ik heb dat ook wel eens gedaan ha haquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef diertjuh het volgende:
jaja ik weet dat ik 100 topics ben terug gegaan
Ik ga die straks ook even downloaden. Eerst even rijdende rechter kijken. Kdenk dat het morgen downloaden wordtquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeee
terug in de tijd
en dat met mijn nieuwe browser![]()
haha, ja ik dacht dat we nog bij de 200 waren. Lange dag, moe enzo en dan krijg je datquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel eens gedaan ha ha
volgens mij zelfs wel meer dan 100
we weten het vast allemaal wel weer te vinden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
haha, ja ik dacht dat we nog bij de 200 waren. Lange dag, moe enzo en dan krijg je dat
zeker,quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga die straks ook even downloaden. Eerst even rijdende rechter kijken. Kdenk dat het morgen downloaden wordt
Bevalt de google Chrome een beetje?
ja daar zie ik verder ook geen probleem in. Morgen als niemand iets te doen heeft zal het topic wel weer volstromen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we weten het vast allemaal wel weer te vinden!
trusten alsvast!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja daar zie ik verder ook geen probleem in. Morgen als niemand iets te doen heeft zal het topic wel weer volstromen.
phoee ik ga echt optijd naar bed. Val nu al bijna in slaap..
of te laatquote:
goeiemorgenquote:Op woensdag 3 september 2008 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij gaat om 5 uur de wekker, heb ik geeb huisdier voor nodig
ps. goeiemorgen
succesquote:Op woensdag 3 september 2008 07:23 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
vandaag weer naar nijmegen
mogguh!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
droxzerende DROXZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb jij chrome al uitgeprobeerd als IT-er ?
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEDEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M stouwt pilletje bij droxz naar binnen.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft pilletje... doe jij maar eens rustig worden
ok,quote:Op woensdag 3 september 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nope, gisteren bijna de hele avond metgeweest,
daarna relaxt een film gekeken... dus geen tijd gehad
ah heet dat tegen woordig zo .... relaxed film kijken ....quote:Op woensdag 3 september 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nope, gisteren bijna de hele avond metgeweest,
daarna relaxt een film gekeken... dus geen tijd gehad
Ik moet wel de trein hebben van 10:00 hequote:Op woensdag 3 september 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stouwt pilletje bij droxz naar binnen.
Daar kun je nog van slapen
Heb hier al 3 browsers draaien, en dat vind ik eigenlijk wel genoeg...quote:Op woensdag 3 september 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok,
ik mis hem hier op mijn werk al
merk je weinig van in de filesquote:Op woensdag 3 september 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet wel de trein hebben van 10:00 he
Vandaag met coole collega die buitendienst gasten helpen in Arnhem,
zit straks dus nog een aardig stuk in de auto.. wel een coole auto trouwens!
Seat met 280 PK!
tjah, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 3 september 2008 08:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah heet dat tegen woordig zo .... relaxed film kijken ....
moguhh btw
"DAARNA" (dus nadatquote:Op woensdag 3 september 2008 08:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah heet dat tegen woordig zo .... relaxed film kijken ....
moguhh btw
ik heb er nu thuis op mijn laptop ook 3.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier al 3 browsers draaien, en dat vind ik eigenlijk wel genoeg...
Maar eens testen voor op mijn laptop ofzo
Zie je, dat bedoelen we nuquote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"DAARNA" (dus nadatweg was), ben ik een film gaan kijken met mijn rechterhand in mijn broek:P
Wat denk je wel niet van me hahahah
Spits staat zo goed als de andere kant opquote:Op woensdag 3 september 2008 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
merk je weinig van in de files
Moet wel zeggen dat het echt verdomd rustig was in de spits
ik heb al een paar bugs ontdektquote:Op woensdag 3 september 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
droxzerende DROXZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb jij chrome al uitgeprobeerd als IT-er ?
Moet je mij hebben vandaag ofzo?quote:
dat wil jij heul niet weten wat ik van jou denkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"DAARNA" (dus nadatweg was), ben ik een film gaan kijken
Wat denk je wel niet van me hahahah
aaaah dat stationquote:Op woensdag 3 september 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Spits staat zo goed als de andere kant op
Ach we zien wel, ben rond 10:20 op "X", daar haalt mijn collega me op en gaan we door naar Arnhem.
Vanavond of morgen maar even kijken,quote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb er nu thuis op mijn laptop ook 3.
Firefox, IE8 beta en google chrome.
Google chrome vind ik tot nu toe wel gelijk ee nzeer fijne en snelle browser
jah, daarvoor is het betaquote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb al een paar bugs ontdekt
tjah, moet toch iemand de pispaal zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je mij hebben vandaag ofzo?
Zo jong ben ik nou ook weer niet hoor
Koopt nu uw loten aaaaaaaaaaaaan de kassaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 september 2008 08:39 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen![]()
![]()
nieuwe dag nieuwe kansen
En ik maar denken dat ik "vunzig" was, maar jullie kennen er hier ook aardig wat van zeg!quote:
Mag ik eerst weten wat er inzit?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, moet toch iemand de pispaal zijn![]()
![]()
* Crazy-M geeft een CrazyM special aan Droxz.
Als je die op hebt, dan stuiter je pas echt
jah, ik was al om 5:00 wakkerquote:Op woensdag 3 september 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik "vunzig" was, maar jullie kennen er hier ook aardig wat van zeg!
Mogguh tripack!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:39 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen![]()
![]()
nieuwe dag nieuwe kansen
mn firefox werkt even snel moet ik zeggen. heb wel die pipeline tweak gebruikt, met 30 requests, maar tochquote:Op woensdag 3 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, daarvoor is het beta
maar werkt wel lekker
alleen pd5hw doet het niet
ok komt ie: (was een zomerkamp creatie en nog lekker ookquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik eerst weten wat er inzit?
Ik ken een bepaald persoon, en die zou graag willen dat ik wat minder van die blikjes dronk... ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik was al om 5:00 wakker
en ik zat nog te twijfelen of ik een blikje red bull mee zou nemen vandaag ...
Maar goed dat ik dat NIET gedaan heb
kolere, dat lijkt me een partij smerig zeg hahaquote:Op woensdag 3 september 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok komt ie: (was een zomerkamp creatie en nog lekker ook)
Sinas, Cola, 7up, Cassis, IceTea, Slagroom
Even roeren en klaar is uw drankje
KUT nu alquote:
was nog lekker ookquote:Op woensdag 3 september 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, dat lijkt me een partij smerig zeg haha
* tripack kijkt om zich heen ik zie hier geen sletjes, alleen een wannabe pimpquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey sletjes... daddy's home!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
7up en cassis... niet echt mijn ding (te zoet), maar dit klinkt wel als een extreme "wtf dit heb ik gemaakt toen ik dronken was" mix!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok komt ie: (was een zomerkamp creatie en nog lekker ook)
Sinas, Cola, 7up, Cassis, IceTea, Slagroom
Even roeren en klaar is uw drankje
* BarraCupraCuda doet de deur weer open zodat de ONS weer naar binnen kan...quote:Op woensdag 3 september 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
KUT nu al
* Crazy-M rent snel naar boven, gooit zijn one night stand uit het raam naar beneden en de kleren er achter aan.
Hallo pappa
Mogguh sletje!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey daddy's... sletje is home!
we hadden nog eens niet gezopenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
7up en cassis... niet echt mijn ding (te zoet), maar dit klinkt wel als een extreme "wtf dit heb ik gemaakt toen ik dronken was" mix!
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRGGGGGGGGGEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN CRAZY-Mquote:Op woensdag 3 september 2008 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEDEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ok, wel afblijven he, ze is alleen van mijquote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda doet de deur weer open zodat de ONS weer naar binnen kan...
nee zoon pappa is trots op je!
en nu nog een ronde van een half uur!
neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 september 2008 08:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRGGGGGGGGGEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN CRAZY-M
en wat gaan we weer hard
en ik heb het druk
Mocht er ooit nog eens een meeting komen van dit topic,quote:Op woensdag 3 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we hadden nog eens niet gezopen
hij kon alleen geen keuze maken, dus toen deed ik het voor hem
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, wel afblijven he, ze is alleen van mij
Moet je zoon nu al je ONS's regelen voor je?quote:
De cappuchino met espresso ?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog eens een meeting komen van dit topic,
maak ik wel een droxz special... ok?
haha je kent me tochquote:Op woensdag 3 september 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee
begin je nu al weer met je receptionist
jah, ok dan, jij de roemeense sletjes, ik gewoon de nederlandsequote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pappa heeft zijn eigen connecties
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je zoon nu al je ONS's regelen voor je?
ok,quote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha je kent me toch
nee, backups controleren
accounts unlocken
nog een installatie remote uitvoeren
en dan nog 8 pc's opschonen![]()
* Crazy-M stapt fluitend in de auto, kijkt in boekje en stelt de tomtom in.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jah joh... ik ben mijn "buiten de deur eten" adresboekje kwijt
kom mij maar helpen dusquote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok,
mijn taken: 2 installaties (kan er maar 1 vandaag uitvoeren denk ik)
2 accounts verwijderen, eerst mailbox backuppen
eeeeeeeeh ....
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ok dan, jij de roemeense sletjes, ik gewoon de nederlandse
ow vandaar dat je gister werd thuisgebracht door die ambu ?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik ga eerder voor de lekkere fuckbuddies.
de lekkere wijven die gelukkig zijn in hun relatie maar gewoon ff willen neuken![]()
![]()
jezus wat kunnen andere mannen daar lastig over doen!
druk hebben op werk maar wel rokenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kom mij maar helpen dus
en nu ga ik eerst roken
extra sterke espresso he... beide zonder suiker, maar met een zoetjequote:
Oei... gevonden!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jah joh... ik ben mijn "buiten de deur eten" adresboekje kwijt
ja is ook belangrijkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
druk hebben op werk maar wel roken
GAST!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok,
mijn taken: 2 bukkake "feesten" (kan er maar 1 vandaag uitvoeren denk ik)
Aarshaar verwijderen, eerst piemelpudding backuppen
eeeeeeeeh ....
gaan we weer zo beginnenquote:
Voor mij is het een... vrijdag ofzoquote:
Morug DVquote:
hehe, maar ik drink gee nkoffiequote:Op woensdag 3 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
extra sterke espresso he... beide zonder suiker, maar met een zoetje
Dat krijg je met 'echt werk'quote:
dat gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij is het een... vrijdag ofzo
VLIEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
was het maar zo`n feestquote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij is het een... vrijdag ofzo
Godsamme Crazy, nu ben ik blind...quote:Op woensdag 3 september 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
VLIEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Goeiemêrge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pfff, wat heb JIJ voor collegasquote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gaan we weer zo beginnen
nog eens geen tijd gehad om mijn receptioniste te ketsen of de boekhouder staat alweer klaar met een voorbinddildo. Wordt weer een drukke dag
ehm volgens mij gaat het slechtquote:Op woensdag 3 september 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Godsamme Crazy, nu ben ik blind...![]()
Hoe issie?
Slecht? Why?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm volgens mij gaat het slecht
en met jou ?
bah echt werkquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat krijg je met 'echt werk'![]()
Hoe bevalt je huisje?
Blijft vaak, een IT'er zonder koffie hoor!quote:
omdat het met slechte mensen altijd goed gaatquote:
Moet nog douchen en shit, en moet over 30 minuten wegquote:
I'm in shock! Opruimen!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
bah echt werk
jah lekkerstaat altijd lekker eten op tafel
en ben zo verandert dat ik zelfs een beetje hier aant opruimen ben
en het is pas woensdagquote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet nog douchen en shit, en moet over 30 minuten weg
Leuke edit hahaha,quote:
Whehehe da's waarquote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat het met slechte mensen altijd goed gaat![]()
![]()
Pfff, 5:00 wakker worden, moet ik vaker doen![]()
Doen we daar nog steeds aan?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoe is het gesteld met onze moeder grappen ?? en dan doel ik richting bcc
Vakantie gevoel, vrijdag ben ik pleitequote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en het is pas woensdag
en ik zit al op het vrijdag gevoel, hoe moet dat vrijdag
ik las hem nu terug en hij was inderdaad wel ff lachwekkendquote:Op woensdag 3 september 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuke edit hahaha,
ben ff snel douchen!
half, we zijn ook overgestapt naar andere dingenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doen we daar nog steeds aan?
en dan zat ik nog te twijfelen om red bull in te nemenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Whehehe da's waar![]()
Ja joh, vaker doen.. Je stuitert nu al heen en weer
Like? Kom hier zelden meerquote:Op woensdag 3 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half, we zijn ook overgestapt naar andere dingen
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoe is het gesteld met onze moeder grappen ?? en dan doel ik richting bcc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Red Bull? Ach.. je kan het eens proberenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zat ik nog te twijfelen om red bull in te nemen
ehm, als je alleen al op deze pagina kijktquote:
Dan stuiter ik hier zo het gebouw uitquote:Op woensdag 3 september 2008 09:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Red Bull? Ach.. je kan het eens proberen
aller eerst goeie morgenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doen we daar nog steeds aan?
Zie je wel, ik lees er gewoon overheenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, als je alleen al op deze pagina kijkt
het aanpassen van quotes
Droxz is er weer goed in
dan wordt het 3x erger als normaalquote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en het is pas woensdag
en ik zit al op het vrijdag gevoel, hoe moet dat vrijdag
Mogguh Fubquote:Op woensdag 3 september 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aller eerst goeie morgen
en daar probeer ik nu juist achter te komen
aaah,quote:Op woensdag 3 september 2008 09:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zie je wel, ik lees er gewoon overheen![]()
Ben het verleerd
Ik twijfel er niet aanquote:
nee, ze komen soms nog wel voor, maar er is laatst besloten om niet meer te doen (toen liepen hier ook de mensen weg uit het topicquote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Fub![]()
En ik ben er ook wel benieuwd naar
succesquote:Op woensdag 3 september 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om te werken enzo![]()
Fijne dag allemaal
Zijn sowieso veel mensen weggelopen die hier al langer posten.. Jammer, maar goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ze komen soms nog wel voor, maar er is laatst besloten om niet meer te doen (toen liepen hier ook de mensen weg uit het topic)
Heu heul heul af en toe maar hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, als je alleen al op deze pagina kijkt
het aanpassen van quotes
Droxz is er weer goed in
die gecodeerde sjit... betekend dat nog iets, want dat heb ik een beetje gemistquote:Op woensdag 3 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heu heul heul af en toe maar hoor
Die gecodeerde sjit vind ik eigenlijk ook wel lachen met ik zeggen hahaha
Humorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html lol ...
zijn er juist weer heel veel terugquote:Op woensdag 3 september 2008 09:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn sowieso veel mensen weggelopen die hier al langer posten.. Jammer, maar goed.
Daar staan gewoon complete zinnenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
die gecodeerde sjit... betekend dat nog iets, want dat heb ik een beetje gemist
Nouja, "nieuwe", aantal mensen posten hier al weer een aardig tijdje hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn er juist weer heel veel terug
wl, sgele, droxz, lynda, diertjuh, dracu, en nog wat andere
ook aantal nieuwe
* Crazy-M gooit emmer koud water over crazyquote:
en ik ben oudquote:
waar kan ik de decoder vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar staan gewoon complete zinnen
Valt toch wel mee, je komt hier toch vaker... of mis ik nou wat?quote:
thx!quote:
good luckquote:Op woensdag 3 september 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar menschen, ik ben de trein halen... hele middag (misschien ook avond/nacht) pleite
geef mij maar de originelequote:
nja angelina jolie kan in die foto nu wel 3 xquote:
echt lekkere chick in dat tomb raider pakie'quote:Op woensdag 3 september 2008 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
nja angelina jolie kan in die foto nu wel 3 x
hahaquote:Op woensdag 3 september 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer koud water over crazy
vroegah was ze idd erg lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt lekkere chick in dat tomb raider pakie'![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral met die look in haar ogen![]()
haha, verslaafdequote:Op woensdag 3 september 2008 09:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
heb alweer 2 cafeinepillen achterover gedrukt
oftewel 4 sterke espresso
achja, cafeinejunk hequote:
tjah, slechtquote:
ach, cafeine is niet zo slecht voor je hoorquote:
Stuiter stuiterquote:Op woensdag 3 september 2008 10:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, cafeine is niet zo slecht voor je hoor
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Deze is eigenlijk ook wel iets beter:
gaan we nu tomb raider spammen of angelina jolie?quote:
zie je alleen de look niet zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
is het neit alle 2 hetzelfdequote:Op woensdag 3 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
gaan we nu tomb raider spammen of angelina jolie?
lekker wijfquote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Deze is eigenlijk ook wel iets beter:
[ afbeelding ]
hmm, als je op google zoekt naar angelina jolie tomb raider, staat er een filter aan![]()
dat zeggen wequote:
naja je hebt ook andere dames die tomb raider zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is het neit alle 2 hetzelfde
Hoewel ze in haar tomb raider pakkie er gewoon heerlijk uitziet
ja maar angelina jolie in tomb raider pakquote:Op woensdag 3 september 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja je hebt ook andere dames die tomb raider zijnen je hebt heule andere foto's van jolie natuurlijk
dus ergens is het wel anders
mwa zo erg is het nietquote:
Nee liever niet, ik heb niks nodigquote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa zo erg is het niet
maar blijf nu wel lekker wakker nu die boekhoudster met haar voorbinddildo in me zit
ook iemand zo`n pilletje
ze houdt ook van paardenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja je hebt ook andere dames die tomb raider zijnen je hebt heule andere foto's van jolie natuurlijk
dus ergens is het wel anders
daar zag ze er tog heerlijk uitquote:Op woensdag 3 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze houdt ook van paarden
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 3 september 2008 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee liever niet, ik heb niks nodig
nee doe die van crazy maarquote:
geeft een bakjequote:
Pfft, moeder fetish ???quote:
milfquote:
ik zeg maar niks meer daaropquote:
haha hoezoquote:
niets mis met een lekkere milfquote:
angelina jolie is een milfquote:
mwa gewoonquote:
Ze is gewoon een NOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze is gewoon een NOwheheh bedankt voor de uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
bang dat ik dr van je afpakquote:
mja ik doe de gekste dingen verzinnenquote:
jah, best erg hequote:Op woensdag 3 september 2008 11:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg je zou maar niets te doen hebben .... en dan ga je dat soort dingen verzinnen ....
tijd te veel ......
achquote:
inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach
hoe kan het ook anders he
allebij crazy als nickname
uitsloverquote:Op woensdag 3 september 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, droxz vanaf locatie:
Nice hotel en shit hier man!
Alleen geen intrenet, zit nu via een mobiel connect kaartje van KPN.
(meegenomen van werk)
druk druk drukquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nice droxz, zo ken ik je
en wat is het godverdomme rustig !!!
Ok, de dieequote:Op woensdag 3 september 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
9 van de 10 x zit ik via mijn HSDPA te fokken
je meent hetquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nice droxz, zo ken ik je
en wat is het godverdomme rustig !!!
ik ga zo eten jahquote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je meent het
en het is nog wel pauze
jullie zouden je moeten schamen
Ik ben hier (hotel ergens in Heelsum), om buitendienst mensen te ondersteunen...quote:
en je krijgt betaald?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier (hotel ergens in Heelsum), om buitendienst mensen te ondersteunen...
Zeg maar gewoon internetten, koffie drinken.... mooie gebouw enzo hier man!
ja in natura van de secetaressequote:
uh.... ja... ik kon zelfs uitslapen enzo... even met coole collega hier heen gereden...quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja in natura van de secetaresse
Hallo menschen.. ik heb al een erg leuke lieve dame hoorquote:
ja maar die is er toch niet bijquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo menschen.. ik heb al een erg leuke lieve dame hoor
paf zequote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zelfs vanaf hier spammen op FOK!, te erg eigenlijk.... nog niets gedaan behalve uitslapen en in de auto zittenIk ga maar weer even roken!
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja maar die is er toch niet bij![]()
wat niet weet wat niet deert he
en anders komt die dame hier nooit glurenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja maar die is er toch niet bij![]()
wat niet weet wat niet deert he
Jij snapt hemquote:Op woensdag 3 september 2008 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
en anders komt die dame hier nooit gluren
idd ik zie droxz ook niet als zo'n soort man
voelt ze niets vanquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo menschen.. ik heb al een erg leuke lieve dame hoor
kijk das beterquote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem
Djeez, komt net zo'n hoog gassie langs van ons bedrijf...
" ej hebben jullie geen koffie?"
wij: Nee....
" ej hebben jullie al gegeten?"
wij: nee.
" ej dat ga ik ff regelen!"
uh... ok
frietje pinda & een biertje graag als hij toch bezig isquote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem
uh... ok
hendig!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem
uh... ok
ow noesquote:
Ik heb er ook 3, Firefox, IE7 en Safari. En daar komt straks Google Chrome bij...even proberen natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb er nu thuis op mijn laptop ook 3.
Firefox, IE8 beta en google chrome.
Google chrome vind ik tot nu toe wel gelijk ee nzeer fijne en snelle browser
> RUN BEFORE IT IS TO LATE !!!!!quote:
goedemiddag danseresquote:Op woensdag 3 september 2008 13:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3, Firefox, IE7 en Safari. En daar komt straks Google Chrome bij...even proberen natuurlijk
Oja goedemiddag natuurlijk
hahaha, alleen maar luxe hier zeg..quote:Op woensdag 3 september 2008 12:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
frietje pinda & een biertje graag als hij toch bezig is
toenet ik bestel groente soep.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, alleen maar luxe hier zeg..
Krijg me hier 3 broodjes, die meer beleg hebben als het broodje zelf
jah, ala vanaf 5:00 wakkerquote:Op woensdag 3 september 2008 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
HaaiZo te lezen ben je weer lekker actief bezig
Kijk dat jij er zo lang over doetquote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weer even weg om met de secetaresse te ketsen
gelijk weer pagina vol -.-
haha, dat topic zat ik ook net te lezenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t seizoen komt er weer aan!
ik heb hem al laten waxen!!!
[ afbeelding ]
jah dat zuigt wel enormquote:Op woensdag 3 september 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
GOOGLE ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!
krijg ik dit met een zoekopdracht!
Het spijt ons...
.google bla bla
dat probeerde ik ook, lag ik lekker, lag de ander weer niet stilquote:Op woensdag 3 september 2008 13:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik was om half 6 wakker en heb me nog weer lekker omgedraaid
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat probeerde ik ook, lag ik lekker, lag de ander weer niet stil
Sammy die dacht om 5:00 zo van: Hey, er is nog ruimte op zijn bed.
lag hij eindelijk rustig op voeteind, denk ik: SLAPEN, lig ik net, begint hij weer over me heen te lopen ...
En dan vind je google slecht WL ???quote:Op woensdag 3 september 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
GOOGLE ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!
krijg ik dit met een zoekopdracht!
Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een aanvraag voor een prostituee of MILF. Om onze dames van lichte zeden te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw vrouw of vriendin hier achter komt, kunt u in de tussentijd een bos bloemen of een gouden ring kopen om ervoor te zorgen dat ze geen argwaan krijgen.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door ook de dames van lichte zeden te accepteren die in de aanbieding zijn. Ga naar de online ondersteuning van MILF en prostituties voor specifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van MILFs.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Pronstar.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
hij heeft er gelegen tot mijn wake up light heel langzaam licht begon te geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je mocht gewoon niet meer slapen
Wat een slaapkop is dat hondje van jouwquote:Op woensdag 3 september 2008 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij heeft er gelegen tot mijn wake up light heel langzaam licht begon te geven.
Net voor de wekker ging spring hij op en liep naar de slaapkamer van mijn ouders om daar verder te slapen
Gewoon keihard uitslapenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:26 schreef crazy987 het volgende:
stelletje slaapkoppen ook
gewoon keihard werken !
ach jah :dquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een slaapkop is dat hondje van jouw
Wie is er ook alweer de slaapkop ???quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wie is er ook alweer de slaapkop ???
Jij bent echt mijn beeld over jou aan het veranderen hequote:
komopquote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn beeld over jou aan het veranderen he
zo maar een klein lief onschuldig beesje de schuld geven
Jah, met blote voeten naar bed vanavondquote:
Ik doe nietsquote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn beeld over jou aan het veranderen he
zo maar een klein lief onschuldig beesje de schuld geven
zal ik ook zeggen als ik jou was, maar ondertussen hequote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, met blote voeten naar bed vanavond
is er een bar beneden ?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, 13 laptops meer geheugen gegeven, ben weer klaar eigenlijk....
zitten nu te denken om te blijven (slapen) of dat we weer gaan
Jep, maar zou wel leuk zijn als de kosten daarvan ook van de baas zouden zijnquote:
hand in het water leggen terwijl die ligt te slapenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, met blote voeten naar bed vanavond
daarvoor lag sammy op het voete eindequote:
het is een zijquote:Op woensdag 3 september 2008 15:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hand in het water leggen terwijl die ligt te slapen
idd, ik zie je al staan vanavondquote:Op woensdag 3 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, maar zou wel leuk zijn als de kosten daarvan ook van de baas zouden zijn
goeiemiddagquote:
mijn excusesquote:
pfft diertjuh uitschelden voor een man ....quote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
ik neem mijn woorden terug![]()
lief hea
Heel liefquote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
ik neem mijn woorden terug![]()
lief hea
he, niet zo makkelijk akkoord gaanquote:
nog 50 minutenquote:
Owh, naja voor de veranderingquote:Op woensdag 3 september 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
he, niet zo makkelijk akkoord gaan
Doe je normaal nooit
Net besloten dat we iig gaan eten hiero, allemaal betaald natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik zie je al staan vanavond
[ afbeelding ]
maar ik heb nooit gezecht dat ze een man wasquote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft diertjuh uitschelden voor een man ....
neee, niet zo makkelijk dat jij er af komt jij kleine jongen !!!!!
Die crystal Clear is eigenljik nog best wel te drinken
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maar ik heb nooit gezecht dat ze een man was
owja xDquote:Op woensdag 3 september 2008 15:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel, in vorige topic zei je 'hij' ipv 'zij'![]()
jah, "lekker" werkenquote:
pfft, ik zal er aan denkenquote:
Ontkennen heeft geen zin,quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gezecht niet.. maar gezegd wel!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
WAT heeft dat nu weer met deze discussie te maken ?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geneukt niet.. maar gebeft wel!![]()
niveauquote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAT heeft dat nu weer met deze discussie te maken ?
Pfff, het nivo daalt
vandaag mag allesquote:
dat was toch al bekend ?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAAROM jij nou wel en ik niet ?
Pfff, ik kan ook niemand meer krijgen ook![]()
lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |