1ste thuiswedstrijd gaat lukken maar het ziet er goed uit.
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:28:30 #122
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_61424058
Ziet er sowieso goed uit bij Twente, en ook bij Groningen trouwens. Goede zaak dat de Nederlandse subtoppers geleidelijk aan hun capaciteit uitbreiden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_61427965
quote:

[..]

grappig om te zien dat die belgen Nederland zo als voorbeeld nemen. Deels natuurlijk waar als je naar de ontwikkelingen in het algemeen kijkt, maar het club brugge verhaal is eigenlijk best vergelijkbaar met hoe AGOVV lokaal tegengewerkt wordt door de politiek in Apeldoorn. Al met al zonde dat sommige clubs door hun lokale politiek kapot worden gemaakt en andere clubs als Vitesse flinke duiten krijgen toegestopt... enigzins competitievervalsing...

[ Bericht 0% gewijzigd door ASroma op 06-09-2008 19:01:02 ]
  maandag 8 september 2008 @ 14:28:44 #124
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61473578
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef Gouranga111 het volgende:
Nog een update uit Twente, Op de 2e ring wordt het gezicht van Epy Drost in de stoeltjes verwerkt, de contouren zijn inmiddels zichtbaar.
hier istie dan

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61473607
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef 9christensen het volgende:

[..]

hier istie dan

[ afbeelding ]
erg mooi
neem aan dat de onderste stoeltjes ook vervangen worden?
  maandag 8 september 2008 @ 14:33:34 #126
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61473687
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

erg mooi
neem aan dat de onderste stoeltjes ook vervangen worden?
ja, na de wedstrijd tegen NEC als 't goed is
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61477497
quote:

[..]

trouwens nog even over dat stadion van brugge.... waarom in godsnaam in Loppem? een stadje 10 km van brugge... das toch gedoemd om te mislukken? en dan willen ze ook nog 50 miljoen van de regering? en waar moet cercle naartoe?

sorry maar ik denk dat ze nog beter jan breydel kunnen opknappen, hier komen ze nooit uit
pi_61478969
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:33 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ja, na de wedstrijd tegen NEC als 't goed is
Sterker nog: Voor de wedstrijd tegen NEC is alles al vervangen door mooie nieuwe glimmende rode stoeltjes...
  maandag 8 september 2008 @ 19:10:59 #129
226255 ES57
pi_61480081
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:34 schreef ASroma het volgende:

[..]

trouwens nog even over dat stadion van brugge.... waarom in godsnaam in Loppem? een stadje 10 km van brugge... das toch gedoemd om te mislukken? en dan willen ze ook nog 50 miljoen van de regering? en waar moet cercle naartoe?

sorry maar ik denk dat ze nog beter jan breydel kunnen opknappen, hier komen ze nooit uit
Italianen hebben nergens verstand van. Dat blijkt maar weer eens uit jouw opmerking. Je hebt duidelijk geen kennis van de situatie.

Eerst en vooral; Loppem is een dorp dat grenst aan Brugge, het stadion zelf zou op nog geen 50 meter van Brugge gebouwd worden.

En waarom gedoemd om te mislukken? Het is net de perfecte locatie! Het is een ingesloten stuk landbouwgrond dat begrenst word door een kruispunt van 2 autostrade's en een spoorlijn. Er zouden afritten voorzien worden van de 2 autostrade's, rechtstreeks naar de parking van het stadion/shoppingcenter. En mits wat medewerking van de overheid kan er ook een station aangelegd worden aan het stadion/shoppingcenter.

De enigste overheidssteun die Club Brugge en Uplace wensen, is die voor de aanleg voor de afritten van de autostrade. Je kan als privé-persoon nog steeds zelf geen afritten leggen van de autostrade. Dit wordt geraamd op een kost van 5,7miljoen euro! Dat is alles wat ze financieel vragen!

Het is de stad Brugge die wil dat de Vlaamse regering MINIMUM 50 miljoen euro in dat stadion investeert. Dan zou er geen zo'n "groot" winkelcomplex bij moeten volgens hen. Het is wel de stad Brugge die Club naar Loppem geleid heeft en heeft doen zoeken naar privé investeerders. Club vroeg al jaren om een nieuw stadion. Ze stelden zelf locatie's voor als het Chartreuse-gebied, maar de stad weigerde elke medewerking! Nu komt de stad Brugge zelf met noodoplossingen als het Chartreuse-gebied (dat Club eerst zelf voorstelde) of de Blankenbergsesteenweg. Maar die opties kunnen bijlange niet tippen aan Loppem, een project dat Club op termijn zelfs geld zou opleveren!

En wat met de sirkul? Omdat FCB verhuist hoeven zij toch niet denken aan de mede-huurder van Jan Breydel? Jan Breydel mag er van Club gerust blijven staan, laat ze daar maar spelen, of laat de overheid/stad de steun die ze willen geven aan het nieuwe Clubstadion desnoods investeren in een kleiner stadion voor sirkul. Maar wat mij betreft, kunnen die gerust in JB spelen.

Een Jan Breydel uitbreiden is ONMOGELIJK! Het stadion ligt midden in een woonwijk! Het is praktisch onbereikbaar. Als je minder dan een uur voor de wedstrijd toekomt sta je hopeloos in de file. Er is ook nergens parkeermogelijkheid. De dichtste (betalende) Clubparking is op 800 meter van het stadion! Wanneer zouden ze trouwens Jan Breydel uitbreiden? Dit duurt jaren, en waar moeten de Brugse ploegen gedurende die periode dan spelen???

Ik kan hierover gerust nog veel verder doorgaan als je wilt, maar maak aub geen zo'n dwaze opmerkingen meer!
  maandag 8 september 2008 @ 19:54:37 #130
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61481387
quote:

[..]

hier istie dan

[ afbeelding ]
mooi
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 8 september 2008 @ 21:08:03 #131
51286 w00h00
Digital man!
pi_61483550
Wat ik niet snap van Ajax is dat ze een kleine aanpassing als het rood/wit schilderen van het philips videoscherm niet doen. Zelfs Groningen heeft het scherm in de clubkleuren, daarnaast kost het geen drol en het zou de ArenA tenminste iets meer een Ajax tint geven.

Respect trouwens voor de tweede ring van twente
  maandag 8 september 2008 @ 22:00:29 #132
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61485540
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:34 schreef ASroma het volgende:

[..]

Ik denk dat een voorganger het al vrij goed heeft uitgelegd. Club heeft meer dan 30 studies besteld waaruit Loppem in elke studie als beste naar voor kwam. Het gaat hier over een stuk verzopen weiland gelegen tussen 2 autostrades (gebruikt door 85% van de Clubfans) en een spoorlijn.

We willen helemaal geen geld van de overheid. Het hele project wordt betaald door een winkelcentrum (dat er dankzij de wet Bolkenstein sowieso gaat komen hoor). Een winkelcentrum waar in de regio erg veel nood aan is sinds in Brugge helemaal geen mogelijkheid is tot shoppen en de meesten uitwijken naar Kortrijk, Roeselare of zelfs Lille of Zeeuws-Vlaanderen. Met de opbrengsten van dat winkelcentrum (dat nu al voor meer dan 200% volgeboekt is) wordt gedurende 20 jaar de lening van het stadion afbetaald, daarna is het eigendom van Club. Uiteraard wordt het meeste van dat geld gebruikt voor werken aan het stadion die tegen dan weer nodig zijn, maar de rest is een schitterende financiële bonus.

Waar Serkul naartoe moet? Das ons probleem niet. Die parasieten overleven al jaren op kosten van de Club

Jan Breydel verbouwen is ten eerste technisch niet eens mogelijk, ten tweede onbetaalbaar (er is nu al voor 20 miljoen euro renovatiekosten aan om het nog goedgekeurd te krijgen) en qua mobiliteit rampzalig. Clubfans staan nu al gemiddeld een uur in de file en moeten op 3 kwartier stappen van het stadion parkeren, en das dan met 10.000 man minder hé
pi_61485649
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:08 schreef w00h00 het volgende:
Wat ik niet snap van Ajax is dat ze een kleine aanpassing als het rood/wit schilderen van het philips videoscherm niet doen. Zelfs Groningen heeft het scherm in de clubkleuren, daarnaast kost het geen drol en het zou de ArenA tenminste iets meer een Ajax tint geven.

Respect trouwens voor de tweede ring van twente
Zeker respect. Erg vet. En af gekeken van Preston North End maar wel vet

Ajax heeft Philips er al afgehaald. En als het aan Ajax had gelegen had het hele stadion rood-wit geweest. maar henk markerink en dezijne houden het tegen omdat zij nog steeds de baas zijn in dat klote stadion.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 september 2008 @ 23:00:29 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61487674
quote:

[..]

hier istie dan

[ afbeelding ]
prachtig er is bij Twente trouwens flink doorgewerkt, in een paar maanden is er toch een flinke uitbreiding uit de grond gestampt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:27:35 #135
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61492018
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef blueangel_ het volgende:

[..]
Jan Breydel verbouwen is ten eerste technisch niet eens mogelijk, ten tweede onbetaalbaar (er is nu al voor 20 miljoen euro renovatiekosten aan om het nog goedgekeurd te krijgen) en qua mobiliteit rampzalig. Clubfans staan nu al gemiddeld een uur in de file en moeten op 3 kwartier stappen van het stadion parkeren, en das dan met 10.000 man minder hé
Is er voor EURO2000 dan helemaal niet geïnvesteerd door de Belgen?
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:37:20 #136
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61493314
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Is er voor EURO2000 dan helemaal niet geïnvesteerd door de Belgen?
Yep, op een typische manier zoals je het enkel door de Belgische overheid kan verwachten. In plaats van een gloednieuw complex te bouwen heeft m'n er een walgelijke betonnen bunker van gemaakt, waarvan m'n dacht dat een likje verf alles wel zou oplossen

Resultaat: Club wordt geconfronteerd met de gigantische fouten die toen gemaakt zijn, en kan niet ingrijpen want ze hebben niks over Jan Breydel te zeggen. In tegendeel, wij mogen ook nog eens de huur van Serkul betalen
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:41:57 #137
51286 w00h00
Digital man!
pi_61493441
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zeker respect. Erg vet. En af gekeken van Preston North End maar wel vet

Ajax heeft Philips er al afgehaald. En als het aan Ajax had gelegen had het hele stadion rood-wit geweest. maar henk markerink en dezijne houden het tegen omdat zij nog steeds de baas zijn in dat klote stadion.
Het zou zo mooi zijn als blijkt dat de hele ArenA in de zomer getransformeerd is tot een echt Ajax stadion, ik ben benieuwd zondag bij Roda thuis.
pi_61494665
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Het zou zo mooi zijn als blijkt dat de hele ArenA in de zomer getransformeerd is tot een echt Ajax stadion, ik ben benieuwd zondag bij Roda thuis.
Sinds het AT heb ik niets meer gezien, zou het wel heel snel gedaan moeten zijn
1947-2016
pi_61495960
blueangel en es57 bedankt voor de verdere toelichting als die bouw dan idd in combinatie met een groot winkelcentrum en dergelijke kan is het een goed plan. Anders komen ze net zoals fortuna terecht een hoop beloftes voor andere activiteiten rondom het stadion, maar tot op de dag van vandaag staat het nog steeds verloren ergens in een weiland aan de rand van de stad. Wat dat betreft moeten alle partijen de dingen van te voren 100% kortsluiten. Nah goed hopen voor Brugge dat dat dan alsnog zo snel mogelijk zal gebeuren.......
pi_61496443
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Don't get your hopes up
pi_61496562
Godverdomme, in Twente kan men wel gewoon de stoeltjes vervangen en er meteen een stadion neerzetten waar de supporters zich thuis voelen. Bij Groningen bouwen ze wel door tot het veld.

En bij Ajax? Ach...

Uiteraard ziet het stadion van Twente er wel fantastisch uit!
pi_61498720
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme, in Twente kan men wel gewoon de stoeltjes vervangen en er meteen een stadion neerzetten waar de supporters zich thuis voelen. Bij Groningen bouwen ze wel door tot het veld.

En bij Ajax? Ach...

Uiteraard ziet het stadion van Twente er wel fantastisch uit!
Misschien een idee om zelf in actie te komen? Bij Twente is het ook ooit op deze manier begonnen: http://www.vakp.nl/index_new.php?SID=47
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:53:09 #143
226255 ES57
pi_61500993
quote:
Kosten voor uitbreiding Euroborg te overzien
9-sep-2008 15:28

FC Groningen wil de Euroborg uitbreiden. De club wil een derde ring bouwen, zodat er in totaal 35.000 zitplaatsen in het stadion komen. Die uitbreiding wordt niet onoverkomelijk duur, zo liet architect Wiel Arets dinsdag weten aan RTV Noord. Arets houdt dinsdagavond in Amsterdam een presentatie voor vertegenwoordigers van de club en de gemeente Groningen. (JZ)
pi_61502805
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Gouranga111 het volgende:

[..]

Misschien een idee om zelf in actie te komen? Bij Twente is het ook ooit op deze manier begonnen: http://www.vakp.nl/index_new.php?SID=47
Klopt, die actie is mij bekend. Maar dit is natuurlijk niet echt origineel meer en bij Ajax zit je ook met het grote probleem dat de Arena niet van Ajax is. Overigens zijn Ajacieden de Arena wel eens binnengeslopen met twee koeien van Lola om te protesteren tegen het slechte veld. Fantastische ludieke actie natuurlijk.
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:14:17 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61503248
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:53 schreef ES57 het volgende:

[..]
Dat moet dus een ring worden van 15.000 plaatsen die erop komt? Wordt een grotere ring dan de onderste twee dus.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61503586
Goed om te horen dat de Euroborg uitgebereid kan worden... zou zonde zijn als ze een heel nieuw stadion hadden moeten bouwen, de Euroborg is prachtig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:05:01 #147
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61504444
Kunnen ze de buitenkant ook verbouwen in iets wat niet op een Ikea lijkt? Dan zou het inderdaad een mooi stadion zijn, nu is het alleen zo van binnen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61504500
Vergeleken bij de buitenkant is de Bijlmer-bajes een paleis idd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61507698
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, die actie is mij bekend. Maar dit is natuurlijk niet echt origineel meer en bij Ajax zit je ook met het grote probleem dat de Arena niet van Ajax is. Overigens zijn Ajacieden de Arena wel eens binnengeslopen met twee koeien van Lola om te protesteren tegen het slechte veld. Fantastische ludieke actie natuurlijk.
En nog stonden te schijten op dat veld ook. Legendarische actie was dat. Mogen ze van mij part ook doen op het kantoor van markerink. gewoon, lekker zo'n heerlijk verse warme koeienvlaai neerleggen wanneer hij bijna binnenkomt op zijn kantoor smorgens.
1947-2016
pi_61508069
Euroborg naar 35.000, dus geen UEFA stadion. Gemiste kans.
Ook denk ik dat een 3e ring niet bevordelijk is voor de sfeer. Maar het wordt wel erg imposant natuurlijk
'13 |
'14
pi_61514078
Epi Drost in de stoeltjes, prachtig .

Nu is het écht het Epi Drost-stadion!
pi_61520885
Het is en blijft allemaal leuk en aardig, alles maar uit blijven breiden maar heeft het echt nut? Ik bedoel zolang het goed gaat met clubs als Fc Twente en Fc Groningen zullen er meer bezoekers komen ja maar ik denk niet dat dit soort clubs jaren en jaren goed blijven presteren!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 10 september 2008 @ 12:16:55 #153
51286 w00h00
Digital man!
pi_61520933
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is en blijft allemaal leuk en aardig, alles maar uit blijven breiden maar heeft het echt nut? Ik bedoel zolang het goed gaat met clubs als Fc Twente en Fc Groningen zullen er meer bezoekers komen ja maar ik denk niet dat dit soort clubs jaren en jaren goed blijven presteren!
Kijk maar Den Haag, gloednieuw stadion en dan degraderen ze
  woensdag 10 september 2008 @ 12:17:05 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61520941
quote:
Maar goed, áls je zo goed wilt blijven presteren heb je geld nodig. En dat wordt nu juist gegenereerd met die stadions.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:18:51 #155
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61520976
Twente heeft volgens mij wel zo'n grote supportersbasis dat een uitbreiding te verantwoorden is. Bij Groningen vraag ik me inderdaad ook af of die er over 10 jaar geen spijt van hebben dat ze in een halfleeg stadion moeten spelen...
  woensdag 10 september 2008 @ 12:22:20 #156
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_61521050
Die stoeltjes met Epi erin zijn echt VET!
pi_61521373
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:16 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dat vind ik een ander verhaal.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:41:47 #158
51286 w00h00
Digital man!
pi_61522946
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat vind ik een ander verhaal.
Ik denk niet dat het stadion er was gekomen (in iedergeval niet met die capaciteit) als ze in de eerste divisie zouden spelen.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:46:58 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61523066
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:16 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Stilletjes hoop ik op dat scenario
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61523823
Ik weet niet of dit artikel al is geplaatst, maar ik vroeg me dit ook al meteen af toen ik al die ambitieuze plannen voor het nieuwe stadioncomplex van Feyenoord hoorde.
quote:

Waar blijven alle auto’s op weg naar nieuwe Kuip?

ROTTERDAM - Over de nieuwe Kuip aan de Nieuwe Maas in Rotterdam-Zuid spreekt bijna iedereen met bewondering. Maar hoe verwerkt het stadion van Feyenoord de tienduizenden bezoekers die met de auto, tram, trein of metro komen?

Een prachtig plaatje, die nieuwe Kuip aan het water van de Nieuwe Maas. Dat vonden veel ondernemers gisteravond tijdens een informatiebijeenkomst over de plannen voor het Stadionpark in Rotterdam-Zuid. ,,Maar hoe realistisch is dit eigenlijk?’’ wilde een van de aanwezigen weten.

Vorige week presenteerde de gemeente Rotterdam drie modellen over hoe het gebied rond de oude en nieuwe Kuip eruit moet gaan zien. Een internetpoll van deze krant leerde dat bijna tweederde van ruim tienduizend stemmers vindt dat het nieuwe stadion van Feyenoord een plek aan de Nieuwe Maas, bij het Eiland van Brienenoord, moet krijgen.

Ondernemers uit het gebied denken daar anders over. ,,Waar laten we al die duizenden auto’s,’’ vroeg de woordvoerder van computerbedrijf Service Planet (Korte Stadionweg) zich af. Hij vreest grote problemen voor de bereikbaarheid van zijn productievestiging, niet ver van de nieuwe Kuip. ,,Vijftigduizend mensen het openbaar vervoer in zien te krijgen vind ik een grote uitdaging.’’

Ook vertegenwoordigers van de bouwmarkten Praxis en Gamma moeten het allemaal nog maar zien. ,,Een mooie plek, maar dit gaat wel ten koste van detailhandel en werkgelegenheid.’’ Betoncentrale Van de Kamp (Stadionweg) zal in het model van het ‘Maasstadion’ zelfs moeten wijken. ,,Jammer dat er voor bedrijven geen visie of oplossing is,’’ sprak de zegsman.

Projectleider Jan Geuskens erkent dat het regelen van de stromen van tienduizenden bezoekers op weg van en naar Kuip een fikse klus wordt. ,,Bayern München heeft dat met de Allianz Arena goed voor elkaar. Daar komt een derde met de auto, een derde met de trein en nog eens een derde per bus. Dat is eigenlijk de ideale situatie.’’

Deze en volgende week zijn er nog informatieavonden over de nieuwe Kuip voor bewoners, sportclubs en scholen.

Bron: Algemeen Dagblad
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_61524997
quote:
Volgens mij onderschat je clubs als Twente en Groningen. Historisch gezien hebben ze een grotere achterban dan bijvoorbeeld Heerenveen en AZ. Er is sprake van jarenlange wachtlijsten (bij Twente is er al weer een wachtlijst van ruim 6.000 supporters) en de bezettingsgraad ligt al seizoenen tegen de 100%.

Voordat men dergelijke plannen ontwikkeld wordt er uitgebreid onderzocht of een uitbreiding rendabel is. Clubs zijn tegenwoordig professionele organisatie en gaan niet over 1 nacht ijs.

Wat mij wel verbaast is dat Groningen met 22.000 (?) plaatsen maar tot een begroting komt van 17 miljoen terwijl Twente met 24.200 plaatsen 29,5 miljoen aan inkomsten verwacht. In Enschede is dan ook het aantal skyboxen en business-seats verveelvoudigd met de laatste uitbreiding, ook Groningen zal deze kant op moeten willen ze de begroting kunnen verhogen.
pi_61525050
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:22 schreef Gouranga111 het volgende:

[..]

ook Groningen zal deze kant op moeten willen ze de begroting kunnen verhogen.
Dat is precies de reden dat men wil uitbreiden.
En dat stadion komt echt wel vol, daar ben ik niet zo bang voor.

Je kunt gewoon niet stil blijven staan.. Ook clubs als Heracles, Sparta, Nec willen stadions van tegen de 20.000 plaatsen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61525232
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of dit artikel al is geplaatst, maar ik vroeg me dit ook al meteen af toen ik al die ambitieuze plannen voor het nieuwe stadioncomplex van Feyenoord hoorde.
[..]
parkeren/file is nu al een ramp
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Ook clubs als Heracles, Sparta, Nec willen stadions van tegen de 20.000 plaatsen.
pi_61525733
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:22 schreef Gouranga111 het volgende:

[..]

Volgens mij onderschat je clubs als Twente en Groningen. Historisch gezien hebben ze een grotere achterban dan bijvoorbeeld Heerenveen en AZ. Er is sprake van jarenlange wachtlijsten (bij Twente is er al weer een wachtlijst van ruim 6.000 supporters) en de bezettingsgraad ligt al seizoenen tegen de 100%.

Voordat men dergelijke plannen ontwikkeld wordt er uitgebreid onderzocht of een uitbreiding rendabel is. Clubs zijn tegenwoordig professionele organisatie en gaan niet over 1 nacht ijs.

Wat mij wel verbaast is dat Groningen met 22.000 (?) plaatsen maar tot een begroting komt van 17 miljoen terwijl Twente met 24.200 plaatsen 29,5 miljoen aan inkomsten verwacht. In Enschede is dan ook het aantal skyboxen en business-seats verveelvoudigd met de laatste uitbreiding, ook Groningen zal deze kant op moeten willen ze de begroting kunnen verhogen.
Simpel. Twente heeft alleen al ruim 5000 dure businessplaatsen van 1000-7000 euro per stoel. (TOS, Gouden Aktie, skyboxseats, Premium Seats etc.) Als het gemiddelde 2000 euro is, is dat alleen al 10 miljoen aan inkomsten. Daarbij brengen sponsoren als Arke, Grolsch en Menzis veel geld in het laatje.
'13 |
'14
pi_61541382
Bij NAC zijn ze ook flink bezig met het stadion. De B-side zou voor een deel staantribune worden.

Dus vorige week werd er een hele lading stoeltjes uit het vak gesloopt. Ondanks dat de bouwvergunning nog niet rond was.

Vandaag bleek dus dat de gemeente nog geen vergunning afgeeft omdat er niet voldoende duidelijkheid is over de vluchtwegen en de stevigheid van de betonconstructie. Dus alle stoeltjes kunnen weer terug geplaatst worden. (kosten 20.000 euro)

Plus een hoop mensen die zondag niet naar NAC - Willem 2 kunnen ivm plaatsgebrek.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.....
pi_61541623
Vrijdag zou de 4de keer D-Day zijn voor Club

Bij een eventueel nieuw uitstel gaat de thuiswedstrijd tegen FC Dender van zaterdag wel heel interessant worden ...
  donderdag 11 september 2008 @ 08:26:05 #167
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61543106
quote:
Enschede meldt zich als speelstad WK
Brief van FC Twente en gemeente naar KNVB de deur uit.

Met een door de gemeente en FC Twente ondertekende brief heeft Enschede zich gisteren officieel bij de KNVB gemeld als kandidaat-speelstad voor het wereldkampioenschap voetbal in 2018. De gemeente en de eredivisieclub hebben dat gisteren bevestigd.

Nederland wil het WK over tien jaar samen met België organiseren. De KNVB is momenteel bezig met een inventarisatie bij steden, die het evenement eventueel willen huisvesten. Ook Engeland heeft belangstelling. Het uiteindelijke gastland wordt in 2011 gekozen door de wereldvoetbalbond FIFA. Voor het WK geldt de eis dat een stadion een minimum-capaciteit moet hebben van 44.000 toeschouwers. Het is de ambitie van FC Twente de eigen Grolsch Veste in de komende jaren naar dat aantal uit te breiden.

De kandidatuur van Enschede voorziet erin dat FC Twente het stadion beschikbaar stelt voor het WK en dat de gemeente de stad geschikt maakt voor een dergelijk grootschalig evenement. De noodzakelijke uitbreiding van het stadion naar 44.000 plaatsen is, als Nederland het WK krijgt toegewezen, volledig de verantwoordelijkheid van FC Twente. "Enschede zal de club echter zoveel mogelijk met faciliteiten ondersteunen", zegt een woordvoerder van de gemeente. Het is volgens de zegsman aan de gemeente om de stad op orde te brengen voor een evenement als het WK voetbal. Daarbij moet worden gedacht aan 'een inspanningsverplichting' op het gebied van logistiek, mobiliteit en hotelaccommodaties.

Momenteel wordt bij de Grolsch Veste de laatste hand gelegd aan de eerste uitbreiding van het stadion. Dat biedt nu plaats aan 25.000 mensen. Het is de wens van de club om in mei 2009 te beginnen met het aanbrengen van een tweede ring aan de korte zijde (bezoekersvak). Die aanpassing, die het stadion op een capaciteit van 31.000 bezoekers brengt, moet eind 2009 gereed zijn. Voor de verbouwing van de lange zijde aan de stationskant, de voormalige hoofdtribiune, is nog geen tijdpad bekend. Zouden ook die werkzaamheden zijn gerealiseerd, dan telt het onderkomen van FC Twente een kleine 40.000 plaatsen. Door onder aan de bestaande tribunes nog een aantal rijen aan te brengen, zou de Grolsch Veste op 44.000 stoelen uitkomen.

De KNVB zal nog een omvangrijke lobby moeten voeren om samen met de Belgen het WK binnen te halen. Het is de wens van UEFA-voorzitter Platini om met eeen gezamenlijke Europese kandidaat te komen. Dat zou de kansen van Europa als organiserend continent vergroten. Dus zullen Nederland en Belgie eerst met Engeland moeten afrekenen.

bron: TC Tubantia
[b]Enschede![/b]
pi_61546952
quote:
Op donderdag 11 september 2008 00:52 schreef Thieske het volgende:
Plus een hoop mensen die zondag niet naar NAC - Willem 2 kunnen ivm plaatsgebrek.
pi_61547892
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:31 schreef ruud_fr het volgende:

parkeren/file is nu al een ramp
Valt reuze mee, als je de weg maar weet, wij staan altijd dicht bij de Kuip geparkeerd, en na de wedstrijd rijden we bijna zonder file naar huis.
pi_61551069
  donderdag 11 september 2008 @ 19:27:31 #171
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61558362
[b]Enschede![/b]
pi_61559579
En dan nu de vraag van de week: Hoeveel kost een munt?
'13 |
'14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 september 2008 @ 20:24:37 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61559933
en hoe groot worden de bekers
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61563922
Twente wordt echt prachtig. Hopelijk gaat het lukken om daar dit seizoen een wedstrijd mee te pakken om het zelf te bekijken. Zijn er wedstrijden zonder CC verplichting?
pi_61565356
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
en hoe groot worden de bekers
Ow u drinkt geen bier?
pi_61566583
Mooi, dat FC Twente in de stoeltjes . Vanwaar het streepje ertussen .
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:31:26 #179
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61566735
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:11 schreef Moody het volgende:
En dan nu de vraag van de week: Hoeveel kost een munt?
ik denk
oranje munt 2 euro
rode munt 1 euro
[b]Enschede![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 september 2008 @ 00:31:47 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61566740
leuk item over de Grolsch Veste in het Sport Journaal
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:33:07 #181
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61566758
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:31 schreef rubbereend het volgende:
leuk item over de Grolsch Veste in het Sport Journaal
dit filmpje dach ik
[b]Enschede![/b]
pi_61567269
Jammer dat ze het nog verder uit gaan bouwen. Het is juist heel mooi zo.
  vrijdag 12 september 2008 @ 01:59:12 #183
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61567630
Ja, dat gevoel heb ik dus ook. Ik snap dat er nog plaatsen bij moeten uit ambitie, maar dan word het weer zo'n gesloten bak, terwijl nu juist die hoogteverschillen zo stoer zijn.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61568219
Wat een schitterend stadion krijgt Twente zeg
pi_61568427
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 01:59 schreef Kriegel het volgende:
Ja, dat gevoel heb ik dus ook. Ik snap dat er nog plaatsen bij moeten uit ambitie, maar dan word het weer zo'n gesloten bak, terwijl nu juist die hoogteverschillen zo stoer zijn.
Nee joch, dat maakt em helemaal af, mooi 2 niveaus strak op het veld.
  vrijdag 12 september 2008 @ 07:14:21 #186
226255 ES57
pi_61568459
Nederland krijgt er een prachtige voetbaltempel bij. Alle Tukkers gefeliciteerd.
pi_61568771
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 01:59 schreef Kriegel het volgende:
Niet alleen uit ambitie, maar uit noodzaak. De volgende uitbreiding zit alweer vol met de mensen die nu weer op de wachtlijst staan
'13 |
'14
pi_61569687
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een schitterend stadion krijgt Twente zeg
Eens
pi_61569822
Met lampen aan is hij nog mooier

Enschede, onze stad! ons domein!
pi_61569861
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:26 schreef Lamzak_ het volgende:

[ afbeelding ]
Van wie is die bazen hoofd?
pi_61569881
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Van wie is die bazen hoofd?
Epy/Epi Drost

Trouwens, het kleurverschil met VAK-P gaat morgenochtend waarschijnlijk er nog uit gehaald worden
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_61570031
Wel goed dat ze het nog gaan rondbouwen, hij is prachtig zo alleen die hoek aan het uiteinde vind ik helemaal niks.

Verder is het echt een prachtig stadion!
pi_61570190
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel goed dat ze het nog gaan rondbouwen, hij is prachtig zo alleen die hoek aan het uiteinde vind ik helemaal niks.

Verder is het echt een prachtig stadion!
ja precies, het wordt juist NOG mooier als die 2de rand helemaal af is... wordt echt een prachtig stadion

--
Heeft iemand nog meer foto's van de Grolsch Veste?

[ Bericht 5% gewijzigd door uwbftp op 12-09-2008 09:49:09 ]
pi_61571877
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef uwbftp het volgende:

[..]

ja precies, het wordt juist NOG mooier als die 2de rand helemaal af is... wordt echt een prachtig stadion

--
Heeft iemand nog meer foto's van de Grolsch Veste?
Assie nou is effe verder kijkt in dit Topic..........
pi_61571943
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:26 schreef Lamzak_ het volgende:

[ afbeelding ]
VET!
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:08:08 #196
52871 Blight
Supersized.
pi_61572086
Ziet erg gaaf uit hoor!
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:52:16 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61573120
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:33 schreef 9christensen het volgende:

[..]

dit filmpje dach ik

thx even kijken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:05:17 #198
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61573403
quote:
Op donderdag 11 september 2008 01:16 schreef blueangel_ het volgende:
Vrijdag zou de 4de keer D-Day zijn voor Club

Bij een eventueel nieuw uitstel gaat de thuiswedstrijd tegen FC Dender van zaterdag wel heel interessant worden ...
Uitgesteld tot Oktober
quote:
BRUGGE, 12/9/2008 - Het dossier van de inplanting van een voetbalstadion voor Club Brugge wordt vandaag niet besproken op de Vlaamse Regering. Dat heeft minister Hilde Crevits (CD&V) zonet bekend gemaakt.

De voornaamste reden hiervoor "is dat de Vlaamse Regering het dossier juridisch niet wil hypothekeren". Momenteel is er een voorlopige versie van de Plan-Mer ingediend. In overleg tussen de diensten van de Vlaamse overheid en het studiebureau, worden de gemaakte opmerkingen onderzocht en verder verwerkt.

Uitgesteld tot oktober

Verwacht wordt dat de finale versie van de plan-Mer ten laatste wordt ingediend tegen eind deze maand, en conform kan worden verklaard tegen ten laatste midden oktober.

"Tevens belangrijk is dat tegen midden oktober er ook meer duidelijkheid zal zijn omtrent de vereisten van de FIFA voor de organisatie van het WK 2018, o.a. wat betreft de vereiste van het tijdig voorhanden zijn van de nodige bouw- en milieuvergunningen voor de geïnteresseerde locaties. Ook zullen de werkzaamheden terzake van de Vlaamse Voetbalcommissie dan reeds verder opgeschoten zijn en meer duidelijkheid bieden," stelt Crevits in een persbericht.
pi_61573842
En wat gaat er morgen gebeuren Blue Angel?
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:41:31 #200
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61574233
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En wat gaat er morgen gebeuren Blue Angel?
De spandoeken en spreekkoren zullen hard, heel hard zijn ..

Ik weet niet wat we als Club supporter nog moeten doen. We hebben ludieke acties ondernomen, we zijn massaal op de Brug gaan staan bij de stemming in de gemeenteraad. We kunnen toch moeilijk het huidige stadion zelf afbreken of de Vlaamse Regering gaan bestormen?

Dat is het ergste in dit dossier. Je bent als fan compleet machteloos en moet de incompetentie en laffe houding van de politieke wereld zomaar aanzien ...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')