abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62055531
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef Sloggi het volgende:
Als je argumenten retorische trucjes wil noemen....
Nonsense. Obama had weliswaar argumenten, maar kwam voornamelijk opdraven met oude stokpaardjes die hij maar weer eens wilde tentoonspreiden. Dit alles met een, zoals al gezegd, retorisch sausje. McCain claimde veel meer spreektijd en leidde het debat voortdurend, Obama kun alleen maar van een afstand het debat bijhouden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:38:15 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_62055578
Haha. Oh wow.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:00:47 #253
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62057536
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Fokski het volgende:
Als Fox er zelf niet omheen kan spinnen zonder veel moeite dan is het duidelijk dat het niet geweldig ging:

Fox News filmpje
ow, maar wat proberen ze het toch nog recht te lullen; ja maar ze is nieuw en ze moet het nog leren, en als het rode lampje van de camera aangaat dan veranderen veel mensen in loze babbeldozen dat moet er nog uit gesleten worden etc etc

Hallo, dat moet over 2 maanden vice-president worden in hun ogen

"ja, ik heb ervaring met het buitenland, als de zon goed hoog staat kun je rusland zien vanaf Alaska"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_62057858
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:00 schreef MikeyMo het volgende:

[..]
Hallo, dat moet over 2 maanden vice-president worden in hun ogen

"ja, ik heb ervaring met het buitenland, als de zon goed hoog staat kun je rusland zien vanaf Alaska"
Het trieste is dat ze volgend jaar president kan zijn en nog gekker is op oorlog met communisten en ongelovigen dan die mislukte GW bush

Ook wil ze geld geven aan de rijken die toch al veel hebben.
De consumenten die kent ze niet

[ Bericht 6% gewijzigd door henkway op 01-10-2008 19:22:41 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:18:19 #255
227671 Cith
Of Scotland
pi_62057932
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:37 schreef Stewes het volgende:

[..]

Nonsense. Obama had weliswaar argumenten, maar kwam voornamelijk opdraven met oude stokpaardjes die hij maar weer eens wilde tentoonspreiden. Dit alles met een, zoals al gezegd, retorisch sausje. McCain claimde veel meer spreektijd en leidde het debat voortdurend, Obama kun alleen maar van een afstand het debat bijhouden.

En lol @ je taalgebruik.
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_62063469
Mag toch hopen dat hij nooit 'n kans gehad heeft, maar dat dacht ik van Bush ook.
Wat maakt het uit, Allemaal CFR.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_62063875
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:33 schreef popolon het volgende:
Kansloos of niet, McCain wordt wel erg achterbaks.

Of dit:

Waarover een ander imo intelligent persoon genaamd John Mayer overigens zei:

"This video is predicated upon the (impossible) idea that two candidates running for office must have completely opposed viewpoints at all times. At worst, beginning an answer in a debate by agreeing to part of the other side's argument is great rhetoric. At its best, it represents deep-seated sensibility."

pi_62091639
Lol over Sarah Palin nu bij Nova, toch weer leuker dan op youtube
............................
pi_62092299
hoeveel gekker gaat de verkiezing nog worden.
nog een maand te gaan.

zou mccain echt nog denken dat hij kan winnen.
of komt hij de dag voor de verkiezing met een megagok.
dat hij bijvoorbeeld belooft palin publiek toegankelijk te maken in het witte huis voor iedereen die over haar heen wil.

of is hij de enige in zijn partij die nog serieus wil winnen.
dat zijn campagne-team hem eigenlijk tegenwerkt.
omdat het op de lange termijn voor de republikeinse partij beter is dat ze niet winnen.
dat ze al aan 2010 en 2012 denken. ze zullen dan ook vast niet treuzelen met impeachment.
obama kan 8 jaar bush toch niet in 4 jaar keren.
ze geven de democraten al van alles de schuld toen ze sinds 3 januari 2007 de meerderheid kregen in het congres.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62095349
Kan altijd nog van alles gebeuren tot een paar dagen voor de verkiezingen.
............................
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:12:19 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62095402
Dat klopt.

Maar toch is dit goed nieuws: McCain pulling out of Michigan
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62095553
Dat is goed nieuws maar ik kan er echt niet bij dat Obama zo weinig voorsprong heeft. .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:32:48 #263
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62095800
pi_62096002
Dat is toch wel erg gek.
Vanmiddag dacht ik nog dat de financiele crisis op een goed moment is uitgekomen.

Ik snap echt niets van de peilingen. Wat is dat toch? Hoe kun je voor McCain kiezen en daarmee indirect voor een Palin. Het is nog absurder dan die lieden die hier hun stem aan Pim gaven terwijl hij niet meer in leven was.
pi_62096258
Het lijkt er steeds meer op dat niets nog werkt bij de Republikeinen. De troefkaart Palin heeft niet gewerkt, de Republikeinse conventie had maar een tijdelijk effect, het terugtrekken wegens de economische crisis haalde niks uit en zelfs een vuile lastercampagne tegen Obama bewerkstelligt niks voor McCain. Integendeel: de gemiddelde voorsprong van Obama in de polls groeit en groeit.

Zelfs ik, die eerst dacht dat McCain wel zou gaan winnen, dicht Obama nu een goede kans toe om toch te winnen. Natuurlijk komen eind oktober de bekende onderwerpen als abortus en homohuwelijk weer voorbij, maar de vraag is of die stokpaardjes McCain nog langs Obama gaan brengen.
pi_62096354
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat niets nog werkt bij de Republikeinen. De troefkaart Palin heeft niet gewerkt, de Republikeinse conventie had maar een tijdelijk effect, het terugtrekken wegens de economische crisis haalde niks uit en zelfs een vuile lastercampagne tegen Obama bewerkstelligt niks voor McCain. Integendeel: de gemiddelde voorsprong van Obama in de polls groeit en groeit.

Zelfs ik, die eerst dacht dat McCain wel zou gaan winnen, dicht Obama nu een goede kans toe om toch te winnen. Natuurlijk komen eind oktober de bekende onderwerpen als abortus en homohuwelijk weer voorbij, maar de vraag is of die stokpaardjes McCain nog langs Obama gaan brengen.

Wtf?!
Tuinman zeker? .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:35:53 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62096553
De gemiddelde voorsprong van Obama groeit echt wel hoor.
2000 light years from home
pi_62096740
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 01:20 schreef Stali het volgende:
Wtf?! Tuinman zeker? .
Ik doel op het gemiddelde van RealClearPolitics, gebaseerd op verschillende polls.

http://www.realclearpolit(...)in_vs_obama-225.html
Kijk anders zelf even. Een paar weken terug stond McCain nog voor, nu heeft Obama een voorsprong van 5,7 procentpunten. Het grafiekje onder de bovenste lijst met cijfers laat precies zien hoe Obama de laatste weken een voorsprong heeft genomen. En die voorsprong groeit alsmaar verder.
pi_62096831
Ik hoop het jongens.
Want ik vind het verschil nogal aarzelend zonder overtuiging.
pi_62096934
als mccain toch wint.
heb ik eigenlijk liever dat hij snel het loodje legt.

als palin president wordt zal ze toch denk ik het meeste overdragen aan haar kabinet.
omdat ze echt geen verstand van zaken heeft. de ministers hopelijk wel.

mccain denkt ieder probleem op de lossen met het leger.
daar zit hij zich al op te verheugen toen hij eind jaren zeventig geen admiraal kon worden.
dan maar via de verkiezingen commander in chief worden.
dat is nog angstaanjagender.
ik zie hem er voor aan de schulden die amerika heeft in azië weg te bombarderen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 06:06:08 #271
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62098104
Jack Cafferty over Sarah Palin, en zelden ben ik het zo hartgrondig met iemand eens geweest:

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_62098109
Ik denk niet dat mijn leraar algemene economie me een voldoende zou geven zou ik zo antwoorden op die vraag.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 06:17:20 #273
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62098120
me suster. de vloer wordt hier aangeveegd. Palin heeft nul creativiteit in antwoorden. Tis allemaal oplezen uit het boekje, waar Biden daarnaast veel meer zelf nadenkt. Zegt genoeg, zeker als je denkt dat zij snel genoeg zou moeten gaan regeren als McCain de pijp uit gaat ... Nee dank je ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62098122
Ik zit net op m'n werk, heb nu een minuut of 5 van het 'debat' in de herhaling gezien, en damn.. Hoe diep kun je je kuil graven. Palin praat veel, maar zegt niets. Ik zou haar nog geen auto laten besturen, laat staan een land.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_62099326
Allees wat ze zegt is ingestudeerd, en dan te bedenken dat de kans dat ze president wordt heel erg groot is.

De meeste republiekeinse presidenten blinken niet uit in intelligentie, maar zij slaat alles.
wat een kalf, wel een mooi kalf

Mc Cain en Palin willen graag oorlog met rusland, how low can you go?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')