uitsloverquote:Op woensdag 3 september 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, droxz vanaf locatie:
Nice hotel en shit hier man!
Alleen geen intrenet, zit nu via een mobiel connect kaartje van KPN.
(meegenomen van werk)
druk druk drukquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nice droxz, zo ken ik je
en wat is het godverdomme rustig !!!
Ok, de dieequote:Op woensdag 3 september 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
9 van de 10 x zit ik via mijn HSDPA te fokken
je meent hetquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nice droxz, zo ken ik je
en wat is het godverdomme rustig !!!
ik ga zo eten jahquote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je meent het
en het is nog wel pauze
jullie zouden je moeten schamen
Ik ben hier (hotel ergens in Heelsum), om buitendienst mensen te ondersteunen...quote:
en je krijgt betaald?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier (hotel ergens in Heelsum), om buitendienst mensen te ondersteunen...
Zeg maar gewoon internetten, koffie drinken.... mooie gebouw enzo hier man!
ja in natura van de secetaressequote:
uh.... ja... ik kon zelfs uitslapen enzo... even met coole collega hier heen gereden...quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja in natura van de secetaresse
Hallo menschen.. ik heb al een erg leuke lieve dame hoorquote:
ja maar die is er toch niet bijquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo menschen.. ik heb al een erg leuke lieve dame hoor
paf zequote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zelfs vanaf hier spammen op FOK!, te erg eigenlijk.... nog niets gedaan behalve uitslapen en in de auto zittenIk ga maar weer even roken!
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja maar die is er toch niet bij![]()
wat niet weet wat niet deert he
en anders komt die dame hier nooit glurenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja maar die is er toch niet bij![]()
wat niet weet wat niet deert he
Jij snapt hemquote:Op woensdag 3 september 2008 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
en anders komt die dame hier nooit gluren
idd ik zie droxz ook niet als zo'n soort man
voelt ze niets vanquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo menschen.. ik heb al een erg leuke lieve dame hoor
kijk das beterquote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem
Djeez, komt net zo'n hoog gassie langs van ons bedrijf...
" ej hebben jullie geen koffie?"
wij: Nee....
" ej hebben jullie al gegeten?"
wij: nee.
" ej dat ga ik ff regelen!"
uh... ok
frietje pinda & een biertje graag als hij toch bezig isquote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem
uh... ok
hendig!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem
uh... ok
ow noesquote:
Ik heb er ook 3, Firefox, IE7 en Safari. En daar komt straks Google Chrome bij...even proberen natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb er nu thuis op mijn laptop ook 3.
Firefox, IE8 beta en google chrome.
Google chrome vind ik tot nu toe wel gelijk ee nzeer fijne en snelle browser
> RUN BEFORE IT IS TO LATE !!!!!quote:
goedemiddag danseresquote:Op woensdag 3 september 2008 13:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3, Firefox, IE7 en Safari. En daar komt straks Google Chrome bij...even proberen natuurlijk
Oja goedemiddag natuurlijk
hahaha, alleen maar luxe hier zeg..quote:Op woensdag 3 september 2008 12:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
frietje pinda & een biertje graag als hij toch bezig is
toenet ik bestel groente soep.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, alleen maar luxe hier zeg..
Krijg me hier 3 broodjes, die meer beleg hebben als het broodje zelf
jah, ala vanaf 5:00 wakkerquote:Op woensdag 3 september 2008 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
HaaiZo te lezen ben je weer lekker actief bezig
Kijk dat jij er zo lang over doetquote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weer even weg om met de secetaresse te ketsen
gelijk weer pagina vol -.-
haha, dat topic zat ik ook net te lezenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t seizoen komt er weer aan!
ik heb hem al laten waxen!!!
[ afbeelding ]
jah dat zuigt wel enormquote:Op woensdag 3 september 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
GOOGLE ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!
krijg ik dit met een zoekopdracht!
Het spijt ons...
.google bla bla
dat probeerde ik ook, lag ik lekker, lag de ander weer niet stilquote:Op woensdag 3 september 2008 13:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik was om half 6 wakker en heb me nog weer lekker omgedraaid
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat probeerde ik ook, lag ik lekker, lag de ander weer niet stil
Sammy die dacht om 5:00 zo van: Hey, er is nog ruimte op zijn bed.
lag hij eindelijk rustig op voeteind, denk ik: SLAPEN, lig ik net, begint hij weer over me heen te lopen ...
En dan vind je google slecht WL ???quote:Op woensdag 3 september 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
GOOGLE ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!
krijg ik dit met een zoekopdracht!
Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een aanvraag voor een prostituee of MILF. Om onze dames van lichte zeden te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw vrouw of vriendin hier achter komt, kunt u in de tussentijd een bos bloemen of een gouden ring kopen om ervoor te zorgen dat ze geen argwaan krijgen.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door ook de dames van lichte zeden te accepteren die in de aanbieding zijn. Ga naar de online ondersteuning van MILF en prostituties voor specifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van MILFs.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Pronstar.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
hij heeft er gelegen tot mijn wake up light heel langzaam licht begon te geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je mocht gewoon niet meer slapen
Wat een slaapkop is dat hondje van jouwquote:Op woensdag 3 september 2008 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij heeft er gelegen tot mijn wake up light heel langzaam licht begon te geven.
Net voor de wekker ging spring hij op en liep naar de slaapkamer van mijn ouders om daar verder te slapen
Gewoon keihard uitslapenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:26 schreef crazy987 het volgende:
stelletje slaapkoppen ook
gewoon keihard werken !
ach jah :dquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een slaapkop is dat hondje van jouw
Wie is er ook alweer de slaapkop ???quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wie is er ook alweer de slaapkop ???
Jij bent echt mijn beeld over jou aan het veranderen hequote:
komopquote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn beeld over jou aan het veranderen he
zo maar een klein lief onschuldig beesje de schuld geven
Jah, met blote voeten naar bed vanavondquote:
Ik doe nietsquote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn beeld over jou aan het veranderen he
zo maar een klein lief onschuldig beesje de schuld geven
zal ik ook zeggen als ik jou was, maar ondertussen hequote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, met blote voeten naar bed vanavond
is er een bar beneden ?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, 13 laptops meer geheugen gegeven, ben weer klaar eigenlijk....
zitten nu te denken om te blijven (slapen) of dat we weer gaan
Jep, maar zou wel leuk zijn als de kosten daarvan ook van de baas zouden zijnquote:
hand in het water leggen terwijl die ligt te slapenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, met blote voeten naar bed vanavond
daarvoor lag sammy op het voete eindequote:
het is een zijquote:Op woensdag 3 september 2008 15:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hand in het water leggen terwijl die ligt te slapen
idd, ik zie je al staan vanavondquote:Op woensdag 3 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, maar zou wel leuk zijn als de kosten daarvan ook van de baas zouden zijn
goeiemiddagquote:
mijn excusesquote:
pfft diertjuh uitschelden voor een man ....quote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
ik neem mijn woorden terug![]()
lief hea
Heel liefquote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
ik neem mijn woorden terug![]()
lief hea
he, niet zo makkelijk akkoord gaanquote:
nog 50 minutenquote:
Owh, naja voor de veranderingquote:Op woensdag 3 september 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
he, niet zo makkelijk akkoord gaan
Doe je normaal nooit
Net besloten dat we iig gaan eten hiero, allemaal betaald natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik zie je al staan vanavond
[ afbeelding ]
maar ik heb nooit gezecht dat ze een man wasquote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft diertjuh uitschelden voor een man ....
neee, niet zo makkelijk dat jij er af komt jij kleine jongen !!!!!
Die crystal Clear is eigenljik nog best wel te drinken
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maar ik heb nooit gezecht dat ze een man was
owja xDquote:Op woensdag 3 september 2008 15:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel, in vorige topic zei je 'hij' ipv 'zij'![]()
jah, "lekker" werkenquote:
pfft, ik zal er aan denkenquote:
Ontkennen heeft geen zin,quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gezecht niet.. maar gezegd wel!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
WAT heeft dat nu weer met deze discussie te maken ?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geneukt niet.. maar gebeft wel!![]()
niveauquote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAT heeft dat nu weer met deze discussie te maken ?
Pfff, het nivo daalt
vandaag mag allesquote:
dat was toch al bekend ?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAAROM jij nou wel en ik niet ?
Pfff, ik kan ook niemand meer krijgen ook![]()
lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |