abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 13:02:14 #151
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61901913
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Jezus het soap gehalte wordt wel met de dag erger. Politieke standpunten zijn voort echt irrelevant geworden in de VS lijkt het wel.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 25 september 2008 @ 13:39:57 #152
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61903016
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:02 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Jezus het soap gehalte wordt wel met de dag erger. Politieke standpunten zijn voort echt irrelevant geworden in de VS lijkt het wel.
Och, dat is toch altijd wel zo tegen het einde van de campagne? Zeker als het om de running-mates gaat.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61911017
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:02 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

http://www.theonion.com/c(...)it_is_most_important
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61958798

(bekijk dit en vertel me of je als Amerikaan nog serieus Palin kunt vertrouwen)
pi_61959211
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:12 schreef regularjoe het volgende:

Die zegt gewoon een ingestudeerd zinnetje op
Dat zal wat worden tegen Joe Biden
pi_61960358
McCain is nog steeds niet kansloos.

Eik ongelofelijk ook. .
pi_61960440
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef Verbal het volgende:
En dit kan allemaal niet in het lopende 'Amerikaanse presidentsverkiezingen'-topic

V.
Ik moest lachen. .
pi_61960504
Nog steeds geen ja op mijn vraag.
............................
pi_61969595
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:12 schreef regularjoe het volgende:

Dit filmpje is nog mooier. Dat commentaar.

Eigenlijk kan ik er niet eens echt om lachen, omdat zo triest is, en best een eng idee.

[ Bericht 14% gewijzigd door heiden6 op 28-09-2008 16:24:07 ]
pi_61970479
Als Fox er zelf niet omheen kan spinnen zonder veel moeite dan is het duidelijk dat het niet geweldig ging:

Fox News filmpje
pi_61971851
Is het eigenlijk technisch nog mogelijk om een nieuwe running mate voor McCain te introduceren?
pi_61971922
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:39 schreef Beathoven het volgende:
Is het eigenlijk technisch nog mogelijk om een nieuwe running mate voor McCain te introduceren?
Dan kan Mc Cain het verder wel vergeten, slechte keuzes mogen presidenten niet maken, dat heeft Bush al genoeg gedaan
pi_61972212
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Fokski het volgende:
Als Fox er zelf niet omheen kan spinnen zonder veel moeite dan is het duidelijk dat het niet geweldig ging:

Fox News filmpje
die reclame erbij is nog erger

http://www.americaspower.org/

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61972277
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:39 schreef Beathoven het volgende:
Ja, technisch is het nog mogelijk maar je zal dan ook technisch gaan verliezen:

Ik zie het al voor me, McCain die ineens iemand anders een knuffel geeft en als het geen vrouw is zou het nog lachwekkender worden:

[ Bericht 9% gewijzigd door Fokski op 28-09-2008 16:01:49 ]
pi_61973677
We zijn weer bij het punt gekomen dat mensen denken dat Palin de ticket gaat verlaten. We zijn dus precies weer op hetzelfde punt als in de dagen voor haar speech. Het zou een fout zijn om haar weer te onderschatten, hoewel het de McCain kamp goed zou uitkomen.

2 weken terug werd er her en der nog geroepen dat Biden maar beter vervangen kan worden door Hillary, omdat het helemaal niks werd als hij het tegen pitbull Palin zou moeten opnemen. Nu zijn de rollen omgekeerd. Het zou me niets verbazen als Palin weer niet ten onder gaat, net zoals bij de speech werd gehoopt. Het zou me ook niets verbazen als ze in het laatste interview opzettelijk een niet al te beste indruk heeft achtergelaten om als enorme underdog uit te komen tegen Biden. Biden moet haar helemaal door midden zagen kan hij aan de verwachtingen voldoen. Als ze zich min of meer staande houdt, heeft zij al gewonnen. Het Obama kamp is dan ook al begonnen met het temperen van de verwachtingen door het volgende te melden:
quote:
"We've looked at tapes of Gov. Palin's debates, and she's a terrific debater," Plouffe told reporters on a conference call. "She has performed very, very well. She's obviously a skilled speaker. We expect she'll give a great performance next Thursday." [...]
"She's obviously prepping this weekend in Pennsylvania," Plouffe continued. "Anyone who watches any of her previous debates would be impressed by her debating skills."

Obama national press secretary Bill Burton added: "What's missing is knowing where she stands on a lot of the important issues that will come up at the debate. Preparing to debate against someone who is really largely unknown, who's spent so much time preparing for the debate, will be a real challenge.

"She's not out there on the stump that much. She's not doing a whole lot of interviews. So she's spending a whole lot of time -- hours and hours a day, apparently -- preparing for this debate. And we suspect that she'll come in fighting form."
http://dyn.politico.com/p(...)0B2-A8049DE0A5561895

Kortom, het zou verstandig zijn om voorlopig nog te wachten met oordelen.
pi_61977990
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:45 schreef Majar het volgende:
2 weken terug werd er her en der nog geroepen dat Biden maar beter vervangen kan worden door Hillary, omdat het helemaal niks werd als hij het tegen pitbull Palin zou moeten opnemen.
Dat denk ik niet. De angst onder (een gedeelte van) de Democraten was dat vrouwen massaal waren overgestapt naar de McCain omdat hij een vrouw had gekozen. Ik denk niet dat de Democraten zich echt zorgen gemaakt hebben over het debat.
quote:
Het zou me ook niets verbazen als ze in het laatste interview opzettelijk een niet al te beste indruk heeft achtergelaten om als enorme underdog uit te komen tegen Biden.
Dat lijkt mij heel erg sterk. Door dat interview beginnen conservatieven in de VS juist te roepen dat Palin zich terug moet trekken. In de R2000 poll staat Palin nu op Fav/UnFav rating van -10. Gisteren is ze weer compleet de grond in geboord op SNL met een persiflage op het interview. Palin moet wel met heel erg sterk uit het debat komen om dit weer goed te maken.
quote:
Het Obama kamp is dan ook al begonnen met het temperen van de verwachtingen door het volgende te melden:
Het bijstellen van de verwachtingen naar beneden toe is een standaard ritueel voor iedere debat. Jij helpt de Obama campagne hierin ook mee zo te zien
pi_61985442
Aankomende donderdag is gewoon erg belangrijk hoe dat gaat verlopen.

Als Sarah Palin weer onzin uitkraamt dan kunnen ze denk ik al vast hun koffers pakken en naar huis gaan.
............................
pi_61997212
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef sander89 het volgende:

Als Sarah Palin weer onzin uitkraamt dan kunnen ze denk ik al vast hun koffers pakken en naar huis gaan.
Ik hoop dat Biden haar helemaal de tering in helpt. HELEMAAL afmaakt. Maar, dat is natuurlijk geen garantie dat Obama wint.. het maakt de kans wel groter..
pi_61997261
"do you want the past to control your future?"

obama '08
pi_61997424
McCain kansloos? Lijkt me niet, verkiezingen worden gewonnen op de verkiezingsdag, niet in de peilingen

Eerlijk gezegd denk ik dat Amerika gewoon geen zwarte president gaat kiezen. Jammer, want een VS onder de leiding van Palin bezorgt me werkelijk de koude rillingen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61998553
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
McCain kansloos? Lijkt me niet, verkiezingen worden gewonnen op de verkiezingsdag, niet in de peilingen

Eerlijk gezegd denk ik dat Amerika gewoon geen zwarte president gaat kiezen. Jammer, want een VS onder de leiding van Palin bezorgt me werkelijk de koude rillingen
Ik dacht eerst waar halen ze dat kleine ouwe grijze manneke vandaan en nu met palin weet ik het helemaal niet meer

Obama is juist een mondiaal persoon en hij zal het goed doen, zeker met Joe Biden als achtervang.

Zij brengen de koopkracht terug bij de consument
  maandag 29 september 2008 @ 17:24:13 #172
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62001081
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Kratje erop?
pi_62002255
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef sander89 het volgende:

Republikeinen blijven achter Palin staan en het is nog steeds een eind tot de verkiezingen. Je weet nooit hoe Wright, Rezko en Ayers verpakt worden door de Republikeinen en met een goed debat en misschien een invasie in Iran vlak voor de verkiezingen kan het best close worden. Uiteindelijk gaat het om de piek.
pi_62003016
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:12 schreef Fokski het volgende:

[..]

Republikeinen blijven achter Palin staan en het is nog steeds een eind tot de verkiezingen. Je weet nooit hoe Wright, Rezko en Ayers verpakt worden door de Republikeinen en met een goed debat en misschien een invasie in Iran vlak voor de verkiezingen kan het best close worden. Uiteindelijk gaat het om de piek.
Nee, Obama gaat winnen , je ziet ze sterker worden, zelfs al schieten ze hem dood,de kans blijft aanwezig (zie de kennedy's) dan zal Biden het perfect overnemen
pi_62003631
Obama is zeker zwaar favoriet en ik zie weinig kans dat de Republikeinen het met dirty politics kunnen omgooien maar je weet maar nooit. Als McCain's campagne iets geniaals bedenkt en Obama een fout maakt kan het nog spannend worden.
pi_62007080
Nu het reddingsplan voor de financiële sector is afgeschoten wordt het weer interessant. Kijken hoe dit uit gaat pakken

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 29-09-2008 21:13:20 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 29 september 2008 @ 21:00:46 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_62007152
Kan beide kanten opgaan. Ik denk dat de gemiddelde swingvoter blij is met het afschieten van het reddingsplan. Maar een slechte economie is gunstig voor Obama, aangezien dat zijn terrein is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 29 september 2008 @ 21:07:56 #178
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62007365
Inderdaad, ik denk dat mensen het zowel de Republikeinen als Democraten als de Wall Street mensen kwalijk nemen, dus wie in de verkiezingen hier voordeel uit haalt?
pi_62007605
Men is gewoon politiek bezig. Een hoop van de "nay" stemmers willen gewoon kunnen zeggen dat ze "nay" hebben gestemd en het liefst in een stemming die er toch doorheen is gegaan. Het is gewoon niet populair en als het doorgaat heeft een nieuwkomer die niet heeft moeten stemmen je ermee aanpakken. Men probeert hun hachje te redden.
pi_62007665
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad, ik denk dat mensen het zowel de Republikeinen als Democraten als de Wall Street mensen kwalijk nemen, dus wie in de verkiezingen hier voordeel uit haalt?
Volgens mij wil het Amerikaanse publiek wel dit reddingsplan. Speknek zegt van niet, ik weet niet waarom, de swing voters (?), ik weet niet waarom, nogmaals, maar volgens mij, natte vinger in de lucht, wilde men zo snel mogelijk een plan dat bedrijven redde en de belastingbetaler niet volledig voor de kosten laat opdraaien. Dit kwam in de buurt.

En, ik moet het het nog bekijken, ik las dat voornamelijk de Republikeinen tegen stemden.
pi_62007721
Maar hoe dan ook: sukkels. Ik denk dat dit plan redelijk was. Wat nu?
pi_62007783
Voor mij is het een uhm-guys-wtf?-moment.
pi_62007850
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij wil het Amerikaanse publiek wel dit reddingsplan.
Zou dat niet afhangen van wie je het vraagt? Degenen die een te dure hypotheek hebben zullen ongetwijfeld graag willen dat mensen die wél binnen hun financiële grenzen leven, misschien zelfs wat gespaard hebben, gedwongen worden om mee te betalen. Rechtstreeks van ze stelen mag niet dus dan maar stemmen op een reddingsplan dat het op legale wijze bij ze wegrooft.
pi_62007894
quote:
En, ik moet het het nog bekijken, ik las dat voornamelijk de Republikeinen tegen stemden.
Stemming: 140 Democraten en 65 Republikeinen voor, respectievelijk 95 en 133 tegen.
pi_62007930
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zou dat niet afhangen van wie je het vraagt?
Ja. En als het het over de verkiezingen gaat (het gaat over de verkiezingen), dan gaat het erom, dan ging die vraag er althans om, wat het publiek denkt.
pi_62008274
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ja. En als het het over de verkiezingen gaat (het gaat over de verkiezingen), dan gaat het erom, dan ging die vraag er althans om, wat het publiek denkt.
Jammer dat zoveel mensen diefstal goedkeuren als er een meerderheid voor te vinden is. Denk dat ik m'n spaargeld ook maar 'ns flink over de balk ga smijten de komende tijd, of toch dat huisje met tuin op het zuiden in Hillegersberg koop, kan het wel niet betalen maar daarvoor stem ik tzt wel op de juiste partij.
pi_62008345
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Jammer dat zoveel mensen diefstal goedkeuren als er een meerderheid voor te vinden is. Denk dat ik m'n spaargeld ook maar 'ns flink over de balk ga smijten de komende tijd, of toch dat huisje met tuin op het zuiden in Hillegersberg koop, kan het wel niet betalen maar daarvoor stem ik tzt wel op de juiste partij.

O, ok.
pi_62008347
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Become what you hate.
pi_62008656
quote:

Speknek zegt van niet, ik weet niet waarom, de swing voters (?), ik weet niet waarom, nogmaals, maar volgens mij, natte vinger in de lucht, wilde men zo snel mogelijk een plan dat bedrijven redde en de belastingbetaler niet volledig voor de kosten laat opdraaien.
Amerikaanse politici denken anders?
quote:
Among 38 incumbent congressmen in races rated as "toss-up" or "lean" by Swing State Project, just 8 voted for the bailout as opposed to 30 against: a batting average of .211.

By comparison, the vote among congressmen who don't have as much to worry about was essentially even: 197 for, 198 against.
http://www.fivethirtyeight.com/
pi_62008668
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Become what you hate.
Yep, wat zal ik me druk maken:

Nederland blijft banken redden
  maandag 29 september 2008 @ 21:55:37 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62009029
quote:

[..]

Zou dat niet afhangen van wie je het vraagt? Degenen die een te dure hypotheek hebben zullen ongetwijfeld graag willen dat mensen die wél binnen hun financiële grenzen leven, misschien zelfs wat gespaard hebben, gedwongen worden om mee te betalen. Rechtstreeks van ze stelen mag niet dus dan maar stemmen op een reddingsplan dat het op legale wijze bij ze wegrooft.
Ik ben het bi-got met je eens, man.

Maar ik was al wel eerder om overheidsregulering om niemand mee te laten betalen voor domme hypotheekbesluiten.
pi_62009419
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:55 schreef Floripas het volgende:
Ik ben het bi-got met je eens, man.

Maar ik was al wel eerder om overheidsregulering om niemand mee te laten betalen voor domme hypotheekbesluiten.
Altijd geweten dat je een latente libertariër was, gelukkig kom je stukje bij beetje uit de ontkennings-fase
pi_62009450
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Altijd geweten dat je een latente libertariër was, gelukkig kom je stukje bij beetje uit de ontkennings-fase
Je bent een vergif
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62009506
quote:

[..]

Weet je wie de grote dieven zijn? De banken die de leners hebben belazerd met hun mismanagement en geheime voorwaarden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 29 september 2008 @ 22:15:36 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62009842
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Ho! De Hedgebrokers hadden van mij echt wettelijk gestopt moeten worden.
pi_62010613
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Weet je wie de grote dieven zijn? De banken die de leners hebben belazerd met hun mismanagement en geheime voorwaarden.
Geheime voorwaarden zijn niet geldig. Je leest te veel sprookjesboeken.
  maandag 29 september 2008 @ 23:09:55 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_62011965
quote:
Speknek zegt van niet, ik weet niet waarom, de swing voters (?)
Ik denk, maar ook bij mij is dat een beetje nattevingerwerk, dat de mensen wiens huis onbetaalbaar wordt, of de schulden boven het hoofd groeien, vooral in de onderklasse van de Amerikaanse bevolking zitten. Die stemmen toch 100% democraat. Swing voters, de mensen zonder affiliatie, zijn denk ik vooral de (nieuwe) rijkere middenklasse. Traditioneel ideologisch nog democraat, rationeel republikein. En die zien in zo'n reddingsplan vooral veel belastinggeld verdwijnen, terwijl het onzeker is of dat op de lange termijn positief uitpakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62012215
McCain
Nouja, hij is in ieder geval intelligenter dan Bush dus we gaan er hoe dan ook op vooruit. Maar ik heb dan persoonlijk zoiets van doe het meteen goed en maak een sprong vooruit ipv. een stap.
pi_62012246
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk, maar ook bij mij is dat een beetje nattevingerwerk, dat de mensen wiens huis onbetaalbaar wordt, of de schulden boven het hoofd groeien, vooral in de onderklasse van de Amerikaanse bevolking zitten. Die stemmen toch 100% democraat. Swing voters, de mensen zonder affiliatie, zijn denk ik vooral de (nieuwe) rijkere middenklasse. Traditioneel ideologisch nog democraat, rationeel republikein. En die zien in zo'n reddingsplan vooral veel belastinggeld verdwijnen, terwijl het onzeker is of dat op de lange termijn positief uitpakt.
Ik denk dat je daar een heel verkeerde aanname doet.
pi_62012436
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar een heel verkeerde aanname doet.
Dat denk ik ook, het is net zoiets als aannemen dat in nederland iedereen die onder modaal verdient links stemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')