Check RTL4 teletekst. Morgen op Fok FPquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:00 schreef Supersoep het volgende:
Afbeeldingen of het is niet gebeurd!
Dat scheelt weer, hoef je ook niet bij de chimpies in het hok flessen koppenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Agreed!
Maar het is niet overal zo. Wij hebben bijvoorbeeld geen ontgroeningen!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dit is een slechte grap toch? Je gaat toch geen flessen naar beesten in een dierentuin gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
http://www.trouw.nl/laats(...)n_nijlpaard_in_Artisquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dit is een slechte grap toch? Je gaat toch geen flessen naar beesten in een dierentuin gooien?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]Nu weten we het wel TanjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Neequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat flauw vind?
sry, wou je topique niet kapenquote:
Gezellig stoeien met een nijlpaard. Misschien een leuk hardloopwedstrijdje houden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef TNA het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)n_nijlpaard_in_Artis
Onduidelijk of het daadwerkelijk om studentenverenigingen gaat.
Of lekker zwemmen met zo'n beest. Nijlpaardenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:30 schreef Light het volgende:
[..]
Gezellig stoeien met een nijlpaard. Misschien een leuk hardloopwedstrijdje houden?
Meiden == puistenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:20 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk niet eens grappig, opmerkelijk dat er 10![]()
![]()
![]()
![]()
-opmerkingen op volgden!
wat voelen wij elkaar toch weer aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mooiste reactie van dit topic
Speltip #6quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wat voelen wij elkaar toch weer aan![]()
zondag weer flessen naar TS gooien?
* aaipod mompelt iets over stoppen op een hoogtepuntquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wat voelen wij elkaar toch weer aan![]()
zondag weer flessen naar TS gooien?
sry was nog bij #5, slome lezer hierquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Speltip #6
Weet wanneer je moet stoppen.
En niet vijf uur naar een portret van Beatrix kijken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat scheelt weer, hoef je ook niet bij de chimpies in het hok flessen koppen
precies, ontgroeningen zijn een beetje uit de tijd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En niet vijf uur naar een portret van Beatrix kijken.
En geen geiten neuken.
Geen fles jenever achterover werken.
Niet vernederd worden door "stoere meerderejaars" (met minderwaardigheidscomplexen door diezelfde ontgroeningen.
Enzovoorts.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Speltip #6
Zo'n ding heet een DAS geen stropdas. Aan een strop word je opgehangenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Welke kuttekop haalt het in zijn hoofd om voor een ontgroening bij Artis in te breken en daar s nachts flessen naar slapende chimpansees te mikken. Dat soort gasten hadden ze moeten pakken en moeten opsluiten bij de tijgers ofzo![]()
![]()
Kut studentenverenigingen
Komen er hier natuurlijk weer van die stropdassen janken dat het niet overal zo is. Yeah right. Ik ben klaar met dat tuig. Bestempelen als criminele organisatie die mafkezen
![]()
ook wel scherpquote:
Dat woord deed het hemquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef JanusAnus het volgende:
HAHAHAHA IK WEET EEN KANKER GOEDE GRAP:
HEBBEN ZE JE NOG GERAAKT?
Beste reactie van dit topic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Speltip #6
Moet je proberen, die lui zijn met 2000 ofzo. Die pissen over je heen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef PallominnoX het volgende:
Anders gaan wij gewoon aan anti-ontgroeningen doen, je weet wel. Als zo'n tering Corps een ontgroening's weet ik wattes uitvoert gaan wij erheen en stompen we ze allemaal kei-hard in elkaar!![]()
![]()
zegt iemand, die er steeds over loopt te zeiken, dat er mooie vrouwen gepost worden in ONZquote:
quote:
Sommige mensen hebben nou eenmaal een chromosoom te weinig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef JanusAnus het volgende:
HAHAHAHA IK WEET EEN KANKER GOEDE GRAP:
HEBBEN ZE JE NOG GERAAKT?
Je bedoelt te veel?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een chromosoom te weinig.
Na 1 reactie het hele topic al om zeepquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Speltip #6
Jep.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:22 schreef shroomer het volgende:
HAHAHAHHA HHOOOHOHOHOHOHO WAT EEN VROLIJKE GRAPPEN WEER
ONZquote:Op woensdag 3 september 2008 08:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand, die er steeds over loopt te zeiken, dat er mooie vrouwen gepost worden in ONZ
triest biblebelt downtje
Ik pis over dat elitaire volk. Denk je nou serieus dat die aarslikkers voor elkaar opkomen?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Moet je proberen, die lui zijn met 2000 ofzo. Die pissen over je heen.
wehehquote:
Whehehehehehehequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Speltip #6
Idd, en dat als fipoquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mooiste reactie van dit topic
Tuurlijk jongen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Quyxz_ het volgende:
o was al gezegd, ik had alleen OP gelezen hè
ja wat ben ik jaloers dat ik niet onder dwang mijn biertjes mag drinken op momenten dat ik dat niet wil !quote:Op woensdag 3 september 2008 20:13 schreef mercurial3 het volgende:
TS is jaloers dat hij niet bij een studentenvereniging zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |