abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:25:12 #101
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61398541
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef blueangel_ het volgende:
Rarara ... de beslissing omtrent het nieuwe stadion van Club wordt vandaag hoogstwaarschijnlijk ... uitgesteld
quote:
CLUB ZOU WEER MOETEN WACHTEN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Vrijdag 5 september wordt aangekondigd
als een cruciale dag voor Club Brugge.
De club krijgt dan van de Vlaamse Re-
gering te horen of ze een nieuw stadion
met 40.000 zitjes mag bouwen in Loppem.

Donderdag is echter bekend geraakt dat
het milieu-effecten-raport (MER) niet
wordt goedgekeurd. Het plan zou moeten
worden aangepast en dus zou de beslis-
sing weer worden uitgesteld. "Wij gaan
er nog altijd vanuit dat vrijdag wordt
beslist", zegt Clubs manager Dhondt.

"Het is het eerste dat ik hiervan hoor.
We zijn nu al drie jaar met dit dossier
bezig en volgens ons is het klaar."

bron: TT één
Dit is voor Ollanders onvoorstelbaar. Ik beweer niet dat in NL alles gladjes verloopt maar wat er in Brugge gebeurt, is een voorbeeld van Belgisch bestuur, van politiek bedrijven zoals het een Zuid-Europees land betaamt: vriendjespolitiek, Napolitaanse en Palermo-achtige toestanden, corruptie en ander crimineel, bestuurlijk gedrag. Ik ben God dankbaar dat Nederland een Noord-Europees land is.

Enfin, na de afscheiding van de vermaledijde Walen wordt het nieuwe Vlaanderen misschien een beschaafd Noord-Europees land. Maar de invloed van de Fransen zal nog wel een tijdje merkbaar zijn.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:28:49 #102
226255 ES57
pi_61398634
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
In de euoborg zit je nu dus lekker dicht op het veld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel mooi, top voor de sfeer in het stadion.
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:35:18 #103
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61398837
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:25 schreef ES57 het volgende:

[..]

[..]

Dit is voor Ollanders onvoorstelbaar. Ik beweer niet dat in NL alles gladjes verloopt maar wat er in Brugge gebeurt, is een voorbeeld van Belgisch bestuur, van politiek bedrijven zoals het een Zuid-Europees land betaamt: vriendjespolitiek, Napolitaanse en Palermo-achtige toestanden, corruptie en ander crimineel, bestuurlijk gedrag. Ik ben God dankbaar dat Nederland een Noord-Europees land is.

Enfin, na de afscheiding van de vermaledijde Walen wordt het nieuwe Vlaanderen misschien een beschaafd Noord-Europees land. Maar de invloed van de Fransen zal nog wel een tijdje merkbaar zijn.
Er zijn geen woorden voor wat er momenteel in dit dossier gebeurd. Aan geen enkel zinnig mens krijg je zoiets uitgelegd, mijn vertrouwen in de politiek is vandaag definitief gestorven. Let wel op, dit is een beslissing van de Vlaamse Regering en heeft helemaal niets te maken met de Franstaligen. Ik ben het met al je punten eens, ben voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen maar in dit dossier is ook de incompetentie van de Vlaamse politiekers naar boven gekomen. In tegendeel, in Wallonie waren we al lang aan het bouwen (al zou het wel met Vlaams geld zijn )

Maar goed, de potjes in Brugge koken zwaar over momenteel ... dit gaat uitdraaien op een regelrechte oorlog. Mijn bloed als supporter kookt als ik keer op keer met m'n neus op de feiten gedrukt word dat het voorbestaan van mijn Club in het gedrang komt door smerige, corrupte politieke spelletjes en incompetentie op alle niveaus.

Dit gaat niet zonder gevolgen blijven, en dat zal al bij de eerstvolgende verkiezingen tot uiting komen. Club is het Feijenoord van Belgie als het op supporters aankomt, de verliezen van CD&V zullen hard aankomen
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_61399027
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Harmen1984 het volgende:
Ondertussen in Valencia:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gedrocht in aanbouw. Mestalla is zo mooi en dan komen ze met dit.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:52:18 #105
226255 ES57
pi_61399346
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Er zijn geen woorden voor wat er momenteel in dit dossier gebeurd. Aan geen enkel zinnig mens krijg je zoiets uitgelegd, mijn vertrouwen in de politiek is vandaag definitief gestorven. Let wel op, dit is een beslissing van de Vlaamse Regering en heeft helemaal niets te maken met de Franstaligen. Ik ben het met al je punten eens, ben voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen maar in dit dossier is ook de incompetentie van de Vlaamse politiekers naar boven gekomen. In tegendeel, in Wallonie waren we al lang aan het bouwen (al zou het wel met Vlaams geld zijn )

Maar goed, de potjes in Brugge koken zwaar over momenteel ... dit gaat uitdraaien op een regelrechte oorlog. Mijn bloed als supporter kookt als ik keer op keer met m'n neus op de feiten gedrukt word dat het voorbestaan van mijn Club in het gedrang komt door smerige, corrupte politieke spelletjes en incompetentie op alle niveaus.

Dit gaat niet zonder gevolgen blijven, en dat zal al bij de eerstvolgende verkiezingen tot uiting komen. Club is het Feijenoord van Belgie als het op supporters aankomt, de verliezen van CD&V zullen hard aankomen
Deze Ollander/ Feyenoord-fan wenst jullie van harte veel succes .... en goede moed.
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:58:16 #106
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61404704
quote:
5 september: "D-day" die er opnieuw geen was

Voor Club Brugge, zijn vele tienduizenden supporters en de voetbalsympathisant in het algemeen was vrijdag 5 september D-day in het dossier nieuw stadion.

Na de eerder aangekondigde deadlines (einde maart 2008 en 18 juli 2008) heeft de Vlaamse regering echter ook vandaag geen beslissing genomen. Meer zelfs : het dossier werd zelfs niet besproken. Na het verlopen van de derde door de overheid zelf bepaalde deadline, durft Club Brugge nog altijd te rekenen op de nodige daadkracht. Naar verluidt zou de nieuwe deadline nu vrijdag 12 september zijn.

Verdere besluiteloosheid is nefast voor het voetbal in Vlaanderen/België en voor Club Brugge zelf. Immobilisme bedreigt de Belgische kandidatuur voor het Wereldkampioenschap in 2018. Gebrek aan daadkracht hypothekeert de positie van de Vlaamse voetbalclubs in functie van de nieuwe uefa-reglementering die van kracht wordt in 2012. Blijvend uitstel remt Club Brugge af in zijn verdere sportieve uitbouw.

Een verder voor zich uit schuiven van een beslissing bedreigt trouwens, net als het opleggen van randvoorwaarden, de levensvatbaarheid van het project.

Club Brugge en Uplace hebben een rationeel sterk dossier uitgewerkt en voorgelegd. Dit dossier is met een 30-tal studies onderbouwd. Alle mogelijke betrokkenen zijn gehoord. Na twee jaar onderhandelen en bijsturen is het nu tijd om te beslissen.

http://www.clubbrugge.be
Te erg voor woorden ...
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:19:26 #107
226255 ES57
pi_61408485
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Te erg voor woorden ...
Dan maar dit toepasselijke liedje

pi_61409313
Beelden uit de verbouwde euroborg
Samenvatting van de wedstrijd tegen Mechelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61409542
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit ruikt naar 'Ajacieden uitspraken', zoals jullie het zouden zeggen.

denk ik zeg het maar ff, komt een stuk minder hypocriet over als je het niet zou doen.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef ES57 het volgende:

[..]

Als Feyenoord-supporter/seizoenkaarthouder zeg ik .... ben het NIET met je eens.
niet zo serieus jongens
pi_61410389
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
In de euoborg zit je nu dus lekker dicht op het veld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:31:04 #111
52871 Blight
Supersized.
pi_61410492
Dat Club Brugge verhaal is echt een aanfluiting aan het worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:52:45 #112
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61411024
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef Blight het volgende:
Dat Club Brugge verhaal is echt een aanfluiting aan het worden.
Dit kun je inderdaad aan geen enkel zinnig mens meer uitleggen. Het ergste is dat je als Club supporter helemaal machteloos staat in dit dossier ... we doen ludieke acties, maken grote spandoeken maar als het er echt op aankomt lachen de heren politiekers je toch gewoon uit in je gezicht

Peeters: "In Maart komt er ZEKER een beslissing"

Wie gelooft die mensen nog?

[ Bericht 6% gewijzigd door blueangel_ op 05-09-2008 20:07:03 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:11:33 #113
52871 Blight
Supersized.
pi_61411635
Mja, ik doe er nu wel lacherig over, maar je kan dit inderdaad nooit verkopen aan de supporters. De supporters, toch de mensen door wie het voetbal groot is geworden, worden niet bepaald serieus genomen. Het zijn geen leuke tijden voor Club fans.

Hopen dat ze deze beloftes dan maar eens waar maken..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:01:16 #114
226255 ES57
pi_61413133
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:52 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Dit kun je inderdaad aan geen enkel zinnig mens meer uitleggen. Het ergste is dat je als Club supporter helemaal machteloos staat in dit dossier ... we doen ludieke acties, maken grote spandoeken maar als het er echt op aankomt lachen de heren politiekers je toch gewoon uit in je gezicht

Ach, ik ben al ruim 10 jaar van mening dat politici untermenschen zijn. Het is leugenachtig tuig. In Belgie, in Nederland .... overal. En dan zijn er ook nog mensen die menen dat politici voor hun toekomst knokken.
pi_61413703
Nog een update uit Twente, Op de 2e ring wordt het gezicht van Epy Drost in de stoeltjes verwerkt, de contouren zijn inmiddels zichtbaar.

http://www.flickr.com/pho(...)57607125889750/show/ (met dank aan Vak26)
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:32:11 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61414483
Erg mooi ja, en zo hoort 't! Hulde
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:51:05 #118
226255 ES57
pi_61414696
Zeer fraai ...
pi_61417179
Top!
Krijgt Vak-P nog nieuwe stoeltjes eigenlijk? Het kleurverschil (waar ik vorig jaar al bang voor was..) is toch wel een doorn in het oog.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:35:25 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61418979
quote:

[..]

Lachwekkend. Ook grappig dat de Vlaamse MP zegt "die beslissing komt er, maakt u zich geen zorgen." Alsof er een reden is om te denken dat zijn woord enige waarde heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door TC03 op 06-09-2008 00:44:01 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61419406
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:10 schreef Moody het volgende:
Top!
Krijgt Vak-P nog nieuwe stoeltjes eigenlijk? Het kleurverschil (waar ik vorig jaar al bang voor was..) is toch wel een doorn in het oog.
Men is inmiddels begonnen ook de oude, verkleurde, stoeltjes te vervangen door nieuwe. Het is nog niet zeker of dit allemaal voor de 1ste thuiswedstrijd gaat lukken maar het ziet er goed uit.
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:28:30 #122
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_61424058
Ziet er sowieso goed uit bij Twente, en ook bij Groningen trouwens. Goede zaak dat de Nederlandse subtoppers geleidelijk aan hun capaciteit uitbreiden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_61427965
quote:

[..]

grappig om te zien dat die belgen Nederland zo als voorbeeld nemen. Deels natuurlijk waar als je naar de ontwikkelingen in het algemeen kijkt, maar het club brugge verhaal is eigenlijk best vergelijkbaar met hoe AGOVV lokaal tegengewerkt wordt door de politiek in Apeldoorn. Al met al zonde dat sommige clubs door hun lokale politiek kapot worden gemaakt en andere clubs als Vitesse flinke duiten krijgen toegestopt... enigzins competitievervalsing...

[ Bericht 0% gewijzigd door ASroma op 06-09-2008 19:01:02 ]
  maandag 8 september 2008 @ 14:28:44 #124
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61473578
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef Gouranga111 het volgende:
Nog een update uit Twente, Op de 2e ring wordt het gezicht van Epy Drost in de stoeltjes verwerkt, de contouren zijn inmiddels zichtbaar.
hier istie dan

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61473607
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef 9christensen het volgende:

[..]

hier istie dan

[ afbeelding ]
erg mooi
neem aan dat de onderste stoeltjes ook vervangen worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')